شروع به کار هایپر فرش

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به عنوان یکی از جدیدترین فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه فرش ماشینی با پشتوانه بیش از چهل سال فعالیت در زمینه فروشگاه های زنجیره ای فرش ماشینی در دی ماه ۱۳۹۸ راه اندازی گردید، ما در هایپر فرش با پایبندی به سه اصل کلیدی، اطلاعات تخصصی در مورد فرش، فروش بر پایه موجودی کالا و راه اندازی فیلترهای مناسب جهت انتخاب در تلاشیم تا پلوتر از سایر فروشگاه های اینترنتی در زمینه فرش ماشینی فرش به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش ماشینی ایران تبدیل شویم. در این راستا با ارائه خدماتی همچون  ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی، ارسال رایگان فرش و  ارائه خدمات ۲۴ ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم.

ما بر خلاف رویه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مشابه ، فقط و فقط به صورت تخصصی در زمینه فرش ماشینی ورود کرده و در تلاش برای ارائه بهترین امکانات برای انتخاب مشتریان هستیم. فروشگاه اینترنتی تخصصی هایپر فرش همانند یک فروشگاه بزرگ با ارائه انواع برندها نظیر فرش قیطران، فرش ساتراپی ، فرش دیبا ، فرش کاشان، فرش نگین مشهد و…  چیده شده است. هایپر فرش یک مرجع و منبع تخصصی در زمینه فرش ماشینی ایران است. مناسب‌ترین جمله درباره فروشگاه اینترنتی هایپر فرش ،فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش ماشینی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید ،خرید فرشی با کیفیت، با مناسب ترین قیمت و را تجربه کنید.

تمامی فرش های هایپرفرش از بهترین نخ فرش ماشینی که همان اکریلیک هیت ست شده است میباشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و ضدحساسیت نیز می باشد. همچنین به علت عملیات هیت ست انجام شده روی نخ، پرزدهی فرش را به صفر می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *