افتتاح هایپر فرش بزرگترین هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی در ایران روز شنبه بهمن سال ۱۳۹۸ مصادف با روز ولادت حضرت فاطمه(س)، در آیینی با حضور مدیران تعاونی های برتر و جمعی از فعالین حوزه فناوری اطلاعات مورد بهره برداری  بهره برداری قرار گرفت.

خانم نصیری، مدیر روابط عمومی هایپر فرش با اعلام این خبر گفت: امروز بزرگترین هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی کشور در بستر اینترنت با هدف تسهیل در مشاهده ، مقایسه و خرید فرش به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه گفتگو، ایشان اضافه نمودند: هایپر فرش به عنوان اولین هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی در ایران به صورت کامل یکی از نیازهای جامعه امروز مبنی بر امکان مشاهده اطلاعات دقیق فرش همراه با امکان مقایسه را پوشش خواهد داد.

در آیین افتتاح “هایپر فرش” در یک حرکت نمادین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، با اهدای دسته گل رز به پرسنل خانم و دعوت از فعالان حوزه آی تی و مدیران برتر، روبانی نمادین به دست بانوان متخصص ایرانی قیچی شد که این اقدام به نوبه خود به لحاظ مشارکت و نمایش توانمندیهای و تخصص بانوان ایرانی در ولادت حضرت فاطمه (س)، قابل توجه بود.

مدیر روابط عمومی هایپر فرش در آیین افتتاحیه همچنین اظهار داشت: هایپرفرش به عنوان تنها فروشگاه تخصصی فرش ماشینی با دارا بودن سه انبار لجستیک به منظور تامین کالا، تنها فروشگاه اینترنتی فرش محسوب می‌گردد که دارای انبار لجستیک می‌باشد. این امر باعث می‌گردد تا ما بتوانیم کالاهای سفارشی مشتریان گرامی را تنها در دو روز کاری خدمت مشتریان ارسال نماییم.

به گفته خانم نصیری، بیش از چهارصد مدل فرش‌های متنوع با طرح‌ و رنگ متمایز در فروشگاه اینترنتی هایپر فرش عرضه شده است. فرش‌های ارائه شده در انواع فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه و در سایز بندی‌های متفاوت از بزرگترین کارخانجات معتبر کشور ارائه گردیده است.

نصیری تضمین قیمت و کیفیت را از اهداف هایپر فرش برشمرد و گفت: دسترسی ساده به اطلاعات دقیق و امکان مقایسه بین فرشهای متنوع، خط مشی هایپر فرش می‌باشد.

آقای نائینی، مدیرانفورماتیک هایپر فرش اظهار نمود: هایپر فرش به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش در ایران متناسب با جدید ترین فناوری و روش جاری دنیا راه ندازی شده و از نظر اعمال فیلترهای مناسب و سیستم‌های پیشنهاد دهنده نیز سرآمد است.

در ادامه مصاحبه با مدعوین، آقای جدیدی مدیریت استارتاپ ویستا الکترونیک ویرا در مورد افتتاح “هایپر فرش” ضمن اعلام وجود تفاوت‌های بنیادین بین ” هایپر فرش ” با سایر فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی در این حوزه، فرمود: با نگاهی دقیق و کارشناسانه به پرتال هایپر فرش می‌توان شاهد تفاوت‌های بنیادین بین این فروشگاه اینترنتی با سایر فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه فرش می‌باشیم. تفاوت‌هایی که صحه ای بر نظارت تخصصی عوامل همراه با تجربه فروش فرش  به صورت فیزیکی می‌باشد.

در ادامه ایشان فرمودند : “هایپر فرش” با تمرکز بر نیاز و دسته بندی مورد نیاز مشتریان، انتخاب فرش برای مشتری را بسیار ساده نموده است همچنین بازدید از این فروشگاه اینترنتی فرش فرصتی برای هموطنان فراهم می‌نماید تا شهروندان بتوانند به راحتی فرش‌های متنوع را مشاهده نموده و به راحتی کلیه خصوصیات آنها را مقایسه نمایند. تغییر و راحتی در ساختار مشاهده و مقایسه، باعث انحصار و تفاوت هایپر فرش می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *