زیباترین فرش آشپزخانه

همیشه انتخاب فرش آشپزخانه یکی از دغدغه های همیشگی برای مشتریان عزیز است. علت سختی در انتخاب فرش آشپزخانه حذف شدن اپن یا جداکننده از آشپزخانه ها می باشد. در گذشته فرش آشپزخانه دیده نمی‌شد و انتخاب رنگ و طرح آن راحت تر بود اما اکنون یکی از دغدغه‌های خانواده ها انتخاب فرش آشپزخانه به شمار می آید. ما به کسانی که ترجیح می‌دهند همه فرش های آنها یک شکل باشد توصیه می‌کنیم که فرش آشپزخانه را شبیه به فرش های سالن انتخاب کنند اما در صورتی که با این کار مخالف هستید می توانید فرش را، نزدیک به فرش های سالن خود انتخاب کنید. بهترین و زیباترین فرش های آشپزخانه کاشان در سال ۱۴۰۱ را میتوانید در ادامه بخوانید با ما همراه شوید.

زیباترین فرش آشپزخانه 1401

در ادامه:

فرش های ساده با تم طوسی آشپزخانه سیزان

این فرش ها با تم طوسی مناسب برای کسانی هست که در انتخاب رنگ فرش خود مردد هستند، چرا که رنگ طوسی قابلیت ست شدن با همه رنگ ها را داشته و گزینه مناسبی برای کسانی است که فرشهایی با تعداد رنگ های کم را می پسندند. در زیر می توانید تعدادی از پر فروشهای فرش سیزان را که از تولید فرش کاشان هست مشاهده کنید.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

فرشهای سنتی با طرح‌های اصیل برای آشپزخانه

زیباترین فرش آشپزخانه 1401

گلیم ها و گبه ها از قدیم الایام در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این فرش ها چون طرح هایی نزدیک به فرش های دستباف دارند برای کسانی که فرش اصیل و سنتی دارند مناسب است. این فرش ها در طرح های گوناگون فرش خشتی ، فرش لچک و ترنج و فرش افشان تولید و عرضه می‌شود. بهترین جنس برای فرش آشپزخانه جنس اکریلیک می باشد و ما برای فرش آشپزخانه نیز اکریلیک را پیشنهاد می دهیم. چرا که فرش آشپزخانه اصولاً بیشتر از فرش های دیگر شسته می شود و ویژگی های نخ اکریلیک که در ادامه توضیح داده می شود دلیل پیشنهاد ما به شماست. شما می توانید با ما همراه شده و طرح های اصیل و سنتی را برای آشپزخانه خود بپسندید.

۵ نکته مهم در انتخاب فرش آشپزخانه

۱- سعی کنید فرش آشپزخانه را از محیط کوچک تر انتخاب کنید و با پادری های کوچک جلوی سینک و گاز را بپوشانید که در صورتی که آب یا روغن بر روی پادری ریخت مجبور به شستشوی فرش خود نشوید، چرا که از عمر فرش خود میکاهید.

۲- برای آشپزخانه فرش های چرک تاب انتخاب کنید. اگر می خواهید که فرشتان دائما کثیف نباشد و مجبور به شست و شوی مدام نباشید، فرش چرک تاب انتخاب نمایید.

زیباترین فرش آشپزخانه 1401

۳- اگر سرویس آشپزخانه شما سیلور می باشد از خرید فرش طوسی غافل نشوید. فرشهای طوسی کاشان با رنگ های سیلور وسایل منزلتان فوق العاده زیبا خواهد بود.

۴- سعی کنید که برای آشپزخانه از جنس های مرغوب فرش استفاده کنید. فراموش نکنید که آشپزخانه قلب خانه شماست و بیشترین رفت و آمد اصولاً به آشپزخانه می باشد. برای جاهای پر رفت و آمد مانند آشپزخانه بهترین گزینه فرش های اکریلیک می باشد. چرا که در اثر شستشو سفت و در هم کوبیده نمی شود، از نرمی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و شستشوی بسیار راحتی دارد. می توانید از فرش های آشپزخانه طرح دار کاشان مختص آشپزخانه خود انتخاب نمایید. برای خرید فرش کاشان کلیک کنید.

فرش آشپزخانه جدید طرح پتینه

این روزها بازار فرش پتینه داغ است. فرشهای آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با تغییر و تحول روز همراه شده. فرشهای آشپزخانه کهنه نما می‌توانند در کنار فرش های مدرن سالن شما ترکیب بسیار ایده آلی باشند برای مشاهده فرش ها با ما همراه شوید.

فرشهای آشپزخانه با طرح های مدرن

گاهی برای کسانی که در انتخاب فرش آشپزخانه تردید دارند فرش هایی با طرح های آشپزخانه می تواند باب میل باشد. از طرفی تولید این گونه فرش ها بسیار زیاد شده و همینطور خرید این گونه فرش ها برای آشپزخانه مرسوم. فرش مدرن آشپزخانه با طرح چایی و قهوه و ادویه جات از برندهای خوب کاشان را میتوانید در زیر مشاهده و خرید نمایید.

برای آشپزخانه چه رنگی مناسب است؟

ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً از رنگهای چرک تاب استفاده کنید. فرش آشپزخانه هرچه چرک تاب تر باشد بسیار کاربردی تر است. بهتر است که در آشپزخانه و سالن شما که اپن یا جداکننده ندارد، فرشی که رنگ آن به رنگ فرش های سالن نزدیک باشد خریداری کنید. در انتها در انتخاب رنگ فرش، حتماً به رنگ سرویس آشپزخانه خود، به رنگ کابینت ها و وسایل آن دقت کنید. از خرید طرح های پتینه آشپزخانه کاشان غافل نشوید چرا که این فرش ها با تعداد رنگ کم قابلیت ست شدن بسیار زیادی دارند. فرش پتینه قیطران هم در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و پیشنهاد ما برای خرید فرش سالن و آشپزخانه به شما می باشد.

زیباترین فرش آشپزخانه 1401

زیباترین فرش آشپزخانه ۱۴۰۱

فرش آشپزخانه خود را چند بار در سال می شویید؟

فرش آشپزخانه از آن دسته از فرش‌های می باشد که بسیار شستشو می شود. پس سعی کنید که از جنس نخ مرغوب غافل نشوید، چرا که یک بار هزینه کردن بسیار به صرفه تر از چندین بار هزینه اشتباه کردن است. توجه داشته باشید که اگر جنس فرش پلی استر زیادی داشته باشد بعد از مدتی و چند بار شستشو فرش سفت میشود و شکل اولیه خود را از دست میدهد و گاهی دیده شده که حتی رنگ قاطی کرده یا رنگ آن پریده است. به شما پیشنهاد می کنیم که فرش آشپزخانه خود را اکریلیک انتخاب کنید. این نخ با دوام بالا و قدرت شستشوی زیاد بسیار مناسب برای آشپزخانه شماست.

انتخاب سایز فرش آشپزخانه

برای انتخاب فرش آشپزخانه به شما پیشنهاد می شود که فرش کوچکتر از محیط آشپزخانه خود استفاده کنید و در قسمت های جلوی سینک و گاز را با پادری های کوچک بپوشانید. تا در زمان ریختن آب و یا روغن فقط لازم به شستن پادری باشد.

همراه عزیز هایپر فرش، در تمام مراحل خرید اینترنتی فرش آشپزخانه همراه شما هستیم. فرش مورد نظرتان به همره بسته بندی اختصاصی درب منزل تحویل بگیرید و بعد تسویه نمایید.

نویسنده مطالب هایپرفرش
نویسنده سایت

زیباترین فرش آشپزخانه 1401

  • ۵ نکته مهم در انتخاب فرش آشپزخانه چیست؟
    در این مطلب می توانید پنج المان مهم برای انتخاب فرش آشپزخانه از جمله: رنگ، طرح، سایز و ... است را مطالعه کنید.
  • خرید فرش آشپزخانه از هایپرفرش به چه صورت است؟
    تمامی فرش ها در هایپرفرش با تخفیف ارائه شده است. برای خرید کافیست محصول خود را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پرداخت مبلغ فرش خود را درب منزل دریافت کنید.
  • ارسال فرش ها رایگان است؟
    یکی از ویژگی های هایپرفرش تضمین قیمت است و اگر این تضمین قیمت همراه با تضمین کیفیت باشد بسیار ایده آل است. حال اگر این دو ویژگی همراه با ارسال رایگان باشد دیگر حرفی برای گفتن نیست. برای خرید شک نکنید.

2 دیدگاه در “زیباترین فرش آشپزخانه ۱۴۰۱

  1. فربد گفت:

    میشه جدیدترین فرشهای آشپزخونتون را واتساپ کنید؟ و این مدلهایی که موجود نیست را اگر سفارش بدیم چند روزه میرسه به دستمون

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      ممنون از حسن توجه شما دوست عزیز
      طرح های آشپزخانه به طور مدام در حال بروزرسانی می باشد. در صورت نیاز می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در تماس باشید تا طرح های بیشتر برای شما ارسال بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *