فرش جدید ۱۴۰۱

زیبایی فرش‌های ایرانی همواره و در همه‌ی زمان‌ها زبانزد عام و خاص بوده است. اصالتی که فرش ایرانی دارد، یک اصالت ناب و تکرار نشدنی است. فرش ایرانی، یک اثر هنری بی‌بدیل است که با طرح، رنگ و نقوش چشم‌نوازی که دارد، تکه‌ای از بهشت را در خانه می‌نمایاند. این آفریده‌ی ماندگار، با گذر زمان زیبا و زیباتر شده و بر ارزش آن افزوده می‌شود. ایران و بافنده‌ی ایرانی، تا به امروز نام و سابقه‌ی خود را در زمینه‌ی هنر فرش‌بافی حفظ کرده است. نام فرش ایرانی، نه تنها در خود این مرزوبوم، بلکه در سراسر جهان می‌درخشد.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.


فرش‌ها به طور کلی به دودسته‌ی دستبافت و ماشینی تقسیم می‌شوند. فرش دستبافت، همان‌طور که از نامش برمی‌آید، با ظریف‌کاری انگشت‌های بافنده و نور چشم او، در مدت زمانی نسبتاً طولانی، و با الیاف طبیعی به عمل آمده و ارزش بسیار زیادی دارد. اما حکایت فرش ماشینی، حکایتی متفاوت است. فرش ماشینی بسیار مقرون به صرفه و به شدت مشایه فرش های دستباف می باشد.

فرش جدید 1401

فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱

فرش ماشینی در حدود چهل سال پیش، برای اولین بار در ایران و در شهر کاشان تولید شد. کارخانه‌ی مخمل و ابریشم شهر کاشان، با استفاده از ساده‌ترین ماشین‌ها و ابزارآلات صنعتی، اولین فرش ماشینی را پدید آورد. این نوآوری، اتفاق شگرفی در بازار تجارت فرش محسوب می‌شد.
امروزه فرش ماشینی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا بافته می‌شود. در تولید فرش ماشینی هیچ محدودیتی وجود ندارد و این نوع فرش‌ها را در تراکم‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون می‌توان یافت. موادی که در تولید فرش ماشینی به کار گرفته می‌شوند، در مقایسه با پشم قیمت کمتری دارند. آکریلیک از متداول‌ترین موادی است که در تولید فرش ماشینی کاربرد دارد. فرش‌های ماشینی با مواد اولیه‌ی ارزان و در سریع‌ترین زمان ممکن تولید می‌شوند و به همین علت قیمت آن‌ها نسبت به فرش‌های دستبافت بسیار کمتر است.
تولیدکنندگان فرش ماشینی، در بافت این نوع فرش، علاوه بر آکریلیک از الیاف دیگری مانند ابریشم مصنوعی (پلی‌استر)، پلی‌پروپیلن و سایر ترکیبات استفاده می‌کنند. به طور کلی الیاف مصنوعی، اصلی‌ترین مواد در تولید فرش ماشینی جدید هستند. این الیاف جلوه‌ی براقی به فرش بخشیده و پُرزدهی فرش را به حداقل می‌رسانند. همچنین مقاومت فرش را افزایش داده و موجب ماندگاری بالای آن می‌شوند.

فرش جدید 1401

فرش جدید ۲۰۲۲

در هر زمینه‌ای، به‌روز و مدرن بودن، یک فاکتور مهم به حساب می‌آید. عرصه‌ی بافت و تولید فرش هم از این قاعده مستثنا نیست. با وجود اینکه فرش و قالی جزو قدیمی‌ترین صنایع هستند، اهمیت و کاربرد فراوان آن‌ها همچنان پابرجاست. وارد کردن قالب‌ها و الگوهای مدرنیته در صنعت فرش‌بافی، نه تنها از زیبایی و ارزش این صنعت نمی‌کاهد، بلکه جلوه‌ی نوین و باشکوهی به آن می‌دهد. این قالب‌ها و الگوها سالانه تغییرکرده و ارتقا می‌یابند. فرش جدید ۲۰۲۲، مدرن‌ترین و بهروزترین مدل‌ها را داشته و با طرح‌ها و نقوش متنوع رضایت خاطر دوستداران فرش را فراهم می‌کند. خرید فرش مدرن در رنگ های متفاوت و به روز پیشنهاد هایپرفرش به شماست.


زیباترین فرش ماشینی ۱۴۰۱

مدل فرش جدید

همان‌طور که ذکر شد، در تولید فرش جدید ۱۴۰۱ از روزآمدترین طرح‌ها و قالب‌ها استفاده شده است. در ادامه به معرفی چند نمونه از این طرح‌ها می‌پردازیم.

فرش جدید 1401

فرش کلاریس

فرش کلاریس در دسته‌ی فرش‌های مدرن قرار گرفته و با الیاف پلی اوژن بافته می‌شود. الیاف پلی اوژن از اصلاح الیاف پلی‌استر به دست می‌آیند. اصلاحات صورت گرفته در الیاف فرش کلاریس موجب می‌شود تا این نوع فرش معایب فرش‌های بافته شده با الیاف پلی‌استر را نداشته باشد.
فرش کلاریس که فرش جدید ۱۴۰۱ به حساب می‌آید، مزایا و زیبایی‌های زیادی دارد. اصلی‌ترین علت ظرافت نقوش فرش کلاریس، ترکیب صنعت فرش‌بافی و چاپ در تولید این نوع فرش است. فرش کلاریس از مراحل اولیه‌ی بافت و تولید کاملاً سفید بیرون آمده و سپس رنگرزی می‌شود. در مورد ثبات رنگ‌های به کار رفته در فرش کلاریس، هیچ‌گونه شکی وجود ندارد. این رنگ‌ها تا ریشه‌ی فرش نفوذ کرده و کیفیت آن‌ها به گونه‌ای است که به مرور زمان و با شستشوهای مکرر نیز از بین نرود.

فرش کلاریس بادوام، نرم و لطیف بوده و کیفیت و انعطاف بسیار بالایی دارد. ویژگی عدم پُرزدهی در فرش‌های کلاریس، موجب می‌شود که این فرش‌ها برای افراد حساس و مستعد آلرژی و همچنین کودکان، مشکلی ایجاد نکنند. نحوه‌ی فرآوری هوشمندانه و سریع فرش‌های کلاریس به تولیدکنندگان این امکان را داده است که این نوع فرش‌ها را در ابعاد و تراکم‌های مختلف و با نقوش گوناگون تولید کرده و به بازار عرضه کنند. از این رو فرش کلاریس برای هر سلیقه‌ای یافت شده و رضایت خاطر خریداران را فراهم می‌کند. همچنین ذکر این نکته لازم است که فرش کلاریس به دلیل الیاف منحصر به فردی که در آن به کار رفته است، در دسته‌ی فرش‌های ارزان‌ قیمت قرار نمی‌گیرد.

فرش جدید 1401

خرید فرش جدید ۱۴۰۱

فرش وینتیج

فرش وینتیج و یا کهنه‌نما نمونه‌ی یک فرش جدید و مدرن با ظاهر و جلوه‌ی قدیمی و کهنه است. فرش وینتیج از پرطرفدارترین مدل‌های فرش جدید ۱۴۰۱ به حساب میاید. نام “وینتیج” از روی سبک وینتیج برای این مدل انتخاب شده است (سبک وینتیج، سبکی متداول در سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۸۰ میلادی بود.). داشتن حالت نوستالژی و راحت، از بارزترین ویژگی‌های فرش وینتیج و یا کهنه‌نما است.
برای افرادی که مشتاق ترکیب کردن سنت و مدرنیته در چیدمان منزل خود هستند، فرش وینتیج یک انتخاب فوق‌العاده است. تضادی که این ترکیب به وجود می‌آورد، تضاد چشم‌نوازی بوده و همچنین آرامش و سکونی که اسباب قدیمی به منزل می‌دهند، غیرقابل انکار است. اما گاهی اوقات قیمت‌های نجومی اشیا و وسایل عتیقه و قدیمی، خرید آن‌ها را غیرممکن می‌کند. فرش وینتیج به عنوان فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱، با داشتن قیمتی مناسب، تمام خصوصیات یک فرش نفیس و آنتیک را در خود جمع کرده است. برای خرید فرش وینتیج کلیک کنید.
اکثر فرش‌های ماشینی، تنوع طرح فراوانی دارد. فرش وینتیج نیز طرح‌های بسیار زیادی دارد. اما از میان معروف‌ترین و پرفروش‌ترین طرح‌های فرش وینتیج، می‌توان طرح افشان و طرح دستبافت را نام برد.
در کشیدن نقشه‌ی فرش‌های جدید طرح افشان وینتیج، از بی‌نظمی موجود در طبیعت الهام گرفته می‌شود. افشان در لغت به معنای پراکندگی است. در نقشه‌ی فرش افشان، نوعی پراکندگی و عدم تقارن دیده می‌شود که مظهر طبیعت واقعی بوده و احساساتی خالص به انسان منتقل می‌کند. برای خرید فرش افشان در رنگ های متفاوت کلیک کنید. در اغلب فرش‌های طرح افشان، ترنج و لچک وجود ندارد و نقوش روی آن‌ها با فاصله‌های مشخص و رنگ‌ها و اشکال سازگار با یکدیگر دیده می‌شوند. فرش طرح افشان برای فضاهای کوچک بسیار مناسب بوده و مهم‌ترین عنصری که در فضا به وجود می‌آورد، حس راحتی و صمیمیت است.

فرش‌های جدید طرح دستبافت وینتیج، کاملاً مشابه یک فرش دستبافت قدیمی بوده و تمام فاکتورهای لازم برای طرفداران و دوستداران فرش دستبافت را در خود دارند. با وجود فرش طرح دستبافت وینتیج، قیمت بالای فرش‌های دستبافت واقعی، دیگر دوستداران این گونه فرش‌ها را ناامید نمی‌کند. الیاف آکریلیک به کار رفته در فرش ماشینی طرح وینتیج باعث می‌شوند که این نوع فرش‌ها قیمت بسیار مناسبی داشته باشند. فرش طرح دستبافت وینتیج برای استفاده در چیدمان‌های کلاسیک، لاکچری، سلطنتی و … بسیار کاربردی هستند. همچنین بهتر است از این گونه فرش‌ها در فضاهایی مانند سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، هال و … استفاده شود.


زیباترین فرش ماشینی ۱۴۰۱ بر اساس طرح

فرش کودک

اتاق کودک محل اصلی شکل‌گیری ذوق و خلاقیت کودک است. والدین همواره تمایل دارند که چیدمان اتاق فرزندشان کاملاً موردعلاقه‌ی وی باشد. در گذشته فرش اتاق کودک با فرش سایر قسمت‌های خانه تفاوتی نداشت. اما امروزه فرش‌های جدید با طرح‌ها و نقش‌های کارتونی و کودکانه تولید می‌شوند که با وجود آن‌ها فضای اتاق کودک، بسیار دل‌چسب و دوست‌داشتنی خواهد شد. خرید فرش کودک از نظر جنس، تراکم، تعداد شانه و … تفاوتی با سایر فرش‌های جدید و ماشینی ندارد. تنها ویژگی اختصاصی فرش کودک طرح، رنگ و نقشه‌ای آن است. فرش کودک و فرش جدید ۱۴۰۱، طرح‌های بسیار متنوعی دارد. فرش کودک با طرح قهرمان و یا شخصیت کارتونی موردعلاقه‌ی کودک دلبند شما، طرح عروسکی، طرح ماشین بازی و … تولید می‌شود. فرش‌های کودک ترکیب رنگ‌های بسیار شاد و روشنی دارند که بر روی انرژی کودک تأثیر مثبتی می‌گذارند.

فرش جدید 1401

خرید فرش جدید ۱۴۰۱

فرش آشپزخانه

همان‌طور که میدانیم آشپزخانه قلب خانه است و یکی از پرکاربردترین فضاهای منزل به حساب می‌آید. شاید برخی از افراد ترجیح دهند که آشپزخانه‌ی منزلشان بدون فرش و کف‌پوش باشد. این افراد برای این خواسته‌ی خود ممکن است دلایل زیادی داشته باشند. اما مهم‌ترین دلیل بدون فرش بودن یک آشپزخانه این است که افراد می‌پندارند هیچ فرشی تمام ویژگی‌های لازم و ضروری یک فرش آشپزخانه را ندارد. در صورتی‌ که این‌طور نیست. در میان انواع فرش جدید ۱۴۰۱، فرش‌هایی هستند که از نظر طرح، جنس، ابعاد و … سازگاری بسیار زیادی با محیط آشپزخانه دارند. امروزه تولیدکنندگان، فرش‌های ماشینی و جدید مخصوص آشپزخانه را با قابلیت‌های خاصی تولید می‌کنند. غیر قابل نفوذ بودن، داشتن وزن سبک، جذب رطوبت پایین، چرکتاب بودن، داشتن تراکم بالا و … از جمله خصوصیات یک فرش مخصوص آشپزخانه است. علاوه بر این، خرید فرش آشپزخانه با طرح‌های متنوع، محیط آشپزخانه‌ی شما را گرم و جذاب می‌کند.


زیباترین فرش ماشینی ۱۴۰۱ از لحاظ رنگ

رنگ فرش جدید

انتخاب رنگ فرش یکی از چالش‌هایی است که خریداران فرش جدید ۱۴۰۱ با آن مواجه می‌شوند. در ادامه به معرفی رنگ‌هایی که در بافت فرش پرکاربرد هستند می‌پردازیم.

رنگ روشن

در میان رنگ‌بندی‌های فرش جدید ۲۰۲۲، رنگ روشن بسیار دیده می‌شود. رنگ روشن برای منازلی که متراژ آن‌ها کوچک است، یک گزینه‌ی مناسب به حساب می‌آید. زیرا که رنگ فرش روشن، با خاصیت جذب و بازتاب نور بالای خود، نوعی خطای دید ایجاد کرده و موجب بزرگ‌تر دیده شدن محیط بسته می‌گردد. همچنین در انتخاب رنگ فرش، باید به تم رنگ سایر اسباب دخیل در دکوراسیون منزل توجه شود. برای منازلی که رنگ غالب در دکوراسیون آن‌ها، تیره است، فرش روشن، یک تضاد رنگی خوب ایجاد کرده و به عنوان یک مکمل در سراسر دکوراسیون عمل می‌کند.

بهترین برند فرش ماشینی

رنگ تیره

فرشی که رنگ زمینه‌ای تیرهای دارد، شاید در نگاه اول گیرایی چندانی نداشته باشد. اما در برخی منازل، فرش تیره با رنگ مبلمان، کاغذ دیواری، کف‌پوش و … ترکیب بسیار هماهنگ و مطلوبی ایجاد می‌کند. علاوه بر این برای افرادی که فرزند خردسال دارند و یا منزل آن‌ها پر رفت و آمد است، خرید فرش ماشینی تیره توصیه می‌شود. لکه‌ها و آلودگی‌ها روی فرش تیره به سختی دیده می‌شوند. علاوه بر این نظافت و شستشوی فرش تیره، نسبت به فرش روشن آسان‌تر و سریع‌تر است.

فرش طوسی

طوسی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های به کار برده شده در فرش لاکچری جدید است. به طور کلی رنگ‌های خنثی جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون سبک مدرن دارند. اکثر افرادی که طالب نو و مدرن کردن چیدمان منزل خود هستند، رنگ طوسی را به عنوان رنگ غالب چیدمان منزل خود انتخاب می‌کنند. طوسی، رنگ ملایمی است که خاصیت آرامش‌بخش دارد. علاوه بر این فرش طوسی به آسانی با سایر رنگ‌ها ترکیب شده و هارمونی زیبایی می‌آفریند. برای مثال ترکیب فرش طوسی با مبلمان سفید و یا کرم ‌رنگ، فوق‌العاده لوکس و شکیل بوده و شکوه خاصی به محیط منزل می‌بخشد. برای خرید فرش طوسی کلیک کنید.

فرش آبی فیروزهای

رنگ آبی فیروزه‌ای، رنگی است که در اغلب نگارگری‌ها و آثار هنری قدیمی و جدید به چشم می‌خورد. آرامشی که رنگ گنبد کبود به انسان می‌بخشد، وصف‌ناشدنی است. ممکن است اغلب خریداران فرش ماشینی، در خرید فرش جدید ۱۴۰۱ رنگ آبی فیروزه‌ای را نادیده بگیرند. علت این امر، وجود دشواری در هماهنگ کردن فرش آبی فیروزهای با سایر رنگ‌هاست. در جهت رفع این ابهام، ذکر این نکته لازم است که فرش آبی فیروزهای در ترکیب با رنگ‌های روشن، بژ، طلایی، خنثی، خاکستری و طوسی بسیار خوش‌منظر دیده می‌شود. اگر رنگ مبلمان، پرده‌ها و سایر اکسسوری های منزل با فرش آبی فیروزهای هماهنگ شود، تعادل بینظیری در محیط منزل ایجاد خواهد شد.

فرش قرمز

معروف‌ترین و باسابقه‌ترین رنگ مورداستفاده در فرش، رنگ قرمز است. فرش جدید ۱۴۰۱ نیز رنگ قرمز را با تناژهای مختلف در خود دارد. قرمزرنگ بسیار گرمی بوده و وجود این رنگ در محیط، سبب ایجاد صمیمیت و نشاط می‌شود. فرش ماشینی قرمز، با زیبایی و اصالت منحصربه‌فردی که دارد، دکوراسیون منزل را درخشان می‌گرداند. برای افرادی که طرفدار سبک‌های کلاسیک هستند، فرش قرمز بهترین انتخاب است. این فرش، در دیزاین داخلی منزل، به آسانی با رنگ‌هایی مانند سبز، نارنجی، کرم، آبی، سفید ترکیب شده و با ایجاد یک هماهنگی دل‌نشین، محیط را شاد و زنده می‌گرداند.

فرش جدید کاشان

شهر کاشان از دیرباز مهد فرش و فرش‌بافی بوده است. اکثر کارخانه‌های معروف تولید فرش جدید ۱۴۰۱، مانند کارخانه‌های فرش قیطران، فرش محتشم، الماس کویر، ساتراپی، شاهکار زرتشت، پامچال و فرش سیزان در این شهر قرار دارند. صنعت تولید فرش جدید و ماشینی در شهر کاشان، با پیشرفت روزافزون خود، زمینه‌ی صادرات فرش ماشینی ایرانی را فراهم آورده است. این موضوع یک امتیاز بزرگ در جهت ارتقای اقتصاد کشور به حساب می‌آید.


فرش جدید دیجی کالا، مطابق با سلیقه مشتری

فرش جدید دیجی کالا همانند فرش های جدید هایپرفرش را میتوان به چند گروه طبقه بندی کرد. این فرش‎ها در سال جدید با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند. فرش طلاکوب یکی از طرح‎های جدید و پرطرفدار است. در فرش طلاکوب نقوش با الیاف طلایی رنگ بافته می‌شوند. الیاف طلایی در زمینه‎های سیلور (نقره‎ای)، طوسی، دودی، کرم، فیلی و مشکی بیشتر خود را نشان می‎دهند.
فرش پتینه یا وینتیج که ظاهری قدیمی و آنتیک دارد جزو سبک‎ های جدید هستند. گویی این نوع فرش از اجداد گذشته به ارث رسیده است. فرقی نمی‌کند که طرح و نقش چه چیزی باشد، مهم این است که ظاهری کهنه و پا خورده داشته باشد. فرش با زمینه طوسی نیز دیگر از ایده‎های جدید در زمینه بافت فرش ماشینی است. فرش‎هایی با زمینه طوسی روشن، تیره، دودی و نقره‎ای علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. طوسی جزو رنگ‎های خنثی و مدرن است.


قیمت فرش جدید ۱۴۰۱

قیمت فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱ به عوامل متعددی مانند جنس الیاف، تراکم بافت، متراژ فرش و … بستگی دارد. اما به طور کلی خرید فرش جدید ۱۴۰۱ از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است. فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱ جایگزین خوب و ارزانی برای فرش دستبافت بوده و با زیبایی و تنوع طرح و نقش خود تکمیل‌کننده‌ی مرغوبیت چیدمان اصولی منزل شما خواهد بود.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *