فرش جدید ۱۴۰۲ چه نقشه و طرحی دارد؟ آیا این مدل فرش دارای طرح و رنگ منحصر به فردی است؟ معمولا هر سال با ملاحظه به سال گذشته رنگ و طرحی که هماهنگ با اوضاع و احوال مردم و چیدمان خانه شان باشد مد می شود. این که در سال ۱۴۰۲ چه فرشی مد شده و چه رنگی می باشد در ادامه برای خرید فرش ماشینی به آن می پردازیم.

فرش جدید 1402

هر سال بیشتر از هزاران فرش با مدل و نقش و نگار جدیدی به بازار عرضه شده و به فروش می رسند. برخی از طرح ها و رنگ های فرش معمولا دارای هواداران بسیاری هستند و در مدت زمان مشخصی فروش تقریبا بالایی دارند. در قرن جدید با سال ۱۴۰۲ شمسی خیلی از مردم به ویژه خانم های خوش سلیقه ایرانی دوست دارند بدانند به روز ترین و ترند ترین مدل فرش کدام است؟ در سال ۱۴۰۲ فرش ها با رنگ ها و طرح های زیبا و جدید ایجاد شده اند که در این مبحث به آنها خواهیم پرداخت. در این بین فرش پتینه و رنگ زمینه فیلی و طوسی بیشترین فروش را دارد.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۲

فرش جدید ۱۴۰۲ کدام می باشد؟ در سال ۱۴۰۲ فرش های ماشینی متنوعی مد و ترند شده اند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

• یکی از انواع فرش جدید ۱۴۰۲ و نوین ترین فرش ۱۵۰۰ شانه سال ۱۴۰۲ شمسی طرح سوفیا با زمینه های کرم، فیلی، سرمه ای و طوسی و فرش آرشیت با زمینه رنگ فیلی، طوسی، کرم و سرمه ای می باشد. این طرح های جدید و زیبا از فرش ماشینی در حال حاضر بهترین انتخاب برای نوعروس هایی که قصد خرید فرش جهیزیه در این سال را دارند، می باشد. رنگ فیلی و طوسی این طرح ها بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. فرش فیلی و فرش طوسی در سال ۱۴۰۰،۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فروش بالاتری به نسبت دیگر رنگ ها داشته و دارد. چرا که هم از قیمت مناسبی برخوردار است هم با ارتفاع خواب بیشتر در قیاس با فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه ضخیم تر می باشد.

• فرش ماشینی مدرن از دیگر انواع فرش جدید ۱۴۰۲ می باشد. این نوع فرش های ماشینی به فرش هایی گفته می شود که طرح ساده، جذاب و رنگی ویژه دارند. چنانچه می خواهید فرش ۱۲۰۰ شانه خریداری نمایید پیشنهاد می شود دست به انتخاب فرش افشان گلوریا کرم، دودی و سرمه ای در سال ۱۴۰۲ بزنید. این فرش دارای زمینه ای روشن و تیره می باشد. شما می توانید به آسانی با هر دکوراسیونی این فرش ها را ست نمایید.

•فرش افشان اسلیمی با زمینه کرم نیز از ترند ترین طرح ها در سال جدید می باشد که اخیرا از آن رونمایی شده است. نمای طلاکوب آن جذابیت خیلی زیادی به منزلتان می دهد.

فرش جدید سال ۱۴۰۲

فرش جدید 1402

فرش جدید ۱۴۰۲ فرش افشان کارینا فرش ۷۰۰ شانه می باشد که دارای زمینه فیلی می باشد. از مناسب ترین، جدید ترین و پر فروش ترین این طرح ها می توان به فرش افشان با زمینه سورمه ای، دودی و سیلور اشاره نمود که برای اقسام چیدمان و دیزاین مطلوب می باشد. خیلی نرم و در زمان راه رفتن و نشستن حس آرامش و راحتی به انسان دست می دهد. مطابق نوع بافت، دستبافت گونه می باشد. این نوع فرش ها معمولا از قیمت بیشتری هم برخوردار می باشند. فرش جدید دیگری که در سال تازه عرضه می شود فرش با طرح پریچهر با زمینه سورمه ای، فیلی، کرم و طوسی می باشد. این فرش ۱۵۰۰ شانه بوده و بالاترین شانه و تراکم را دارد.

جدیدترین طرح فرش ۱۴۰۲

معرفی جدیدترین طرح فرش ۱۴۰۲ کار راحتی نیست. زیرا در حال حاضر تولید کنندگان و فروشندگان متنوع مدل ها و طرح های متنوعی را بافت می کنند. معمولا فرش جدید ۱۴۰۲ مطابق فرهنگ، ناحیه سکونت و سبک زندگی می تواند کاملا متمایز باشد. از طرح های فرش جدید ۱۴۰۲ می توان به فرش رستا گل برجسته ۱۲۰۰ شانه اشاره نمود. این فرش افشان با طراحی منحصر به فرد و فوق العاده در میان مردم توانسته به محبوبیت خاصی برسد. این فرش جذاب و خاص در دو زمینه رنگ نوک مدادی و فیلی تولید شده است. فرش وینتیج از دیگر طرح های فرش جدید ۱۴۰۲ می باشد. که این نوع فرش به فرش کهنه نما هم معروف می باشد. یکی از جدید ترین طرح های فرش فانتزی می باشد که اخیرا در بین مشتری های فرش ماشینی محبوب و معروف شده است. علاوه بر این موارد می توان به طرح های دیگری چون فرش الیا و فرش ۸۰۱۴ هم اشاره نمود.

طرح های مد فرش ماشینی سال ۱۴۰۲

طرح های مد و ترند فرش ماشینی در سال ۱۴۰۲ کدامند؟ طرح فرش جدید ۱۴۰۲ پر طرفدار کدام می باشد؟ طرح های سنتی بهترند یا طرح های کلاسیک؟ طرح های فانتزی پرطرفدار می باشند یا طرح های ساده رسمی؟ فرش های ماشینی مانند فرش های دستباف در طراحی و بافت هیچ محدودیتی ندارند. چرا که توسط دستگاه های خودکار و صنعتی تولید می شوند. این که کدام طرح های فرش ماشینی بهتر است را نمی توان جواب داد چرا که تعیین فرش ماشینی کاملا سلیقه ای می باشد. هر فرد بر اساس سلیقه و چیدمان و دیزاین خانه اش طرح فرش مدنظر خود را انتخاب می کند. اما به صورت کلی بخواهیم بیان کنیم پر طرفدار ترین طرح های فرش ماشینی، فرش افشان، فرش لچک و ترنج در طرح های مدرن و سنتی می باشند. با این حال طرح های دیگر هم هواداران مختص به خود را دارند.

رنگ فرش سال ۱۴۰۲

فرش جدید 1402

خرید فرش جدید ۱۴۰۲

رنگ سال فرش جدید ۱۴۰۲ کدام است؟ فرش در سال ۲۰۲۳ معمولا نسبت به سال های قبل توجه بیشتری را در قیاس با دیگر کفپوش ها به طرف خود جذب خواهند کرد. حتی طرح ها و رنگ های آنها هم در قیاس با سال های گذشته زیباتر و محبوب تر می شوند. هم اکنون فوکوس بر روی فرش و طرح ها و رنگ های گوناگون آن می باشد.
اکثر نوعروس ها دوست دارند لوازم خانه را به گونه ای انتخاب نمایند که چنانچه در آینده سایر لوازم تزئینی را هم خریداری کردند، به بیانی با آنها هماهنگی داشته باشد. می توان بیان کرد کمتر خانه ای را مشاهده نموده اید که فرش برای اتاق پذیرایی آن به رنگ بنفش یا قرمز باشد. بیشتر افراد سعی می کنند فرش هایی به رنگ طوسی یا طلایی را برای این بخش از خانه مدنظر بگیرند. حتی بیان می شود بهترین رنگ فرش ۱۴۰۲، سیلور یا خاکستری می باشد و فرش طلاکوب از طرح های طوسی طلایی و فیلی طلایی می باشد.
به منظور اینکه چیدمان و دیزاین ویژه و نوینی داشته باشید لازم است رنگ فرش سال ۱۴۰۲ را از یاد نبرید. رنگ فرش جدید ۱۴۰۲ خاکستری و طوسی بوده که دربردارنده مدل سیلور هم می باشد. در مجموع تناژ های خنثی در این مجموعه واقع می شوند.

جدیدترین فرش های ۲۰۲۳

فرش طوسی یا فرش هایی با زمینه طوسی رنگ جزء فرش جدید ۱۴۰۲ و ۲۰۲۳ میلادی هم می باشند که معمولا در سال های اخیر مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته اند. علت این مسئله هم این است که رنگ طوسی زیر مجموعه رنگ های خنثی به حساب می آید که به آسانی با اقسام رنگ ها هماهنگ و ست می شوند.

سخن آخر

در زمان خرید فرش بایستی حتما به شانه و تراکم و همچنین نوع الیاف استفاده شده در فرش توجه نمایید. از جدید ترین و ترند ترین فرش های سال ۲۰۲۳ می توان به فرش السا، فرش مدرن طوسی سبز، فرش وینتیج طوسی آبی، فرش افشان طوسی، فرش وینتیج طوسی طلایی، برش درسا و… اشاره نمود.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *