خرید زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۲

فرش های پتینه فرشهای کهنه نمایی هستند که در راستای تغییر اغلب اجزای دکوراسیون بر روی فرش اجرا شدند. کم کم فرش های یکدست و یکنواخت دهه های اخیر جای خود را به هنر مدرنی به نام پتینه دادند. فرش های پتینه کاشان در سایز ها و شانه و تراکم متفاوت و با جنس های متعدد تولید و به بازار عرضه می شود. بسیاری از زوج های جوان در هنگام خرید فرش ماشینی از این طرح‌ها استقبال می‌کنند شاید کشش به سمت اینگونه فرش های مدرن پتینه از آن جایی نشات گرفته که بسیاری از ما از دکوراسیون های تکراری گذشته، خسته شده و به دنبال تنوع در چیدمان منزل خود هستیم. اگر در فکر به روز کردن دکوراسیون منزل هستید از زیباترین و بهترین فرشهای پتینه غافل نشوید. همراه عزیز هایپرفرش، اگر قصد خرید اینترنتی فرش پتینه را دارید، کارشناسان واحد پشتیبانی هایپرفرش در تمام مراحل خرید همراه شما هستند. 

زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

در ادامه:


معرفی زیباترین فرشهای پتینه ۱۴۰۲

زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

۱- زیباترین فرش پتینه قیطران طرح پریچهر

یکی از برندهایی که همیشه در تولید فرش های خود پیشرو بوده و هست فرش قیطران است. قیطران با سالها تجربه و با درایت خاص طراحان خود توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب نماید. قیطران نیز مانند بسیاری از برندهای دیگر در طراحی و تولید فرش پتینه بسیار خوب عمل کرده که یکی از این طرح ها، طرح پریچهر قیطران میباشد.
طرح پریچهر قیطران ۱۵۰۰ شانه و ۴۵۰۰ تراکم می باشد که از لحاظ شانه و تراکم بسیار ایده آل می باشد. این فرش با ظرافت بسیار بالا در سایزهای متفاوت تولید و عرضه می شود در نظر داشته باشید که نخ این فرش اکریلیک میباشد و اکریلیک بهترین جنس نخ برای فرش شماست. می توانید در سالن های پر رفت و آمد با اطمینان از کیفیت، از انتخاب خود لذت ببرید. طرح پریچهر، طرح پتینه می باشد که در عین مدرن بودن لچک و ترنج است و می‌توان این فرش را تلفیق زیرکانه‌ای از مدرن و سنت دانست. این فرش در رنگ های طوسی، فیلی، سرمه ای و کرم تولید می شود. اگر می‌خواهید یک فرش مدرن که زیاد با نوستالژی‌هایتان فاصله نداشته باشد را انتخاب و خریداری نمایید از طرح پریچهر قیطران غافل نشوید.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.


زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

۲- زیباترین فرش پتینه قیطران طرح دلبر

بازهم از برند خوب و پرطرفدار فرش قیطران می توانیم به طرح بسیار پرطرفدار دلبر اشاره کنیم. طرح دلبر قیطران ۱۵۰۰ شانه و ۴۵۰۰ تراکم می‌باشد و در سایزهای مختلف با جنس نخ اکریلیک و فقط در رنگ پرطرفدار فیلی متمایل به طوسی تولید و عرضه شده است.
از طرح های پرفروش سال ۱۴۰۲ میتوان طرح پتینه دلبر طرح طوسی زرد را نام برد. دلبر فرش لچک و ترنج طوسی طلایی می باشد که الحق توانسته پاسخگوی سلیقه های مختلف به ویژه سخت پسندان عزیز باشد. اگر به دنبال فرشی هستید که با طلایی مبلمان و پرده شما به راحتی ست شود از طرح دلبر قیطران غافل نشوید. یکی از پرفروش ترین و بهترین طرح های پتینه ۱۴۰۲ در فرشهای کاشان. زمینه فرش طوسی و خنثی این طرح باعث شده که قابلیت ست شدن با انواع رنگ مبلمان و پرده را داشته باشد. شما می توانید در هایپر فرش طرح دلبر را انتخاب کرده و از انتخاب خود اطمینان صددرصد داشته باشید.


زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

۳- زیباترین فرش پتینه سیزان کد ۷۰۰۱۷

یکی از بهترین و زیباترین فرشهای پتینه این فرش از برند سیزان می باشد. فرش خوش قیمت پتینه که بسیار مورد استقبال قرار گرفته. این فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ تولید و عرضه شده است.

          1. اگر افشان پسند هستید
          2. اگر به دنبال فرشی چرک تاب هستید
          3. اگر به دنبال فرشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید
          4. اگر برای منزل خود به دنبال فرش خاص با تعداد رنگ کم هستید

این فرش سیزان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پیشنهاد ویژه ما برای سالن ها، دفتر کار، اتاق ها و حتی آشپزخانه این فرش با طراحی زیباست. مدرن پسندها می توانند با مراجعه به هایپرفرش و خرید و فروش ویژه لذت یک انتخاب خوب را به خانواده و خود هدیه دهد.


زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

۴- زیباترین فرش پتینه پامچال طرح جزمین

مژده به تمامی کسانی که به دنبال خاص ترین فرش های مدرن پتینه هستند. برخی فرش ها آنقدر خوب و هوشمندانه طراحی می‌شوند که نمی‌توان در دسته خاصی طبقه‌بندی شوند و این خود می‌تواند یک خصوصیت بسیار ویژه و مهم برای یک فرش باشد. فرشی که هم در دکوراسیون مدرن و هم در دکوراسیون کلاسیک می‌تواند بدرخشد. فرشی با نقشه افشان در دورنگ که با فاصله زیاد، می توان یکی از رنگ ها را تیره و یکی از آنها را روشن دانست. هر دو با مایع رنگ طوسی و نقره ای که قابلیت ست کردن آن را بسیار بالا برده است. این فرش با تراکم ۳۶۰۰ و با نخ تمام اکریلیک از لحاظ کیفیت بسیار شبیه فرش ۱۵۰۰ شانه و قابل توجه می باشد. خامه ی نرم، این فرش را به فرش فوق العاده کاربردی تبدیل کرده است. اگر در منزل عادت به استفاده زیاد از مبلمان ندارید و ترجیح می دهید که بیشتر بر روی فرش استراحت کنید از خرید این فرش زیبای کاشان غافل نشوید. این فرش در سایزهای مختلف تولید و عرضه می گردد. برای سفارش این فرش با هایپرفرش همراه شوید. هایپرفرش، فروشگاه تخصصی فرش کاشان در ایران برای رضایت مشتری خرید (خرید فرش پتینه) به دو صورت نقد با تخفیف و خرید اقساطی فرش را برای شما پیش بینی کرده است.


زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

۵- زیباترین فرش پتینه زرین سیلک طرح لاوین (کد ۲۲۶۲)

فرشهای با تعداد رنگ محدود با طراحی خاص امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ترکیب دو رنگ طوسی و طلایی یکی از پر فروش ترین های فرش در سال ۱۴۰۲ می باشد. رنگ سرد طوسی با رنگ گرم طلایی ترکیبی بی نظیر را به وجود آورده که ترکیب آن در دکوراسیون های مدرن از زیباترین اتفاقات این روزهای دکوراسیون های مدرن است. فرش لاوین با رنگبندی زیبا با تراکم ۳۶۰۰ و ۱۲۰۰ شانه با نخ تمام اکریلیک یکی از ایده آل های شما برای انتخاب بهترین فرش های پتینه کاشان می باشد. این فرش افشان بی نظیر توانسته یکی از بهترین‌های سال ۱۴۰۲در شانه و تراکم خود باشد. هایپر فرش مفتخر است که بهترین ها را برای بهترین ها به ارمغان آورده است. اگر محیطی کوچک و کم نور دارید هرگز از معجزه فرش غافل نشوید. این فرش به آسانی می‌تواند محیط شما را بزرگ و پر نور نشان دهد با کارشناسان ما در هایپر فرش همراه باشید.


زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

۶- زیباترین فرش پتینه قیطران طرح دینا

می خواهیم یکی از زیباترین و جدیدترین فرش پتینه قیطران را به شما معرفی کنیم. دینا فرش پتینه ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ می باشد که یکی از جدیدترین فرش های پتینه سال ۱۴۰۲ این شرکت است. این فرش با زمینه طوسی و رنگ آمیزی بسیار خاص می تواند محیط خانه شما را به محیطی زیبا و آرامش بخش تبدیل کند. توجه داشته باشید که این فرش جزو معدود فرش ۱۲۰۰ شانه قیطران می باشد که با شانه ۱۲۰۰ تولید و عرضه شده است، چرا که فرش های پتینه شرکت قیطران بر روی شانه های ۱۵۰۰ تولید می‌شده است. این فرش دارای مرکزیت ترنج می باشد و بسیار خاص و شیک است. شما می توانید برای خرید این فرش زیبا به هایپر فرش مراجعه نمایید و زیباترین فرشهای پتینه کاشان را مشاهده و انتخاب کنید.


فرش ساتراپی کلکسیون ولنتینا کد 7160

۷- زیباترین فرش پتینه شاهکار صفویه(۷۱۶۰)

یکی از زیباترین فرش های پتینه شاهکار صفویه کد ۷۱۶۰ میباشد که با زمینه فیلی تولید شده است. این فرش فیلی با تراکم ۳۶۰۰ و ۱۲۰۰ شانه از تلفیق فیلی با رنگ آبی توانسته طرحی زیبا و گیرا به دنیای فرش عرضه کند. این فرش بسیار زیبا را با نخ اکریلیک و ضمانت ۵ ساله از کارشناسان ما بخواهید. یکی از زیباترین فرش های پتینه کاشان همین فرش های شیک و خاص می باشد، که به شما پیشنهاد می شود برای خرید آن حتماً به هایپر فرش مراجعه کنید. هایپرفرش با ۵۰ سال سابقه متمرکز در فروش فرش یکی از فروشگاه های تخصصی در زمینه فرش ماشینی میباشد که با ارسال رایگان کالا تا درب منزل شما را همراهی می کند.

نویسنده مطالب هایپرفرش
نویسنده سایت

زیباترین فرشهای پتینه سال ۱۴۰۱

  • زیباترین فرش های پتینه کدامند؟
    در هایپرفرش و در این مقاله میتوانید ۷ طرح جذاب پتینه را مشاهده و خرید نمایید. ارسال تمامی فرش ها برای سراسر کشور رایگان و با تخفیف ویژه ۱۰% عرضه می شود.
  • چگونه می توانم فرش های پتینه را با تخفیف خرید نمایم؟
    تخفیف ویژه برای خرید نقدی به صورت اتوماتیک بر روی فرش ها اعمال شده و پس از اضافه کردن فرش مورد نظر به سبد خرید و پرداخت صورتحساب فرش خود را درب منزل دریافت نمایید.
  • فرش های پتینه دیگر را چگونه می توانم مشاهده کنم؟
    پس از وارد شدن به سایت می توانید از منوی بالا “فرش پتینه” را انتخاب نموده و در آرشیو محصولات پتینه، فرش های دیگر را مشاهده و خرید نمایید.

2 دیدگاه در “زیباترین فرشهای پتینه

  1. parisa گفت:

    این طرحای پتینه خیلی زیبا هستن واقعا من عاشقشونم چه برای سالن پذیرایی چه خواب یا حتی اشپزخونه … کوچیکترین سایزش چندمتری میشه ؟

    1. خانم جعفری گفت:

      درود ویژه خدمت شما دوست عزیز
      خرید فرش پتینه این روزها بسیار بابا شده و طرفداران زیادی دارد. همه فرش ها در چندین سایز استاندارد تولید و عرضه می شود. برای خرید فرش ۱۲ متری، ۹ متری، ۶ متری، ۴ متری و سایزهای کناره ۱ در ۱٫۵، ۱در ۲، ۱ در ۳ و یک در ۴ می توانید روی هر محصول کلیک کنید یا با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *