قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

فرش های ۱۲۰۰ شانه جز فرش های بسیار پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی می باشند. بسیاری از عروس و دامادها به این فرش بسیار علاقه مند هستند و در هنگام خرید فرش ماشینی از اولویت هایشان می باشد. اما در مورد قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه باید بگوییم که موارد مهمی وجود دارد که بر روی قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه می تواند تاثیر گذار باشد. کیفیت نخ مصرفی در تولید فرش یکی از مهمترین آن است، نخ اکرولیک از مرغوب ترین نخ ها برای تولید فرش است و همچنین گرانترین فرش ۱۲۰۰ شانه با این نخ تولید میشود، اما فرش های ۱۲۰۰ شانه با پایه پلی استر دارای قیمت پایین تری می باشند. اصولاً خرید از دلالان فرش ۱۲۰۰ شانه نیز می‌تواند یکی از عاملان مهم بر افزایش قیمت فرش ۱۲۰۰شانه باشد. توجه دارید که فرش۱۲۰۰شانه نیز مانند بسیاری از کالاها در سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ به نسبت افزایش قیمت قابل توجهی داشته است، نیمه اول سال ۱۴۰۱ هر تخت فرش ۱۲ متری اکریلیک بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون قیمت گذاری و به فروش رسیده است. با توجه به افزایش قیمت ها و ایجاد شرایط سخت برای هم وطنان گرامی برای شما شرایط ایجاد کرده ایم که بتوانید به راحتی فرش خود را تهیه و از آن لذت ببرید. با کارشناسان ما در هایپر فرش همراه باشید. خدمت به شما افتخار ماست.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

مقایسه قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه از برندهای معتبر تولید فرش ماشینی

برند می تواند یکی از عامل های تاثیر گذار بر روی قیمت فرش شما باشد‌. اکنون ۹۹ درصد نیاز فرش در بازار ایران توسط شهر کاشان تولید و عرضه می‌شود. در این شهر کارخانه های فراوانی متمرکز شده است که به دلیل رقابت در کار و فروش بیشتر باعث ایجاد تنوع های بی اندازه و همچنین قیمت گذاری های متفاوت شده‌اند. اصولاً فرشهای ۱۲۰۰ شانه به دلیل ظرافت بالا بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفتند. این فرش ها از فرش هایی با شانه و تراکم پایین تر گران تر و از فرش هایی با شانه با تراکم بیشتر ارزانتر است و از لحاظ کاربردی فرش های معقولی به نظر می رسند.
یکی از برندهای معروف در تولید فرش ماشینی کاشان برند قیطران می باشد که بسیاری از ما با نام این فرش آشنایی زیادی داریم. فرش های ۱۲۰۰ شانه قیطران یکی از پرفروش ترین ها در سال ۱۴۰۱ میباشند. قیمت فرش ۱۲۰۰شانه قیطران در سال ۱۴۰۱ بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون قیمت گذاری شده و با رقیبان خود در همین عرصه مانند فرش ساتراپی یا پامچال تقریباً هم رده بوده است، اگرچه در مقادیر جزئی با هم تفاوت قیمت داشتن اما، به هر حال در بین صنعت فرش جز خوش قیمت های فرش کاشان نیستند . برند می تواند تاثیر فراوانی بر روی قیمت فرش شما داشته باشد اما به هر حال در طول زمان امتحان خود را پس داده است. با هایپر فرش همراه باشید.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه به نخ و برند آن بستگی دارد. در بین برندهای معروف بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون در نیمه اول سال ۱۴۰۱ قیمت گذاری و به فروش رسیده است.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ کاشان

کاشان قطب فرش ماشینی در ایران می باشد. در این شهر فرش ۱۲ متری اکریلیک ۱۲۰۰ شانه بسته به عوامل تاثیر گذار بر روی فرش در سال ۱۴۰۱ بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون به فروش رسیده است. اما به هر حال امکان افزایش قیمت بسته به میزان تورم بازار وجود دارد .

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته

اصولاً گل برجسته بودن بر روی قیمت فرش تاثیرگذار نیست اگر کسی دلیل گرانی فرش انتخابی شما را گل برجسته بودن دانست اشتباه نکنید. فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته همان قیمتی را دارند که همه فرش های ۱۲۰۰ شانه دیگر به فروش میرسد. در سال ۱۴۰۱ هر تخت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه با قیمتی بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون به فروش رسیدند. البته توجه داشته باشید که این قیمت برای فرش هایی با نخ اکرولیک می باشد.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ۱۲ متری اکریلیک

از آنجایی که میدانید بهترین نخ برای فرش مخصوصاً در مکان های پر رفت و آمد اکریلیک میباشد. فرش های اکریلیک در مقابل سایش و کوبیدگی قدرت و دوام بسیار زیادی دارند. فرشهای ۱۲ متری اکریلیک در سال ۱۴۰۱ با قیمت های بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون به فروش رسیدند.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه مدرن

از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت فرش اصولاً نقشه یا طرح آن نمی باشد. اگرچه این روزها طرح های فرش مدرن طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما این فرش ها مانند بسیاری از فرش های دیگر بسته به نوع نخ یا برند خود به فروش میرسد. فرشهای مدرن ۱۲۰۰ شانه ی هم سایز و هم جنس اکنون با فرشهای افشان یا لچک و ترنجِ اصیل یا سنتی هم قیمت میباشند.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه پتینه

فرش پتینه یا کهنه نما یکی از از طرح هایی است که این روزها بسیار بر سر زبان ها افتاده است . همانگونه که اشاره شد طرح اصولاً بر روی قیمت تاثیر چندانی ندارد و فرش نسبت به نخ و سایز خود قیمت گذاری می شود . هر تخت فرش ۱۲ متری اکریلیک ۱۲۰۰ شانه پتینه در سال ۱۴۰۱ بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون قیمت گذاری می شود.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه الماس کویر

فرش الماس کویر از مجموعه هایی میباشد که در سال های اخیر در فروش فرش ماشینی خوش درخشیده است. فرش ۱۲۰۰ شانه الماس کویر از بهترین برندهای کاشان می باشد. شما با الماس کویر می توانید به طور مستقیم از بهترین برندهای کاشان خرید نمایید و نگران قیمت فرش خود نباشید. این مجموعه با تضمین کیفیت و قیمت فرش شما بهترین گزینه برای خرید می باشد. فرش الماس کویر با ۵۰ سال سابقه درخشان در فروش فرش ماشینی خوش درخشیده است. اگر به دنبال برند های به روز مانند فرش قیطران و فرش ساتراپی هستید به الماس کویر اعتماد داشته باشید. فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان در این مجموعه بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون در سال ۱۴۰۱ به فروش می رسد که در صورت خرید نقد تخفیف خوبی برای شما در نظر گرفته شده است و در صورت خرید اقساطی فرش تا آنجایی که به ضرر مجموعه نباشد از پرداخت سود یا بهره در امان هستید.

نویسنده مطالب هایپرفرش

نویسنده سایت

فرش 1200 شانه

  • برای خرید فرش 1200 شانه از هایپرفرش با تخفیف چه مراحلی باید طی شود؟
    تخفیف ویژه برای رضایت شما مشتریان بر روی تمامی فرش های 1200 شانه اعمال شده. به راحتی می توانید فرش مورد نظرتان را به سبد خریدتان اضافه کرده و پس از وارد کردن آدرس و مشخصات فرشتان را خرید نمایید.
  • آیا فرش های 1200 شانه هایپرفرش گارانتی دارد؟
    تمامی فرش های 1200 شانه دارای گارانتی 5 ساله می باشد. اما با توجه به جنس فرش ها که نخ اکریلیک هیت ست شده است دوام فرش ها بسیار بالا می باشد.
  • ارسال رایگان برای تمامی شهرها امکانپذیر است؟
    برای راحتی خرید شما مشتریان، ارسال برای تمامی شهر ها به صورت رایگان انجام می شود. و بسته به موقعیت مکانی شما بین 2 تا 7 روزکاری زمان می برد.

1 دیدگاه در “قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه درسال ۱۴۰۱

  1. محمدرضا گفت:

    قیمت فرش ۱۲۰۰ شونه امسال هم بزارید سال ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *