لیست قیمت فرش کاشان ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فرش کاشان یکی از مشهورترین نوع فرش‌های دستباف ایران است که در شهر کاشان تولید می‌شود. این فرش‌ها به دلیل طرح‌های زیبا و کیفیت بالایشان شهرت جهانی دارند. طرح‌های این نوع فرش بیشتر به سبک‌های کلاسیک و قدیمی مانند شهرزاد و آریانا بافته می‌شوند. از جمله ویژگی‌های این فرش‌ها می‌توان به استفاده از پشم و ابریشم با کیفیت بالا، گره‌بافی دقیق و تنوع رنگ‌ها اشاره کرد. فرش شهر کاشان به دلیل زیبایی و هنر بالایشان علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان دارند و به عنوان یکی از آثار هنری مهم ایران شناخته می‌شوند. با وجود زیبایی و کیفیت، قیمت فرش کاشان برای خرید این فرش ها فاکتور بسیار مهمی است. در ادامه در خصوص فرش زیبای کاشان بیشتر صحبت کرده و لیست قیمت فرش کاشان را برای شما بیان می کنیم. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

قیمت فرش کاشان ۱۲ متری

قیمت فرش کاشان ۱۲ متری بستگی به عواملی مانند طرح و نقش، جنس و کیفیت بافت، تعداد رج و تعداد رنگ‌های استفاده شده دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت قیمت این نوع فرش در بازار در حال حاضر با توجه به کیفیت بالا و ارزش هنری آن، به صورت متوسط در حدود ۱۶ میلیون تومان قرار دارد. البته فرش کاشان ۱۲ متری بسته به تراکم آن و برخی ویژگی های دیگر قیمت متفاوتی دارد. همچنین ممکن است قیمت آن در برخی موارد به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردش بیشتر از این مبلغ باشد. می توانید جزئیات قیمت این فرش ها را در جدول لیست قیمت فرش کاشان مشاهده کنید.

قیمت فرش کاشان ۹ متری

قیمت فرش ۹ متری کاشان نیز بستگی به تعداد رج و چند شانه بودن فرش دارد. برای مثال یک فرش ۹ متری کاشان می تواند ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه باشد. هر چه این عدد بزرگ تر باشد، قیمت فرش ۹ متری نیز بیشتر است. فرش ۹ متری کاشان در شرایط یک سان قیمت کمتری از فرش ۱۲ متری کاشان دارد، چرا که مساحت کمتری نیز دارد. به طور کلی قیمت حدودی یک فرش کاشان ۹ متری ۱۲۰۰ شانه، در حدود ۱۴ میلیون تومان است.

قیمت فرش کاشان ۶ متری

فرش شش متری کوچک ترین سایز فرش کاشان است که بیشتر برای جاهایی مثل اتاق ها استفاده می شود. ممکن است بسیاری از بانوان دوست داشته باشند فرش ۶ متری کاشان را در پذیرایی و در میان مبل ها استفاده کنند. قیمت فرش ۶ متری کاشان نیز به عوامل مختلفی مثل متریال و مواد مصرفی، پرز شدن فرش، رنگ و ... اشاره کرد. برای مثال فرش ها می توانند از الیاف مختلفی مثل الیاف پشمی، الیاف پلی پروپلین، الیاف پلی استر و هم چنین اکریلیک تشکیل شده باشند. فرش هایی که با الیاف اکریلیک بافته می شوند به نسبت بقیه فرش ها قیمت و کیفیت بالاتری دارند. 

لیست قیمت فرش ماشینی کاشان ۱۴۰۲

شانه فرش ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری
قیمت ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ بین۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ بین۹,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱۱,۰۵۰۰,۰۰۰ بین ۵,۵۰۰,۰۰۰ تا ۶,۵۰۰,۰۰۰
قیمت ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ بین ۱۴,۳۰۰,۰۰۰ تا ۱۵,۳۰۰,۰۰۰ بین ۱۱,۳۰۰,۰۰۰ تا ۱۲,۳۰۰,۰۰۰ بین ۷,۳۰۰,۰۰۰ تا ۸,۳۰۰,۰۰۰
قیمت ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ بین ۱۵,۵۰۰,۰۰۰ تا ۲۰,۵۰۰,۰۰۰ بین ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ بین ۸,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۵۰۰,۰۰۰
قیمت ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ بین ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تا ۲۱,۵۰۰,۰۰۰ بین ۱۵,۳۰۰,۰۰۰ تا ۱۶,۳۰۰,۰۰۰ بین ۹,۳۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۵۰۰,۰۰۰

عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی

هر فرش ماشینی بر اساس عواملی چون الیاف استفاده شده، شانه و تراکم، برند و ابعاد فرش قیمت گذاری می شود که امروز باهم مرور این تاثیرات را مرور خواهیم کرد.
اولین عامل موثر بر قیمت فرش کاشان ، الیاف استفاده شده در فرش می باشد. از انواع الیاف می توان به الیاف پشمی، الیاف پلی‌پروپلین، الیاف پلی استرو الیاف اکریلیک اشاره کرد.

۱- الیاف پشمی: الیاف طبیعی که از پشم گوسفندان بدست می آید و گرمای خاصی دارد، بسیار نرم و بادوامند و زود کثیف نمی شوند. اما برای محیط های مرطوب مناسب نیست چرا؟ چون رطوبت را به خود جذب می کند.
الیاف پشمی در حال حاضر در فرش های ماشینی به ندرت استفاده می شود.
۲- الیاف پلی پروپلین: این الیاف نرم و سبک می باشد و در برابر حرارت مقاومت بالایی ندارند و به مرور زمان سفت می شوند و عمر طولانی نمی کنند.
قیمت فرش ۱۲ متری پلی‌پروپلین در حدود ۲,۴۶۰,۰۰۰ تومان می باشد.
۳- الیاف پلی استر: این الیاف شباهت بسیار زیادی به الیاف پلی‌پروپلین دارند ولی کمی براقتر و ضد لک هستند اما به راحتی گرد و غبار را به خود جذب می کنند. همچنین چون خاصیت ارتجاعی ندارند به مرور زمان بر اثر پاخوردن سفت می شوند.

فرش قیطران طرح سوفیا فیلی

قیمت فرش ۱۲ متری پلی استر: ۳,۳۶۰,۰۰۰ تومان
قیمت فرش ۹ متری پلی استر: ۲,۵۲۰,۰۰۰ تومان
قیمت فرش ۶ متری پلی استر:۱,۶۸۰,۰۰۰ تومان
قیمت فرش ۲۵/۲ * ۵/۱ پلی استر: ۹۴۵,۰۰۰ تومان
۴- الیاف اکریلیک: از بین همه ی فرش های ماشینی، فرش هایی که با الیاف اکریلیک بافته می شود قیمت و کیفیت بالاتری دارد. الیاف اکریلیک از نظر ساختار بسیار شبیه به الیاف طبیعی است. از خصوصیات این نخ می توان به نرمی، سبکی، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، ضد حساسیت ، ضد لک بودن و همچنین بدون پرزدهی بودن اشاره کرد. از آنجایی که متریال الیاف اکریلیک در داخل کشور موجود نمی باشد و جزو اقلام وارداتی است، این الیاف و فرش های بافته شده با آن با قیمت بالاتری نسبت به بقیه فرش ها، تولید و عرضه می شوند.
به طور مثال قیمت یک فرش ۱۲ متری اکریلیک ۷۰۰شانه ۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت فرش ۱۲ متری اکریلیک ۱۲۰۰ شانه ۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.
قیمت فرش های اکریلیک در هر شانه و تراکم متفاوت است. از آنجایی که برای بافت فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه باید از نخ های ظریف اکریلیک و هایبایک اکریلیک استفاده کرد، قیمت این فرش ها بیشتر از فرش های ۷۰۰ شانه ای می باشند که از الیاف ضخیم اکریلیک بافته می شود.
در متن قیمت فرش کاشان می توانید بدانید که قیمت فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه اکریلیک بسته به اینکه نخ تهیه شده چطور ظرافت و لطافت داشته باشد و از کدام کشور وارد شده باشد نیز با هم متفاوت است.
۵- نخ هایبالک اکریلیک: از زیر مجموعه های نخ اکریلیک می باشد که با توجه به ویژگی های نخ و فرآیندی که روی آن انجام می شود به فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه دیدی سه بعدی و نقش برجسته می دهد و باعث می شود زیبایی کار بیشتر به چشم بیننده بیاید.

دومین عامل تاثیرگذار بر قیمت فرش فرش ماشینی کاشان

دومین عامل تاثیرگذار بر قیمت فرش شانه و تراکم می باشد. هرچقدر شانه و تراکم فرش بیشتر باشد قیمت ، ظرافت، کیفیت و لطافت آن کار بالاتر می رود.
فرش های اکریلیک از بهترین نوع فرش های ماشینی هستند که در شانه و تراکم متفاوت بافته می شوند. هرچقدر شانه فرش بیشتر باشد فرش ظرافت بیشتر و هرچقدر تراکم فرش بالاتر باشد فرش منسجم تر و محکمتر است.
نکته: شانه و تراکم چیست؟
شانه :به تعداد گره هایی که در یک متر مربع در عرض فرش بافته می شود می گویند.
تراکم: به تعداد گره هایی که در یک متر مربع در طول فرش بافته می شود می گویند.
برای اطلاعات بیشتر و دقیقتر شانه و تراکم می توانید مطلب شانه و تراکم فرش چیست مراجعه نمایید.

فرش 1200 شانه 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک کاشان

یکی از پرطرفدارترین نوع فرش ماشینی فرش ۷۰۰ شانه می باشد که معمولاً تراکمی بین ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ دارد اما معروف ترین و مناسب ترین تراکم برای آن تراکم ۲۵۵۰ می‌باشد. ۷۰۰شانه درجه یک ۸ تا ۱۰ رنگ دارد. در بافت ۷۰۰ شانه از الیاف ضخیم اکریلیک استفاده می‌شود و به خاطر ضخامت بالا، قیمت مناسب، کیفیت خوب و پاخور خوبش که مناسب جاهای پر رفت و آمد است طرفدارهای های زیادی دارد.

قیمت فرش های ۷۰۰ شانه ۱۲ متری بین ۷,۴۰۰,۰۰۰ تا ۷,۹۰۰,۰۰۰
قیمت فرش های ۷۰۰ شانه تک و تست بین ۴,۹۵۰,۰۰۰ تا ۵,۹۰۰,۰۰۰

برای خرید فرش ۷۰۰ شانه با قیمت های مشاهده شده کافیست اینجا کلیک کنید.

از دیگر انواع فرش های ۷۰۰ شانه می توان به ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش های طرح ۷۰۰ شانه اشاره کرد. ۷۰۰ شانه های تبدیلی فرش هایی هستند که با دستگاه ۵۰۰ شانه بافت می شود. این فرش ها دارای ۷۰۰ گره عرضی هستند اما گره های طولی آن حدود ۱۵۰۰ عدد می باشد و در هفت رنگ ارائه می‌شود. ۷۰۰ شانه های تبدیلی نسبت به ۷۰۰ شانه های واقعی از قیمت و کیفیت پایین تری برخوردارند. فرشهای طرح ۷۰۰ شانه نیز در اصل فرشهای ۵۰۰ شانه هستند که در ۵۰۰ گره ارزی و هزار گره طولی بافته می‌شود و معمولاً به صورت هفت رنگ یا هشت رنگ عرضه می شود. این فرش ها از قیمت پایین تر اما طرح های زیبایی بهره مندند که باعث شده مورد استقبال کسانی که به دنبال فرش زیبا با قیمت مناسب هستند قرار بگیرند. در پشت هر ۳ مدل این فرش ها عبارت ۷۰۰ شانه مندرج شده. بسیاری از فروشندگان سوءاستفاده گر فرش های ۷۰۰ تبدیلی و طرح ۷۰۰ را به قیمت و به اسم ۷۰۰ شانه واقعی میفروشند. برای رفع چنین مشکلاتی پیشنهاد می شود حتماً از فروشگاه های معتبر و برند های اصلی با ضمانت قیمت و کیفیت خرید خود را انجام دهید.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه اکریلیک کاشان

فرش های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ – برای بافت این فرش ها از نخ های ظریف اکریلیک می‌شود استفاده می شود که باعث شده تا این کارها لطافت و نرمی بیشتری داشته باشند.در کارهای ۱۲۰۰ شانه طرح ها و رنگ های جدیدتر و مدرنتری استفاده می شود و جزئیات طرح دقیق تر به نظر می آید. به طور معمول در حدود ۱۰ سانتیمتر از یک کار ۱۲۰۰ شانه، ۱۲۰ گره بافته میشود که لازمه این کار استفاده از نخ ظریف است در غیر این صورت تناسب کار به هم میریزد و قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه بسته به اینکه نخ کار چقدر ظرافت و کیفیت داشته باشد و از کدام کشور وارد شده باشد با یکدیگر متفاوت است.

قیمت فرش های ۱۲۰۰ شانه ۱۲ متری بین ۸,۹۰۰,۰۰۰ تا ۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان است.
قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تک و تست بین ۵,۶۵۰,۰۰۰ تا ۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه با قیمت های مشاهده شده کافیست اینجا کلیک کنید.

فرش 1200 شانه

قیمت فرشهای ۱۵۰۰ شانه ماشینی کاشان

از بهترین فرش ها با بالاترین تراکم موجود در حال حاضر فرش های ۱۵۰۰ شانه با ۴۵۰۰ می‌باشد. ظرافت و زیبایی این فرش ها مثال‌ زدنی است و شما را به یاد نقاشی های مینیاتوری زیبا با جزئیات بسیار خواهد انداخت. نخ بکار رفته در این کار حتی از نخ های استفاده شده در کار های ۱۲۰۰ شانه نیز بیشتر است و پالت رنگ متنوع و ریزه کارهای دقیق اون باعث میشه کهعاشق طرح و رنگ آن شوید.قابل ذکر است که هرچقدر شانه و تراکم فرش بالاتر باشد فرش ظریف‌تر، ریزبافت تر، نازک تر و توپر تر می شود والبته که قیمت بالاتری هم دارد.

قیمت فرش های ۱۵۰۰ شانه ۱۲ متری بین ۹,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان است.
قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه تک و تست بین ۷,۶۵۰,۰۰۰ تا ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

برای خرید فرش ۱۵۰۰ شانه با قیمت های مشاهده شده کافیست اینجا کلیک کنید.

انواع ابعاد فرش ماشینی کاشان (فرش اکریلیک)

فرش ها در هر سایز استاندارد و سفارشی بافته می شود. اگر بخواهیم به سایز های استاندارد اشاره کنیم میتوان از سایز ۴*۳ ۱۲ متری، ۲٫۵*۳٫۵ ۹متری ، ۱٫۵*۲٫۲۵ ۴متری اشاره کرد علاوه بر این سایزها سایز، ۱*۱٫۵، ۱*۲، ۱*۳، ۱*۴ که شامل فرش های مناسب راهروها است اشاره کرد. همچنین فرش های گرد در ابعاد ۱*۱، ۱٫۵*۱٫۵، ۲*۲ و پادری ۵۰*۸۰ قابل تولید است.

نحوه قیمت گذاری فرش ماشینی در سایزهای مختلف

قیمت هر فرش ماشینی بر اساس قیمت مترمربع فرش ۱۲ متری همان فرش محاسبه میشود و قیمت هر فرش بسته به شانه و تراکم دیگر متفاوت است.
قیمت یک فرش ۶ متری همیشه یک دوم قیمت یک فرش ۱۲ متری و قیمت یک فرش ۹ متری به علت دورریزی که دارد، معمولاً سه چهارم قیمت یک فرش ۱۲ متری است.

به طور مثال قیمت یک فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه ۸,۹۰۰,۰۰۰
قیمت فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه با همان طرح و برند ۴,۴۵۰,۰۰۰
قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه با همان طرح و برند ۶,۸۳۰,۰۰۰

برای محاسبه دقیق قیمت یک متر مربع فرش به این صورت است که فرش ۱۲ متری ۸,۹۰۰,۰۰۰ را تقسیم به ۱۲ میکنیم که هر متر ۷۴۱,۶۰۰ میشود.
حال برای محاسبه فرش ۹متری قیمت هر متر را در ۹ ضرب می کنیم و به اضافه X می کنیم.
عدد X همان مبلغی است که هرکارخانه برای آن مقدار دور ریزی که در کارهای ۹ متری است و بلا استقاده است در نظر می گیرد که هرکارخانه و برند با هم متفاوت است.

تاثیر برند در قیمت فرش ماشینی

با افزایش کارخانه های تولید فرش و وجود طرح ها و بافت های متفاوت با کیفیت های مختلف بسیاری از تولیدکنندگان برای هر چه بیشتر شناخته شدن محصول خود، با صرف هزینه های گزاف تبلیغات دست به برند سازی زدند که این هزینه ها در قیمت فرش کاشان تاثیرگذار است.
امروزه برای برخی از افراد علاوه بر طرح و قیمت برند فرش نقش مهمی ایفا می کند متاسفانه امروز شاهد وجود فرش های تقلبی بی‌کیفیت در بازار هستیم برای رفع این مشکل می‌توان از فروشگاه های معتبر و فروشگاه هایی با برند شناخته شده استفاده کرد. استفاده از فرش های با کیفیت و برند برای مشتری آرامش و اطمینان بیشتری همراه می‌آورد و خدمات بهتری دریافت می‌کند. برای خرید فرش قیطران، خرید فرش محتشم، خرید فرش ساتراپی، خرید فرش الماس کویر، خرید فرش  پامچال  و جدیدترین طرح خرید فرش پتینه کلیک کنید.

برند فرش کاشان

این فرش های زیبا و با کیفیت بافت و تولید شهر کاشان می باشد که در همه جای دنیا به زیبایی طرح و رنگ و کیفیت خوب شناخته شده است. مثل فرش قیطران یا فرشهای شرکت الماس کویر کاشان
این فرش ها دارای گارانتی و شناسنامه هستند که در پشت فرش قرار گرفته است. برای خرید فرش کاشان به راحتی میتوانید دسته بندی مورد نظرتان را از منو اصلی هایپرفرش فروشگاه اینترنتی فرش انتخاب کرده و فرش موردنظرتان را مشاهده و خرید ننمایید.

مقایسه فرش های ماشینی کاشان و مشهد

هر فرش ماشینی با کیفیت بسته به اینکه به وسیله چه دستگاه و با استفاده از چه نخی بافته شده باشد ارزش گذاری میشود هرچه که دستگاه‌های بافنده مدرن تر و مجهز تر باشند کیفیت و عمر کار بیشتری می‌شود و محصول درجه یک عرضه می گردد و این موضوع هیچ ربطی به اینکه فرش تولید شده کدام شهر است ندارد. برخی از فروشنده‌ها از نا آگاهی مشتریان استفاده کرده و فرشهای خود را با شهرهای صاحب نام در این عرصه مثل فرش کاشان و یا فرش مشهد به مشتریان خود معرفی می کنند.

شما در فروشگاه اینترنتی فرش هایپر فرش میتوانید به راحتی این فرش زیبا را خرید نموده و درب منزل خود دریافت نمایید و نگران خرید فرش ماشینی مورد پسندتان نباشید. ما در هایپرفرش سعی کرده ایم کلکسیون کاملی از فرش های مورد نیازتان را تهیه کنیم از جمله این فرش ها می توان به فرش آشپزخانه، فرش کودک، فرش مدرن، فرش کلاریس، فرش پتینه، انواع رنگبندی فرش از جمله کرم، فیلی، نوک مدادی، طوسی، دلفینی، سرمه ای، تمام رنگ و طرح های متنوع فرش افشان، لچک و ترنج، خشتی و …. اشاره کرد.

قیمت جدیدترین فرش های کاشان (فرش کاشان جدید قیمت)

همراهان عزیز هایپر فرش می توانند برای کسب اطلاعات از جدیدترین قیمت های فرش کاشان (فرش کاشان جدید قیمت) با کارشناشان واحد فروش و پشتیبانی در ارتباط باشند.صمیمانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده ۱۰ درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت ۶۰ ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

8 دیدگاه در “لیست قیمت فرش کاشان

  1. محمدی گفت:

    سلام میشه از فرش ها عکس های دقیق تری بفرستید؟

    1. خانم سعیدی گفت:

      بله برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد پشتیبانی، شماره تماس ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در ارتباط باشید. صمیمانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

  2. داوودی گفت:

    خیلی عالی، انشالا همیشه پر برکت باشید.

  3. نفس گفت:

    مگه بهتر از هایپر فرش هم پیدا میشه؟

    1. خانم سعیدی گفت:

      شما خودتون خوبید و خوبیهای بقیه رو هم میبینید.

  4. ایرانپور گفت:

    خیلی خوب بود

  5. مریم گفت:

    با سلام برای خرید باید حضوری بیاییم یا امکان خرید اینترنتی هم وجود دارد

    1. خانم سعیدی گفت:

      مریم عزیز،
      شما می توانید سفارش فرش تان را به صورت اینترنتی ثبت کنید. محصول مورد نظرتان، رایگان تا درب منزل برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *