پرفروش ترین فرش ماشینی 

پرفروش ترین فرش ماشینی  کدام است؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید با من همراه باشید. تحت چه شرایطی عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی به یک فرش داده می شود؟ در ادامه نمونه ای از بهترین فرش های ماشینی کاشان، فرش های ماشینی تبریز و فرش ماشینی مشهد را بررسی خواهیم کرد. فرش به عنوان یکی از مهمترین کالاهای خانگی به شمار می رود به همین دلیل لازم است در انتخاب آن بسیار دقت کنیم. با خرید فرش ماشینی از مراکز معتبر فرش مانند نمایندگی های فرش قیطران، فرش محتشم و .. با اطمینان از کیفیت و قیمت خرید کنید. در حال حاضر استفاده از فرش های زیبا در خانه بسیار حائز اهمیت است. فرش های ماشینی یکی از پرطرفدار ترین فرش ها در سال های اخیر بوده اند و مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

فهرست مطالب

پرفروش ترین فرش ماشینی کاشان

پرفروش ترین فرش ماشینی فرشی است که احتیاجات مشتری را برآورده کند. فرش ماشینی کاشان یکی از شناخته شده ترین فرش های ایران است. انتخاب پرفروش ترین فرش ماشینی کاشان کار ساده ای نیست. فرش های ماشینی کاشان بسیار معروف هستند و کسی وجود ندارد که از این موضوع بی خبر باشد. فرش ماشینی کاشان از اولین فرش های ماشینی بود که توانست به عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی اسم خود را ثبت کند. به همین دلیل از میان هزاران فرش و طرح فرش ماشینی کاشان انتخاب یک فرش بسیار سخت است. اگر به دنبال پرفروش ترین فرش های ماشینی کاشان هستید می توانید به این لیست مراجعه کنید. فرش ماشینی طرح جردن کاشان، فرش پتینه کاشان، فرش لاکچری کاشان، فرش طلاکوب کاشان و… از جمله فرش های پرفروش کاشان هستند. انتخاب هر یک از فرش های کاشان میتواند انتخاب شایسته ای باشد. برای خرید فرش پتینه و خرید فرش طلاکوب کلیک کنید.

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی ۱۴۰۲

فرش پامچال طرح صدف کد 1410 دودی کلکسیون زرین

۱-فرش پامچال طرح صدف

طراحی افشان طلایی با زمینه دودی، از جدیدترین و پرفروش ترین طرح فرش ماشینی ۱۴۰۲ محسوب می شود. برند پامچال با نوآوری، به جای استفاده از لچک و ترنج، از طراحی های افشان استفاده کرد. قابل ذکر است، این محصول با نمونه های مشابه و تقلبی بازار تفاوت دارد و از نخ صددرصد اکریلیک هیت ست در تولید آن استفاده می شود. برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز، به همراه محصول ضمانت نامه کتبی ۵ ساله ارسال خواهد شد. 

 

فرش الماس کویر کد 2602 صدفی کلکسیون مارکار

۲-صدفی کلکسیون مارکار

فرش صدفی مارکار، مخصوص خاص پسندان! زیبایی این فرش وقتی بر روی زمین پهن می شود، دو چندان خواهد شد. استفاده ازطرح های لچک و ترنج برجسته، به همراه یک ترکیب رنگ جدید در این فرش دل از هر دلداری خواد بود. این فرش یکی از جذاب ترین فرش های سال ۱۴۰۲ است، که با وجود زمینه روشن صدفی، چرک تاب است. نگ صدفی رنگی خنثی است که با اکثر رنگ ها ست می شود. 

فرش پامچال طرح نیلوفر کد 1422 دودی

۳-فرش پامچال طرح نیلوفر

اگر دوست دارید، مهمان تان بعد از رفتن از سلیقه شما تعریف کند، این محصول را انتخاب کنید. طرحی به غایت همه پسند. تقریبا همه این طرح فرش را دوست دارند. اگر برای انتخاب آن شک دارید. می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی در  ارتباط  باشید. کارشناسان ما جزئیات دقیق تری از محصول برای شما ارسال خواهند کرد. 

فرش قیطران طرح آرشیت فیلی

 

۴-فرش قیطران طرح آرشیت فیلی

از ظرافت و زیبایی این فرش هر چقدر بگوییم، کم گفتیم. این فرش واقعا زیباست، به سختی می توانید تفاوت آن رابا فرش هاس دستباف تشخیص دهید. این فرش  شانه ۱۵۰۰ بافته شده است که تراکم ۴۵۰۰ همین ویژگی آن را بسیار به فرش های دستباف شبیه کرده است. 

برند قیطران معمولا، از بهترین نخ ( نخ اکرولیک) در محصولات خود استفاده می کند. البته برای اطمینان خاطر هایپرفرشی های عزیز، ضمانت نامه کتبی ۵ ساله همراه محصول ارسال خواهد شد.  

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی ۱۴۰۱

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی ۱۴۰۱ دارای جدیدترین طرح فرش است. در حال حاضر فرش به عنوان یک مبلمان در طراحی داخلی نقش مهمی دارد. فرش ها با سبک و طرح های متفاوت مانند فرش ماشینی طرح بلوچ و فرش ماشینی طرح سیزان بسیار پر فروش هستند. وینتیج که با طرح پتینه مشهور است می توانند برای سبک خانه هنرمندانه شما مناسب باشند. انتخاب فرش می تواند سلیقه صاحب خانه را نشان دهد. بنابراین یکی از جدیدترین فرش ها و یا پرفروش ترین طرح فرش ماشینی ۱۴۰۱ را در کلکسیون سایت هایپر فرش انتخاب کنید. فرش ماشینی با طرح مدرن می تواند در عین زیبایی با چیدمان خانه شما هماهنگی داشته باشد. انتخاب فرش با رنگ زمینه مناسب با سایر فرنیچرهای خانه از مهمترین معیار های انتخاب فرش برای خانه است. هایپر فرش با داشتن کاملترین رنگبندی می تواند در این راستا به شما کمک کند تا فرش دلخواه خود را انتخاب کنید. فرش هایی با زمینه رنگ های متفاوت و بروز از جمله فرش طوسی، فرش سرمه ای، فرش فیلی، فرش لاکی، فرش کرم، فرش نسکافه ای و بژ، فرش آبی فیروزه ای و غیره.

 

۱- فرش قیطران طرح دلبر: فرشی با سبک کهنه نما و رنگی جدید

فرش قیطران طرح دلبر از پرفروش ترین فرش های فیلی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بوده است. این فرش طلاکوب بوده و برای انواع رنگ مبلمان و پرده مناشب است. فرشی دستبافگونه و ریز بافت با سبکی متفاوت. فرش طرح دلبر ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ می باشد و فقط در پالت رنگی فیلی بافت شده و می شود.

پرفروش ترین فرش ماشینی

خرید پرفروش ترین فرش ماشینی

 

۲- فرش قیطران طرح فریده

فرش قیطران طرح فریده از کارهای جدید و پرفروش سال ۱۴۰۱ می باشد. این طرح در ۴ رنگ فیلی، طوسی، کرم و سرمه ای بافت شده است. این فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ می باشد. طرح این فرش لچک و ترنج است می باشد. گل های رنگ روشن این طرح زیبایی فرش را دوچندان کرده است.

پرفروش ترین فرش ماشینی

خرید پرفروش ترین فرش ماشینی

پرفروش ترین فرش ماشینی

خرید پرفروش ترین فرش ماشینی

 

۳- فرش قیطران طرح آرشیت طوسی، فرشی افشان و طلاکوب

فرش قیطران طرح آرشیت از کارهای ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ قیطران می باشد. این طرح در دو رنگ طوسی و فیلی بافت شده و روانه بازار شده است. طرح افشان و گل های طلایی، این طرح را جزو پرفروش ترین فرش های سال ۱۴۰۱ کرده است. فرش افشان محیط منزل را بزرگتر نشان داده و برای منازل کوچک امروزی انتخاب مناسبی است.

پرفروش ترین فرش ماشینی

خرید پرفروش ترین فرش ماشینی

پرفروش ترین فرش ماشینی

خرید پرفروش ترین فرش ماشینی

پرفروش ترین فرش ماشینی

خرید پرفروش ترین فرش ماشینی

 

۴- فرش قیطران طرح دینا؛ فرشی با سبک پتینه

فرش قیطران طرح دینا فرشی دستبافگونه و سبکی کهنه نما و بروز دارد. این فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ می باشد. فرش دینا در زمینه رنگی فیلی بافت شده و رنگ دیگری ندارد. رنگ طوسی رنگی خنثی است و با تمامی رنگ ها ست می شود. طرح فرش دینا، طرح لچک و ترنج است و زمینه خلوت و زیبایی دارد.

پرفروش ترین فرش ماشینی

خرید پرفروش ترین فرش ماشینی

 

 

پرفروش ترین فرش ماشینی تبریز

پرفروش ترین فرش ماشینی

برای پیدا کردن پرفروش ترین فرش ماشینی و فرش دستباف به فرش های ماشینی تبریز نگاهی بیندازید تبریز از گذشته تا کنون سابقه ی درخشانی در تولید فرش های ماشینی و دستباف داشته است. فرش ماشینی تبریز به این علت در لیست پرفروش ترین فرش ماشینی قرار می گیرد، چون دارای زیباترین نقش های جهان است. فرش تبریز فرشی اصیل و خوش نقش و نگار است و از مشهورترین فرش ها در بین مردم ایران است. فرش تبریز به عنوان یک هدیه ارزشمند نیز استفاده می شود. سوغات دادن فرش تبریز یکی از رایج ترین کاربردهای فرش تبریز است که نشان از با اصالت بودن فرش تبریز دارد. فرش تبریز یکی از گزینه های صادراتی فرش ایران است. پرفروش ترین فرش ماشینی تبریز عنوانی است که می توان به تک تک فرش های تبریز داد. از آنجایی فرش تبریز به عنوان یکی از قدیمی ترین صنایع دستی ایران است می توان به مهارت به کار رفته در فرش تبریز اشاره کرد. در هایپرفرش می توانیدانواع فرش ماشینی را در منزل برای فرش سالن، فرش اتاق کودک و فرش آشپزخانه داشته باشید. برای خرید فرش آشپزخانه از منوی بالا فرش آشپزخانه را انتخاب کرده و پس از انتخاب طرح موردپسند، آن را به سبد خریدتان اضافه نمایید.

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی مشهد

همانطور که اشاره شد پرفروش ترین فرش ماشینی باید دارای یک طرح شگفت انگیز باشد. تولید کنندگان فرش ماشینی مشهد در طراحی فرش را می توان بسیار هنرمند دانست. انتخاب طرح و رنگ در فرش ماشینی بسیار حائز اهمیت است. فرش ماشینی مشهد با نام طرح افشان، فرش ماشینی مشهد طرح حوض نقره، فرش ماشینی مشهد طرح پتینه و فرش ماشینی مشهد طرح گلایل بسیار پر فروش است. فرش های خوش نقش مشهد که به زیبایی هرچه تمام تر تولید شده اند بهترین انتخاب برای خانه ی ایرانی است. برای مشاهده فرش ماشینی طرح مشهد می توانید به سایت هایپر فرش مراجعه کنید. انواع فرش های ذکر شده در شانه و تراکم های متفاوت از جمله فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه که بیشترین طرح است قابل سفارش می باشد.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین ۳ الی ۴ روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، ۱۵ تا ۲۰ روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل ۱۰ درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

5 دیدگاه در “پرفروش ترین فرش ماشینی ۱۴۰۲

  1. سوگل بنی ادم گفت:

    سلام میشه، عکس های دقیق تری از محصول ببینم ؟

  2. شهریاری گفت:

    سلام فرش من کی به دستم میرسه؟ لطفا با بنده تماس بگیرید. شهریاری هستم از تهران

    1. خانم سعیدی گفت:

      سلام ، واحد پشتیبانی با شما تماس گرفتند.

  3. مرادی گفت:

    سلام من فرش طرح دینا رو میخواستم، چقدر طول میکشه به دستم برسه، از زمان ثبت سفارش

    1. خانم سعیدی گفت:

      هایپرفرشی عزیز:
      سفارشات موجود در انبار بلافاصله بعد از ثبت سفارش، در بسته بندی اختصاصی برای شما ارسال خواهند شد. سفارش ارسال شده، بین ۳ تا ۷ روز کاری به دست شما خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *