نظرات مشتریان هایپرفرش
نظرات مشتریان هایپرفرش

سلام، این طرح تلفیقی ۵۱۸۰ هایپرفرش رو خیلی دوسداشتم و از سایت فروشگاه اینترنتی هایپرفرش دو تختش رو خریدم و خیلی از خریدم راضیم. به راحتی تونستم این فرش کرم رو با مبلمان کرم قهوه ای و پرده های شیری قهوه ای خونم ست کنم. ممنون از پیگیری های تیم هایپرفرش.

نظرات مشتریان هایپرفرش

سلام خسته نباشید.
من فرش سرمه ای ۱۲۲۵ هایپرفرش رو خریدم و خیلی از خریدم راضی هستم و پیشنهاد میکنم شما عزیزان هم برای خرید از هایپرفرش تردید نداشته باشید. رنگبندی و طرح این فرش رو خیلی دوسداشتم واز خرید این فرش خیلی خوشحالم.

نظرات مشتریان هایپرفرش

سلام چقدر این فرش دوسداتم. ممنون از زحماتتون . مشتری همیشگی شما توکلی هستم از یزد

نظرات مشتریان هایپرفرش

سلام و خسته نباشید به تیم هایپرفرش. فرشی که ازتون خریدم خیلی خوب بود و دقیقا مشخصاتی که گفتید رو داشت. با اعتمادی که از سایتتون به دست آوردم میخوام برای جهیزیه دخترم یک فرش زیبا ازتون بخرم.انشالله با مشاوره های دقیق شما بتونم بهترین فرش رو برای دختر عزیزم تهیه کنم. موفق و پیروز باشید.

فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش

مشتری عزیزمون از کرج اینگونه نوشته اند:

سلام خرید اینترنتی کمی اطمینان لازم داره و من با اطمینان به شما اولین تجربه خرید اینترنتی رو داشتم و می تونم بگم اولین خرید اینترنتی من بسیار خوب بود.و اینکه بین فرش کرم و فرش فیلی شک داشتم که با راهنمایی مشاوران هایپرفرش تصمیم گرفتم فرش کرم رو بخرم و از تصمیمم راضیم. انشالله که هیشه پرفروش باشید.

نظرات مشتریان هایپرفرش

سلام همایی هستم مشتری همیشگی هایپرفرش من این فرش رو برای عید خریداری کردم و بسیار از خریدم راضی هستم. رنگبندی فرش خیلی زیبا هست. ۱۵۰۰ شانه بودن فرش نرمی و لطافت خاصی به فرش ماشینی داده و فرش حالت دستباف گونه ای دارد. فرش ۱۵۰۰ شانه واقعا با کیفیت هستش. ممنون از هایپرفرش عزیز

نظرات مشتریان هایپرفرش

سلام و خسته نباشید به فروشگاه اینترنتی هایپرفرش
من ۴ تخته فرش طرح آیسا ۱۰۰۰ شونه رو از سایتتون خریدم و از خریدم خیلی خوشحالم. ترکیب رنگ فرش به راحتی با مبلمان و پرده ها ست شد. اول شک داشتم برای خرید اما وقتی فرش ها رو داخل دکور خونه دیدم خیلی دوسداشتمشون. ممنون از پشتیبانی و پاسخگوییتون. انشالله که همیشه پرفروش باشید.

نظرات مشتریان هایپرفرش
نظرات مشتریان هایپرفرش
نظرات مشتریان هایپرفرش
نظرات مشتریان هایپرفرش

درود و خسته نباشید به هایپرفرش عزیز من فرش جهیزیمو از سایتتون خریدم و بسیار راضی هستم. اگر اشتباه نکنم فرش طرح مهرگان هست این فرش. برای جهیزیه پیشنهاد خیلی خوبی بهم دادید چون ظرافت بسیاری داره و تقریبا حالت دستباف گونه ای داره. طرحش خیلی جدید و اصیل هستش و واقعا مناسبه فرش جهیزیه من بود. ممنون از لطف شما

نظرات مشتریان هایپرفرش

مشتری عزیزمون آقای ترابی از تهران اینگونه به هایپرفرش انرژی دادند: سلام وقتتون بخیر من خیلی خوشحالم که از مجموعه شما فرش ۱۲۰۰ شانه خرید کردم و به همه ی دوستانم هم خرید از شما رو پیشنهاد دادم. فرش سارا طرح پتینه ای که ازتون خریدم دکوراسیون خونه رو خیلی مدرن و جدید نشون داد و دیگه لازم نبود مبلمان خونه رو هم تغییر بدم. ممنونم از زحماتتون

فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش

مشتری عزیزمون آقای رضایی از شیراز فرش قاصدک ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ قیطران را از سایت هایپرفرش خریداری نمودند و برای تشکر از فروشگاه اینترنتی هایپر فرش اینگونه تشکر کرده اند.

سلام من فرش ۷۰۰ شانه قاصدک کرم رو ازتون خریدم و خوشحالم که این تجربه خرید را با مجموعه هایپرفرش داشتم. پاسخگویی و پیگیری خوبی داشتید و فرش خیلی سریع به دستم رسید. بهترین هارو براتون آرزو می کنم بسیار سپاسگذارم

ممنون از لطف شما آقای رضایی

برخی از رضایتمندی های شما عزیزان: