فروشگاه اینترنتی هایپرفرش
مطالب

جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان

جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان

تاثیر فرش بر دکوراسیون خانه

آیا میدانید شما با خرید جدیدترین طرح فرش ماشینی چقدر می توانید در دکوراسیون داخلی خانه خود تاثیر گذار باشید؟ امروزه تاثیر فرش در فضای داخلی خانه بر کسی پوشیده نمی باشد. استفاده از فرش‌ زیبا و خاص باعث ایجاد چشم انداز بهتری از چیدمان منزل می شود. چون وقتی شما وارد فضای داخلی یک خانه می شوید، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند، دکوراسیون داخلی خانه می باشد. فرش مهم ترین وسایلی است که در چیدمان و زیباسازی فضای خانه بسیار موثر است. وجود هارمونی بین فرش و لوازم چیده شده باعث می شود تا محیط داخلی از جذابیت و زیبایی بیشتری برخوردار شود. لذا تاثیر نقش فرش ماشینی بر دکوراسیون خانه، بسیار پررنگ ‌تر از آن چیزی است که در نگاه اول نظر شما را جلب می کند. چیدمان خانه نمایانگر سلیقه و علاقه مندی شماست. پس شما می توانید با انتخاب یک دکور خوب، مانند انتخاب فرش زیبا در چیدمان خانه، زیبایی را به خانه خود هدیه دهید.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۳

فرش مدرن:

فرش‌های مدرن به طرح‌ها و الگوهایی اشاره دارند که با رویکرد مدرنیته و طراحی مدرن ساخته شده‌اند. این طرح‌ها معمولاً شامل خطوط هندسی، شکل‌های ساده و مینیمال، الگوهای انتزاعی و استفاده از رنگ‌های زنده و جریانی هستند. طراحی مدرن معمولاً به شیوه‌ها و زیبایی‌هایی که در دوره‌های قدیمی و کلاسیک بوده‌اند، ارجاع نمی‌دهد و بیشتر روی سادگی، کمیابی و شیوه‌ای منحصر به فرد تمرکز دارد.

 

فرش نئوکلاسیک:


فرش‌های نئوکلاسیک دارای الهام‌بخش‌ها و ریشه‌هایی از طراحی‌ها و طرح‌های کلاسیک اروپایی قدیمی هستند. این طرح‌ها شامل الگوهایی با الهام از هنر و معماری قدیمی اروپا هستند، از جمله طرح‌های رومی، باروک و رنسانس. فرش‌های نئوکلاسیک شامل طرح‌های هندسی پیچیده، تزئینات غنی، آرم‌ها، آکانت‌ها و الهام‌بخش‌های معروف از هنرمندان نئوکلاسیک قدیمی می‌شوند. این طرح‌ها به کلاسیکی‌ترین و زیباترین جنبه‌های هنر و طراحی قدیمی اروپا ارجاع می‌کنند و برای آنهایی که علاقه‌مند به استفاده از الگوها و طرح‌های قدیمی هستند، بسیار جذاب هستند.

فرش جدید سال ۱۴۰۳

فرش سبز:

فرش سبز، را به عنوان یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین فرش ها در دسته بندی فرش جدید ۱۴۰۳ می توان جا داد. فرش‌های سبز، با رنگ پایه سبز، یک گزینه جذاب برای دکوراسیون داخلی هستند. رنگ سبز به عنوان یک رنگ طبیعی و آرامش‌بخش شناخته می‌شود و باعث ایجاد حس تازگی و زیبایی در فضاها می‌شود.

فرش‌های سبز می‌توانند در انواع طرح‌ها و الگوها طراحی شوند. برخی از فرش‌های سبز دارای طرح‌های هندسی ساده و خطوطی هستند که به شیوه‌ای مدرن و مینیمال ظاهر می‌شوند. این طرح‌ها به فضای داخلی شیک و ساده‌تری کمک می‌کنند.

همچنین، فرش‌های سبز می‌توانند الگوهای طبیعی مانند رقعه‌ها، خطوط باریک یا خطوط طولانی داشته باشند. این طرح‌ها به فرش زندگی و حرکت می‌بخشند و حس طبیعت و زندگی درونی را تقویت می‌کنند.

از نظر رنگ‌بندی، فرش‌های سبز در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند. برخی از آن‌ها دارای رنگ سبز شاخه، سبز چمنی، سبز زیتونی یا سبز دریا هستند. انتخاب رنگ سبز به ترکیب با سایر رنگ‌های موجود در فضا و سلیقه شما بستگی دارد.

فرش‌های سبز می‌توانند در اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق خواب یا حتی در فضاهای تجاری مانند دفتر کار یا فضاهای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها استفاده شوند. آن‌ها به دکوراسیون فضا احساس تازگی و روحیه مثبت می‌بخشند.

در مجموع، فرش‌های سبز با ترکیب رنگ طبیعی و آرامش‌بخش خود می‌توانند به فضاهای داخلی زیبا، مدرن و متعادل احساس طبیعت را القا کنند.

فرش لاکی:

فرش لاکی یکی از جدیدترین انواع فرش‌های مدرن است که با استفاده از طرح‌ها و الگوهایی با رنگ‌های درخشان و زنده شناخته می‌شود. این نوع فرش به شیوه‌ای منحصر به فرد و خلاقانه طراحی شده است و معمولاً جهت ایجاد جذابیت و زندگی در فضاهای داخلی استفاده می‌شود.

طرح‌های فرش لاکی معمولاً شامل الگوهای هندسی، شکل‌های طبیعی مانند گل‌ها و برگ‌ها، خطوط پویا و منحنی‌های آبشاری است. از نظر رنگ‌ها نیز از پالتی متنوع استفاده می‌شود که شامل رنگ‌های تابستانی و شاداب مانند آبی، صورتی، زرد، قرمز و نارنجی است. هدف اصلی این نوع فرش، ایجاد یک فضای شاد و پویا است که به آن طراوت و انرژی می‌بخشد.

فرش لاکی معمولاً از مواد با کیفیت بالا و همچنین تکنیک‌های پیچیده‌ای برای بافتن استفاده می‌کند. این فرش‌ها می‌توانند به عنوان یک نقطه تمرکز در دکوراسیون داخلی اتاق‌ها، سالن‌ها و فضاهای عمومی مورد استفاده قرار گیرند. طراحی منحصر به فرد و رنگارنگ بودن آنها باعث می‌شود که فرش لاکی به عنوان یک عنصر دکوراتیو و همچنین کاربردی در فضاهای مدرن به خوبی متمایز شود.

با توجه به طراحی خاص و زنده فرش لاکی، معمولاً این نوع فرش در فضاهایی با استایل مدرن، معاصر و جوانپسند استفاده می‌شود. از جمله مکان‌های مناسب برای استفاده از فرش لاکی می‌توان به اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی فضاهای تجاری مانند رستوران‌ها و فروشگاه‌ها اشاره کرد.

در مجموع، فرش لاکی با طراحی‌های زنده، رنگارنگ و جذاب خود می‌تواند به زیبایی و پویایی فضاهای داخلی کمک کند و به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

طرح های مد فرش ماشینی۱۴۰۳

امروزه فرش ماشینی به عنوان یکی از مهم ترین وسایل منزل ایرانیان به شمار می رود. همانطور که در بازارهای فرش مشاهده می کنید، فرش های ماشینی در طرح ها و مدل های گوناگونی تولید می شود. اما آنچه که اهمیت دارد این است که فرشی که شما انتخاب می کنید، بر اساس مد روز تولید شده باشد و از طرح های جدید و به روزی هم برخوردار باشد. طرح های فرش ماشینی ۱۴۰۱ از نقش های بسیار جذاب و جدیدی برخوردار هستند. اگر میخواهید با جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان و خرید فرش ماشینی بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

فرش طرح افشان

فرش طرح افشان یکی از جدید ترین و زیبا ترین فرش ها می باشد. در فرش طرح افشان، گیاهان و غنچه ها و برگ ها و مابقی طرح ها در تمام سطح فرش به صورت پراکنده حضور دارند. به طوری که کل سطح فرش را به صورت بسیار زیبایی می پوشانند. جالب است بدانید حالت پراکندگی که در این فرش وجود دارد، توانسته این فرش را به فرشی خاص و ویژه تبدیل نماید. به همین خاطر نام این طرح از فرش زیبا را افشان گذاشته اند. این فرش در رنگ های مختلفی تولید می شود. رنگ دودی طرح افشان بسیار پرطرفدار می باشد. این فرش کمترین پرزدهی را داشته و در هزار شانه تولید می شود. طرح افشان، جزو زیباترین طرح فرش ماشینی در ایران محسوب می شود. این محصول به دلیل رنگ های خوبی که در آن استفاده شده، آرامش و حس خوب را به خانه های شما هدیه می دهد.
جدیدترین فرش با طرح افشان ۱۴۰۱ کاشان، یک انتخاب ویژه برای افرادی است که دنبال طرحی خاص و متفاوت هستند. لازم به ذکر است، طرحهای افشان بسیار متنوع می باشند. لذا شما بنا به سلیقه خود می توانید این فرش طرح اصیل ایرانی را خریداری نمایید. فرش طرح افشان توسط شرکت های خوب و قدیمی مانند الماس کویر و قیطران تولید شده و به بازار ارائه می شود. این نکته را به یاد داشته باشید در میان طرح های مختلفی از فرش، که در بازار وجود دارند، فرش افشان یکی از پرفروش ترین طرح فرش ماشینی در ایران به شمار می رود. برای خرید فرش افشان کلیک کنید.

زیباترین طرح فرش ماشینی

جدیدترین مدل فرش

فرش طرح تلفیقی

طرح تلفیقی، طرحی برای افراد مشکل پسند می باشد. چرا که در این نوع فرش، تلفیقی از طرح های سنتی و مدرن استفاده شده است. این طرح زیبایی خاصی را به رخ میکشد و جزو جدید ترین فرش کاشان بوده که با نوآوری جدید توانسته نظر مشکل پسندان را به خوبی به خود جلب نماید. فرش های تلفیقی، که در آن طرح های مدرن و سنتی باهم به کار رفته است، جزو زیباترین فرش های کاشان محسوب می شوند. خرید فرش مدرن برای دکوراسیون های مدرن و امروزی بسیار مناسب است. فرش طرح تلفیقی جدیدترین طرح فرش ۲۰۲۲ به شمار می رود. این نوع فرش در تراکم بسیار بالایی تولید می شود. این طرح، ویژه افرادی است که در انتخاب طرح فرش بسیار حساس و سخت پسند هستند. این فرش علاوه بر زیبایی و جلوه ای که دارد، از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار می باشد. فرش طرح تلفیقی جزو جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان به شمار می رود.

فرش طرح کاترین

طرح فرش کاترین از طرح اصیل ایرانی لچک و ترنج ایده گرفته است. فرش طرح کاترین یکی از پرفروش ترین طرح فرش ماشینی در کشور ایران شناخته شده است. این فرش جذاب که با نام فرش برند قیطران با طرح کاترین زمینه فیلی معروف شده است، یک گزینه عالی برای چیدمان خاص خانه شما به شمار می رود. این فرش را میتوانید در فضاهای گوناگون با سایر وسایل اطراف به راحتی هماهنگ نمایید. شرکت برند قیطران توانسته این طرح زیبا را با کیفیتی بی نظیر به بازار ارائه دهد. امروزه خرید فرش پتینه بسیار پرطرفدار شده که البته این طرح ها در حال حاضر مد شده و ممکن است تحول بزرگی در فرش ماشینی باشد.

فرش طرح تبریز

جدیدترین طرح فرش ماشینی

فرش طرح تبریز از لچک و ترنج الهام گرفته است. این طرح خاص و معروف از زمان شاه عباسی در صنعت قالی بافی بوده و امروزه هم این نقش زیبا در صنعت فرش ایران بسیار کارایی داشته است. در این طرح از فرش نقش ترنج در وسط فرش قرار دارد و نماد ماه می باشد. ولی لچک‌ها در واقع به صورت برگ‌های دندانه داری بوده که در حاشیه ترنج جا خوش کرده اند. به طور کلی باید گفت، فرش طرح تبریز از طرح ها و نقش های سنتی و دستباف الهام گرفته است. یکی از خصیصه های مهم فرش تبریز این است که کاملا شبیه فرش دستباف بوده و معمولا افرادی که به طرح های دستباف و سنتی علاقه مند هستند، به طور حتم این فرش را می پسندند. فرش تبریز در ابعاد گوناگونی تولید می شود. جنس این فرش، از بهترین الیاف فرش ماشینی یعنی اکریلیک می باشد. طرح های تبریز در شانه و تراکم های متفاوت ۷۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه تولید می شود. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۰۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه کلیک کنید.

در ادامه باید گفت، این طرح از فرش ها جزو جدیدترین طرح فرش ماشینی در ایران می باشند، که هر کدام با زیبایی و تفاوتی که در نقش های خود دارند، جلوه و چشم انداز بی نظیری را برای فضای داخلی شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین این نقش ها جزو طرح های مد فرش ماشینی سال ۱۴۰۱ به شمار می روند. لذا از این طرح های خاص و چشم نواز برای چیدمان فضای داخلی خانه به هیچ عنوان غافل نشوید.

ویژگی های طرح فرش ماشینی کاشان

شاید این سوال ذهن شما را درگیر نماید که چه فرشی انتخاب نمایید که علاوه بر اینکه دارای جدید ترین طرح فرش ماشینی باشد، از کیفیت عالی هم برخوردار باشد؟ در جواب این سوال باید گفت فرش های کاشان همگی از بهترین نخ مصنوعی یعنی اکریلیک تهیه شده و از لحاظ ظاهری جزو زیباترین طرح فرش ماشینی در ایران به شمار می روند. شرکت های برند قیطران و الماس کویر و محتشم و فرش پامچال کاشان، توانسته اند فرش هایی با طرحهای اصیل و کیفیت عالی را به بازار ارائه دهند. طرح فرش های کاشان از طرح های خاص لچک و ترنج و خشتی و افشان و تلفیقی و دیگر نقش های جذاب و جدید می باشند. فرش های کاشان همگی از جدیدترین طرح فرش ماشینی و زیباترین طرح فرش ماشینی برخوردار هستند. فرش کاشان به دلیل پرفروش ترین طرح فرش ماشینی که دارد، بسیار پرطرفدار بوده و از محبوبیت ویژه ای نسبت به فرش های دیگر برخوردار است.

جدیدترین طرح فرش ماشینی

عکس جدیدترین طرح فرش ماشینی

لازم به ذکر است، شما با دیدن عکس جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان در بالا، به کیفیت و زیبایی خاص آن پی خواهید برد. یکی از ویژگی های فرش کاشان این است که در ابعاد استاندارد و یا حتی در ابعاد درخواستی مشتری تولید می شود. همچنین این فرش از جذاب ترین و چشم نوازترین نگاره ها و و طرح های زیبا برخوردار می باشد. خوب است بدانید، فرش های کاشان همگی شبیه به فرش های دستباف بوده و در شانه و تراکم های گوناگون و با بهترین دستگاه ماشینی بافته می شوند. اگر به دنبال جدیدترین طرح فرش ماشینی و حتی زیباترین طرح فرش ماشینی هستید، فرش کاشان بهترین گزینه برای شما خوبان به شمار می رود. شما می توانید با خرید طرح فرش جدید کاشان، فضای داخلی خانه خود را بسیار زیبا و جذاب نمایید. به این نکته توجه نمایید، فرش های کاشان با طرح های زیبایی که دارند، جزو پرفروش ترین طرح فرش ماشینی در ایران به شمار می روند.

 

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین ۳ الی ۴ روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، ۱۵ تا ۲۰ روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل ۱۰ درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

 

طرح های مد فرش ماشینی۱۴۰۳

امروزه فرش ماشینی به عنوان یکی از مهم ترین وسایل منزل ایرانیان به شمار می رود. همانطور که در بازارهای فرش مشاهده می کنید، فرش های ماشینی در طرح ها و مدل های گوناگونی تولید می شود. اما آنچه که اهمیت دارد این است که فرشی که شما انتخاب می کنید، بر اساس مد روز تولید شده باشد و از طرح های جدید و به روزی هم برخوردار باشد. طرح های فرش ماشینی ۱۴۰۱ از نقش های بسیار جذاب و جدیدی برخوردار هستند. اگر میخواهید با جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان و خرید فرش ماشینی بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

فرش طرح افشان

فرش طرح افشان یکی از جدید ترین و زیبا ترین فرش ها می باشد. در فرش طرح افشان، گیاهان و غنچه ها و برگ ها و مابقی طرح ها در تمام سطح فرش به صورت پراکنده حضور دارند. به طوری که کل سطح فرش را به صورت بسیار زیبایی می پوشانند. جالب است بدانید حالت پراکندگی که در این فرش وجود دارد، توانسته این فرش را به فرشی خاص و ویژه تبدیل نماید. به همین خاطر نام این طرح از فرش زیبا را افشان گذاشته اند. این فرش در رنگ های مختلفی تولید می شود. رنگ دودی طرح افشان بسیار پرطرفدار می باشد. این فرش کمترین پرزدهی را داشته و در هزار شانه تولید می شود. طرح افشان، جزو زیباترین طرح فرش ماشینی در ایران محسوب می شود. این محصول به دلیل رنگ های خوبی که در آن استفاده شده، آرامش و حس خوب را به خانه های شما هدیه می دهد.
جدیدترین فرش با طرح افشان ۱۴۰۱ کاشان، یک انتخاب ویژه برای افرادی است که دنبال طرحی خاص و متفاوت هستند. لازم به ذکر است، طرحهای افشان بسیار متنوع می باشند. لذا شما بنا به سلیقه خود می توانید این فرش طرح اصیل ایرانی را خریداری نمایید. فرش طرح افشان توسط شرکت های خوب و قدیمی مانند الماس کویر و قیطران تولید شده و به بازار ارائه می شود. این نکته را به یاد داشته باشید در میان طرح های مختلفی از فرش، که در بازار وجود دارند، فرش افشان یکی از پرفروش ترین طرح فرش ماشینی در ایران به شمار می رود. برای خرید فرش افشان کلیک کنید.

زیباترین طرح فرش ماشینی

جدیدترین مدل فرش

فرش طرح تلفیقی

طرح تلفیقی، طرحی برای افراد مشکل پسند می باشد. چرا که در این نوع فرش، تلفیقی از طرح های سنتی و مدرن استفاده شده است. این طرح زیبایی خاصی را به رخ میکشد و جزو جدید ترین فرش کاشان بوده که با نوآوری جدید توانسته نظر مشکل پسندان را به خوبی به خود جلب نماید. فرش های تلفیقی، که در آن طرح های مدرن و سنتی باهم به کار رفته است، جزو زیباترین فرش های کاشان محسوب می شوند. خرید فرش مدرن برای دکوراسیون های مدرن و امروزی بسیار مناسب است. فرش طرح تلفیقی جدیدترین طرح فرش ۲۰۲۲ به شمار می رود. این نوع فرش در تراکم بسیار بالایی تولید می شود. این طرح، ویژه افرادی است که در انتخاب طرح فرش بسیار حساس و سخت پسند هستند. این فرش علاوه بر زیبایی و جلوه ای که دارد، از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار می باشد. فرش طرح تلفیقی جزو جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان به شمار می رود.

فرش طرح کاترین

طرح فرش کاترین از طرح اصیل ایرانی لچک و ترنج ایده گرفته است. فرش طرح کاترین یکی از پرفروش ترین طرح فرش ماشینی در کشور ایران شناخته شده است. این فرش جذاب که با نام فرش برند قیطران با طرح کاترین زمینه فیلی معروف شده است، یک گزینه عالی برای چیدمان خاص خانه شما به شمار می رود. این فرش را میتوانید در فضاهای گوناگون با سایر وسایل اطراف به راحتی هماهنگ نمایید. شرکت برند قیطران توانسته این طرح زیبا را با کیفیتی بی نظیر به بازار ارائه دهد. امروزه خرید فرش پتینه بسیار پرطرفدار شده که البته این طرح ها در حال حاضر مد شده و ممکن است تحول بزرگی در فرش ماشینی باشد.

فرش طرح تبریز

جدیدترین طرح فرش ماشینی

فرش طرح تبریز از لچک و ترنج الهام گرفته است. این طرح خاص و معروف از زمان شاه عباسی در صنعت قالی بافی بوده و امروزه هم این نقش زیبا در صنعت فرش ایران بسیار کارایی داشته است. در این طرح از فرش نقش ترنج در وسط فرش قرار دارد و نماد ماه می باشد. ولی لچک‌ها در واقع به صورت برگ‌های دندانه داری بوده که در حاشیه ترنج جا خوش کرده اند. به طور کلی باید گفت، فرش طرح تبریز از طرح ها و نقش های سنتی و دستباف الهام گرفته است. یکی از خصیصه های مهم فرش تبریز این است که کاملا شبیه فرش دستباف بوده و معمولا افرادی که به طرح های دستباف و سنتی علاقه مند هستند، به طور حتم این فرش را می پسندند. فرش تبریز در ابعاد گوناگونی تولید می شود. جنس این فرش، از بهترین الیاف فرش ماشینی یعنی اکریلیک می باشد. طرح های تبریز در شانه و تراکم های متفاوت ۷۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه تولید می شود. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۰۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه کلیک کنید.

در ادامه باید گفت، این طرح از فرش ها جزو جدیدترین طرح فرش ماشینی در ایران می باشند، که هر کدام با زیبایی و تفاوتی که در نقش های خود دارند، جلوه و چشم انداز بی نظیری را برای فضای داخلی شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین این نقش ها جزو طرح های مد فرش ماشینی سال ۱۴۰۱ به شمار می روند. لذا از این طرح های خاص و چشم نواز برای چیدمان فضای داخلی خانه به هیچ عنوان غافل نشوید.

ویژگی های طرح فرش ماشینی کاشان

شاید این سوال ذهن شما را درگیر نماید که چه فرشی انتخاب نمایید که علاوه بر اینکه دارای جدید ترین طرح فرش ماشینی باشد، از کیفیت عالی هم برخوردار باشد؟ در جواب این سوال باید گفت فرش های کاشان همگی از بهترین نخ مصنوعی یعنی اکریلیک تهیه شده و از لحاظ ظاهری جزو زیباترین طرح فرش ماشینی در ایران به شمار می روند. شرکت های برند قیطران و الماس کویر و محتشم و فرش پامچال کاشان، توانسته اند فرش هایی با طرحهای اصیل و کیفیت عالی را به بازار ارائه دهند. طرح فرش های کاشان از طرح های خاص لچک و ترنج و خشتی و افشان و تلفیقی و دیگر نقش های جذاب و جدید می باشند. فرش های کاشان همگی از جدیدترین طرح فرش ماشینی و زیباترین طرح فرش ماشینی برخوردار هستند. فرش کاشان به دلیل پرفروش ترین طرح فرش ماشینی که دارد، بسیار پرطرفدار بوده و از محبوبیت ویژه ای نسبت به فرش های دیگر برخوردار است.

جدیدترین طرح فرش ماشینی

عکس جدیدترین طرح فرش ماشینی

لازم به ذکر است، شما با دیدن عکس جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان در بالا، به کیفیت و زیبایی خاص آن پی خواهید برد. یکی از ویژگی های فرش کاشان این است که در ابعاد استاندارد و یا حتی در ابعاد درخواستی مشتری تولید می شود. همچنین این فرش از جذاب ترین و چشم نوازترین نگاره ها و و طرح های زیبا برخوردار می باشد. خوب است بدانید، فرش های کاشان همگی شبیه به فرش های دستباف بوده و در شانه و تراکم های گوناگون و با بهترین دستگاه ماشینی بافته می شوند. اگر به دنبال جدیدترین طرح فرش ماشینی و حتی زیباترین طرح فرش ماشینی هستید، فرش کاشان بهترین گزینه برای شما خوبان به شمار می رود. شما می توانید با خرید طرح فرش جدید کاشان، فضای داخلی خانه خود را بسیار زیبا و جذاب نمایید. به این نکته توجه نمایید، فرش های کاشان با طرح های زیبایی که دارند، جزو پرفروش ترین طرح فرش ماشینی در ایران به شمار می روند.

 

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین ۳ الی ۴ روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، ۱۵ تا ۲۰ روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل ۱۰ درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

فهرست مطالب

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

4 دیدگاه در “جدیدترین طرح فرش ماشینی کاشان

  1. کامبیز گفت:

    فرش طرح پارامیس چه رنگایی داره ؟ من از تلفیق خشت وترنج و کارای این سبکی واقعا خوشم میاد

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام ممنون از حسن توجه شما. طرح پارامیش از تولیدات فرش قیطران هست که ۱۵۰۰ شانه و تراکم ۴۵۰۰ دارد. در چهار رنگ فیلی، سرمه ای، طوسی و کرم قابل تولید و سفارش است.

  2. پروانه گفت:

    میشه عکس چندتا از جدیدترین طرح فرش هاتونو برام بفرستید ؟ من دنبال ی فرش خاص میگردم که رنگ طلایی هم داخلش باشه

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام خدمت شما دوست و همراه گرامی
      کلکسیونی از فرش های طلاکوب برای شما تهیه شده که میتونید مشاهده و خرید نمایید. برای مشاهده و خرید فرش طلاکوب کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

تنها با پرداخت 10 درصد مبلغ، فرشتان را درب منزل تحویل بگیرید. سفارشات موجود در انبار کمتر از 24 ساعت ارسال میگردد.

0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
فروشگاه