جدیدترین فرش ماشینی سال ۱۴۰۱

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید جدیدترین انواع فرش ماشینی شاهد تغییراتی زیاد و واضح هستیم به طوری که انواع جدید فرش خاص تر هستند. فرشهای ماشینی که امروزه در کارگاه های مهم بافته می شوند از جهات مختلف دارای ویژگیهای خیلی خوبی هستند. جدیدترین انواع فرش ماشینی سال ۱۴۰۱ همگی دارای شانه و تراکمی بالا هستند که مورد ذکر شده جزو خصوصیات خیلی مهم و اصلی است. در دید مشتری مواردی مانند رنگ و طرح و نوع بافت و همچنین تراکم فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که خیلی مهم هستند. هر چه فرش ریز بافت تر و پر تراکم تر باشد به طور قطعی ماندگارتر خواهد بود. همه ما از فرش استفاده می کنیم و بابت هزینه ای که پرداخت می کنیم انتظار بهترین و زیباترین نوع فرش را داریم که رسیدن به این خواسته چندان دور از انتظار نیست. با هایپرفرش همراه باشید تا جدیدترین فرش کاشان سال ۱۴۰۱ را مشاهده کنید.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۱؛ طرح کاترینا

طرح کاترینا از جدیدترین فرش ماشینی تولید شرکت قیطران است که در ۶ رنگ زیبا و پرطرفدار آبی نقره ای، سرمه ای، کرم، زغالی، فیلی، کرم برایت تولید شده است. این فرش جزو جدیدترین فرش های طلاکوب می باشد که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تقاضای بیشتری داشته و همچنان خرید فرش طلاکوب تقاضای بالایی دارد. فرش قیطران طرح کاترینا ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ است که ترکیبی از گل های شاه عباسی و طرح اصیل لچک و ترنج است. جنس نخ فرش کاترینا نخ صددرصد اکریلیک می باشد که از بهترین نخ های فرش ماشینی است. در زیر رنگبندی این طرح را می توانید مشاهده کنید.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۱؛ طرح سارینا

طرح سارینا تولید فرش قیطران کاشان می باشد. این طرح در ۵ رنگ زیبای سرمه ای، زغالی، کرم، آبی نقره ای، فیلی تولید شده است. فرشی ریزبافت و دستبافگونه. این فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و بافته شده با نخ صددرصد اکریلیک هیت ست شده. ترکیبی از لچک و ترنجی بزرگ و زیبا که اصالت فرش را می رساند. رنگبندی این طرح را در زیر می توانید مشاهده کنید. خرید فرش ۱۲۰۰ شانه بیشتر به کسانی پیشنهاد می شود که از مبلمان نیز در کنار فرش استفاده می کنند، فرش های ۱۲۰۰ شانه به علت گره های بیشتر و نخ محکم و ظریفتر ضخامت کمتری دارند و برای مکان های پررفت و آمد و خانواه های پر جمعیت مناسب نیستند.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۱؛ طرح آرشیت

از جدیدترین فرش ماشینی کاشان می توان به طرح آرشیت اشاره کرد که از کارهای ۱۵۰۰ شانه جدید و فوق العاده فرش قیطران می باشد. این فرش جزو طرح های جدید فرش ماشینی یعنی فرش های افشان می باشد که فاقد لچک و ترنج است و محیط منزلتان را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد. طرح آرشیت در دو رنگ فیلی و طوسی که رنگ های خنثی هستند تولید شده که در زیر گالری این فرش را می توانید مشاهده کنید. طرح آرشیت از دسته فرش های طلاکوب می باشد. خرید فرش ۱۵۰۰ شانه به کسانی پیشنهاد می شود که از مبلمان بیشتر استفاده می کنند و ظرافت و زیبایی فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خرید فرش ماشینی طرح آرشیت بر روی عکس های پایین کلیک کنید.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۱؛ طرح فریده

طرح فریده از دسته فرش های دستبافگونه و ظریف شرکت قیطران است. این فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ تولید شده با نخ صددرصد اکریلیک می باشد. طرح فریده در چهار رنگ فیلی، طوسی، کرم و سرمه ای بافت می شود که در زیر رنگ کرم این طرح را مشاهده می کنید. رنگ فریده کرم برای فرش عروس بسیار مناسب است زیرا هم جدید است و هم از طرح اصیل لچک و ترنج در این فرش استفاده شده است. طرح فریده طرحی ریز بافت و ظریفی است و این به خواطر شانه و تراکم بالای فرش است.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۴۰۱؛ طرح ولنتینا کد ۷۱۶۰

فرش ساتراپی طرح ولنتینا کد ۷۱۶۰ از تولیدات فرش زرتشت یا همان شاهکار صفویه است. این فرش جزو فرش های دستبافگونه ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ است. این فرش جزو فرش های پتینه و یا کهنه نما می باشد که این روزها بسیار باب شده و فروش بالایی دارد. خرید فرش پتینه مناسب دکوراسیون های مدرن امروزیست. کد ۷۱۶۰ از کارهای کلاسیک می باشد که با لچک و ترنج زینت داده شده که اصالت فرش را می رساند. در زیر عکس های این طرح را می توانید مشاهده کنید.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *