بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی

در بررسی بهترین برند فرش ماشینی می‌دانید که توجه به این نکته ضروری است که موادی که در یک فرش قرار می‌گیرند قطعاً به اندازه طراحی و طرز کار موجود در آن مهم هستند، حتی با استعدادترین بافنده‌ها اگر فقط مواد اولیه و باکیفیت را داشته باشند، کار سختی برای چیدن یک قطعه با کیفیت نخواهند داشت. موادی که معمولاً برای ساخت فرش استفاده می‌شود، رایج‌ترین آنها پشم، پنبه، ابریشم و رنگ‌های مختلفی است که برای به دست آوردن رنگ‌های مناسب به کار می‌روند. اما در بررسی اینکه بهترین مارک فرش ماشینی کدام است می‌توان به فرش‌های آکریلیک هیت ست شده با شانه و تراکم بالا اشاره کرد. خرید فرش کاشان با جنس نخ اکریلیک بهترین گزینه برای خرید فرش می باشد.

بهترین برند فرش ماشینی

بهترین برند فرش ماشینی

بهترین برند فرش ماشینی ۱۴۰۱

فرش قیطران، محتشم، الماس کویر، ساتراپی، شاهکار زرتشت، پامچال و سیزان از معتبرترین برندهای تولیدکننده‌ی فرش ماشینی یا هستند.

۱- فرش قیطران: فرش قیطران به عنوان اولین مبدع فرش هزار شانه و هزار و پانصد در ایران و جهان، در تولید انواع فرش ماشینی، بالای سی سال سابقه دارد. اولین دستگاه بافندگی توسط مجموعه‌ی فرش قیطران وارد ایران شد. علاوه بر این مرغوب‌ترین نخ ریسندگی در این مجموعه تولید شده است. اگر بخواهیم یک برند برتر را نام ببریم، بی شک نام فرش قیطران خودنمایی می‌کند. از فرش قیطران به عنوان اولین فرش ماشینی مرغوب نام برده می‌شود.

۲- فرش محتشم: فرش محتشم کاشان از معتبرترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان فرش در ایران است. این مجموعه‌ی باسابقه در به‌کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته‌ی تولید فرش ماشینی ید طولی دارد. بسیاری از طرح‌های خاص و نو، اولین بار توسط این مجموعه وارد بازار شده است. نام برند فرش محتشم کاشان نه تنها در ایران، بلکه در جهان می‌درخشد.

بهترین برند فرش ماشینی

بهترین برند فرش ماشینی

۳- فرش الماس کویر: فرش الماس کویر کاشان تقریباً هم سابقه‌ی فرش قیطران است. الیاف و دستگاه‌هایی که در این مجموعه در جهت تولید فرش ماشینی به کار گرفته می‌شود، در نوع خود بی‌نظیر است. فرش‌های ماشینی الماس کویر، علاوه بر طرح و نقشه‌ی بی‌همتا، ماندگاری و کیفیت بالایی نیز دارند. این مجموعه در سال ۱۳۸۵ گواهینامه‌ی ایزو ۹۰۰۱ انگلستان را از آن خود کرده است.

۴- فرش ساتراپی: فرش ساتراپی یا شاهکار صفویه، در طول زمان، با کیفیت بالای محصولاتش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مجموعه‌ی شاهکار صفویه، فرش‌های هفت‌صد شانه را با نام تجاری زرتشت و شاهکار صفویه و فرش‌های هزار و دویست و هزار و پانصد شانه را با نام تجاری ساتراپی به بازار عرضه می‌نماید.

۵- فرش گلمهر: شاید برای قدیمی‌ها نام فرش گلمهر بسیار آشنا باشد. فرش گلمهر نام قدیمی برند فرش پامچال است. فرش پامچال با بیش از سی سال سابقه پیشگام در عرصه‌ی تولید فرش ماشینی بوده و به تنوع و کیفیت بالای تولیدات خود شهرت دارد.

۶- فرش سیزان: فرش سیزان جوان‌ترین مجموعه‌ی تولید فرش ماشینی است که در شهر کاشان قرار دارد. این مجموعه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرده و در مدت زمان کم، اعتبار و ارزش بالای محصولات خود را اثبات نموده است. فرش سیزان به عنوان یک برند صادراتی، فرش‌های خود را به کشورهای مختلفی مانند: آلمان، روسیه، چین، کانادا و … صادر کرده و محبوبیت تولیدات خود را در سطح جهان گسترش داده است.

۷- فرش فرهی: فرش فرهی تولید شهر کاشان است که کیفیت و مرغوبیت آن شناخته شده می‌باشد.

۸- فرش خاطره کاشان: بهترین فرش کاشان است. تمامی مواد اولیه آن از مرغوب‌ترین مواد تهیه شده است.

۹- فرش ساوین: این نوع فرش، سابقه طولانی دارد و به کشورهای مختلف صادر شده می‌شود.

۱۰- فرش محتشم: فرش محتشم ، در حوزه طراحی و ساخت جزء بهترین برندها است.

بهترین مارک فرش ماشینی کدام است؟

تولید بهترین مارک فرش ماشینی نیازمند استفاده از تجهیزات و امکانات فراوانی است. این دسته از فرش‌ها استقبال بالایی دارند، چرا که تنوع طرح و رنگ در آن‌ها به شدت بالا است. اما اینکه کدام مارک از فرش ماشینی بهترین است به این بستگی دارد که شما چه طرحی را انتخاب کنید. در حقیقت فرش جدید طوسی دلوان از بهترین فرش‌های ماشینی سال است. در کنار آن فرش کاشان هم یکی از بهترین نمونه‌های فرش ماشینی است که از مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه و ساخته شده است. با این حساب، خرید بهترین فرش ماشینی کاشان موجب رضایت مشتری خواهد شد.

بهترین برند فرش کاشان

بهترین برند فرش ماشینی کاشان، فرش خاطره، قیطران، پردیسان و … است. در مجموع سه روش برای بافتن فرش وجود دارد: گره زدن، تافت زدن و قلاب کردن.

بهترین برند فرش ماشینی

بهترین برند فرش ماشینی

گره زنی: طراحی روی کاغذ گراف و استفاده از یک قاب یا ستون‌های نخ که تار نامیده می‌شوند و قسمت‌های عمودی کار بافته شده و کاملا تکمیل می‌شوند.

تار: تارها معمولاً از پنبه ساخته می‌شوند. سپس بافنده با استفاده از روش گره زنی مانند گره ترکی، گره فارسی و گره تبتی، نخ را گره به گره بر روی ماشین بافندگی می‌بافد.

Tufting: یک الگو با استفاده از شابلون روی یک ماده پشتی اولیه کشیده می‌شود. مواد پشتی که معمولا از پنبه ساخته می‌شود، به یک قاب متصل می‌شود. بافنده با استفاده از ابزار تافتینگ، تافت‌های پشم را وارد مواد پشتی می‌کند. سپس مواد پشتی اولیه با یک ماده لاتکس پوشانده می‌شود و یک ماده پشتی ثانویه به آن متصل می‌شود. سپس شمع حلقه سطحی بریده می‌شود تا یک سطح صاف با شمع متراکم ایجاد شود.
قلاب کردن: هنگامی که طرح، نقش و رنگ، معمولاً از روی فرش‌ها یا تابلوهای دیگر انتخاب می‌شود، بافندگان فرش را با استفاده از یک سیستم داربست می‌بافند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در تمام طول فرش بالا و پایین بروند. آنها از یک ابزار تخصصی استفاده می‌کنند تا نخ را از طریق پشتی پنبه ای به جلو و عقب فشار دهند. این ساده ترین و کم هزینه ترین روش ساخت فرش ماشینی است.

بهترین برند فرش ماشینی

معرفی بهترین برندهای فرش کاشان

معرفی مهمترین و بهترین برند فرش ماشینی کاشان به شرح زیر است:

– فرش قیطران: از شناخته شده‌ترین فرش‌های کاشان است. در ماشین آلات مختلف در ابعاد مختلف تولید می‌شود.

– فرش عظیم زاده کاشان: در تولید فرش ماشینی سابقه بالایی دارد. از مواد باکیفیت در ساخت استفاده می‌کند.

– فرش پردیسان کاشان: این فرش یکی از بهترین برندهای فرش کاشان است.

– فرش الماس کویر: سابقه ۳۰ ساله در تولید فرش ماشینی و پرچم دار تولید عرضه بهترین فرش ها.

فرش شاهکار زرتشت : تولید انواع فرش ماشینی در رنگ بندی های متفاوت و درخشان.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *