خرید فرش ماشینی در کردستان

استان سرسبز و تاریخی کردستان در رشته‌کوه‌های زاگرس و موقعیت جغرافیایی شمال غرب ایران واقع است. رد پای فرهنگ و تمدن غنی کردستان در صنایع دستی گوناگون روستاها و شهرهای آن دیده می‌شود. گلیم سنه، قالی‌بافی، نمدبافی، منبت‌کاری، جاجیم‌بافی و گلیم بیجار تنها نمونه‌هایی از صنایع دستی متنوع کردستان هستند. ویژگی منحصر‌به‌فرد صنایع دستی و انواع فرش ماشینی در کردستان، ارتباط تنگاتنگ این محصولات با طبیعت و دام‌ها می‌باشد؛ برای مثال در بافت گلیم و قالی از رنگ‌های طبیعی و پشم گوسفندان استفاده می‌شود. برای خرید فرش با هایپرفرش همراه باشید. هایپرفرش با تنوع بالا در فرش ماشینی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

فرش ماشینی در کردستان + شهر فرش کردستان

فرش ماشینی در کردستان

فرش ماشینی در کردستان با توجه به سابقه‌ی خوب هنرمندان این استان، مشتریان دقیق و خوش‌سلیقه‌ی مخصوص به خود را جذب کرده‌است. معمولا طراحان فرش ماشینی در کردستان، سعی دارند در طرح‌هایی که به کار می‌برند تاریخچه‌ی کردستان را به نمایش بگذارند. تنوع نقش و رنگ در فرش ماشینی از دیگر دلایل محبوبیت آن در میان مردم می‌باشد. برای خرید فرش پذیرایی در رنگ ها و طرح های متفاوت در ادامه با ما همراه باشید. در هایپرفرش خرید فرش آشپزخانه و خرید فرش کودک نیز به راحتی انکانپذیر است. کافیست طرح مورد نظرتان را به یبد خریدتان اضافه نموده و پس از پرداخت بیعانه و یا تسویه فاکتور فرشتان را درب منزل دریافت کنید.

راه‌های تشخیص کیفیت فرش ماشینی در کردستان:

• جنس نخ خاب یا نخ پرز در تعیین کیفیت فرش ماشینی و قیمت و ماندگاری آن نقش مهمی دارد. نخ خاب می‌تواند از جنس اکریلیک، پلی‌استر، پلی پروپیلن، پلی استر، پلی استر فیلامنت و اکریلیک هیت‌ست‌شده باشد. اکریلیک به علت سبکی، گرمی، مقاومت در برابر تابش نور خورشید و حالت پشم‌مانندی که دارد بهترین جنس نخ خاب می‌باشد. معمولا در روزهای ابتدایی استفاده از فرش ماشینی، شاهد پرزدهی آن هستیم؛ اما این پرزدهی باید پس از گذشت چند روز متوقف شود.

• میزان گره در عرض فرش را شانه و میزان گره در طول آن را تراکم گویند. شانه‌ی بالا ظرافت و کیفیت بیشتر و تراکم بالا انسجام و استحکام بیشتری به فرش می‌بخشند. دو اصطلاح “فرش ۷۰۰ شانه” و “فرش طرح ۷۰۰ شانه” را با یکدیگر اشتباه نگیرید؛ اصطلاح دوم به این معنا است که این فرش در تراکم ۵۰۰ شانه تولید شده‌است اما طرح آن به نحوی است که آن را ۷۰۰ شانه به نظر می‌آورد. از دیگر موارد شانه و تراکم فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه می باشد. خرید فرش ۱۲۰۰ شانه برای کسانی مناسب است که از مبلمان نیز استفاده می کنند. اما اگر فقط از فرش استفاده می کنید، خرید فرش ۷۰۰ شانه به شما پیشنهاد می شود.

• بویی مانند نفت‌ و پلاستیک نشان از کیفیت پایین فرش ماشینی دارد. فرش اکریلیک این خصوصیت را دارد و هیچ بوی نا مطبوعی حتی در زمان خیس شدن و نمناک شدن ندارد.

نقش و نگار فرش ماشینی کردستان

فرش ماشینی در کردستان + شهر فرش کردستان

معمولا در طراحی فرش ماشینی در کردستان از نقش‌های زاویه‌دار که نمادی از سختی‌ها و ناهمواری‌های مسیر کوهستانی کردستان می‌باشند، استفاده می‌شود. در نقش و نگار فرش‌های کردستان معمولا اثراتی از فرهنگ کشور‌های همسایه نظیر قزاقستان و جمهوری آذربایجان را نیز می‌توان مشاهده کرد.

در این بخش به نمونه‌هایی از طرح‌های محبوب فرش ماشینی در کردستان اشاره می‌کنیم:

• طرح افشار: این نقش بسیار نادر و باارزش می‌باشد؛ لذا الگوبرداری از آن در انواع فرش‌ ماشینی در کردستان، توجه علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده‌است. معمولا نشانه‌ی این طرح، به کارگیری اشکال هندسی و رنگ‌های آبی سلطنتی و قرمز تند می‌باشد.

• طرح قفقاز: در این طرح، نقش‌های هندسی به صورت ردیف‌ شده و یا شبیه به گل‌های عباسی وجود دارند. معمولا در فرش‌ ماشینی در کردستان به رنگ بیش از طرح توجه می‌شود؛ تولیدکنندگان سعی می‌کنند از رنگ‌هایی که برای مشتریان جذابیت بصری بیشتری دارند نظیر لیمویی، سبز جنگلی، آبی آسمانی و غیره استفاده کنند.

فرش کاشان در کردستان

هنردوستان در عین آن که به دنبال زیبایی یک اثر هنری هستند، در جست و جوی چیزی که آن اثر را برایشان خاص و متمایز کند نیز می‌باشند. فرش کاشان با داشتن تنوع بسیار بالا در میزان شانه، نقش، میزان تراکم، رنگ و غیره برای هر مشتری یک دلیل منحصر به فرد جهت خرید فراهم می‌کند. از آن جایی که کاشان به عنوان مرکز تولید فرش ماشینی شناخته می‌شود رقابت بالایی که در میان کارخانه‌های فرش ماشینی در کاشان وجود دارد؛ لذا بسیاری از تولیدکنندگان به سمت افزایش هر چه بیشتر کیفیت و تنوع فرش‌های تولیدیشان سوق پیدا کرده‌اند. تجهیزات و دستگاه‌های بافندگی فرش در کاشان از تکنولوژی روز استفاده می‌کنند و کیفیت فرش کاشان را تضمین می‌کنند. برای خرید فرش کاشان لازم نیست مسافت‌های بسیار را تا این شهر طی کنید؛ به علت محبوبیت بالایی که این فرش در سراسر ایران دارد، بسیاری از تجار قابلیت خرید و فروش فرش کاشان را در تمامی شهرهای ایران از جمله کردستان فراهم کرده‌اند.

فرش ماشینی در کردستان + شهر فرش کردستان

انواع طرح و نقش فرش ماشینی کاشان:

• طرح خشتی: منظور از خشت قطعات مکعبی رس و آب می‌باشد که در ساخت بناهای قدیمی کاربرد داشتند. مستطیل‌های طرح خشتی با ابعاد و نقش‌های گوناگونی که درون آن‌ها وجود دارند، برگرفته شده از این خشت‌ها می‌باشند.

• طرح افشان: این طرح با قدمت و ریشه‌دار ترکیبی از طرح اسلیمی و ختایی می‌باشد. نام طرح افشان برگرفته از پراکندگی گل‌ها، غنچه‌ها و برگ‌ها در زمینه‌ی آن می‌باشد. در برخی نقش‌ها، حیوانات نیز به طرح زمینه اضافه شده‌اند. فرش افشان برای پذیرایی و سالن های کوچک بسیار مناسب است زیرا محیط منزل را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد. برای خرید فرش پذیرایی در طرح ها و رنگ های متفاوت کلیک کنید.

• طرح ترنج و لچک: این طرح برگرفته از باغ‌های قدیمی ایرانی است. در صورتی که در چهار گوشه‌ی فرش یا لچک فرش، ترنج وجود داشته‌باشد، این طرح را ترنج و لچک گویند.

قیمت فرش ماشینی کاشان در کردستان

پرداخت هزینه‌ی اندک برای فرش ماشینی کاشان در کردستان بر بی‌کیفیتی آن دلالت ندارد؛ بلکه از آن جایی که فرش کاشان طرفداران خود را پیدا کرده‌است با قیمت پایین‌تری نسبت به سایر طرح‌ها به فروش می‌رسد. بهترین گزینه برای خرید فرش کاشان، خرید اینترنتی آن می‌باشد. در خرید‌های اینترنتی شما می‌توانید به راحتی نظرات سایر کاربران را مطالعه کنید و از بازه‌ی قیمت‌های تعیین ‌شده برای فرش‌ها به سهولت مطلع شوید. عوامل متنوعی از شانه و تراکم فرش کاشان گرفته تا رنگ و طرح آن، همگی می‌توانند در تعیین قیمت فرش موثر باشند. حتما قبل از خرید محصول در مورد انتخاب خود با متخصصین قیمت‌گذاری فرش مشورت کنید تا از خرید خود تجربه‌ی رضایت‌بخشی کسب کنید.

خرید اینترنتی فرش ماشینی در کردستان

ترافیک، محدودیت زمانی، هزینه‌ی حمل و نقل و قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای همگی می‌توانند از دلایل ترجیح خرید اینترنتی فرش نسبت به خرید حضوری فرش ماشینی باشند. خرید فرش ماشینی در کردستان از هایپر فرش به شما فرصت بازدید از تنوع بالای فرش ماشینی با آرامش خاطر و در فرصت دلخواه را می‌دهد. در وبسایت هایپر فرش شما می‌توانید به آسانی به بررسی و انتخاب انواع فرش ماشینی در کردستان بر حسب معیار‌های متعدد نظیر طرح، زمینه، شانه و جنس بپردازید. شما می‌توانید از تخفیف‌‌ها و حراج‌های روزانه بهره‌مند شوید و پس از انتخاب فرش مدنظر خود، از ارسال رایگان و ضمانت ۷ روزه استفاده کنید.

شهر فرش کردستان

بسیاری از افداد به دنبال شهر فرش کردستان هستند و به دنبال شهر فرش کردستان جست و جو می کنند. اما باید گفت تا تاریخ آذر ۱۴۰۱ شهر فرش در کردستان شعبه ای ندارد. برای خرید از شهر فرش باید به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید. مسافرت به شهر های همجوار نیز سختی راه را دارد و کار هزینه برداری نیز هست. خرید اینترنتی فرش ماشینی این کار را برای شما آسان کرده است. کافیست حدود ۳۰ دقیقه وقتتان را در منزل به این کار اختصاص دهید. با مراجعه به سایت های معتبر و فعال زیباترین فرش را انتخاب نمایید. ما در هایپرفرش آماده تحویل فرش با حمل رایگان درب منزلتان هستیم. کافیست ۱۰ درصد از مبلغ را از طریق سایت پرداخت کرده و فرش را درب منزل تحویل بگیرید و ما بقی مبلغ را درب منزل تسویه کنید.

آدرس و شماره تماس شهر فرش کردستان

همانطور که مطرح شد شهر فرش در کردستان شعبه ای ندارد پس شماره تماس و آدرس شهر فرش مردستان نیز بی نتیجه است. شما عزیزان برای خرید می توانید با پل های ارتباطی با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما برای خرید استفاده نمایید.

فرش ماشینی در رشت

فرش ماشینی در بندر انزلی

فرش ماشینی در لاهیجان

فرش ماشینی در لنگرد

فرش کاشان در هشتپر

فرش کاشان در آستارا

فرش کاشان در صومعه سرا

فرش ماشان در آستانه

خرید فرش در رودسر

خرید فرش در سیاهکل

خرید فرش در رضوانشهر

خرید فرش در ماسال

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *