قشنگ ترین فرش ماشینی ۱۴۰۱

یکی از پرکاربردترین و زیباترین لوازم منزل اغلب ایرانیان، فرش ماشینی و دستباف است. قالی های ماشینی به سبب سرعت در بافت و قیمت پایین آنها نسبت به فرش های دستباف از طرفداران فراوانی برخوردارند. به همین جهت بسیاری از مردم به دنبال خرید قشنگ ترین فرش ماشینی برای منزل خود هستند. طرح ها و نقشه های گوناگونی برای فرش های ماشینی تهیه می شود و سپس این نقشه ها با ماشین آلات پیشرفته و مدرن به محصولاتی زیبا و خوش رنگ و نگار در می آید. قشنگ ترین فرش ماشینی با الیافی از قبیل آکریلیک، پلی پروپلین و نایلون تهیه می شود. البته فرش ماشینی ابریشمی از جنس پلی استر نیز در بازار به فروش می رسد که طرفداران فراوانی دارد. این نوع محصولات توسط دستگاه های گوناگونی از قبیل: شونهر، واندویل، تکسیما، آلفا، CRX، ASR و VTR تولید می شوند. برای خرید فرش ماشینی با هایپرفرش همراه باشید.

قشنگ ترین فرش ماشینی

قشنگ ترین فرش ماشینی

ویژگی های قشنگ ترین فرش ماشینی

بسیاری از مردم به دنبال قشنگ ترین فرش ماشینی ۱۴۰۱ در بازار هستند تا آن را خریداری کرده و به منزل ببرند. زیباترین فرش های ماشینی طرح های جالب و منحصر به فردی دارند و نقوش آنها چشم نواز است. اما از طرف دیگر برای برخی از افراد، کیفیت قالی از اهمیت بالاتری برخوردار است. از میان محصولات موجود در بازار می توان فرش ماشینی صد در صد آکریلیک را به عنوان باکیفیت ترین محصول در نظر بگیریم. قالی ماشینی ابریشمی با طرح جذاب برای بعضی از افراد به عنوان قشنگ ترین فرش ماشینی محسوب می شود. این نوع قالی ها ثبات رنگ و درخشندگی بالایی دارند و پرز نمی دهند. عدم پرزدهی این محصولات موجب شستشوی آسان آنها می شود که یک ویژگی بسیار ارزشمند به شمار می رود. خرید فرش اکریلیک علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا و همچنین ضخامت بالا برای بسیاری از افراد مناسب ترین فرش ماشینی می باشد.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

قشنگ ترین طرح فرش ماشینی

قشنگ ترین طرح فرش ماشینی از میان مناظر طبیعت، تصاویر خیالی، حیوانات زیبا و غیره انتخاب می شود. این طرح های جذاب با استفاده از ایده های خلاقانه طراحان فرش ماشینی و کمک ماشین آلات پیشرفته امروزی به صورت قالی های جالب و رویایی در بازار به فروش می رسند. به طور کلی قالی های ماشینی در چند دسته ۱۵۰۰، ۱۲۰۰، ۱۰۰۰، ۷۰۰، ۵۰۰، ۴۴۰ و ۳۵۰ شانه تهیه و تولید می شوند و هر کس بر اساس نیاز خود آنها را انتخاب و خریداری می کند. تراکم این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. تراکم قالی بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ بر اساس شانه و نوع ماشین عرضه می شود. در میان خریداران قشنگ ترین فرش ماشینی بسیاری از آنها با مفاهیم شانه و تراکم آشنا نیستند؛ به همین جهت در ادامه به این مفاهیم می پردازیم. خرید فرش ۷۰۰ شانه برای منازل پررفت و آمد و خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه برای خانواده های کم جمعیت و کم رفت و آمد مناسب است.

قشنگ ترین مدل فرش ماشینی

قشنگ ترین فرش ماشینی

خرید قشنگ ترین فرش ماشینی

زیباترین فرش ماشینی با شانه و تراکم گوناگون در بازار عرضه می شود و هر کس بر اساس نیاز و سلیقه خود آنها را انتخاب می کند. هر فرش زیبا دارای دو نوع تراکم طولی و عرضی است. تراکم عرضی فرش که به شانه معروف است به تعداد ریشه های یک متر از عرض آن گفته می شود. بنابراین وقتی گفته می شود که قشنگ ترین فرش ماشینی در بازار فرش ۱۵۰۰ شانه است؛ به این معنا است که این محصول در هر متر از عرض خود ۱۵۰۰ ریشه یا گره رنگ دارد. فرش ها با شانه های متفاوتی از جمله: ۷۰۰، ۵۰۰، ۳۲۰، ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ شانه تولید می شوند. قشنگ ترین فرش ماشینی ممکن است از جهت تراکم طولی متغیر باشد. تراکم طولی که همان در اصطلاح تراکم شناخته می شود به تعداد ریشه های موجود در یک متر از طول فرش می گویند. به این ترتیب هنگامی که یک فرش با تراکم ۳۰۰۰ عرضه می شود به معنای این است که ۳۰۰۰ ریشه در یک متر طول قالی قرار دارد. لازم به ذکر است که تراکم طولی قالی ماشینی با توجه به روش های بافت متغیر است.

قشنگ ترین قالی ماشینی

قشنگ ترین قالی ماشینی با توجه به سلایق افراد گوناگون، متفاوت است. هر کس زیبایی طرح و نقش قالی را در جلوه ای خاص می داند. برخی از افراد کیفیت فرش را در اولویت قرار می دهند. الیاف مختلفی برای بافتن قالی ماشینی در نظر گرفته می شود که هر کدام از آنها ویژگی های متفاوتی دارند. الیافی که برای این نوع قالی مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از: پلی استر، آکریلیک، پلی پروپلین، نایلون و پشم. انواع طرح های فرش ماشینی نیز در حال بافت است که شامل فرش لچک و ترنج، فرش افشان، فرش طرح خشتی، فرش طرح پتینه، فرش طرح دستباف، فرش طرح ریزماهی، فرش طرح تلفیقی و … است. جدیدترین آن فرش افشان و فرش پتینه است که طرفداران بسیاری نیز دارد.

ویژگی های قالی پلی استر

قشنگ ترین فرش ماشینی

خرید قشنگ ترین فرش ماشینی

قالی های پلی استر ظاهری براق و درخشان دارند؛ به همین جهت بسیاری از افراد قشنگ ترین فرش ماشینی را از بین قالی های پلی استر انتخاب می کنند. الیاف پلی استر به گونه ای است که با آن می توان قالی های رنگارنگ و زیبا را تهیه کرد. ضد لک بودن یکی دیگر از ویژگی های فرش پلی استر است. مقاومت در برابر لک به دلیل بسته بودن سلول های الیاف پلی استر است. این بسته بودن سلول سبب می شود که هیچ نوع مایعی از الیاف عبور نکند. قابل توجه است که این نوع قالی ها نسبت به فرش های نایلونی ماشینی دوام بالایی ندارند. جنس پلی استر بیشتر برای فرش آشپزخانه و فرش کودک استفاده می شود و دلیل این کار سبک بودن و قیمت مناسب این جنس نخ است. برای خرید فرش کودک و خرید فرش آشپزخانه کلیک کنید.

مشخصات فرش آکریلیک و پلی پروپلین

ظاهر فرش های آکریلیک شبیه قالی پشمی است؛ زیرا این فرش ها به طور خالص از الیاف آکریلیک تهیه نشده و با پشم مخلوط می شوند. فرش آکریلیک نرم، بادوام، ضدلک و قابل شستشو هستند. قالی های مذکور نسبت به رطوبت، رنگ پریدگی و کپک مقاومت بالایی دارند ولی در برابر مواد قلیایی تغییر رنگ می دهند. قالی ها از جنس پلی پروپلین در حدود ۳۰% از فرش های بازار را به خود اختصاص داده اند. این نوع قالی ها در برابر رطوبت و کپک مقاوم هستند. قابل توجه است که به فرش های پلی پروپلین، «الفین» هم گفته می شود. نخ اکریلیک برای فرش سالن بیشتر استفاده می شود به این علت که گرانتر از دیگر نخ های فرش ماشینی است. در فرش مدرن نیز بیشتر جنس پلی استر یا ترکیبی از پلی استر و اکریلیک استفاده می شود که مناسب اتاق خواب و جاهای کم رفت و آمد است.

درباره مشخصات فرش های پشمی

قشنگ ترین فرش ماشینی

خرید قشنگ ترین فرش ماشینی

قشنگ ترین فرش ماشینی از نوع پشمی اغلب با پشم گوسفند تهیه می شود. دوام قالی پشمی ماشینی بالا است و گرد و خاک را به خود جذب نمی کند. تمیز شدن آسان، نرم بودن و جذب کردن گرما از ویژگی های این نوع قالی ها است. فرش ماشینی پشمی و فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک برای اتاق های پرتردد مناسب است. این نوع قالی جزو پرطرفدارترین فرش ها به شمار می رود.

آشنایی با ویژگی های فرش نایلون ماشینی

بیشترین فرش های ماشینی عرضه شده در بازار از نوع نایلونی هستند. این نوع قالی ها زیبا و رنگارنگ هستند و اغلب افراد از رنگ های متنوع آنها لذت می برند. قالی های نایلونی در برابر گرد و خاک و کپک دچار آسیب نمی شوند. فرش های مذکور با قرار دادن وسایل خانه مانند پایه مبلمان و میز روی آنها، در برابر فرورفتگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. رنگ پریدگی در مدت زمان کم و گران بودن نسبت به فرش های پلی استر، از جمله معایب قالی های نایلونی محسوب می شود. بهتر است از فرش های جنس پلی استر برای اتاق خواب استفاده شود و از جنس نخ اکریلیک برای اتاق پذیرایی استفاده شود. فرش های موجود در هایپرفرش از تولیدات فرش کاشان از برندهای معتبر مانند فرش الماس کویر، فرش قیطران، فرش محتشم، فرش سیزان، فرش زرتشت و …. می باشد.


پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *