برند قیطران یکی از معتبرترین و بزرگترین برندها در صنعت فرش ماشینی میباشد که در چند سال اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در خانواده‌های ایرانی داشته باشد. یکی از مواردی که توانسته است فرش قیطران را از سایر شرکت‌های تولید‌کننده فرش ماشینی متمایز کند طراحی منحصر به فرد و متمایز شرکت قیطران می باشد. فرش قیطران با توجه به سلیقه مشتریان و نیاز بازار در سال ۱۴۰۱ شروع به طراحی فرش های جدید نمود که در ادامه به ویژگی های طرح های جدید فرش قیطران و سپس به معرفی این طرح ها می پردازیم.

از آنجایی که در طراحی مدرن رنگ های سرد و خنثی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیطران نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با به کارگیری رنگهایی با تن خنثی و سرد مانند فیلی و طوسی مثل همیشه خوش درخشیده.

جدیدترین فرش های قیطران در سال ۱۴۰۰

استفاده از رنگ های جدید در فرش قیطران در سال ۱۴۰۱

فرش قیطران با بالابردن تنوع رنگ های مورد استفاده در تولید فرش های خود علاوه بر استفاده از رنگ های خنثی در تلاش بوده است فرش های جدید دارای شادابی بیشتری باشند و به قول معروف از طرح‌های زنده استفاده نموده است. این موضوع باعث منحصر به فرد شدن طرح های جدید فرش قیطران در سال ۱۴۰۱ شده است.

استفاده از طرح های پتینه در فرش قیطران سال ۱۴۰۱

این روزها فرش قیطران پتینه یا کهنه نما خواهان و مشتریان زیادی پیدا کرده است و تمام برندهای مطرح در تولید فرش در تلاشند که از طریق طراحی و تولید فرش های پتینه مشتریان خود را افزایش دهند. البته از آنجایی که عرضه برابر تقاضا می باشد مسلماً تقاضا آنقدر زیاد بوده است که اکثر برندها را به سمت طراحی فرش های پتینه برده است. برای مشاهده فرش قیطران پتینه میتوانید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

جدیدترین فرش های افشان قیطران در سال ۱۴۰۱

یکی از مشکلاتی که فرش قیطران در چند سال اخیر داشت در طراحی فرش های افشان بود. در واقع طرح های افشان فرش قیطران نسبت به رقبا زیبایی زیادی نداشته، هرچند که در طراحی آنها متمایز بودن کاملاً مشهود بود ولی زیبایی آنها در مقایسه با طرح های افشان سایر برندهای معتبر تولید کننده فرش یک پله ضعیف تر بود.
از آنجایی که طرح‌های افشان همیشه جز پردرخواست ترین طرح های مورد پسند ایرانیان می باشد، فرش قیطران نیز امسال در سال ۱۴۰۱ با طراحی فرش های جدید افشان و با استفاده از پالت های رنگ شاد و به روز توانسته زیباترین فرش های افشان را تولید نماید. در ادامه تعدادی از فرشهای ۱۵۰۰ شانه طرح افشان فرش قیطران اشاره شده است.

جدیدترین فرش های افشان قیطران در سال ۱۴۰۱

فرش قیطران طرح شهرناز ۱۵۰۰ شانه

فرش شهرناز ۱۵۰۰ شانه با شانه و تراکم بالا و طرح افشان یکی از گزینه‌های مناسب برای شما می تواند باشد. این فرش قیطران افشان با زمینه فیلی، کرم و سرمه‌ای برای شما طراحی و بافت شده است. با نگاه منصفانه ای به برند قیطران می‌توان به جد گفت که قیطران به حق برند خوبی می باشد، چرا که گزینه ی به روز بودن را حق مشتریان خود دانسته و با طراحی و رنگ آمیزی به روز مشتریان زیادی را جذب این برند کرده است. این فرش با ۴۵۰۰ تراکم و اکریلیک هیت ست شده می باشد و با طرح و نقشه خاص خود نگاه بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

فرش قیطران طرح شهرناز فیلی

فرش قیطران طرح شهرناز فیلی در هایپرفرش

فرش ۱۵۰۰ شانه دارینا

این فرش با بالاترین تراکم با زمینه رنگ های متفاوت طوسی فیلی سرمه‌ای و کرم و طرح افشانی که از پرفروش های این روزهای قیطران است اگر به دنبال فرشی با ظرافت بی نظیر و تراکم بالا هستید می توانید فرش ۱۵۰۰ شانه قیطران دارینا را انتخاب کنید. با توجه به اینکه بسیاری از ما داشتن فرش لچک و ترنج را تجربه کرده‌ایم دنبال فرشی می گردیم که این تکرار را از زندگی روزمره ما کم کند. طرح افشان گزینه مناسبی برای این اتفاق است رنگهای طوسی، فیلی، سرمه ای و کرم هر چهار رنگ پرمخاطب و زیبا می باشد که می تواند زینت خانه شما باشد. فرش اکریلیک ۱۵۰۰ شانه را می توانید از فروشگاه اینترنتی فرش هایپر فرش تهیه کنید.

فرش قیطران طرح دارینا طوسی

خرید فرش قیطران طرح دارینا طوسی از هایپرفرش

جدیدترین فرش های پتینه قیطران در سال ۱۴۰۱

فرش ۱۵۰۰ شانه قیطران طرح دلبر

فرش قیطران لچک و ترنج دلبر با طراحی زیبا و خاص برای خاص پسندان می‌باشد. این فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ از فرش‌های جدید برند قیطران می باشد که با عنوان فرش پتینه وارد بازار شده و طرفداران زیادی دارد. این فرش ابتدا طراحی اصیلی داشته و بالچک و ترنج طراحی شده ولی در طراحی جدید خود به جمع فرش های پتینه پیوسته و توجه بسیاری از مشتریان خود را برانگیخته است.

فرش قیطران طرح پتینه دلبر فیلی

خرید فرش قیطران طرح پتینه دلبر فیلی

فرش ۱۵۰۰ شانه پریچهر قیطران

فرش قیطران طرح پریچهر گل برجسته با زمینه طوسی، کرم، سرمه ای و فیلی ایده بسیار مناسبی برای سالن پذیرایی شما می باشد. این فرش لچک و ترنج را مخصوصا در زمینه طوسی یکی از پرفروش های سال ۱۴۰۱ بوده و مانند فرش پرفروش دیگر هم رده خود، یعنی دلبر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از احساس خوبی که می‌توان در این فرش به آن اشاره کرد حس آرامشی میباشد که به خانه شما القا می‌کند. این رنگ‌خنثی با طراحی ویژه و منحصر به فرد برای دکور های خلوت می تواند بسیار فاکتور قابل قبولی باشد.

فرش قیطران طرح پتینه پریچهر سرمه ای

خرید فرش قیطران طرح پتینه پریچهر سرمه ای

جدیدترین فرش های اصیل قیطران در سال ۱۴۰۱

فرش ۱۵۰۰ شانه قیطران طرح سوفیا

فرش سوفیا با زمینه‌های سرمه ای، طوسی، فیلی و کرم با طراحی لچک و ترنج، فرش اصیل بسیار خوشرنگ و نگاری است که می تواند برای کسانی که به دنبال فرش های اصیل در دکوراسیون خود هستند قابل تامل باشد. سوفیا طرح گل برجسته ۴۵۰۰ تراکم می باشد که برای دکوراسیون های خلوت بسیار مناسب می باشد. لچک های این فرش به وسیله خشت های کوچک طراحی شده و اصالت فرش را دو چندان نموده است.

فرش قیطران طرح سوفیا فیلی

خرید فرش قیطران طرح سوفیا فیلی

دیگر محصولات ۱۵۰۰ شانه

نویسنده مطالب هایپرفرش

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *