شهر فرش اهواز

با توجه به تبلیغات گسترده ای که شهر فرش انجام داده بسیاری از افراد به دنبال شهر فرش در شهر خودشان می گردند. برای مثال افرادی به دنبال شهر فرش اهواز هستند. اما باید به این نکته توجه کرد که چرا شهر فرش مشهور شده و آیا افرادی که از شهر فرش خرید می کنند از خرید شان راضی هستند یا نه یا اینکه شرایط خرید از شهر فرش به صرفه و ایده آل هست؟ با ما همراه باشید برای پاسخ این سوالات و یک خبر ویژه.

نمایندگی شهر فرش در اهواز

شهر فرش در اهواز

در ادامه به مواردی همچون:

شرایط فروش شهر فرش

فروش فرش در شهر فرش به دو صورت نقد و اقساط می باشد که از طریق مراجعه به شهر فرش امکان پذیر می باشد. قیمت های نقد شهر فرش هیچ تفاوتی با قیمت های دیگر مجموعه‌ها ندارد و پیشنهاد میکنیم قیمت فرش ها را مقایسه و پس از آن خرید نمایید. شرایط اقساط هم به این صورت است که تا سقف ۱۵ میلیون تومان می‌توانید خرید اقساطی داشته باشید که نصف مبلغ را باید نقد پرداخت کنید البته این خرید فرش کاشان اقساطی بدون سود و بهره می باشد. از فرش های ارائه شده در شهر فرش می توان به خرید فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ و ۲۵۵۰، خرید فرش ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ اشاره کرد.

همراه عزیز هایپرفرش شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش اینترنتی شهر فرش در مقاله آموزش خرید اینترنتی فرش از شهر فرش با ما همراه باشید. 

حال به این نکته توجه کنید که آیا این شرایط مناسب هست یا خیر؟

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مانند هایپر فرش سقف خرید اقساطی شان تا ۵۰ میلیون تومان و بدون هیچ گونه سود و بهره ای می باشد. این نکته حائز اهمیت است که در خرید فرش نقدی شما به دنبال تنوع بسیار زیادی از فرش هستید اما با کمی مقایسه می توانید تفاوت فرش ها را متوجه شوید. شما به راحتی در هایپر فرش می‌توانید هر کالایی از هر برندی را با تخفیف ۱۰% خرید نمایید. پس این سقف خرید ۱۵ میلیونی خیلی کم است چون فرش کالای باارزشی است و اگر لازم باشد دو تخته فرش خرید نمایید مابقی مبلغ چه می شود؟

نمایندگی شهر فرش اهواز

در حال حاضر یعنی دی ماه سال ۱۴۰۰ شهر فرش هیچ نمایندگی در شهر اهواز ندارد.

آدرس شهر فرش اهواز کجاست؟

همانطور که خدمتتان عرض شد شهر فرش در اهواز نمایندگی ندارد پس آدرسی هم نمی تواند داشته باشد. و هیچ شماره تماسی هم از شهر فرش اهواز وجود ندارد.

پیشنهاد ما به شما برای خرید از شهر فرش

همانطور که در بالا توضیح داده شد سقف شرایط اقساط فرش از بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و حضوری کمتر می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه های خرید کنید که تنوع بالایی دارند یا شرایط اقساطشان به نحوی است که می توانید مبلغ بسیار زیادی خرید نموده و شرایط اقساط هم بدون سود و بهره ای برای اقساط باشد.

نمایندگی شهر فرش اهواز

معرفی یک فروشگاه

در آخر برای راهنمای کامل شما یک فروشگاه اینترنتی به شما پیشنهاد می شود. ما در فروشگاه اینترنتی هایپرفرش با بیش از ۳۰۰ طرح، کیفیت بالای، شرایط اقساط متنوع، تضمین قیمت، تضمین کیفیت، گارانتی ۵ ساله و ارسال رایگان توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. فروش هایپر فرش به دو صورت نقد و اقساط امکان پذیر می باشد. در خرید نقد شما می توانید از ۱۰% تخفیف هایپر فرش استفاده کنید. خرید اقساطی تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون هیچ گونه سود و بهره امکان پذیر است یک سوم تا نصف مبلغ نقدی پرداخت کرده و الباقی را بدون سود و بهره طی ۶ ماه پرداخت می کنید. خبر ویژه اینکه شما می توانید به صورت ۳۶ ماهه و بدون پیش پرداخت نیز فرشتان را خرید نمایید و این مستلزم داشتن تنها یک حساب بانکی می باشد، به این صورت که به بانک معرفی می شوید و پس از انجام پروسه دریافت وام کالا می توانید فرشتان را تنها با ۴% سود خرید نمایید. ما در هایپرفرش سعی کرده ایم از برندهای معتبر مانند فرش قیطران، فرش محتشم، فرش الماس کویر، فرش پامچال، فرش ساتراپی یا زرتشت و دیگر برندهای معتبر دیگر در سایز ها و شانه و تراکم مختلف برای رضایت شما همراهان تهیه کنیم تا با خیال راحت خرید نمایید. از جمله طرح های متنوع موجود در هایپرفرش می توان به فرش افشان، فرش لچک و ترنج، فرش خشتی، فرش نائین فرش تلفیقی، فرش پتینه، فرش طرح دستباف و طرح ریزماهی اشاره کرد. از طرح های جدید و به روز فرش ماشینی می توان به فرش پتینه یا کهنه نما اشاره کرد که بسیار پرطرفدارمی باشد. این طرح از فرش های سنتی و کهنه منزل مادربزرگ ها الهام گرفته که حس نوستالژی و خاطرات را زنده نگه می دارد. برای خرید فرش پتینه می توانید روی لینک کلیک کنید.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در آذربایجان شرقی و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

 

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

با توجه به اینکه اکنون هایپر فرش یکی از مارکت های تخصصی در زمینه خرید فرش ماشینی کاشان می باشد شما می توانید با اطمینان خاطر و با دریافت ضمانت کیفیت با همراهی کارشناسان ما تا لحظه‌ای دریافت کالای خود فرش خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده ۱۰ درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت ۶۰ ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

2 دیدگاه در “شهر فرش اهواز

  1. محمد گفت:

    لایک – من پارسال ۴۰۰ کیلومتر کوبوندم و رفتم شهر فرش تهران، بعدش فهمیدم چه کار اشتباهی کردم – همش تبلیغ بود فقط

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      ممنون که تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *