شهر فرش کجاست؟

حتما این روزها بارها تبلیغات شهر فرش را از تلویزیون، رادیو و سایر شبکه های اجتماعی شنیده اید.  شهر فرش از تیرماه سال ۱۳۹۲، با هدف گردآوری برند های معتبر اقدام به فعالیت رسمی نموده است. امروز، این فروشگاه با بیش از پنج شعبه فعال در شهر تهران و اصفهان در حال فعالیت می باشد. هایپرمارکت شهر فرش با ارائه مجموعه ای بی نظیر از رنگ و طرح، امکان یک انتخاب ایده آل را به مشتریان می دهد.  در ادامه قصد داریم، نکات خرید اینترنتی از شهر فرش و خرید از شهر فرش را دقیق تر با هم بررسی کنیم.

راهنمای خرید اینترنتی از شهر فرش

فرش از دیر باز جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانی داشته است. اهمیت خرید فرش و حضور آن در دکوراسیون ایرانی برای همه کاملا اثبات شده است. قطعا انتخاب یک فرش با تناژ رنگی و  کیفیت مناسب، تاثیر شگرفی بر دکوراسیون خانه شما خواهد داشت. اما چه عواملی را در زمان خرید باید در نظر داشته باشیم؟ چطور بهترین خرید را داشته باشیم؟

چطور بهترین خرید را داشته باشیم؟

قبل از خرید بهتر است دانش کافی در مورد انواع فرش داشته باشید. شناخت محصول اولین گام، برای داشتن تجربه یک خرید شیرین و لذت بخش است. در مرحله دوم به کاربری محصول باید دقت داشته باشید. فرش خریداری شده را در کجا می خواهید استفاده کنید؟ آشپزخانه؟پذیرایی؟اتاق خواب؟

این مقاله صرفا جهت راهنمای خرید اینترنتی کالا از شهرفرش می باشد و ارتباطی به سایت شهرفرش ندارد.در صورتی که در زمینه خرید فرش هر گونه سوالی دارید تعلل نکنید  و در ساعات کاری با شماره های زیر تماس بگیرید:

اگر هنوز هم در انتخاب مردد هستید، در محتوای پرفروش ترین طرح فرش ماشینی، لیست محبوب ترین فرش های یکسال گذشته را بررسی کردیم. مشاهده پرفروش ترین طرح های فرش ماشینی، می تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند. اما اگر به طرح های لچک و ترنج یا افشان علاقه ندارید، یا سبک دکوراسیون شما مینیمال و مدرن است، بهتر است لیست جدیدترین کالکشن ۲۰۲۴ فرش ساده بدون طرح هایپر فرش را ببینید. 

مراحل خرید اینترنتی از شهر فرش

برای خرید اینترنتی شهر از شهر فرش، می بایست به وب سایت اصلی این فروشگاه مراجعه کنید. در صفحه اصلی فروشگاه می توانید، دسته بندی محصولات بر اساس نوع کاربرد و مشخصات محصولات را مشاهده کنید.

خرید اینترنتی فرش از شهر فرش-1
۱


به سایت شهر فرش مراجعه کنید.

محصول مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه کنید، در این مرحله از شما خواسته میشود که به حساب کاربری خود وارد شوید.

خرید اینترنتی فرش از شهر فرش-2
۲

برای ورود یا ثبت نام شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

در این مرحله کدی که به تلفن همراه شما پیامک شده را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس بر روی «تایید» کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

خرید اینترنتی فرش از شهر فرش-3
۳

در این مرحله از شما خواسته میشود که به حساب کاربری خود وارد شوید

برای ورود یا ثبت نام شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

در این مرحله کدی که به تلفن همراه شما پیامک شده را در کادر مربوطه وارد کنید، سپس بر روی «تایید» کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

خرید اینترنتی فرش از شهر فرش-4
۴

با وارد کردن آدرس خرید خود را تکمیل کنید.

در این مرحله در صورتی که از قبل آدرسی برای خود تعریف کرده باشید همانند تصویر اول با انتخاب نشانی خود بر روی دکمه «اتصال به درگاه بانکی و ادامه فرایند خرید» کلیک کنید

راهنمای خرید اقساطی از شهر فرش

اطلاعات ارائه شده در این صفحه،  بر اساس متن مندرج در سایت خود شهر فرش می باشد. شهر فرش دارای چهار طرح خرید اقساطی می باشد. شما می توانید بر اساس توانایی و بودجه مالی تان برای خرید تصمیم بگیرید:

می توانید ۲۰ درصد از مبلغ خریدتان را نقدا پرداخت کنید و بقیه مبلغ را قسطی، بسته به شرایط تان ۶ماه، ۱۲ ماهه و یا ۲۴ ماهه پرداخت کنید.

البته امکان خرید بدون پیش پرداخت هم وجود دارد. شما می توانید در طرح ۱۵ ماهه شهر فرش، محصول مورد نظرتان را بدون پیش پرداخت و کاملا قسطی خرید کنید.

شرایط خرید اقساطی از شهر فرش

  1. امکان خرید اقساطی به صورت آنلاین وجود ندارد.
  2. ضامن و صاحب چک، در هنگام خرید حتما باید حضور داشته باشد.
  3. چک ها حتما صیادی و بنفش رنگ  باشند.
  4. مشتریانی که از شهرستان ها برای خرید به این فروشگاه می روند، نمی توانند از طرح بدون پیش پرداخت استفاده کنند.
  5. اگر فرش مورد نظر شما دست باف باشد، امکان استفاده از طرح ۲۴ ماهه را ندارید.
  6. چک ها به تعداد ماه های اقساط صادر می شوند. دسته از افرادی که امکان ارائه مدرک شغلی نداشته باشند، قادر به ارائه چک با مبلغ بیشتر از پنج میلیون نخواهند بود.
  7. اصناف و کسبه با ارائه جواز کسب معتبر و چک ضمانت، امکان خرید اقساطی تا سقف ۷۰ میلیون تومان را دارند.
  8. کارمندان شاغل رسمی دولت با ارائه حکم کارگزینی می توانند، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اقساطی خرید کنند. سقف هر برگه چک برای کارمندان رسمی، تا یک دوم خالص دریافتی ایشان امکان پذیر است.
  9. کارمندان و بازنشستگان برای دریافت تسهیلات خرید اقساطی فرش، موظف به ارائه اخرین فیش حقوقی، حکم کارگزینی یا کارت پرسنلی هستند.
  10. فرد ضامن، نباید چک برگشتی داشته باشد.
خرید اینترنتی فرش از شهر فرش

شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش اصفهان

 با توجه به شرایط تورم و اوضاع اقتصادی فعلی جامعه، خرید اقساطی فرش از شهر فرش اصفهان می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. اما فرآیند تامین اعتبار برای خرید اقساطی از شهر فرش به چه صورت خواهد بود؟ قبل از بررسی این مسئله باید بخاطر داشته باشید که هر شعبه شهر فرش شرایط خرید متفاوتی دارد. برای مثل ممکن است شرایط خریدی در حال حاضر در شعبه اصفهان باشد و در شعبه تهران آن را نداشته باشد. در هر صورت شهر فرش اصفهان، شرایط متفاوتی برای هر قشر جامعه دارد. صاحبین کسب و کار (مشاغل آزاد) کارمندان و بازنشستگان می توانند بسته به شرایط شغل شان از شرایط ویژه خودشان، که در متن مقاله به آن اشاره شده است، استفاده کنند. 

 

شرایط تعویض فرش در شهر فرش

اگر کالا خریداری شده از شهرفرش به هر علتی نیاز به تعویض داشته باشد، این امکان تا پنج روز بعد از تاریخ تحویل  وجود دارد. شرط تعویض کالا عدم استفاده و سالم بودن آن می باشد. اگر فرش خریداری شده، بعد از تحویل هر یک از مشکلات کثیفی، آسیب، پارگی و ... را داشته باشد، شامل شرایط تعویض نخواهد شد. 

پیج شهر فرش اصفهان

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین موجودی و محصولات شهر فرش اصفهان می توانید به آدرس پیج اینستاگرامی این فروش به نشانی isf.shahrfarsh@ مراجعه فرمایید. 

آدرس و شماره تلفن شهر فرش اصفهان

شهر فرش اصفهان،در بلوار امام خمینی، نبش خیابان مینو واقع شده است. متاسفانه به اشتباه از سرای ایرانی واقع در شهرک شهید کشوری به عنوان شعبه دوم شهر فرش اصفهان شهید کشوری یاد می شود. شهر فرش در حال حاضر در استان اصفهان تنها یک شعبه خیابان امام خمینی را دارد. 

تجربه خرید از شهر فرش/ نظرات خرید از شهر فرش

شهر فرش به عنوان یک هایپرمارکت فرش بیش از ده سال است که قدرتمند در ایران در حال فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان می باشد. اگر تجربه خرید از شهر فرش دارید، نظرات خود را در این مورد، در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. قطعا نظرات شما درباره خرید از این مجموعه راهگشای همشهریان عزیز، برای یک انتخاب بهتر خواهد بود. صمیمانه منتظر نظرات با ارزش شما هستیم.

قیمت فرش در شهر فرش

بدیهی است که نرخ ثابتی برای فرش وجود ندارد و عوامل زیادی بر تعیین قیمت فرش ماشینی تاثیر دارند. اگر به شناخت بهتر فرش ماشینی و نحوه قیمت گذاری آن علاقه دارید، بد نیست مقاله قیمت فرش کاشان را مطالعه کنید. بعد از مطالعه این محتوا اطلاعات دقیق تری از نحوه قیمت گذاری و در نتیجه انتخاب بهتری خواهید داشت. 

اما به طور کلی، قیمت فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه از ۱۲۰۰ شانه بیشتر است. قیمت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از ۱۰۰۰ و همینطور الی آخر ادامه دارد.

قیمت فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه در شهر فرش

بدیهی است که نرخ ثابتی برای فرش وجود ندارد و عوامل زیادی بر تعیین قیمت فرش ماشینی تاثیر دارند. اگر به شناخت بهتر فرش ماشینی و نحوه قیمت گذاری آن علاقه دارید، بد نیست مقاله قیمت فرش ماشینی ما را مطالعه کنید. اما به طور کلی، قیمت فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه از ۱۲۰۰ شانه بیشتر است. قیمت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از ۱۰۰۰ و همینطور الی آخر ادامه دارد.

قیمت فرش ۹متری ارزان در شهرفرش

در بین ابعاد استاندارد فرش ماشینی، فرش های ۹ متری معمولا محبوبیت بالاتری دارند. ابعاد فرش ۹ متری به بیشتر خانه ها میخورد. اما قیمت! قیمت  فرش ۹ متری در شهر فرش، به ویژگی های فرش انتخابی بستگی دارد. شانه، تراکم، جنس نخ و برند  از عوامل تعیین کننده قیمت هستند. 

قیمت فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه در شهر فرش

گاهی اوقات برای فضاهای کوچک تر مانند، اتاق خواب، آشپزخانه و ... به دنبال فرش ارزان و سایزهای کوچک تر هستیم. شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت فرش ۹متری ارزان در شهرفرش به سایت این شرکت مراجعه کنید. همچنین می توانید از کارشناسان فروش آن کمک بگیرید.

خرید اینترنتی فرش از شهر فرش-6

شرایط تعویض فرش در شهر فرش

لوازم خانگی شهر فرش

جالب است بدانید، شهر فرش، بخش لوازم خانگی هم دارد، اقلامی مانند انواع لوازم برقی خانگی، کالای دیجیتال و موکت را هم می توانید از این فروشگاه خرید کنید. 

آدرس شعب شهر فرش

شعبه مرکزی شهر فرش: تهران

تهران، بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر – ۰۲۱۴۸۰۶۲

شعبه۲ شهر فرش: تهران

تهران، کیلومتر ۱۵ بزرگراه لشکری – ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰

شعبه۳ شهر فرش: تهران

تهران، پایین تر از میدان حر، مجتمع صبا، ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰

شعبه۴ شهر فرش: بابلسر

مازندران، کیلومتر ۸ جاده بابل – بابلسر – ۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰

شعبه۵ شهر فرش: اصفهان

اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان مینو

اگر شما فرشی را از شهر فرش بخرید و همان فرش را با قیمت پایین تر در یک فروشگاه پیدا کنید، می توانید با ارائه فاکتور(فرش جدید) ما به التفاوت مبلغ را دریافت کنید.

بله شما به راحتی می توانید به ارائه مدارک شغلی معتبر به همراه تضمین خرید خود را از این فروشگاه تکمیل کنید. 

هزینه ارسال  به آدرس محل سکونت خریدار بستگی دارد. برای مثال ارسال برای استانهای البرز و کرج از شعبه تهران به صورت رایگان خواهد بود. سایر استانها، برای کسب اطلاع دقیق از قیمت ها بهتر است با واحد پشتیبانی این فروشگاه در ارتباط باشند.

8 دیدگاه در “راهنمای خرید اینترنتی فرش از شهر فرش/ خرید از شهر فرش به سبک حرفه ای ها

  1. گلرخ گفت:

    سلام، خسته نباشید، فرش ۱۲۰۰ شانه قیطران میخواستم……………

  2. سمیرا گفت:

    سلام، قنبری هستم، قبلا سفارش ثبت کردم، لطفا با من تماس بگیرید.

    1. خانم سعیدی گفت:

      سمیرا عزیز، پیام شما به واحد پشتیبانی ارجاع داده شد.

  3. سپهر گفت:

    سلام من دنبال بهترین برند فرش کاشان هستم، لطفا راهنمایی کنید، میخوام به عنوان هدیه بخرم و کیفیتش برام خیلی مهمه

    1. خانم سعیدی گفت:

      سپهر عزیز، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله بهترین برند فرش ماشینی هایپر فرش را مطالعه کنید. البته برای اطلاعات تخصصی تر در این حوزه، با ما تماس بگیرید. ۳۱۳۵۲۲۹۲۴۴ – ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ همکاران ما در واحد پشتیبانی اطلاعات دقیق تری در این حوزه به شما می دهند.

  4. saeid گفت:

    خیلی خوب بود ممنون

  5. لادن گفت:

    من شوشتر زندگی میکنم، اینجا خوب شعبه شهر فرش نیست، تعداد فروشگاه های فرش هم خیلی محدوده، خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم، اینجوری حق انتخاب بیشتری هم داشتم. اینکه درب منزل میتونستم پرداخت کنم، هم عالی بود، انشالا همیشه پر برکت باشید و با قدرت به کارتون ادامه بدید.
    یا حق

    1. خانم سعیدی گفت:

      لادن عزیز:

      اعتماد، نماد افتخار هر کسب و کار است. از اعتماد شما بی نهایت متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *