راهنمای خرید اینترنتی فرش از سرای ایرانی

سرای ایرانی کجاست؟

مجموعه سرای ایرانی از سال ۱۳۹۴ با هدف حمایت از تولیدات داخلی اقدام به فعالیت نمود. حذف واسطه، صرفه جویی در زمان و  تسهیل شرایط خرید همواره از اولویت های سرای ایرانی بوده است.

هایپرمارکت تخصصی سرای ایرانی، ارائه دهنده انواع لوازم خانگی به همراه فرش های دستبافت و ماشینی و مبلمان، کالای خواب با لوستر و لوازم ورزشی و کالای دیجیتال را به شرط ایرانی بودن می باشد.

راهنمای خرید فرش از سرای ایرانی (خرید اینترنتی فرش از سرای ایرانی)

این مجموعه با گرد هم آوری مجموعه ای از بزرگترین تولید کننده های محبوب ایرانی امکان خرید فرش از سرای ایرانی را برای هم میهنان عزیز فراهم آورده است. برای خرید حضوری فرش می توانید به شعب این فروشگاه مراجعه کنید، اما متاسفانه امکان خرید اینترنتی فرش از سرای ایرانی در حال حاضر  وجود ندارد. امید است که در آینده شرایط خرید اینترنتی فرش از سرای ایرانی، برای سایر هم میهنان در سراسر ایران فراهم شود.

اگر شرایط خرید حضوری ندارید، از سایر فروشگاه های آنلاین فرش می توانید کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

این مقاله صرفا جهت راهنمای خرید اینترنتی کالا از سرای ایرانی می باشد و ارتباطی به سایت سرای ایرانی ندارد.در صورتی که در زمینه خرید فرش هر گونه سوالی دارید تعلل نکنید  و در ساعات کاری با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس هایپر فرش:

03135229244 – 09392579256

شماره تماس سرای ایرانی:

025-31020000

خرید اقساطی فرش در سرای ایرانی

هر خانه ای برای اینکه به یک سرپناه امن و دلچسب تبدیل شود، به یک فرش با کیفیت نیاز دارد. فرش تنها عنصری است، که وجود آن در هر خانه ای الزامی است و نبود آن فضای خانه را به محیطی سرد و بی روح تبدیل خواهد کرد.  فرش به خانه روح و گرما می بخشد. اگر برای خرید اقدام کردید و با دیدن قیمت فرش، نا امید شدید، امکان خرید اقساطی فرش  در سرای ایرانی می تواند راه حلی ایده آل باشد، در ادامه طرح های خرید اقساطی فرش  در سرای ایرانی را با هم بررسی می کنیم:

  طرح های خرید اقساطی از سرای ایرانی(شرایط خرید اقساطی از سرای ایرانی ۲۰ قسط)

طرح اول: ۳۵درصد پیش پرداخت برای وقتی است که می خواهید در ۱۰ الی ۲۰ ماه به صورت اقساط روند پرداخت را به طور کامل طی کنید:

در دو بخش نیز می توانید چک ارائه دهید: بخش اول چک کارمندی است که سقف پرداختش  یک میلیارد ریال است.

بخش دوم نیز چک عادی است و سقف پرداخت آن نیز یک میلیارد ریال خواهد بود.

بخش بعدی پیش پرداخت ۵۰ درصدی است، باز هم مدت زمان پرداخت به صورت اقساطی در طی ۱۰ الی ۲۰ ماه انجام می شود. برای پرداخت می توانید از چک کارمندی و چک عادی استفاده کنید. سقف پرداخت چک را می توانید از طریق توافق با مجموعه سرای ایرانی بر اساس پیش پرداخت گفته شده که ۵۰ درصد است تعیین کنید.

طرح بعدی  پیش پرداخت به صورت ۴۵ درصد است.  اقساط در این دسته ۵ فقره است . سقف چک کارمندی برای این مورد به صورت ۵۰۰ میلیون ریال، و برای چک عادی نیز مقدار ۳۰۰ میلیون ریال را به خودش اختصاص می دهد.

طرح بعدی نیز بدون پیش پرداخت است و شما در ۱۰ ماه می توانید به طور کامل اقساط خود را بر حسب سقف چک تعیین شده پرداخت کنید. مقدار سقفی که برای چک کارمندی در این بخش وجود دارد ۵۰۰ میلیون ریال است و برای چک عادی نیز مقدار ۳۰۰ میلیون ریال تعیین می شود.

خرید اقساطی فرش از سرای ایرانی اصفهان

همان طور که در متن مقاله به آن اشاره کردیم، طرح ها و شرایط ویژه و متفاوتی به منظور خرید اقساطی فرش از سرای ایرانی اصفهان وجود دارد. این جشنوراه ها به صورت لحظه ای در حال تغییر است. همچنین بسته به شعب ممکن است متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد بهتر است به صورت حضوری به شعب سرای ایرانی مراجعه کنید. 

طرح ۶۶ ماهه سرای ایرانی (جفت شیش سرای ایرانی)

طرح ۶۶ ماهه سرای ایرانی (جفت شیش سرای ایرانی) مخصوص خرید لوازم خانگی(جهیزیه) می باشد. در این طرح می توانید با مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت و بقیه مبلغ به صورت اقساط ۶۶ ماهه، تا سقف پانصد میلیون تومان  خرید کنید. 

نکته قابل توجه این است که این طرح مخصوص خرید جهیزیه(لوازم خانگی) می باشد و مشمول خرید فرش نمی شود.

برای استعلام برند و قیمت و مشاهده ی جزییات بهتر است به صورت حضوری به شعب سرای ایرانی مراجعه کنید. چرا که جشنواره ها مداوم در حال تغییر هستند. به طور مثال شرایط ویژه به مناسب افتتاح شعبه تهران به شرح زیر می باشد:

در این طرح که  از ۱۴۰۲/۹/۱ شروع شده (به مدت محدود)  به ازای هر خرید ۱۰میلیون تومانی گیفت ۱میلیونی به مشتری تعلق میگیرد و میتوانید درهرشعبه ای از سرای ایرانی که تمایل داشتید آن را خرج کنید. 

شرایط اقساط سرای ایرانی برای بازنشستگان:

کلیه بازنسپشستگان و مستمری بگیرانی که حقوق خود را نزد بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای خرید اقساطی بدون ضامن اقدام کنند. به کمک طرح الماس بانک رفاه (سامانه بتا) برای خرید اقدام کنند. به منظور خرید اقساطی، در هنگام مراجعه حضوری به فروشگاه مدارک زیر را همراه داشته باشید:

کارت شناسایی

کارت حقوقی بانک رفاه

موبایلی که رمز پویا برای آن ارسال می شود.

شعب سرای ایرانی:

در حال حاضر سرای ایرانی، در سه شهر توریستی ایران، علاوه بر تهران  نماینده فعال دارد. آدرس شعب این مجموعه به شرح زیر می باشد:

قم، بلوار شهید خداکرم، نبش کوچه۱۱

تهران، سه راه افسریه

اصفهان، آبشار سوم، شهرک شهید کشوری

کاشان، خیابان امام خمینی(ره)، بلوار شهیدان زاهدی(میدانگاه آقا)

4 دیدگاه در “راهنمای خرید اینترنتی فرش از سرای ایرانی

  1. سعید گفت:

    من قبلا از هایپر فرش خرید داشتم، شما عالی هستین

    1. خانم سعیدی گفت:

      سپاس از نظر و انگیزه ای که می دهید آقا سعید

  2. مریم طهماسبی گفت:

    سلام
    من ۴تا تخته فرش ۱۲متری ویک جارو برقی ویک جفت یخچال فریزر میخوام باید چند تا برگه چک داشته باشم

  3. سلام در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲ چهار تخته فرش خریداری کردم به مبلغ هفتصد و بیست میلیون تومان اینهمه تبلیغ میکنند که از سرا خرید کنید جایزه میدهند در صورتی در یغ از یک چوب کبریت فقط میخواستم بگم که زیاد به تبلیغات توجه نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *