خرید فرش کاشان در کرمان از کارخانه

استان کرمان در جنوب شرقی فلات ایران یکی از استان‌های مهم و از لحاظ وسعت پهناورترین استان کشور میباشد. این استان پهناور از لحاظ صنایع دستی نیز یکی از بهترین های ایران میباشد. کرمان بهترین و گرانبهاترین فرشهای دستباف جهان را تولید و عرضه کرده است. اگرچه این هنر در کرمان با گذشت زمان روبه کاسته شدن رفته است، اما نام این شهر قدرتمند در همه عرصه های تولید و هنر همواره بر تاریکه ایران خواهد درخشید. شما در کرمان کمتر می‌توانید دو فرش را از لحاظ طرح و نقشه شبیه به هم پیدا کنید. به هر حال با توجه به اینکه هنر های مانند قالی بافی با مدرنیته شدن روبه فراموشی رفته است، استقبال مردم شریف کرمان از فرشهای ماشینی بیشتر شده است. فرش های ماشینی اکریلیک از لحاظ کیفیت فرش های در خور خانواده‌های کرمانی می باشد. با توجه به اینکه یکی از بهترین ها از لحاظ کیفیت و قیمت فرش های ماشینی کاشان می باشد شما میتوانید برای خرید فرش کاشان از کرمان اقدام نمایید. خرید فرش  ۷۰۰ شانه کاشان، ۱۲۰۰ شانه کاشان و ۱۵۰۰ شانه کاشان با طرح ها و رنگ های مختلف می تواند جایگزین مناسب فرش دستباف برای شما باشد.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در آذربایجان شرقی و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

کرمانی های عزیز آیا برای خرید فرش از کاشان احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید؟ می خواهید اطلاعات اولیه در مورد کاشان و انواع برندهای فرش کاشان داشته باشید؟ می‌خواهید با اطمینان و اعتماد بیشتری خرید کنید و نگران زمان ضمانت فرش خود هستید؟ شما می توانید با خواندن مطالب ما در ادامه و آشنایی با کاشان و محصولات و برندهای آن در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و از نگرانی های خود کم کنید.

در ادامه:

درباره کاشان

در سال ۱۳۵۱ شمسی اولین فرش ماشینی در کاشان تولید شد و این شروع یک انقلاب عظیم در صنعت فرش ماشینی بود و اکنون قطب تولید فرش ماشینی در ایران کاشان می باشد.کاشان امروزه فرش هایی با تراکم و سایزهای مختلف تولید و عرضه می کند البته بسیاری از برندها در صادرات نیز پیشرو هستند.

نمایندگی فرش کاشان در کرمان

نمایندگی و خرید فرش کاشان در کرمان

موارد بسیاری باعث شده است که مردم کرمان تمایل به خرید فرش کاشان داشته باشند که از آن جمله می توان به دو مورد مهم اشاره کرد. ۱- خرید بدون واسطه در هر خرید مطمئناً به نفع مشتری خواهد بود و بسیاری از مشتریان این اتفاق را در خرید خود مد نظر دارند. ۲- از آنجایی که تعداد کارخانه ها در کاشان بسیار زیاد است اصولا از نظر کیفیت و قیمت با هم در رقابت می باشند که این هم می‌تواند به نفع مشتری تمام شود شما می توانید در کرمان بدون واسطه و با قیمت و کیفیت مناسب فرش خود را تهیه کنید.

اگر به دنبال خرید فرش کاشان در کرمان می باشید میتوانید هایپر فرش را انتخاب کنید فرش اکریلیک در سایزها و تراکم های مختلف با ظرافت و زیبایی بسزایی برای سالن و مکان هایی که زیاد رفت و آمد دارند و همچنین فرش ارزان برای اتاق خواب و آشپزخانه خود در کرمان را می توانید مستقیماً از معتبر ترین کارخانه کاشان در هایپر فرش خریداری کنید.

کرمانی های عزیز از آنجایی که شانه و تراکم فرش شما می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب شما داشته باشد بر آن شدیم که به صورت مختصر در مورد شانه و تراکم فرش توضیح داده و رابطه آن را با کیفیت و قیمت فرش روشن سازی کنیم. شانه تعداد گره های بافته شده در عرض فرش و تراکم تعداد گره های بافته شده در طول فرش می باشد. هرچه شانه و تراکم فرش پایین‌تر باشد فرش شما ضخامت بیشتر و ظرافت کمتری دارد و از لحاظ قیمت نیز مناسب تر می باشد. هرچه فرش تراکم و شانه بالاتری داشته باشد ظریف‌تر و از لحاظ قیمت گرانتر می باشد اما از لحاظ کیفیت هیچ کدام از فرش ها با هم تفاوتی ندارند در صورتی که جنس نخ آنها اکریلیک باشد.

نمایندگی فرش کاشان در کرمان

شانه و تراکم فرش های کاشان

فرش ۷۰۰ شانه کاشان ۲۱۰۰ تراکم

فرش با تراکم ۲۱۰۰ می‌تواند از لحاظ قیمت مناسب باشد و کیفیت فرش که وابسته به نخ آن میباشد همچنان کیفیت خوبی دارد.

فرش ۷۰۰ شانه کاشان ۲۵۵۰ تراکم

این فرش با تراکم ۲۵۵۰ می باشد که جزو فرش های قیمت مناسب و با کیفیت خوب است. این فرش به کسانی پیشنهاد می‌شود که بیشتر بر روی فرش استراحت می‌کنند و رفت و آمد زیادی بر روی فرش دارند. نخ خاب فرش بلند بوده و گرما و نرمی زیادی به فرش می دهد.

فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان ۳۶۰۰ تراکم

این فرش از لحاظ کیفیت فرش خوبی می‌باشد و از نظر قیمت نیز متوسط رو به بالا می باشد فرش ۱۰۰۰ شانه از لحاظ ضخامت کمی ضخیم تر از فرش های ۱۲۰۰ شانه و ظریف تر از فرش های ۷۰۰ شانه می باشد.

فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان ۳۶۰۰ تراکم

فرش ۱۲۰۰ شانه دارای ظرافت مناسب و قابل قبولی میباشد و اکثر کسانی که دنبال فرشهای ظریف می باشد به سراغ این شانه با تراکم می روند. فرش ۱۲۰۰ شانه از فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه ظریف تر است. در فرش ۱۲۰۰ شانه طرح ها و نقشه ها با ظرافت و زیبایی بیشتری دیده می شود.

فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان ۴۵۰۰ تراکم

فرش ۱۵۰۰ شانه دارای بالاترین شانه و تراکم در حال حاضر می باشد این فرش با ظرافت بسیار بالا و طرح های جذاب توانسته جایگاه خود را در بین خانواده‌های ایرانی پیدا کند. فرش ۱۵۰۰ شانه بیشتر برای تزئین و دکوراسیون منزل کاربرد داشته و برای کسانی که رفت و آمد زیادی بر روی فرش دارند مناسب نیست.

کرمانی های عزیز می توانید در هایپر فرش شانه و تراکم مورد دلخواه تان را جستجو کرده و اقدام به خرید با اطمینان خاطر داشته باشید. از جمله نقشه و طرحهای موجود در هایپر فرش می توان به فرش افشان، فرش لچک و ترنج، فرش خشتی، فرش نایین، فرش پتینه، فرش کلاریس، فرش کودک و فرش آشپزخانه اشاره کرد. این فرش ها در رنگ بندی های مختلف از جمله فرش تیره و فرش روشن رنگ بندی هایی مانند فرش کرم، فرش فیلی، فرش گردویی، فرش سرمه ای و فرش آبی فیروزه ای در طرح ها و نقش های زیبا تولید و عرضه کرده.

معتبرترین کارخانجات تولید فرش در کاشان

به دلیل رقابت تنگاتنگ در کاشان اصولا برندهای خوبی در حال فعالیت هستند در زیر ما تعدادی از برندهای محبوب و پرفروش را برای شما نام می بریم.

نمایندگی فرش کاشان در کرمان

  1. فرش قیطران
  2. فرش پامچال
  3. فرش زرتشت
  4. فرش خاطره
  5. فرش محتشم
  6. فرش نگین مشهد تابان
  7. فرش الماس کویر
  8. نگین مشهد هلال
  9. فرش زمرد
  10. فرش جردن

در حال حاضر در هایپر فرش با اکثر برندهای بالا مانند فرش قیطران، فرش پامچال، فرش محتشم، فرش الماس کویر،فرش زرتشت یا ساتراپی همکاری داشته و شما می توانید فرش خود را از این برند های خوب انتخاب کرده و از ما خریداری نمایید.

امروزه با به روز شدن دستگاه‌های تولید فرش ماشینی در کاشان اکثر برندهایی که ما به شما معرفی کردیم دارای دستگاه های به روز و تخصصی هستند. شما می توانید با تکیه بر تکنولوژی به روز دنیا از برندهای خوب فرش کاشان خرید کنید. برای خرید مستقیم از کارخانه های کاشان می توانید به هایپر فرش مراجعه کنید و با اطمینان خاطر خرید نمایید زیرا که بهترین های کاشان در کنار هم جمع شده تا مجموعه هایپر فرش شما را به آنچه که شایسته شماست برساند. مرغوبترین و زیبایی را به عزیزان خود هدیه دهید.

خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه در کرمان

یکی از راه‌ها برای اینکه شما بتوانید خریدی مطمئن و در عین حال قیمت فرش مناسب داشته باشید خرید مستقیم از کارخانه است چرا که واسطه ها باعث گرانی و در عین حال شک در خرید خواهد شد. ما این راه را برای شما هموار کرده ایم که فرش شما را به صورت مستقیم از کارخانه به دست شما برسانیم. به روز ترین برند های کاشان با شانه و تراکم های متفاوت در سایز بندی و رنگ بندی متفاوت به شما عرضه خواهد شد. از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین ما پشتیبانی دلگرمی شما برای خرید می باشد. کرمانی های عزیز شما می توانید با مراجعه به هایپر فرش و بازدید از طرح ها و رنگهای بهترین فرشهای کاشان آنچه را می خواهید انتخاب کرده و با ما هم قدم شوید.

نمایندگی فرش کاشان در کرمان

خرید فرش کاشان در کرمان از کارخانه

قیمت فرش کاشان در کرمان

قیمت فرشهای کاشان بر اساس سایز و شانه و تراکم متفاوت می باشد شما می توانید فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ و ۲۵۵۰ با قیمت مناسب از ما خریداری کنید. همچنین فرش های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با تراکم بالا تر و قیمت بالاتر با ظرافت بالا و زیبایی چشمگیر نگین خانه خود سازید. مژده برای شهر کرمان این مجموعه فرش های ترک خود را که مناسب برای اتاق خواب و آشپزخانه و همچنین سالن های کوچک می باشد با قیمت مناسب تر عرضه می کند شما می توانید فرشهای با قیمت مناسب تر را نیز برای اتاق، آشپزخانه واتاق کودک خود از ما بخواهید. انتخاب طرح و رنگ از شما ضمانت و ایجاد اعتماد و اطمینان از ما

هایپرفرش بر این امید است که این مطلب اطلاعات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد. اما اگر همچنان سوالی در ذهنتان درمورد فرش دارید می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس برقرار نمایید. یا از طریق واتساپ با همین شماره در ارتباط باشید.

نویسنده مطالب هایپرفرش

 

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *