خرید فرش کاشان در ایلام با ۱۰% تخفیف

خرید فرش کاشان در ایلام

استان ایلام در غرب ایران، یکی از شهرهای کوهستانی و سرد می باشد. این شهر با مردمان صبور و سخت‌کوش از استان های بسیار جذاب ایران است. در ایلام قوم لر تاثیر بسزایی بر روی فرش دستباف ایران داشته است و انواع و اقسام نقشه ها و طرح ها در این استان در تنوع رنگی بالا بافت می شده است که در نوع خود بی نظیر بوده. اصولاً در این استان فرش هایی با ضخامت های زیاد بافت می شده ،چرا که سردی این استان باعث می شود که فرش های با ضخامت بالا بافت شود که گرمای بیشتری داشته باشد. از قدمت فرش دست بافت و نوآوری‌هایی که در این استان در زمینه فرش داشته هرچه بگویم کم است و خود فرصت قابل توجهی را می طلبد. اما این روزها به دلیل کم شدن مواد اولیه و هزینه های گزاف فرش دستباف، و همچنین کیفیت قابل توجه فرش های ماشینی کاشان، بسیاری از ایلامی های عزیز به سمت خرید فرش ماشینی کاشان روی آورده اند. خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان که از لحاظ ضخامت بسیار نزدیک به فرش های دستباف آن منطقه بوده است برای ایلامی های عزیز حائض اهمیت است. همچنین ایلامی های عزیز می توانند فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان و فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان را هم از نظر کیفیت و تراکم سنجیده و خرید نمایند. در صورتیکه قصد خرید فرش ماشینی از هایپر فرش را دارید می توانید با کارشناسان ما در هر لحظه از طریق سایت و یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید و بهترین ها را برای عزیزانتان به ارمغان ببرید.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در آذربایجان شرقی و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

فرش کاشان

در سال ۱۳۵۱ شمسی اولین فرش ماشینی در کاشان تولید شد و این شروع یک انقلاب عظیم در صنعت فرش ماشینی بود و اکنون قطب تولید فرش ماشینی در ایران کاشان می باشد. کاشان امروزه فرش هایی با تراکم و سایزهای مختلف تولید و عرضه می کند البته بسیاری از برندها در صادرات نیز پیشرو هستند. از تولیدات فرش کاشان می توان به فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه برای شانه و تراکم نام برد. در رابطه با شانه و تراکم فرش ماشینی ممکن است نیاز باشد مطلب شانه و تراکم فرش را مطالعه کنی. اما برای توضیح کلی می توان گفت خرید فرش ۷۰۰ شانه برای کسانی مناسب است که بیشتر بر روی فرش استراحت میکنند چون فرش ۷۰۰ شانه ضخیم می باشد. اما خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه برای کسانی بیشتر مناسب است که از مبلمان هم استفاده می کنند و فرش نقش زیباتر کردن منزل را دارد. چون فرش های تراکم بالا ظریفتر هستند و ضخامت کمتری دارند. از محصولات این شهر هم می توان به فرش کلاسیک، فرش مدرن، فرش پتینه، فرش آشپرخانه، فرش کودک، فرش های سنتی و …. اشاره کرد.

با توجه به اینکه اکنون هایپر فرش یکی از مارکت های تخصصی در زمینه فرش ماشینی کاشان می باشد شما می توانید با اطمینان خاطر و با دریافت ضمانت کیفیت با همراهی کارشناسان ما تا لحظه‌ای دریافت کالای خود فرش خود را انتخاب و خریداری نمایید.

نویسنده مطالب هایپرفرش

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.


2 دیدگاه در “خرید فرش کاشان در ایلام

  1. mina گفت:

    من از دهلران سفارش دادم و دیروز فرش به دستم رسید – میخواستم تشکر کنم هم قیمتش خیلی مناسب در اومد و همون فرشی هم بود که میخواستم

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام ممنون از حسن توجه شما دوست عزیز
      خوشحالیم که از خریدتون راضی بودید و باعث افتخار ماست. خرید فرش ماشینی برای همه شهر ها امکانپذیر است و به صورت حمل رایگان نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *