فرش کلاسیک

با پیوستن بسیاری از هنرها به دنیای مدرن صنعت فرش نیز از این قاعده مستثنی نبود. فرش ها قسمت بزرگی از دغدغه های ما برای دکوراسیون های منازلمان می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید جهیزیه یا تعویض دکوراسیون حتماً اول فرش خود را خریداری کنید، چرا که انتخاب فرش به دلیل ۸ رنگ یا ۱۰ رنگ بودن به شما کمک می‌کند که به سادگی بتوانید مبلمان و پرده هایتان را با فرشتان ست کنید. از آنجایی که هنوز بسیاری از ما به فرش های بسیار مدرن عادت نداریم به شما پیشنهاد می کنم که فرش های کلاسیکی که یا به صورت مدرن طراحی شده و یا رنگ آمیزی شده اند را فراموش نکنید.

خرید فرش کلاسیک

خرید فرش کلاسیک

انواع فرش کلاسیک

فرش کلاسیک مدرن

تلفیق کلاسیک و مدرن برای کسانی که به اصالت فرش اهمیت زیادی می دهند بسیار کار جذاب و جدیدی است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. فرش های کلاسیک مدرن شانه و تراکم های متفاوت و با رنگ بندی های متنوع را از هایپر فرش بخواهید. کافیست که طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه نمایید. فرش کلاسیک مدرن خود را با نخ اکرولیک انتخاب نمایید. این جنس نخ دوام و زیبایی خاصی دارد. فراموش نکنید که فرش های کلاسیک مدرن می تواند تنوع جذابی در تکرار روزمرگی های شما ایجاد کند. از جمله فرش های مدرن کلاسیک می توان به فرش پتینه نیز اشاره کرد.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در آذربایجان شرقی و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

فرش کلاسیک افشان

خرید فرش کلاسیک

خرید فرش کلاسیک

فرشهای کلاسیک با طرح های افشان یکی از پرفروش ترین های این روزها می باشد. فرش افشان مناسب واحدهای کوچک و کم نور می باشد و شما می توانید با خرید این طرح کمی محیط خود را دلباز تر نشان دهید. به خاطر داشته باشید که انتخاب درست فرش به شما کمک میکند که بتوانید نقایص محیط خود را تا حدودی برطرف نمایید. فرش کلاسیک افشان کاشان در شانه و تراکم های متفاوت و با طرحهای افشان را می توانید از ما بخواهید. فرش های افشان با شانه و تراکم بالا و ظرافت بسیار بالا می‌تواند بسیار مناسب برای جهیزیه شما باشد. هایپرفرش، هایپر تخصصی فرش ماشینی کاشان با انواع فرش های افشان اکریلیک همراه شوید.

فرش کلاسیک لچک و ترنج

طرح های لچک و ترنج یکی از طرح‌های اصیل ایرانی است که سالهاست میهمان خانه های ماست. این طرح‌های اصیل مناسب برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک می باشد. طرح های لچک و ترنج با رنگ بندی های متنوع می تواند دغدغه های شما را برای دکوراسیون های سنتی کم کند. فرش های کلاسیک لچک و ترنج در شانه های متفاوت و نخ اکرولیک برای سالن بسیار مناسب می باشد. فرش لچک و ترنج مناسب برای محیط های بزرگ می‌باشد چرا که به خاطر داشتن مرکزیت کمی محیط شما را کوچکتر نشان میدهد. سعی کنید که این فرش ها را در محیط های خلوت استفاده کنید و کمی از محیطی که قرار است پوشیده شود کوچکتر باشد. فرش پذیرایی در طرح ها و رنگ های متنوع در مجموعه هایپرفرش موجود می باشد.

فرش های کلاسیک خشتی

فرش های کلاسیک خشتی از قدیم الایام بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این فرش ها از اصالت بسیار زیادی برخوردار می باشد و هر خشت از آن طرحی متفاوت با قبل دارد. فرش خشتی در بسیاری از شهرهای ایران به صورت دستباف تولید میشده است و طرح هایی اصیل در هر خشت آن تکرار شده. بعضی از آنها داستان رزم و گاهی طرح بوته و گل و غیره می‌باشد. طرح های خشتی با تراکم های مختلف تولید می شود. بسیاری از این طرح‌ها خشتی های مدرن و بعضی از آنها خشت های اصیل می باشد. فرش های خشتی با جنس اکریلیک را از هایپر فرش بخواهید. شما میتوانید در محیط های خلوت که قصد پر نشان دادن آن را دارید از این فرش اصیل استفاده کنید.

فرش کلاسیک نایین

نایین یکی از شهرهای می باشد که نقشه و طرح فرش های آن معروف و در کل ایران همه گیر می باشد. نایین مرکز فرش های لچک و ترنج و خشتی و همینطور افشان می باشد. کلاسیک های نایین با همان نقشه اصیل خود طراحی و به روز شده اند. اکنون با شانه و تراکم های بالا ظرافت این فرش ها بیشتر و نقشه های آن به صورت زیباتر ارائه می‌شوند. بسیاری از کسانی که به فرش های دستباف گونه علاقه دارند و دوست دارند که فرش های شبیه به دست بافت را تجربه کنند به سراغ این فرشهای اصیل می روند. صرف نظر از زیبایی، اصالت در دنیای این فرش ها موج می زند. مناسب دکوراسیون های کلاسیک و سنتی شما همین فرش می باشد. بدون تردید با ما همراه شوید و فرش خود را انتخاب و خرید خود را ثبت نمایید.

فرش کلاسیک یا فرش مدرن؟

این روزها این سوال بسیاری از مشتریان است که فرش کلاسیک انتخاب کنم یا فرش مدرن؟ در ابتدا باید توجه داشته باشید که از دکوراسیون خود چه انتظاری دارید؟ وسایل زندگی شما سنتی است یا مدرن؟ سلیقه شما کدام دکوراسیون است؟ این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که کدام دکوراسیون باعث آرامش و خوشحالی شما در محیط منزل تان می شود. اگر قصد خرید جهیزیه دارید و تمام وسایل خود را مدرن انتخاب کردید حتماً به سمت فرشهای مدرن بروید. اگر هنوز وسایل خود را انتخاب نکردید و اول قصد خرید فرش ماشینی را دارید حتما به فرش های مدرن فکر کنید. هرگز با حرکت به سمت مدرنیته مقاومت نکنید. این فضای خلوت و سرد می تواند به آرامش شما کمک بسزایی می‌کند. حتماً به ذهن خودتان رجوع داشته باشید هر دو دکوراسیون می تواند در نوع خود بی‌نظیر باشد. فرش های کلاسیک بسیار زیبایی وجود دارد که می تواند محیط کلاسیک و سنتی شما را زیباتر کند. اگر به دنبال اصیل بودن هستید فرش های دستباف گونه را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک تغییر کوچک اما بزرگ در منزل خود هستید از فرش های تلفیقی کلاسیک مدرن غافل نشوید. البته که پیشنهاد ما برای شما هر آنچه می باشد که در ذهن شما می گذرد. شاید شما نیاز به یک دکوراسیون سلطنتی داشته باشید اگر دکوراسیون شما سلطنتی باشد فرش مدرن وصله ناجوری برای دکوراسیون شماست. فرش های مدرن و کلاسیک هر کدام زیبایی و مزیت های خود را دارند و این فقط به خود شما برمی گردد که کدام دکوراسیون سلیقه شماست. می توانید با کارشناسان ما همراه شوید و از همفکری آنها برای انتخاب مناسب استفاده کنید.

قیمت فرش کلاسیک

قیمت فرش کلاسیک به شانه و تراکم و جنس نخ آن بستگی دارد فرش های کلاسیک با شانه و تراکم بالا قیمت بالاتری دارند و فرش های کلاسیک با شانه و تراکم پایین با قیمت های مناسب تر در بازار عرضه می شوند. اما سعی کنید برای مکان های پر رفت و آمد از فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان غافل نشوید. فرش های هزار شانه با تراکم ۳۰۰۰ با نخ اکریلیک می‌تواند هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بسیار ایده‌آل باشد. فرشهای ماشینی با نخ اکریلیک بالاترین قیمت را دارد و آنهایی که در نخ آنها پلی استر یا فیلامنت استفاده شده با قیمت مناسب تر به عنوان فرش ارزان با کیفیت پایین تر به بازار عرضه می شود.

 

خرید فرش کلاسیک

خرید فرش کلاسیک

خرید فرش کلاسیک

توجه داشته باشید که برای خرید فرش به مراکزی یا فروشگاههایی مراجعه کنید که فرش را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه به دست شما می رساند، چرا که وقتی که واسطه ها حذف شوند شما در خرید خود سود کردید. برای خرید فرش کلاسیک کاشان در شانه و تراکم های متفاوت و با جنس ها و طرح های متنوع میتوانید با ما همراه شوید. در هایپرفرش می توانید به صورت نقد و اقساط خرید نمایید. در خرید نقد می توانید از ۱۰ درصد تخفیف بهره ببرید و در خرید قسطی فرش می توانید از شرایط فوق العاده هایپرفرش استفاده نمایید.

انواع رنگ بندی فرش کلاسیک

فرش کلاسیک طوسی

فرش های کلاسیک طوسی آنچه که این روزها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. این فرش ها با زمینه های سرد و خنثی قابلیت ست شدن با بقیه اجزای دکوراسیون کلاسیک شما را دارند. رنگهای طوسی از لحاظ چرک تابی بسیار چرکتاب تر از فرش های کرم می باشند و از لحاظ روشنی بسیار روشن و دلباز هستند. حتماً از این رنگ در دکوراسیون خود غافل نشوید. فرشهای طوسی باعث القای آرامش به شما و خانواده تان خواهند شد. طوسی ها رنگ های بسیار ایده آلی برای فرش های شما خواهد بود.

فرش کلاسیک قرمز

طرح های کلاسیک با زمینه قرمز سالهاست که در خانه های ما دیده می شود. این رنگ به خاطر استفاده بسیار زیاد نوستالژی به نظر می‌آید. اگر برای دکوراسیون خود به دنبال رنگهای گرم می گردید از این رنگ فرش حتما استفاده کنید. رنگ های قرمز و لاکی در شانه و تراکم بالا و با ظرافت بیشتری نیز در حال تولید شدن می باشد و برای محیط های سنتی کاری بی نظیر می باشد. این رنگ می تواند دکورهای شما را از حالت خواب و خنثی بیرون بیاورد. انتخاب این فرش نیز بستگی به سلیقه و محیط شما دارد.

خرید فرش کلاسیک

خرید فرش کلاسیک

فرش کلاسیک کرم

فرش های کلاسیک با زمینه های کرم سالهاست که تولید و به بازار عرضه می‌شود. این رنگ می‌تواند محیط را روشن بزرگ و دلباز نشان دهد اما اصلا فرش چرک تابی نیست. این فرش مناسب خانواده هایی است که زیاد رفت و آمد و یا فرزند کوچک ندارند. فرش کلاسیک کرم با طرح های متفاوت را از ما بخواهید. اگر عاشق رنگ های بسیار روشن برای فرش جهیزیه خود می باشید، می توانید رنگی خنثی کرم که بسیار قابلیت ست شدن را دارد انتخاب نمایید.

فرش کلاسیک سرمه ای

فرش های کلاسیک سرمه ای بسیار تولید و عرضه می‌شوند. این فرش ها با زمینه سرمه ای مناسب محیط های بزرگ و پر نور می باشند. چرا که خود این فرش ها کمی محیط را بسته و کوچک نشان میدهند اما این رنگ برای کسانی که به دنبال فرش چرک تاب هستند، بسیار مناسب است. فرشهای سرمه ای جز رنگ های سرد می باشند و می توانند خیال شما را از بابت ست شدن با دیگر وسایل منزل راحت کنند. این فرش ها مخصوصاً وقتی طرح های کلاسیک بر روی آنها پیاده می‌شود بسیار اصیل و جذاب است. برای خرید فرش های کلاسیک سرمه ای کاشان با ما همراه شوید از اینکه به ما اعتماد دارید بسیار خرسندیم.

فرش کلاسیک کاشان

فرش های کلاسیک کاشان در شانه و تراکم های متفاوت تولید و عرضه می شود. به اختصار می توانید در زیر انواع فرش های کلاسیک کاشان را مطالعه کنید

  1. فرش های ۱۵۰۰ شانه کلاسیک کاشان با تراکم ۴۵۰۰
  2. فرش های ۱۲۰۰ شانه کلاسیک کاشان با تراکم ۳۶۰۰
  3. فرش های ۱۰۰۰ شانه کلاسیک کاشان با تراکم ۳۰۰۰
  4. فرش های ۷۰۰ شانه های کلاسیک کاشان با تراکم ۲۵۵۰
  5. فرش های ۷۰۰ شانه کلاسیک کاشان با تراکم ۲۱۰۰
  6. فرشهای ۵۰۰ شانه کلاسیک کاشان با تراکم ۱۵۰۰

این تراکم ها در سایز های مختلف تولید میشوند و در قالب فرش ۱۲ متری، فرش ۹ متری، فرش ۶ متری، سایز ۴ متری و انواع کناره ها با سایز یک متر و طول متفاوت و سایزهای غیر استاندارد که به صورت جفت است برای شما تولید و عرضه می شود.
اگر فرش را برای مکان های پر رفت و آمد مانند سالن ها انتخاب کرده اید حتما از جنس نخ اکرولیک استفاده کنید. اگر برای اتاق ها قصد خرید فرش دارید میتوانید فرش هایی با جنس نخ پی وی سی را انتخاب کنید. فرش کلاسیک کاشان با طرح های متفاوت تولید می شود فرش کلاسیک افشان، فرش کلاسیک لچک و ترنج، فرش کلاسیک خشتی کاشان، فرش کلاسیک خشت و ترنج کاشان، فرش کلاسیک مدرن کاشان که همگی به صورت مختصر و مفید برای شما ارائه شد.


فرش کلاسیک دیجی کالا، اصیل ایرانی اما جهانی

فرش کلاسیک دیجی کالا همانند فرش کلاسیک هایپرفرش یکی از اصیل‎ترین و محبوب‎ترین فرش‎های ایرانی است. در هر خانه ایرانی که پا بگذارید یکی از این فرش‎ها را می‎بینید. «کلاسیک» به معنای اصالت و قدیمی بودن است. فرش کلاسیک فرشی است که در بافت آن از نقش و نگارهای اصیل و سنتی ایرانی که قدمتی چند صد ساله دارند استفاده می‎شود. یکی از طرح‌هایی که همه ما آن را می‎شناسیم طرح لچک و ترنج است که در وسط فرش قرار دارد.
گل‌های شاه‌عباسی، طرح‎های اسلیمی، افشان، خشتی، ماهی درهم و بسیاری طرح‎ها در سبک کلاسیک قرار دارند. این طرح ها امروزه در پس زمینه‎های خنثی و تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، خاکستری و… نیز بافته می شوند. برای هر سلیقه‎ای بینهایت فرش کلاسیک ایرانی بافته می‎شود. تنوع در رنگ، طرح و نقش وصف ناپذیر است. فرش کلاسیک هایپرفرش را می‎توانید در رنگین کمانی از طرح‎ها و رنگ‎ها مشاهده می‎کنید.


نویسنده مطالب هایپرفرش

نویسنده سایت

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

3 دیدگاه در “خرید فرش کلاسیک

  1. kianoosh گفت:

    کاشکی عکس فرشهای پرفروش طرح کلاسیک را هم بزارید

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام و درود ویژه خدمت شما دوست عزیز
      فرش های کلاسیک همه روزه در حال بروزرسانی است و محصولات جدید به طور مدام بارگزاری می شود. در صورت نیاز می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در تماس باشید.

  2. خانم خانما گفت:

    سلام
    من میخوام یک فرش کلاسیک برای خونم بخرم – ممنون میشم جدیدترین فرشهاتون را برام به موبایل *** ارسال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *