فرش ۹ متری

ابعاد فرش ۹ متری به صورت مستطیلی و به مشخصات ۲٫۵ در ۳٫۵ متر مربع می باشد. 

فرش های ۹ متری جزو فرش های استاندارد پرفروش می باشند که اصولاً برای خانه های نه چندان بزرگ و یا نه چندان کوچک استفاده می شود. فرش های ۹ متری از لحاظ سایز، فرش های بسیار پرفروش و همه پسند می باشند. مخصوصاً برای کسانی که منزل از خودشان ندارند و مجبورند که منزل کرایه ای خود را چند سال یکبار عوض کنند. این سایز مناسب اکثر سالن ها و اتاق ها نیز می باشد.

خرید فرش 9 متری + قیمت فرش 9 متری

خرید فرش ۹ متری

برای خرید فرش ۹ متری در طرح ها و رنگ های متفاوت می توانید از منوی بالا دسته بندی دلخواهتان را انتخاب کرده و فرش مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه نمایید. پس از پرکردن مشخصات و پرداخت از روش های مختلف فرش مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید. برای خرید فرش ۹ متری شرایط فوق العاده ای برای شما مهیا شده است. اگر به صورت نقد خرید نمایید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف خرید نقدی استفاده نمایید. اگر تمایل به خرید اقساطی دارید، به ۴ روش متعدد امکان خرید اقساطی فرش مهیاست که در صفحه خرید اقساطی فرش به طور کامل مطرح شده است. در هر مرحله می توانید با کارشناسان ما در پشتیبانی سایت و واتساپ به شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در تماس باشید.

ویژگی های فرش ۹ متری

فرش ۹ متری با عرض دو و نیم و طول سه و نیم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از ویژگی های فرش ۹متری می‌توان به متعادل بودن آن برای اکثر مکان ها اشاره کرد. فرش های ۹ متری کاشان با طرح ها و رنگ های متفاوت با شانه و تراکم های دلخواه شما و نخ اکریلیک مناسب، برای سالن های شما می باشد. اگر به دنبال سایز فرش هستید که در همه مکان ها مناسب باشد فرش ۹ متری کاشان را در هایپر فرش انتخاب کنید.


معایب فرش ۹ متری و مشکلاتی که می تواند ایجاد کند

خرید فرش 9 متری + قیمت فرش 9 متری

فرش ۹ متری تنها زمانی می تواند مشکل ایجاد کند که فرش، سایز محیطی که شما می خواهید آن را پهن کنید نباشد. اگر بزرگتر باشد که پایه های مبل شما بر روی آن قرار گیرد امکان دارد فرش شما آسیب ببیند و محیط را کوچکتر و دلگیر تر نشان دهد و اگر نسبت به محیط بسیار کوچک باشد ممکن است که احساس خالی بودن بیش از حد منزل را القا کند.


فرش ۹ متری بخریم یا ۱۲ متری و یا ۶ متری

شما باید نسبت به سایز محیط خود فرش مورد نظر خود را تهیه کنید، اما بعضا دیده می‌شود که کسانی که منزل اجاره ای دارند و می‌دانند که باید سال بعد در جای دیگری مستقر شوند به سراغ فرشهای دو و نیم در سه و نیم همان ۹ متری می‌روند. زیرا این سایز برای مستاجرین مقبول ترین سایزی است که در همه جا استفاده می‌شود. اما اگر منزل از خود شما می باشد سایزی را برای فرش خود انتخاب نمایید که مناسب محیط شما باشد و با خیال راحت فرش ۱۲ متری، ۹ متری و یا حتی ۶ متری را خرید کرده و چندین سال در منزلتان داشته باشید چون هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارید. سعی کنید فرش را خیلی بزرگ یا خیلی کوچکتر از محیط انتخاب نکنید. برای فرشهای ۶ متری می توان گفت که اکثراً در اتاق خواب یا آشپزخانه کاربرد دارد.

قیمت فرش ۹ متری

فرش ۹ متری با شانه و تراکم های متفاوت و بسته به جنس نخ دارای قیمت های متفاوتی می باشد. فرش های اکریلیک ۹ متری ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ اصولاً گرانترین های فرش ماشینی و فرش های ۹ متری غیر اکریلیک پلی استر و یا پلی پروپلین ارزانترین فرش های ۹ متری میباشند. توجه داشته باشید که فرش های اکریلیک ۹ متری مناسب مکان های پر رفت و آمد مانند سالن ها می باشند و فرش های غیر اکریلیک (پلی استر، پلی پروپلین) مناسب مکان هایی که کمتر رفت و آمد داریم هستند، مانند اتاق خواب.


عوامل موثر بر قیمت فرش ۹ متری

همانگونه که اشاره شد موارد مختلفی بر قیمت فرش ۹متری تاثیر می گذارد که به اختصار آنها را بیان می‌کنیم.

۱- نخ: کیفیت نخ یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر روی قیمت فرش می باشد. اصولاً بهترین و گرانترین آنها اکریلیک و ارزانترین آن پلی استر ها می باشند. اگر به دنبال فرشی با عمر طولانی است، پیشنهاد ما فرش اکریلیک می باشد.

۲- شانه و تراکم: هر چقدر شانه و تراکم فرش شما بیشتر باشد فرش، گران قیمت تر، و هرچه شانه و تراکم پایین تر باشد فرش شما ارزان قیمت تر می باشد. در نظر داشته باشید که شانه و تراکم فرش به کاربرد شما از فرش و سلیقه شما بستگی دارد وگرنه کیفیت فرش شما به نخ فرش بستگی دارد.

۳- برند: بیشتر اوقات برخی فرش هایی که از برندهای معروف هستند دارای قیمت های بالاتری نسبت به هم خانواده های خود در برندهای دیگر می باشند. مردم پول بیشتری برای خرید از برند معروف را پرداخت میکنند و در حقیقت ریسک در خرید خود را پایین تر می آورند.


فرش های ۹ متری ارزان

فرشهای ارزان را میتوان از ابعاد مختلف نگاه کرد. امکان دارد که فرش های ۹ متری که خط تولید آن متوقف شده است ارزان تر از قیمت واقعی خود به فروش برسند. این فرش مناسب سالن های کوچک و اتاق هایی که یک فرش برای آنها کافیست هستند. زیرا این فرش ها به صورت جفت خیلی کم پیدا میشوند.
هرچه شانه و تراکم فرش کمتر باشد فرش به نسبت ارزان تر میباشد. فرش های ۹ متری نسبت به فرشهای ۱۲ متری ارزان تر و کاربردی تر می باشند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در صورتی که امکان استفاده از فرش های ۹ متری به جای دوازده متری را دارید، حتما از فرش های ۹ متری استفاده کنید. این سایز فرش مقرون به صرفه تر می باشد و همچنین محیط را دلبازتر و بزرگتر نشان می دهد. قابل ذکر است، فرش های ۹ متری ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ و ۲۵۵۰ جز ارزانترین شانه و تراکم ها می باشند.

خرید فرش 9 متری + قیمت فرش 9 متری


جدیدترین فرش های ۹ متری

فرش های ۹ متری با طرح های جدید اصولاً به صورت مستمر وارد بازار می‌شوند، چرا که در بازار رقابتی کاشان یکی از راه‌های رقابت عرضه طرح های جدید به بازار فرش می باشد. شما می توانید جدیدترین طرح های ۹ متری را از بهترین برندهای کاشان در هایپر فرش جستجو کنید.


انواع فرش های ۹ متری

فرش های ۹ متری انواع مختلفی دارد برخی از فرش های ۹ متری اکریلیک و گاهی از جنس های دیگر مانند پلی استر و پلی پروپلین می باشد. فرش های ۹ متری می تواند با شانه تراکم های متفاوت و هرکدام از این جنس ها تولید شود. فرش های ۹ متری می‌توانند با طرح ها و جنس های متفاوت و البته شانه و تراکم متفاوت از جمله فرش مدرن، فرش پتینه، فرش کلاسیک، فرش آشپزخانه، فرش فانتزی، فرش افشان، فرش لچک و ترنج، فرش خشتی، فرش کودک و …. تولید شوند.
فرش های اکریلیک با شانه و تراکم های متفاوت مناسب سالن ها و مکان های پر رفت و آمد میباشد و فرش های غیر اکریلیک بر پایه پلی استر و پلی پروپیلن در طرح های متفاوت مناسب اتاق های خواب و آشپزخانه و مکان هایی که کم رفت و آمد هستند می باشد. فرش های ۹ متری با جنس و طرح و طراحی های مختلف را از کارشناسان ما در هایپر فرش بخواهید.

فرش های ۹ متری ۵۰۰ شانه

فرش های ۹ متری ۵۰۰ شانه با کمتر شانه و تراکم و بهترین قیمت در حال حاضر در حال تولید و عرضه می باشد. در صورتی که جنس آن اکریلیک باشد با بهترین کیفیت و قیمت، مناسب سالن های پذیرایی شما می باشد و در صورتی که اکریلیک نباشد مناسب ومکان هایی مانند اتاق خواب و آشپزخانه است.

فرش های ۹ متری ۷۰۰ شانه

فرش های ۹ متری ۷۰۰ شانه با ضخامت بالا و تراکم ۲۱۰۰ و ۲۵۵۰ یکی از نوستالژی های همه ما بوده. کسانی که از فرش زیاد استفاده می کنند و مبلمان کاربرد کمتری برایشان دارد می توانند فرشهای اکریلیک ۷۰۰ شانه را برای سالن های خود استفاده کنند. این فرش ۹ متری با این شانه و تراکم از دیرباز مورد توجه خانواده‌های ایرانی بوده است. اکنون که فرش ها از نظر ضخامت کمی کاسته شده بسیاری به دنبال فرش های گوشت دار یا همان فرش های ضخیم می گردند، مناسب برای این افراد فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ و ۲۵۵۰ می باشد. خرید فرش ۷۰۰ شانه با ویژگی ضخامت بالا و قیمت مناسب به همه افراد پیشنهاد می شود.

فرش های ۹ متری ۱۲۰۰ شانه

فرش های ۹ متری ۱۲۰۰ شانه با ظرافت نسبتاً قابل توجه و تراکم ۳۶۰۰ یکی از انواع فرش های ۹ متری می باشد که از پرفروش‌ترین سالهای اخیر بوده است. این شانه و تراکم یکی از مورد علاقه های مشتریان عزیز میباشد، فرشی با تراکم بالا و ضخامتی بیشتر از ۱۵۰۰ شانه ها. این فرش در طرح ها و رنگ های متفاوت در حال هایپرفرش هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی موجود میباشد. ۱۲۰۰ شانه فرش قیطران، فرش محتشم، فرش الماس کویر و فرش زرتشت از پرفروش‌ترین‌های سال ۱۴۰۰ از فرش کاشان می باشند. برای خرید فرش کاشان کلیک کنید. فرش ۱۲۰۰ شانه بسیار مورد استقبال بسیاری از افراد می باشد. این شانه و تراکم حد وسطیست برای کسانی که هم زیبایی فرش برایشان مهم است و هم ضخامت فرش. خرید فرش ۱۲۰۰ شانه بسیار کار عاقلانه و هدفمندی است.

فرش های ۹ متری ۱۵۰۰ شانه

فرش های ۹ متری ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ آخرین شانه و تراکمی می باشد، که در حال حاضر بافت و به بازار عرضه میگردد. اگر به دنبال فرشی با ظرافت و تراکم بسیار زیاد هستید فرش های ۹ متری ۱۵۰۰ شانه را انتخاب کنید. فرش های ۱۵۰۰ شانه بسیار ایده آل و مناسب برای زوج های جوان است. اکثر نسل های جدید به سمت ظرافت و زیبایی بیشتر می روند و به دلیل اینکه بیشتر از مبلمان استفاده میکنند فرش هایی با تراکم های بالا را بیشتر انتخاب میکنند. با توجه به اینکه این فرش ها ظریفتر هستند و طرح و نقش های زیباتری دارند بسیار به فرش های دستباف نزدیک هستند. با انتخاب فرش های ۱۵۰۰ شانه ۹ متری فرش دستبافگونه و زیبایی در منزل داشته باشید. خرید فرش ۱۵۰۰ شانه برای کسانی پیشنهاد می شود که به دنبال ظرافت بسیار بالا هستند. کسانی که از مبلمان خیلی استفاده میکنند و فرش نقش کالای تزیینی را دارد.


فرش ۹ متری چند کیلو می باشد

فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه وزن تقریبی ۳۲ کیلوگرم را دارند و فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه یک کیلو کمتر و حول و هوش ۳۱ کیلو میباشد. البته جنس نخ فرش هم می‌تواند در وزن فرش تاثیر مستقیم داشته باشد. اما وزن فرش ۹ متری تقریباً همین قدر است.


فرش ماشینی ۹ متری دیجی کالا، فرشی برای زیباسازی دکوراسیون

فرش ماشینی ۹ متری دیجی کالا را همانند فرش های ۹ متری هایپرفرش می توانید به عنوان فرش جلو مبلی استفاده کنید. معمولا از فرش ۹ متری برای زیباسازی فضای بین مبلمان استفاده می کنند. حتی می توانید برای فضای بین مبل و دیوار شومینه یا مبلمان و تلویزیون استفاده نمایید.
ابعاد واقعی فرش ماشینی ۹ متری دیجی کالا دقیقا ۹ متر نیست. عرض آن ۲٫۵ و طول آن ۳٫۵ متر است که حاصل ضرب آن ۸/۷۵ سانتیمتر خواهد بود. فرش ۳*۳ متر عرف بازار نبوده و بسیار کم، بافته می‎شود. قیمت و کیفیت فرش ۹ متری به تراکم شانه و نوع مواد اولیه بستگی دارد. بهترین فرش ۹ متری، ۱۵۰۰ شانه است. خوشبختانه این فرش در طرح، رنگ و سبک‌های مختلف بافته می‌شود. سبک مدرن، طرح های اصیل ایرانی مانند فرش بلوچ، ارمنی، بختیاری، گل و مرغ، طبیعت و… را شامل می‌شود.


نویسنده مطالب هایپرفرش

فرش ۹ متری

  • فرش ۹ متری مناسب چه کسانی است؟

    فرش ۹ متری به علت مناسب بودن سایزش، بسیار پرفروش می باشد. فرش  ۹ متری برای کسانی که مستاجر هستند بسیار مناسب و معقول می باشد.

  • آیا فرش های ۹ متری هایپرفرش به روز است؟
    ما در هایپرفرش در تلاشیم جدیدترین و پرفروشترین فرش های ماشینی را عرضه کنیم که شما عزیزان با خیال راحت بتوانید خرید خوبی داشته باشید.
  • ارسال فرش های ۹ متری به همه جای کشور رایگان است؟
    برای راحتی شما عزیزان و سهولت در خرید، ارسال تمامی فرش ها به صورت رایگان می باشد. اگر منطقه زندگی شما تحت پوشش شرکت تیپاکس باشد درب منزل دریافت می کنید و در غیر این صورت با باربری و یا اتوبوس به نزدیکترین مقصد اعلام شده توسط شما ارسال میگردد.

 

8 دیدگاه در “خرید فرش ۹ متری + قیمت فرش ۹ متری

  1. پرستو گفت:

    سلام ممنون بابت متن مفیدتون
    خیلی کاربردی و عالی بود.
    من مستاجر هستم و میخواستم فرش ۱۲ متری بخرم ولی با مطالبی که شما گفتید متوجه شدم فرش ۹ متری مناسب نیست.
    ممنون بابت راهنمایی خوبتون

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام روزتون بخیر باشه
      خوشحالیم که این مطلب مفید بوده براتون. میتونید مطلی فرش ۹ متری و هر مطلب دیگه ای از سایت که میدونید کاربردی است رو برای دوستانتان ارسال کنید.
      موفق و پیروز باشید

  2. پرویز گفت:

    سلام
    همه ی فرش هاتون ۹ متری دارند؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه.
      بله تمامی فرش ها سایز ۹ متری دارند که میتونید در لیست کشویی کنار عکس تصویر سایز مورد نظرتان را انتخاب کرده و به سبد خریدتان اضافه نمایید.
      سوالی بود بنده در خدمتم

  3. رضا گفت:

    سلام چطوری میتونم فرش ۹ متری بخرم ازتون؟
    همه ی فرش ها تخفیف ۱۰ درصد داره؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      همه فرش ها سایز ۹ متری دارند و از لیست کشویی کنار تصویر فرش میتونید سایز فرش ۹ متری را انتخاب نموده و به سبد خریدتان اضافه نمایید.
      دررابطه با تخفیف، بله تمامی فرش ها تخفیف ۱۰ درصد لحاظ شده. چنانچه فرش ۹ متری منتخب شما تخفیف نداشت می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید.
      سوال دیگری باشه بنده در خدمتم

  4. علی گفت:

    سلام
    من فرش ۹ متری خریدم ازتون. جنسش خیلی عالیه. دستتون درد نکنه

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید.
      موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *