بوشهر

بوشهر شهری ساحلی در ناحیه خلیج فارس بوده و دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی است. در این شهر بندری مراکز خرید بسیار زیادی واقع شده است که نیاز مردم این منطقه را برآورده می کنند. اما خرید فرش ماشینی در بوشهر ممکن است برای برخی از مردم منطقه کار آسانی نباشد. هر چند نمایندگی فرش کاشان در این شهر وجود دارد. اما امروزه بسیاری از خریداران، خرید اینترنتی را به شیوه حضوری ترجیح می دهند. زیرا فکر می کنند پرسه زدن در بازار شلوغ در میان مغازه های مختلف می تواند منجر به سردرگمی آن ها به هنگام خرید شود.

فرش ماشینی کاشان در بوشهر + شهر فرش بوشهر

خرید فرش در بوشهر

خرید فرش کاشان در بوشهر به دو شیوه حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. از مهم ترین دغدغه های خریداران به هنگام انتخاب فرش، کیفیت، تنوع در رنگ بندی، تنوع در طراحی و دوام و ماندگاری آن است. در خرید اینترنتی امکان مشاهده فرش های مختلف از برند های گوناگون و مقایسه آن ها در یک مدت زمان کوتاه میسر است. هایپر فرش یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که در سراسر ایران فعالیت می کند. در این فروشگاه بهترین فرش ها از مشهورترین برند ها از جمله فرش کاشان، فرش قیطران و فرش محتشم عرضه می شوند. طراحی با دقت و ظرافت بالا، بافت یکدست و ظریف با تراکم بالا، استفاده از نخ با کیفیت با دوام بالا، لطافت و عدم پرزدهی و ارائه کیفیت بالا مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا از مهم ترین ویژگی های فرش کاشان هستند.

خرید فرش کاشان در بوشهر

اگر قصد خرید فرش کاشان در بوشهر را دارید بهتر است بدانید این فرش در برابر سرما و گرما، نور آفتاب و پرزدهی مقاوم است. زیرا از مقاوم ترین و با کیفیت ترین الیاف در بافت آن استفاده شده است. الیاف هیت ست اکریلیک با کیفیت ترین الیاف در میان نخ هایی هستند که در بافت فرش های ماشینی به کار می روند. همچنین این نخ ها امکان بافت فرش با ظرافت بسیار بالا را میسر کرده اند. تعداد گره ها در عرض و طول فرش، نمادی از ظرافت آن هستند. این فرش ها در تراکم های مختلف ۷۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه به فروش می رسند. هر چه میزان تراکم و ظرافت بافت فرش ماشینی بالاتر باشد و از الیاف با کیفیت تری در بافت آن استفاده شده باشد، آن فرش از قیمت بالاتری برخوردار است. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه کلیک کنید.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در بوشهر و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

خرید فرش ماشینی در بوشهر

فرش کاشان در بوشهر جزء پر فروش ترین و پر طرفدارترین فرش ها است. تنوع در رنگ بندی، کیفیت بالای الیاف استفاده شده در بافت این فرش و طراحی خاص و منحصر به فرد در سبک های مختلف از مهم ترین ویژگی های این فرش هستند. دوام و ماندگاری فرش کاشان به دلیل استفاده از الیاف اکریلیک هیت ست بسیار بالاتر از نمونه های مشابه است. همچنین این فرش ها با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت معقول و مناسب تری برخوردار هستند. این روزها خرید فرش پتینه و خرید فرش مدرن رواج پیدا کرده که بسیار معقول می باشد. کارخانه فرش کاشان با بهره گیری از آخرین تجهیزات روز دنیا اقدام به تولید فرش های خود کرده و در تلاش است تا محصولی درخور و با کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند. همچنین از جدیدترین طرح ها در بافت فرش های خود استفاده کرده و توانسته رضایت مشتریان بسیاری را با سلایق مختلف جلب کند. از این فرش در طراحی دکوراسیون منازلی با سبک های کلاسیک، مدرن، سنتی و غیره استفاده می شود. طرح های خشتی، فرش افشان و لچک و ترنج از پر طرفدارترین طرح های فرش کاشان در سراسر ایران هستند.

فرش ماشینی کاشان در بوشهر + شهر فرش بوشهر

نمایندگی فرش کاشان در بوشهر

همان طور که قبلاً نیز اشاره شد فرش کاشان در بوشهر دارای نمایندگی است. نمایندگی این فرش در منطقه نظامی، خیابان شهید ناخدا همتی، خیابان اطلسی، خیابان گلشن و محله نیایش، بلوار آزادی ۱ واقع شده است. وجود این نمایندگی ها امکان خرید حضوری را برای شهروندان بوشهری میسر کرده است. اما اگر مشغله کاری بسیاری دارید و فرصت کافی برای خرید حضوری ندارید، خرید اینترنتی فرش بهترین راهکار پیش روی شما است. خرید اینترنتی را در هر ساعت از شبانه روز می توانید انجام دهید و محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. همچنین زمان و انرژی خود را صرف پرسه زدن در خیابان ها نخواهید کرد. بنابراین می توانید انرژی خود را برای مقایسه اینترنتی کالاهای مختلف گذاشته و بهترین فرش را مطابق با سلیقه و علاقه خود انتخاب کنید.

خرید اینترنتی فرش در بوشهر

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش نمایندگی فرش کاشان در بوشهر است که امکان خرید غیر حضوری را برای شهروندان بوشهری میسر کرده است. این روزها با گسترش زندگی ماشینی و افزایش مشغله انسان ها، فرصتی برای خرید فرش به روش های سنتی باقی نمانده و خریداران به سمت روش های نوین سوق داده شده اند. همچنین در برخی از مناطق دسترسی به فروشگاه های بزرگ وجود ندارد. بنابراین برخی از افراد در شهر های کوچک از تنوع محصول در فروشگاه ها محروم هستند. اما خرید اینترنتی این فرصت را برای همه مردم در تمام نقاط ایران حتی دور افتاده ترین نقاط ایجاد کرده است تا بتوانند محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند.

فرش ماشینی کاشان در بوشهر + شهر فرش بوشهر

مزایای فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش

از جمله مزیت های خرید اینترنتی از فروشگاه هایپر فرش می توان به خدمات ارسال رایگان درب منزل در سراسر ایران اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی هایپر فرش برای رفاه حال مشتریان خود، خدماتی چون ضمانت بازگشت کالا، فروش اقساطی، ارسال رایگان درب منزل، ارائه گارانتی و پشتیبانی ۲۴ ساعته را در نظر گرفته است. همچنین شیوه پرداخت به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل مهیا شده است. بنابراین مشتریان می توانند با پرداخت بخشی از مبلغ فاکتور به عنوان بیعانه، مابقی هزینه را درب منزل به هنگام دریافت کالا پرداخت نمایند. ارسال فرش کاشان در بوشهر توسط تیپاکس یا از طریق سیستم حمل و نقل باربری بین شهری و اتوبوسرانی انجام می شود. مدت زمان ارسال برای سفارشات آماده ارسال حداکثر ۴ روز کاری و برای سفارشات در حال تولید حداکثر ۲۰ روز کاری است. برای اطمینان بیشتر خریداران امکان برقراری تماس تصویری، تماس با کارشناسان، خرید قسطی فرش و پرداخت در محل مهیا شده است. در صورت وجود هر گونه پرسش درباره نحوه خرید، ارسال و پرداخت به سامانه اینترنتی هایپر فرش مراجعه کنید. امید است خرید اینترنتی فرش کاشان در بوشهر از طریق این فروشگاه تجربه ای بی نظیر برای شما باشد.

فرش ماشینی کاشان در بوشهر + شهر فرش بوشهر

فرش ماشینی کاشان در بوشهر + شهر فرش بوشهر

شهر فرش بوشهر

تا تاریخ آذر ماه ۱۴۰۱ شهر فرش در بوشهر شعبه ای تاسیس نکرده و برای خرید باید به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید. مسافرت و طی کردن مسافت و بعد هم خریدن یا نخریدن کالا استرسی است همواره با کسانیست که برای خرید مسافرت میکنند. خرید اینترنتی فرش این کار را برای شما راحت کرده است. برای این کار کافیست کمی از وقتتان را برای مشاهده محصولات قرار دهید. به راحتی در منزل و با چند کلیک فرشتان را انتخاب نموده و پس از پرداخت بیعانه فرش را درب منزل دریافت کنید.

آدرس و شماره تماس شهر فرش بوشهر

همانطور که گفته شد شهر فرش در بوشهر شعبه ای تاسیس نکرده، پس شماره تماس و آدرسی نیز برای شهر فرش بوشهر ثبت نشده است. این مطلب پس از افتتاح شهر فرش بروزرسانی می شود.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

2 دیدگاه در “فرش ماشینی کاشان در بوشهر + شهر فرش بوشهر

  1. عقیق گفت:

    ببخشید من اگر بخوام فرش بخرم شما پرداخت درب منزل هم دارید ؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام ممنون از حسن توجه شما
      بله پرداخت درب منزل هم داریم. به این صورت ۱۰ درصد مبلغ به عنوان بیعانه پرداخت میکنید و الباقی درب منزل میتونید پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *