شهر قزوین

قزوین شهری باستانی و کهن است که در آن آثار تاریخی مشهوری همچون مسجد جامع، کاروانسرای سعدالسلطنه، حمام قجر، کاخ چهل ستون و غیره را می توان دید. خرید فرش ماشینی در قزوین ممکن است برای برخی از مردم کار دشواری باشد. زیرا تنوع محصولات موجود، می تواند منجر به سردرگمی خریداران شود. از مهم ترین دغدغه های مشتریان به هنگام خرید، کیفیت بالای فرش و دوام و ماندگاری آن است. اما این دغدغه را می توان به راحتی برطرف کرد.

فرش ماشینی کاشان در قزوین + شهر فرش قزوین

  • خرید فرش ماشینی در قزوین
  • تماس تصویری و خرید فرش
  • فرش کاشان در قزوین
  • نمایندگی فرش کاشان در قزوین
  • فرش قیطران در قزوین
  • فرش محتشم در قزوین
  • کیفیت و قیمت فرش ماشینی
  • خرید اینترنتی فرش ماشینی در قزوین
  • شهر فرش قزوین

خرید فرش ماشینی در قزوین

برای خرید فرش ماشینی در قزوین می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری اقدام کنید. از مزیت های خرید اینترنتی فرش در قزوین می توان به امکان مقایسه کالا در رنگ ها و طرح های مختلف، امکان مقایسه قیمت کالا با سایر برند ها، بهره مند شدن از خدمات ارسال رایگان درب منزل و غیره اشاره کرد. در هایپر فرش انواع فرش های ماشینی با تراکم ۷۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه عرضه می شود. این فروشگاه عرضه کننده مشهورترین برند های تولید کننده فرش است. فرش کاشان، فرش قیطران و فرش محتشم از پر فروش ترین برند ها در هایپر فرش هستند. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه کافیست از منوی بالا دسته بندی فرش بر اساس شانه و تراکم را انتخاب نموده و شانه و تراکم مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پس از کلیک گالری محصولات را میبینید، بر روی محصول مورد نظر کلیک کرده و پس از انتخاب سایز فرش به سبد خریدتان اضافه نمایید. همواره با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ و در واتساپ پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در قزوین و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

فرش کاشان در قزوین

فرش کاشان، پر فروش ترین فرش ماشینی در قزوین است. از مهم ترین ویژگی های این فرش می توان به الیاف به کار رفته در بافت آن اشاره کرد. در بافت این فرش ها از الیاف اکرلیک هیت ست استفاده شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. تنوع در رنگ بندی، قیمت معقول، کیفیت بافت، طراحی خاص و منحصر به فرد و جنس مرغوب از مهم ترین ویژگی های فرش کاشان است. برای خرید فرش کاشان با هایپرفرش همراه باشید. طرح های ترنج و لچک، طرح خشتی و افشان معروف ترین و پر فروش ترین طرح های فرش کاشان هستند. فرش کاشان در انواع سبک های کلاسیک، مدرن، وینتج، ابریشمی و عشایری طراحی و تولید شده است. بنابراین می تواند سلیقه های بسیاری را پوشش دهد.

فرش ماشینی کاشان در قزوین + شهر فرش قزوین

نمایندگی فرش کاشان در قزوین

عدم وجود نمایندگی فرش کاشان در قزوین و مسافت طولانی میان قزوین و کاشان امکان خرید آسان فرش ماشینی کاشان را برای ساکنین این شهر دشوار کرده است. اما دیگر نیاز به طی این مسافت و پرداخت هزینه بالای باربری برای خرید فرش اصل کاشان نیست. بهترین راهکاری که پیش روی خریداران قرار داده شده، خرید اینترنتی است. هایپر فرش بهترین مرکز فروش فرش کاشان در قزوین است که به صورت مجازی در شهر های مختلف فعالیت می کند. دیگر برای خرید فرش نیاز نیست ساعت ها زمان را در خیابان ها سپری کنید. پرسه زدن در فرش فروشی های مختلف برای خرید حضوری و دیدن فرش های مختلفی که از کیفیت آن ها اطمینان ندارید می تواند شما را به هنگام خرید فرش ماشینی در قزوین گیج و گمراه کند. وقت آن رسیده که روش خرید سنتی را کنار گذاشته و سراغ روش های نوین بروید تا بتوانید از مزایای دیگری نیز بهره مند شوید. ضمانت بازگشت کالا، ارائه ضمانت نامه کتبی، خرید اقساطی فرش، ارسال رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته از مهم ترین مزایایی خرید اینترنتی فرش در قزوین است.

فرش قیطران در قزوین

فرش قیطران به عنوان اولین برند تولید کننده فرش های ۱۵۰۰ شانه در ایران شناخته می شود. این فرش به نوعی شناسنامه هنری و فرهنگی ایران است. فرش قیطران با پیشرفته ترین ماشین آلات اتوماتیک ریسندگی بافته می شود و از بهترین الیاف اکریلیک در بافت آن استفاده می گردد. لطافت، ظرافت در طراحی و بافت، استفاده از ظریف ترین و با دوام ترین نخ ها و کیفیت بالا مطابق با بالاترین استاندارد های روز دنیا از مهم ترین ویژگی های فرش قیطران هستند.

فرش محتشم در قزوین

فرش محتشم با بیش از ۱۳۰۰ رنگ و طرح تبدیل به یکی از پر فروش ترین فرش ها در سراسر ایران شده است. طرح های این فرش بسیار خاص بوده و پشت هر طرح قصه ای نهفته است. این فرش در چهار طرح با نام چهار باغ بهشت بافته می شود. فرش محتشم یکی از برندهای معتبر فرش ماشینی است که در شانه و تراکم های متفاوت، طرح های متنوع، رنگ های بروز و جذاب، مناسب مکان های متفاوت همواره در حال تولید فرش است. با سابقه درخشان و طرح های متفاوت فرش محتشم آشنا شوید.

فرش ماشینی کاشان در قزوین + شهر فرش قزوین

فرش ماشینی کاشان در قزوین + شهر فرش قزوین

کیفیت و قیمت فرش ماشینی

قبل از خرید فرش ماشینی در قزوین بهتر است به چند نکته توجه کنید. در هنگام خرید فرش ماشینی باید به جنس نخ و تعداد گره ها در عرض و طول فرش توجه نمایید. در میان نخ هایی که برای بافت فرش های ماشینی استفاده می شوند از جمله پلی استر، فیلامنت، پلی پروپیلن و اکریلیک، نخ های اکریلیک هیت ست بالاترین کیفیت و دوام را دارند. این نخ ها در برابر پرزدهی، تغییرات دما و تغییر رنگ در مقابل نور خورشید کاملاً مقاوم هستند. تعداد گره ها در عرض (شانه) و تعداد گره ها در طول (تراکم) فرش هر چه بیشتر باشند، ظرافت، کیفیت و دوام فرش بالاتر است. قیمت فرش ماشینی هم بر اساس این موارد تعیین می گردد.

خرید اینترنتی فرش ماشینی در قزوین

هایپر فرش بزرگ ترین فروشگاه تخصصی اینترنتی فرش ماشینی در قزوین است. در این مجموعه محصولات شرکت های معتبر همچون قیطران، محتشم و غیره به فروش می رسد. با توجه به آنکه در شهر های کوچک یا دور افتاده دسترسی به فروشگاه های بزرگ فرش وجود ندارد، بنابراین در این شهر ها مردم از تنوع فرش محروم هستند. اما خرید اینترنتی فرش ماشینی این فرصت را برای همه مردم در سراسر ایران فراهم آورده است تا به بهترین و جدید ترین فرش ها دسترسی داشته باشند. مجموعه هایپر فرش با راه اندازی سامانه اینترنتی خود، امکان خرید اینترنتی فرش ماشینی در قزوین و پرداخت آنلاین را مهیا کرده است. همچنین امکان پرداخت در محل با واریز وجهی به عنوان بیعانه نیز در این سامانه میشر شده است. ارسال رایگان کلیه سفارشات از مهم ترین مزیت های خرید از این فروشگاه اینترنتی است. کلیه سفارشات ضمن رعایت ایمنی کامل، از طریق تیپاکس یا از طریق اتوبوس و سیستم باربری بین شهری برای مشتریان در سراسر ایران ارسال خواهند شد.

فرش ها در این سامانه طبق منو دسته بندی شده و مشتریان به راحتی می توانند طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند. این روزها خرید فرش پتینه و خرید فرش مدرن تقاضای بیشتری داشته است. برای اطمینان مشتری امکان تماس تصویری، مشورت با کارشناسان، پیش خرید و پرداخت قسطی در خرید غیر حضوری هم فراهم شده است. همچنین در سامانه اینترنتی هایپر فرش به کلیه پرسش های خریداران درباره نحوه پرداخت هزینه سفارشات، نحوه ارسال سفارشات، هزینه ارسال و مدت زمان تحویل سفارشات پاسخ داده شده است. به طور کلی مدت زمان تحویل سفارشات به نوع سفارش بستگی دارد. سفارشاتی که آماده ارسال هستند بین سه تا چهار روز کاری به دست مشتریان می رسند. اما ارسال کالاهایی که باید تولید شوند بین ۱۵ تا ۲۰ روز زمان نیاز دارد. کسب رضایت مشتریان با ارائه بیشترین تنوع، بهترین قیمت و تسریع در فرآیند فروش و ارسال از مهم ترین اهدافی هستند که این مجموعه دنبال می کند. امید است برای خرید فرش ماشینی در قزوین با مراجعه به سامانه اینترنتی هایپر فرش لذت خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

شهر فرش قزوین

شهر فرش تا تاریخ آذر ۱۴۰۱ در قزوین شعبه ای تاسیس نکرده و برای خرید از شهر فرش باید به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید و سختی مسیر را متحمل شوید و پس از آن مشخص نیست که خرید کنید یا خیر. خرید به صورت اینترنتی راحتی فراوانی را برای شما فراهم می کند. کافیست حدود ۳۰ دقیقه وقتتان را در منزل به این کار اختصاص دهید. با مراجعه به سایت های معتبر و فعال زیباترین فرش را انتخاب نمایید. ما در هایپرفرش آماده تحویل فرش با حمل رایگان درب منزلتان هستیم. کافیست ۱۰ درصد از مبلغ را از طریق سایت پرداخت کرده و فرش را درب منزل تحویل بگیرید و ما بقی مبلغ را درب منزل تسویه کنید.

آدرس و شماره تماس شهر فرش قزوین

همانطور که گفته شد شهر فرش در قزوین شعبه ای ندارد پس شماره تماس و آدرسی نیز برای شهر فرش قزوین ثبت نشده است.

خرید فرش در تاکستان

خرید فرش در آبیک

خرید فرش در مهرگان

خرید فرش در بویین زهرا

خرید فرش در الوند

خرید فرش در آوج

خرید فرش در اقبالیه

خرید فرش در شال

خرید فرش در اسفرورین

خرید فرش در آب گرم

خرید فرش در محمدیه

خرید فرش در شریفیه

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *