فرش پذیرایی

استفاده از فرش به عنوان مهم ترین وسایل منزل از دیرباز در میان ایرانی‌ها با بوده است. یکی از مهمترین قسمتهای خانه که فرش آن بسیار مهم است که پذیرایی است. فرش پذیرایی برای پذیرایی اصولاً برای بسیاری مکانی برای استراحت و نشستن در مقابل تلویزیون بوده و به همین دلیل انتخاب فرش سالن یکی از سخت ترین انتخاب ها محسوب می شوند. بعضی از خانواده های قدیمی هنوز فرش های با شانه و تراکم پایین و ضخامت بالا را بیشتر می‌پسندند اما نسل های جدید فرش هایی با ظرافت بیشتر و شانه و تراکم بالاتر را می‌پسندند. خانواده ها بر حسب کاربردی که از فرش خود دارند سلیقه های متفاوتی دارند. برای فرش سالن با توجه به اینکه کیفیت بسیار مهم است، بهتر است که کیفیتی انتخاب شود که دوام و مقاومت بالایی داشته باشد. فرش های پذیرایی کاشان یکی از بهترین ها و زیباترین های فرش های ماشینی می باشند. برای خرید فرش ماشینی با ما همراه باشید.

فرش پذیرایی

خرید فرش پذیرایی

در ادامه:

فرش پذیرایی جدید

فرش های پذیرایی جدید هر روز به بازار تزریق و عرضه می شوند. نسبت به نوع دکوراسیون منزل شما جدیدترین فرش ها را می توانید در منو بالا جستجو کنید. اگر شما یک دکوراسیون سنتی دارید مسلما به دنبال فرشی با طرح سنتی جدید هستید و اگر دکوراسیون مدرن دارید، باید به دنبال فرشی با طرح پتینه یا فرش مدرن جدید باشید. فرش پذیرایی جدید با شانه و تراکم گوناگون بسیار مدنظر کسانی می باشد که قصد تعویض فرش خود را دارند. این روزها فرش هایی با زمینه رنگ های سرد و خنثی بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. فرش سالن جدید کاشان با سایز و شانه و تراکم متفاوت را می‌توانید در این سایت جستجو نمایید. فرش های پذیرایی جدید خود را با نخ اکریلیک انتخاب نمایید، چرا که تنها نخ مناسب برای سالن های شما اکریلیک می باشد.


فرش پذیرایی

فرش پذیرایی عروس

خانواده های جوانی که برای جهیزیه به دنبال فرش سالن هستند، اصولاً به دنبال فرش هایی هستند که با دکوراسیون ها مچ شود و این روزها دکوراسیون ها به سمت مدرن رفتند. فرش های مدرن پتینه یا فرش پتینه بسیار مورد توجه عروس خانوم ها قرار گرفته است شما حتی می توانید طرح های اصیل را که پتینه کار شده است نیز انتخاب نمایید. عروس خانم ها توجه داشته باشید که سایز فرش خود را کوچکتر از محیط انتخاب نمایید. بهتر است که پایه های فرشتان زیر مبلمان شما قرار نگیرد. در صورتی که فرش هایی با ظرافت بالا را می پسندید به سراغ شانه و تراکم های بالا برای فرش خود بروید. فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان دارای ظرافت بالا و فرش ۷۰۰ شانه کاشان دارای ضخامت مناسبی میباشد. اگر به دنبال طرح های جدید و مدرن برای دکوراسیون خود هستید با هایپر فرش همراه باشید.


فرش پذیرایی شیک

شیک ترین فرش های پذیرایی آنهایی هستند که متناسب با هر محیط و چیدمان دیگری انتخاب می شوند. توجه داشته باشید که فرش های شیک به دسته ای از فرش ها گفته می‌شود که هماهنگ با همه ی وسایل محیط شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمام فرش ها اگر در جایگاه مناسب خود استفاده شوند می‌توانند شیک بودن را تجربه کنند. فرش های شیک کاشان را با هایپرفرش؛ هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی تجربه کنید.


قیمت فرش پذیرایی

فرش پذیرایی

خرید فرش پذیرایی

فرش های پذیرایی بسته به سایز، شانه و تراکم و نوع نخ دارای قیمت های متفاوتی می باشند. فرش های پذیرایی با سایزهای کوچکتر و شانه و تراکم پایین تر الزاماً با نخ اکریلیک دارای پایین‌ترین قیمت و سایز های بزرگتر و شانه و تراکم بالاتر و الزاما نخ اکریلیک دارای بالاترین قیمت می باشند. قیمت فرش های کاشان بدون واسطه مستقیم از کارخانه می تواند با بهترین قیمت به دست شما برسد. فرش های پذیرایی کاشان در هایپرفرش بدون واسطه و مستقیم با بهترین قیمت و کیفیت به دست شما می‌رسد. توجه داشته باشید که شما با ما میتوانید تضمین کیفیت و تضمین قیمت و بسیاری از موارد دیگر را تجربه کنید.


راهنمای خرید فرش پذیرایی

برای خرید فرش پذیرایی باید موارد زیر را حتما مد نظر داشته باشید که ما در زیر به اختصار برای شما توضیح داده ایم.

  • سایز فرش پذیرایی

در ابتدا شما باید سایز فرش مورد نظر خود را تعیین کنید. شما بلافاصله بعد از مراجعه به فروشگاه متمرکز یا فروشگاه مجازی باید مشخص کنید که چه سایز فرشی احتیاج دارید و باید محیط خود را اندازه گیری کنید. سعی کنید فرشتان را کوچکتر از محیط انتخاب کنید، این کار به شما کمک خواهد کرد که محیطتان بزرگتر و پر نور تر به نظر برسد و همینطور وقتی وسایل اطراف بر روی فرش شما قرار نگیرد مسلماً عمر فرش شما بیشتر خواهد شد. اگر منزل از خود شماست که هیچ ولی به اجاره نشین ها توصیه می شود که کمتر و فقط در صورت اجبار به سمت فرش ۱۲ متری بروند، چراکه حمل و نقل آن سخت خواهد بود و هم شاید سالن منزلی که قرار است دوباره اجاره کنید بزرگ نباشد و فرش ۹ متری لازمه کار شما باشد. یکی از سایز های استاندارد سایز ۹ متری است که برای شما عزیزان پیشنهاد می شود.

  • مدل فرش پذیرایی

  • فرش پذیرایی کلاسیک

این فرش مناسب برای دکور های اصیل و سنتی می باشد و مسلما در اطراف خود طرفداران آن را بسیار زیاد خواهیم دید. فرش سالن کلاسیک کاشان با سایز، شانه و تراکم در رنگ ها و طرح های متفاوت را می توانید در زیر مشاهده نمایید. این فرش ها همیشه طرفداران خاص خود را خواهد داشت. با زدن ادامه محصولات می توانید محصولات بیشتری را مشاهده و خرید نمایید.

فرش پذیرایی

  • فرش پذیرایی مدرن

فرش های پذیرایی مدرن کاشان نیز این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با پیشرفت هنر در زمینه های مختلف مخصوصاً نقاشی، فرش ها نیز دستخوش تغییراتی قرار گرفته‌اند که متناسب با محیط اطرافشان مورد استفاده قرار بگیرند. فرش های مدرن با تنوع رنگ و طرح فراوان در شانه و تراکم های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شود. حتماً فراموش نکنید که در صورت خرید فرش سالن جنس نخ مرغوب اکرولیک را از خاطر نبرید.

  • فرش پذیرایی فانتزی

فرش سالن با طرح‌های پتینه یا کهنه نما از نمونه های فرش فانتزی هستند که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این فرش ها با تعداد رنگ کمتر و با زمینه های سرد و خنثی تولید میشوند. یکی دیگر از موارد فرش های فانتزی فرش هایی است که نقش و طرح خاصی ندارند و از اصول و طرح خاصی پیروی نمی کنند. گاهی در قالب گل و طرح‌های بزرگ، گاهی در قالب اشکال هندسی و گاهی در قالب ترکیبی از چندین طرح طراحی و تولید میشود. فرش های پذیرایی فانتزی به شما کمک میکند که نگران انتخاب فرش برای دکوراسیون های خاص خود نباشید. این فرش ها نیز در سایز و تراکم متفاوت تولید می‌شوند. تراکم های بالا قیمت و ظرافت بالا و تراکم های پایین قیمت و ظرافت پایین‌تر و البته ضخامت بالاتر می باشند. برای خرید فرش سالن فانتزی کاشان با ما همراه و هم قدم شوید. خاطره و لذت خوب خرید را با هایپرفرش تجربه کنید.

رنگ فرش های پذیرایی

فرش اصولاً با تنوع رنگی بالا تولید می شود، گاهی فرش های پر رنگ و لعاب را بیشتر می‌پسندند و گاهی فرش هایی با تعداد رنگ کمتر، البته این بستگی به محیط شما دارد. گاهی با دکوراسیون های سنتی فرشهای سنتی پر رنگ و لعاب بیشتر با محیط  مچ می‌شود و گاهی با محیط های مدرن فرش هایی با زمینه های سرد و خنثی بیشتر طرفدار دارند. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این روزها از فرش هایی با زمینه رنگ های طوسی و دودی و همچنین نقره ای غافل نشوید. از آنجایی که پالت رنگ اکثر کارخانه ها به سمت فرش طوسی و فرش فیلی رفته است به نظر می‌رسد که این پدیده در دنیای مد ماندگار خواهد بود. در ضمن این زمینه رنگ ها قابلیت ست کردن فراوانی دارد و همین به تنهایی میتواند دلیل عاقلانه‌ای برای انتخاب این فرش برای محیط شما باشد.


جدیدترین مدل فرش پذیرایی

فرش پذیرایی

خرید فرش پذیرایی

در ادامه جدیدترین مدل فرش های پذیرایی کاشان با زمینه رنگ های پرطرفدار اشاره می کنیم.

دکوراسیون پذیرایی با فرش سرمه ای

سرمه ای نیز جزو رنگهای سرد و خنثی میباشد که رنگ چرک تابی به شمار می آید. بسیاری از کسانی که خانواده‌های پرجمعیت یا پر رفت و آمد دارند به دلیل چرک تابی این رنگ به سمت خرید این فرش می آیند. اما خوب فرش سرمه ای قابلیت ست شدن بالایی ندارد فرشهای سرمه‌ای از زمانهای گذشته تا کنون مورد توجه بوده و خواهند بود. فرشهای سرمه‌ای بهتر است در محیط های بزرگ و پر مورد استفاده قرار گیرند. البته شما می توانید فرش سرمه ای با طرح افشان را انتخاب کرده تا کمی به شما کمک کند که محیط کوچک و خفه به نظر نرسد. فرش افشان به دلیل نداشتن مرکزیت محیط را دلباز و بزگ نشان می‌دهد. در ادامه با ما برای خرید جدیدترین فرش سالن با زمینه سرمه‌ای همراه شوید.

فرش پذیرایی

خرید فرش پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی با فرش قرمز

در زمان های گذشته این زمینه فرش بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت و استقبال خوبی از این رنگ می شد. اما با گذشت زمان فرشهای با زمینه قرمز کمتر مورد استفاده قرار گرفت. در هنر مدرن فرش هایی با زمینه های لاکی با طرح های مدرن و پتینه به بازار عرضه شده که دوباره نگاه به فرش هایی با زمینه قرمز را به روز کرده است. این فرش ها برای دکوراسیون سنتی و اصیل نیز بسیار مناسب است و دارای رنگ و لعاب ویژه ای می باشند. امروزه این رنگ فرش در سایز و طرح های متفاوت در شانه و تراکم دلخواه شما تولید و به بازار عرضه می‌شود. از فرش های رنگ لاکی می توان به فرش بلوچ اشاره کرد که بسیار با دکوراسیون های سنتی همراه شده. اگر به دنبال رنگ در دکوراسیون خود هستید حتماً فرش قرمز را امتحان کنید برای خرید و مشاوره با ما همراه باشید.

دکوراسیون فرش پذیرایی با فرش کرم

فرش کرم از آن دسته از فرش هایی هستند که همیشه و در همه زمانها، طرفداران خاص خود را داشته و خواهند داشت. این فرش جزو دسته فرش های روشن هستند که مناسب محیط های کوچک و کم نور می باشند. البته برای همه محیط ها استفاده می شوند و بسیار شیک و همه پسند هستند. اما این رنگ فرش، فرش چرک تابی نیست و اصلاً مناسب خانه های پر رفت و آمد نمیباشد. فرش های کرم با شانه و تراکم بالا بسیار زیبا و شیک میباشد. از خرید فرش های کرم افشان غافل نشوید، این فرش ها می توانند برای سخت پسند ها گزینه ای بسیار ایده آل و مناسبی باشند. برای خرید فرش ماشینی کرم در سایز و طرح های مختلف با هایپر فرش همراه باشید. در زیر دسته بندی فرش های کرم را می توانید مشاهده کنید با زدن بر روی ادامه محصولات می توانید محصولات بیشتری را نیز مشاهده و خرید نمایید.

دکوراسیون پذیرایی با فرش فیلی

فیلی جز آن دسته از رنگ های شیک و همه پسند می باشد که علاوه بر روشن بودن تا حدود بسیار زیادی چرک تاب نیز می باشد. فرش فیلی بسیار مورد توجه زوج های جوان قرار می گیرد. این زمینه رنگ با رنگ کرم طلایی طرح های بی نظیر و پرطرفداری دارد. شما می توانید بنا به کاربرد فرش در منزلتان شانه و تراکم فرش خود را انتخاب نمایید و لچک و ترنج های اصیل با این ترکیب رنگ را نیز دست کم نگیرید. اگر به دنبال فرش همیشگی و همه پسند و همچنین شیک هستید از این زمینه غافل نشوید. در زیر فرش های فیلی را مشاهده می کنید، برای خرید در پایین ادامه محصولات را کلیک کنید.

خرید فرش پذیرایی در تهران

فرش پذیرایی

خرید فرش پذیرایی

شما میتوانید در تهران در کنار خانواده فرش خود را انتخاب کرده و در ادامه با ما همراه شوید. اگر قصد خرید به صورت نقد دارید از تخفیفات ما بهره مند شوید و در صورت خرید به صورت اقساط از شرایط خرید اقساط فرش استفاده نمایید. کافیست سایز و طرح و رنگ مورد نظرتان را در هایپر فرش جستجو کنید. بعد از انتخاب فرش خود، فرش را به سبد خرید خود اضافه نمایید. بنا به موجود بودن در انبار یا نبودن بین ۲۴ ساعت تا ۷ روز کاری درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. ارسال کالا برای شما به صورت رایگان و از طریق تیپاکس انجام میشود. شما می توانید با پرداخت پیش پرداخت کالای خود را ثبت و بعد ازتحویل درب منزل تسویه نمایید. با خرید فرش کاشان از هایپر فرش لذت خرید را به خانواده خود هدیه دهید.

خرید فرش پذیرایی در اصفهان

هموطنان گرامی در اصفهان می توانند به دو صورت مجازی و به صورت حضوری خرید کنند. برای خرید مجازی می توانید پس از پسندیدن فرش از سایت به سبد خرید اضافه نموده و پس از پرداخت درب منزل تحویل بگیرید. می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا فرشتان به دستتان برسد. شما حتی می توانید به صورت حضوری به فروشگاه به آدرس اصفهان، خیابان جی، نرسیده به چهارراه اریسون، روبرو خانه ژیمناستیک، هایپرفرش الماس کویر مراجعه کرده و فرش خود را بپسندید و با حمل رایگان فرشتان را تحویل بگیرید. به امید دیدار شما عزیزان در فروشگاه متمرکز ما در اصفهان. برای هرگونه سوال و راهنمایی در واتساپ به شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در ارتباط باشید.

نویسنده مطالب هایپرفرش
نویسنده سایت

سوالات متداول فرش پذیرایی

  • چه فرشی برای پذیرایی مناسب است؟

    سالن پذیرایی مکانی پررفت و آمد است که باید بسیاری از المان ها برای خرید فرش رعایت شود. در ادامه میخوانیم که جنس فرش پذیرایی باید با دوام و از بهترین نخ باشد. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

  • چگونه می توانم فرش پذیرایی را اینترنتی خرید کنم؟
    برای خرید اینترنتی فرش پذیرایی کافیست محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نموده و پس از پرداخت با تیپاکس درب منزل فرشتان را دریافت کنید.
  • ارسال فرش در هایپرفرش رایگان است؟
    ارسال فرش برای تمامی شهر ها به صورت رایگان انجام می شود. شما در کنار ارسال رایگان تخفیف ویژه، شرایط اقساط و گارانتی را نیز از هایپرفرش بخواهید.

2 دیدگاه در “خرید فرش پذیرایی

  1. ماری کیهان گفت:

    از دکوراسیون فرش پذیرایی با رنگهای قرمز بیشتر عکس بزارید

    1. خانم جعفری گفت:

      درود ویژه خدمت شما همراه عزیز و گرامی
      تنوع بالایی از فرش را در هایپرفرش می توانید مشاهده کنید که همه روزه در حال آپدیت و بروزرسانی است. خرید فرش پذیرایی در انواع متفاوت مانند پتینه و کلاسیک محیا است که این روزها از فرش پتینه استقبال فراوانی شده است. برای خرید فرش پتینه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *