بهترین فرش مدرن ۱۴۰۱

ایرانیان همواره فرش را جزو اصلی‌ترین اقلام منزل دانسته‌اند. تأثیر شگفت‌انگیز فرش در زیبایی دکوراسیون منزل انکارناپذیر است. فرش‌های سنتی و دستبافت امروزه جای خود را به فرش مدرن داده‌اند. فرش مدرن نقوش بسیار منحصربه‌فردی دارد. نقش فرش مدرن از هیچ الگوی خاصی پیروی نمی‌کند. در واقع در نقشه‌ی فرش مدرن نظام مشخصی وجود ندارد. با این وجود، این سبک از فرش‌ها، نگاره‌های زیبایی دارند که بسیار چشم‌نواز است. فرش مدرن، همان‌طور که از نامش برمی‌آید، ظاهر مدرنی به منزل می‌بخشد. طرح و نقشه‌های فرش‌های مدرن سالانه، بر اساس روند مُد سال، تغییر می‌کند. در سال ۱۴۰۱ فرش‌های مدرن با طرح‌های وینتیج، خشتی و افشان بسیار متداول و پرفروش گشته‌اند. اگر قصد دارید چیدمان منزل خود را تغییر دهید، به شما پیشنهاد می‌شود از میان طرح‌های مذکور فرش خود را انتخاب نمایید تا منزلتان به روز و مدرن در نظر آید. برای خرید فرش مدرن کلیک کنید.

بهترین فرش مدرن 1401

بهترین فرش مدرن ۱۴۰۱

  • بهترین طرح فرش مدرن ۱۴۰۱
  • فرش مدرن برای پذیرایی
  • فرش مدرن برای اتاق
  • انواع فرش مدرن
  • فرش فانتزی مدرن
  • فرش مدرن بلژیکی
  • فرش کلاسیک مدرن
  • قیمت فرش کلاسیک مدرن
  • فرش مدرن طوسی
  • فرش مدرن قرمز
  • فرش مدرن دیجی کالا
  • فرش مدرن کاشان

بهترین طرح فرش مدرن ۱۴۰۱

فرش‌های ماشینی انعطاف و تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ و نقش دارند. مشتری در هنگام خرید فرش ماشینی، با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شود که اگر انتخاب وی از پیش تعیین شده نباشد، در دریای طرح و نقش و زیبایی غرق شده و عمل انتخاب برای او بسیار سخت خواهد شد. از این رو در ادامه بهترین طرح فرش ماشینی در سال ۱۴۰۱ که بر اساس سلیقه‌ی خریداران و استانداردهای جهانی برگزیده شده‌اند را معرفی می‌کنیم تا این عمل انتخاب برای دوستداران فرش مدرن تا حدودی آسان گردد.

  • فرش افشان: علت نام‌گذاری فرش طرح افشان، پراکنده بودن نقش و نگار بر روی این فرش است. این پراکندگی می‌تواند زیاد و یا کم باشد. در طرح افشان، ترنج از مرکز زمینه‌ی فرش حذف شده و شاخه و گل و برگ با همان الگوی بی‌نظم طبیعی خود در سراسر زمینه گنجانده شده‌اند. استفاده از فرش افشان در چیدمان، جلوه‌ی شیک و اصیلی به فضا خواهد داد. برای خرید فرش افشان در رنگ های متفاوت کلیک کنید.
  • فرش خشتی: طرح‌های فرش خشتی در داخل اشکال هندسی خشت شکل با یک الگوی مشخص و زیبا در کنار هم چیده شده‌اند. فرش طرح خشتی می‌تواند با ترنج و یا بدون ترنج باشد. فرش طرح خشتی که همانند اغلب فرش‌های مدرن و ماشینی، آکریلیک است، می‌تواند فضای یک دکوراسیون خلوت و ساده را شاداب ساخته و از خسته‌کننده شدن فضا جلوگیری کند.فرش خشتی
  • فرش پتیه یا وینتیج: برای دوستداران فضای نوستالژیک و قدیمی، فرش وینتیج یا پتیه بهترین گزینه‌ی خرید به حساب می‌آید. این مدل از فرش‌ها با تکنیک و تکنولوژی خاصی کهنه‌نمایی می‌شوند. از ایام گذشته، فرش کهنه بنا به دلایلی ارزش بسیار بالایی داشته است. تولیدکنندگان طرح پتیه و یا وینتیج بر این باور جامه‌ی عمل پوشانده و چنین طرحی را وارد بازار کرده‌اند. برای خرید فرش پتینه و یا خرید فرش وینتیج که از طرح های مدرن فرش ماشینی می باشد کلیک کنید.

فرش مدرن برای پذیرایی

دکوراسیون قسمت پذیرایی منزل همواره حائز اهمیت زیادی بوده است. فرشی که برای این بخش از خانه انتخاب می‌شود، باید دربرگیرنده‌ی تمام ویژگی‌های سبک غالب چیدمان منزل باشد. برای مثال در صورتی که سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک و یا مینیمال است، فرش‌های مدرن طرح فانتزی، افشان، لچک و ترنج، نایین، بلوچ، خشتی و … به شما توصیه می‌شود. طرح فرش مدرن می‌بایست با مبلمان و سایر وسایل منزل همخوانی داشته باشد. علاوه بر این بسته برای خرید فرش پذیرایی به متراژ پذیرایی، رنگ فرش باید هوشمندانه انتخاب شود. برای متراژهای کوچک، فرش‌هایی با رنگ روشن و یا خنثی مناسب‌تر هستند.

خرید بهترین فرش مدرن

خرید بهترین فرش مدرن

فرش مدرن برای اتاق

انتخاب فرش برای اتاق خواب و یا اتاق کودک ممکن است کار دشواری به نظر آید. اما با رعایت یک سری نکات این عمل آسان می‌گردد. فرش مدرن انتخابی شما برای اتاق کودک باید به سادگی قابل شستشو باشد. در میان انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی، فرش‌هایی با طرح مناسب و دلخواه کودکان نیز دیده می‌شود. فرش‌های فانتزی با طرح‌های کارتونی و یا ماشین بازی، فضای اتاق کودک شما را برای او دوست‌داشتنی‌تر می‌کنند. در مورد فرش اتاق خواب، ذکر این نکته ضروری است که این رنگ فرش باید روشن و یا خنثی بوده و طرح آن شلوغ نباشد. فرش‌هایی با این ویژگی‌های، خاصیت آرامش‌بخش داشته و فضای اتاق خواب را راحت و دنج می‌گردانند. البته رنگ کف‌پوش اتاق‌ها در انتخاب رنگ و طرح فرش انتخابی شما بی‌تأثیر نیست. برای خرید فرش کودک در سایزها، طرح ها و رنگ های متنوع و بروز کلیک کنید.

انواع فرش مدرن

همان‌طور که ذکر شد، فرش‌های مدرن، انواع و مدل‌های بسیار متنوعی دارند که در اینجا به معرفی چند نوع از آن‌ها می‌پردازیم.

فرش فانتزی مدرن

فرش‌های فانتزی یکی از سبک‌های فرش‌های مدرن بوده و بخش اعظمی از طرح‌های فرش مدرن به فرش فانتزی اختصاص می‌یابد. این سبک از فرش‌ها با تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند، پاسخگوی سلیقه‌ی نسل جوان هستند. فرش فانتزی با دستگاه‌های مخصوص بافته ‌شده و جنس‌های مختلفی دارند. در بافت این نوع فرش، از الیاف پلی‌استر استفاده می‌شود. به همین دلیل فرش‌های فانتزی پرز دهی نداشته و ماندگاری بالایی دارند. از دیگر ویژگی‌های فرش فانتزی می‌توان به ضد حساسیت بودن، قابلیت شستشوی آسان، استقامت بالا و ضد چروک بودن آن اشاره کرد. علاوه بر این جابه‌جا کردن فرش‌های فانتزی به دلیل سبک‌وزن بودن آن‌ها بسیار آسان است. در طراحی فرش فانتزی، اغلب از خطوط و اشکال هندسی خاص استفاده می‌شود و کمتر فرش فانتزی نقوش اسلیمی دارد. در چیدمان‌های سبک مینیمال، فرش‌های فانتزی بسیار کاربردی هستند.

فرش مدرن بلژیکی

امروزه در ساخت اکثر منازل، از کف‌پوش‌های سرامیکی، سنگی و یا انواع پارکت‌ها استفاده می‌شود. یکی از مشکلاتی که این کف‌پوش‌ها به وجود می‌آورند، سر خوردن فرش بر روی آن‌هاست. بسیاری از افراد به دنبال فرشی می‌گردند که بر روی کف‌پوش لیز، ثابت مانده و نظم خانه را بر هم نزند. فرش مدرن بلژیکی این ویژگی را داراست. مادهای به نام لاتکس در پشت این مدل از فرش‌ها به کار رفته است که بین کف و فرش چسبندگی موقت ایجاد کرده و مانع سر خوردن آن می‌شود. جنس نخ به کار رفته در فرش‌های بلژیکی، مانند سایر فرش‌های مدرن، پلی‌استر، آکریلیک، ویسکوز، پشم و پلی پروپلین است. این جنس از الیاف باعث ایجاد ویژگی‌هایی چون ظرافت طرح و نقش، وزن سبک، نرمی و لطافت، مقاومت و انعطاف‌پذیری بالا در این مدل از فرش‌ها شده است. این ویژگی‌های به علاوه‌ی قابلیت شستشو و نظافت آسان، فرش بلژیکی را به یک گزینه‌ی خوب برای استفاده در منزل، به‌خصوص آشپزخانه، تبدیل کرده است.

بهترین فرش مدرن

خرید بهترین فرش مدرن

فرش کلاسیک مدرن

فرش کلاسیک و سنتی در سرتاسر دنیا، با ریشه و اصالت ایرانی خود شناخته می‌شود. به همین دلیل فرش کلاسیک از دیرباز تاکنون محبوب دل ایرانیان بوده و جایگاه ویژه‌ای در خانه‌های ایرانی داشته است. فرش‌های کلاسیک دستبافت به دلیل ارج نهادن به هنر دست بافنده و ارزش خاصی که دارند، بسیار گران‌بها هستند. فرش مدرن و ماشینی با طرح کلاسیک و سنتی جایگزین خوبی برای فرش دستبافت است. فرش‌های مدرن سنتی، یک مکمل عالی برای چیدمان‌های کلاسیک هستند که قیمت بسیار مناسب‌تری هم دارند. خرید فرش کلاسیک به کسانی که فرش با اصالت را میپسندند پیشنهاد می شود.

قیمت فرش کلاسیک مدرن

همان‌طور که میدانید فرش‌های کلاسیک و سنتی (دستبافت) بسیار بالاست. این بالا بودن قیمت کاملاً منطقی بوده و دلایل زیادی دارد. دوستداران فرش سبک کلاسیک می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر، فرش کلاسیک مدرن خریداری کرده و از زیبایی طرح و نقشه‌ی آن لذت ببرند.

فرش مدرن طوسی

رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی، در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل بسیار کاربردی است. استفاده از رنگ طوسی در چیدمان، آرامش فضا را چندین برابر کرده و جلوه‌ی بسیار شیک و قرار بخشی به منزل می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های رنگ طوسی این است که این رنگ به آسانی با سایر رنگ‌ها هماهنگ شده و هارمونی جذابی می‌آفریند. از رنگ طوسی در طراحی فرش مدرن بسیار استفاده شده است. فرش مدرن طوسی ‌رنگ، به دلیل برخی ویژگی‌های خود، همواره علاقه‌مندان بی‌شماری داشته است. بسیاری از افراد که به سبک‌های اروپایی، لوکس، گوتیک و … علاقه دارند، از خرید فرش طوسی رنگ در دکوراسیون منزل خود غافل نمی شوند. علاوه بر این نظافت فرش مدرن طوسی نسبت به فرش‌های بسیار روشن، آسان‌تر است.

فرش مدرن قرمز

رنگ قرمز از پرکاربردترین رنگ‌ها در تولید و بافت فرش است. در واقع تصویر یک فرش قرمز، برای ما بسیار آشناتر از فرش‌هایی با رنگ‌های دیگر است. یکی از دلایلی که خانه‌های قدیمی همواره گرم و صمیمی به نظر می‌رسند، وجود فرش قرمزرنگ در آن‌هاست. گرما و نشاطی که رنگ قرمز به فضا می‌دهد قابل انکار نیست. این رنگ در فرش‌های مدرن نیز به وفور دیده می‌شود. رنگ قرمز در زمینه‌ی فرش با سه تناژ قرمز خالص، لاکی و روناسی وجود دارد. رنگ قرمز نسبت به دو تناژ دیگر مدرن‌تر و به‌روزتر است. تناژ رنگ لاکی مابین رنگ قرمز و روناسی قرار دارد و در فرش‌های قدیمی رؤیت می‌شود. رنگ روناسی تناژی تیره‌تر از رنگ لاکی داشته و رنگ بسیار گرم و جذابی است. استفاده از فرش ماشینی مدرن قرمز رنگ در منزل، شور و حرارتی بی‌پایان به فضا بخشیده و صفای منزل را چندین برابر می‌کند. برای افرادی که به سبک‌های سنتی، کلاسیک، نوستالژیک، تلفیقی و … علاقه دارند، خرید فرش مدرن قرمز زنگ توصیه می‌شود

فرش مدرن دیجی کالا

بهترین فرش مدرن

خرید بهترین فرش مدرن

در گذشته خرید فرش، به دلیل دشوار بودن حمل و نقل آن، کار سختی به نظر می‌رسید. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی، امکاناتی فراهم کرده‌اند تا خریداران فرش به آسانی فرش مدرن مدنظر خود را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک آن را خریداری نمایند. علاوه بر این، با امکانات ارسال فروشگاه‌های اینترنتی، خریداران پس از خرید آنلاین فرش مدرن، بدون هیچ دردسری، آن را درب منزل خود تحویل خواهند گرفت. دیجی کالا که از بنام‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است، انواع فرش‌های مدرن را در لیست کالاهای خود قرار داده و به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، با خیال آسوده فرش مدرن موردپسندتان را انتخاب کرده، ویژگی‌های آن را مطالعه نموده و در کمترین زمان آن را خریداری فرمایید.

فرش مدرن کاشان

شهر کاشان در بافت و تولید فرش پیشینه‌ی بسیار پرباری دارد. همان‌طور که گفته شد، امروزه بیشتر تولیدکنندگان فرش مدرن در شهر کاشان قرار دارند. کیفیت فرش مدرن کاشان همواره سرآمد بوده است. فرش مدرن کاشان، نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای خارجی نیز طرفداران بسیاری دارد. از این رو فرش مدرن کاشان یکی از اقلام صادراتی محسوب می‌شود و این به نوبه‌ی خود کمک بزرگی به ترقی اقتصاد کشور است. کم یا زیاد بودن قیمت فرش ماشینی مدرن کاشان به عواملی بستگی دارد. میزان تراکم و شانه‌ی فرش از مهم‌ترین عواملی است که سبب افزایش و یا کاهش قیمت آن می‌شود. امروزه فرش مدرن کاشان جایگاه ممتازی در میان سایر فرش‌های مدرن داشته و صاحب محبوبیت بسیاری است.

مدرن کردن دکوراسیون

  • مدرن کردن دکوراسیون با چند راهکار ساده، امکانپذیر است؟
    در این متن با چند راهکار بسیار ساده می توانید دکوراسیون مدرن و جدیدی داشته باشید. تنها کافیست چند اصل را رعایت کنید که به صورت مختصر و مفید توضیح داده ایم.
  • فرش مدرن تاثیر زیادی بر روی محیط منزل دارد؟
    با توجه به مدرن شدن وسایل منزل باید فرشتان هم مدرن باشد. در این متن طرحی فوق العاده برای تغییر فرشتان نیز بیان شده است و دیگر نیازی نیست به دنبال راهکارها و وام های مختلف برای تغییر فرشتان نیست.
  • آیا لازم است که دکوراسیون منزل را مدرن کنیم؟
    به قطع می توان گفت بله. لازم است برای روحیه خود، برای زیبایی منزل تغییراتی در دکوراسیون منزل خود بدهید. مدرن کردن منزل الزاما نباید با هزینه های زیاد باشد. در این متن با یک رنگ و قلمو تغییر فراونی را مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *