فرش کاشان در اردبیل

کاشان یکی از شهرهای تولید کننده فرش است. از زمان سلسله صفویه در قرن هفدهم فرش کاشان ساخته شده است و بسیاری بر این باورند که این نوع کف پوش در قرن شانزدهم به وجود آمده است. فرش کاشان به دلیل کیفیت پشم، گره‌بندی فوق‌العاده متراکم و زیبایی رنگ‌ها و نقش‌ها از بهترین‌های ایران هستند. نقش فرش کاشان که فاقد گل مرکزی است، یکی از قدیمی ترین و ماندگارترین طرح هایی است که در فرش دستباف ایرانی به کار رفته است. این نقش فرش در ایران سابقه استفاده طولانی دارد و نام آن از چیدمان گل های آن گرفته شده است. فرش کاشان فرشی است که هارمونی بی نظیری را در منزل و محل کار ایجاد می کند و زیبایی دو چندان به محیط می بخشد. فرش کاشان با کیفیت ترین و پرطرفدارترین فرش در بین انواع فرش است. فرش کاشان در اردبیل سال هاست طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. به دلیل قیمت مقرون به صرفه، یکی از محبوب ترین فرش ها در اردبیل است. برای خرید فرش ماشینی با هایپرفرش همراه باشید.

فرش ماشینی کاشان در اردبیل + شهر فرش اردبیل

خرید فرش ماشینی کاشان در اردبیل

یکی از ویژگی‌های پر طرفدار فرش کاشان در اردبیل، عدم شکوفه‌دهی در مرکز فرش است که اغلب به عنوان فرش بدون گل مرکزی شناخته می‌شود و همچنین نداشتن تیغه در کناره‌های آن. با حذف این دو جنبه از این نوع فرش، خانه بزرگتر به نظر می رسد. پاسخ به این سوال که چه نوع فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد، قالیچه هایی با نقش و نگار است که می توان به صورت قطعی بیان کرد. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های فرش کاشان در اردبیل آرام بودن آن به دلیل طرح سنتی آن است. که در دو نوع ماشینی و دستباف در بازار موجود است. همچنین از انواع نقش پرطرفدار فرش کاشان در اردبیل طرحی است که گلهای آن هم کوچک و هم درشت هستند. الگوهای گل های کوچکتر هارمونیک تر هستند. هر نوع فرش با توجه به سلیقه و محیط زندگی یا کار فرد تعیین می شود. طرح اسلیمی امروزه طرفداران زیادی در اردبیل دارد. از این رو طراح از طرح های گلدار و اسلیمی تازه رونمایی می کند. به دلیل عدم وجود حاشیه در مرکز فرش کاشان، تزیین اطراف آن ساده است. این روزها خرید فرش پتینه و خرید فرش مدرن بسیار پر طرفدار می باشد. فرش های پتینه الهام گرفته از فرش های قدیمی و عتیقه می باشد.

فرش ماشینی در اردبیل

معمولاً برای ساخت فرش های ماشینی از تکنیک های تولید پرز یا حلقه استفاده می شود. پارچه پشتی قالیچه های پرز با حلقه هایی از نخ بافته می شود. سپس آنها را بریده و به هم می دوزند تا سطح پرز را تشکیل دهند. فرش‌های حلقه‌دار شبیه فرش‌های پرزدار هستند. با این تفاوت که به‌جای حلقه‌های نخ، از یک رشته نخ پیوسته استفاده می‌کنند. هر دو نوع فرش معمولاً به عنوان فرش های پرز شناخته می شوند، علیرغم این واقعیت که آنها پرز نیستند. وقتی به فرش‌های ماشینی در اردبیل نگاه می کنید. به وضوح می‌توانید تعادل ابعاد و اندازه‌ها را در آن‌ها مشاهده کنید و همچنین ابعاد بافته شده اغلب در حجم زیاد است. فرش های ماشینی در اردبیل بازتاب حرارت و انعکاس نور بیشتری دارند. و در واقع وقتی به فرش های ماشینی کاشان در اردبیل نگاه می کنید، نوعی درخشش را در آنها می بینید. در پشت فرش های ماشینی کاشان سطحی یکنواخت می بینید که همه گره ها با پشت هارمونی خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. در فرش های ماشینی ریشه به فرش دوخته می شود.
با توجه به پیشرفت های تکنولوژی در این زمینه، اکنون می توان فرش کاشان جدید با گل های کوچک ایجاد کرد. علاوه بر این، طراحی پیچیده آن در فرش های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه موجود است. در این بین هر چه تعداد شانه ها بیشتر باشد دوام و کیفیت فرش بیشتر می شود. اما معمولاً فرش ۷۰۰ شانه بهترین گزینه است زیرا علاوه بر کیفیت برتر، قیمت کمتری نیز نسبت به سایر نمونه ها دارد. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه با ما همراه باشید.

فرش ماشینی کاشان در اردبیل + شهر فرش اردبیل

نمایندگی فرش کاشان در اردبیل

امروزه فرش کاشان در سراسر کشور نمایندگی دارد. که انواع بسیاری از فرش ها برای فروش در این نمایندگی ها موجود است. افراد با حضور در نمایندگی فرش کاشان در اردبیل می توانند از راهنمایی های دقیق و منطقی فروشنده برای انتخاب و خرید فرشی زیبا و باکیفیت با قیمت مناسب بهره مند شوند. نمایندگی فرش کاشان در اردبیل از چند جهت به نفع مشتریان است. ازجمله به دلیل اینکه نمایندگی ها در جریان تولید فرش قرار دارند با خیال آسوده تری می توانید خرید کنید. زیرا تحت هر شرایطی این نمایندگی ها هستند که پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند. بنابراین قبل از خرید فرش، کافی است بگویید. فرش در کدام قسمت خانه پهن می شود، پرتردد یا کم تردد؟ آیا قرار است در خانه شما جنبه تزئینی داشته باشد؟ ظرافت آن چقدر برای شما مهم است یا ترجیح می دهید دوام بیشتری داشته باشد؟ پاسخ به تمام این سوالات به نمایندگی فرش کاشان در اردبیل کمک می کند تا در انتخاب بهترین تراکم شانه و فرش تصمیم بگیرید.

خرید اینترنتی فرش در اردبیل

خرید فرش کاشان قطعا انتخاب مهمی است. زیرا قرار است هزینه نسبتا بالایی برای آن بپردازید و بر ظاهر ساختمان شما نیز تاثیر بگذارد. کارخانه فرش کاشان هم در کاشان و هم در دیگر شهرهای کشور نمایندگی دارد. بنابراین خرید مستقیم از فرش کاشان امکان پذیر است. اما با توجه به سرعت خرید و راحتی خریدار، فرش کاشان اقدام به فروش اینترنتی کرده است. هایپر فرش یک فروشگاه اینترنتی برای فروش انواع فرشهای با کیفیت است. هایپر فرش از شرکت های معتبر مثل فرش قیطران و فرش محتشم و… نمایندگی دارد. متقاضیان عزیز با خرید اینترنتی از هایپر فرش خریدی مطمئن با نازلترین قیمت را انجام می دهند. در واقع با این روش نوعی سرمایه گذاری انجام می دهند. در هایپرفرش تنوع بالای محصولات را می توانید مشاهده کنید.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در شهر اردبیل در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

مزیای خرید از هایپرفرش

استراتژی فروشگاه هایپر فرش، مشتری مداری است. و با توجه به کیفیت بالای محصولات و حکاکی ویژگی های کیفی در پشت آن، این فروشگاه به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که سالیان متمادی بدون هیچ تغییری در زیبایی، دوام و زرق و برق نسبت به خرید فرش اقدام کنند. فروشگاه اینترنتی هایپر فرش، فرش ماشینی درجه یک با کیفیت بالا را با بهترین قیمت و با شرایط ویژه خرید اقساطی فرش، ارسال رایگان، تضمین کیفیت و … در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. همچنین برای اطمینان مشتری تماس تصویری و خرید حضوری و همچنین اینماد و ساماندهی و … را فراهم کرده است.

شهر فرش اردبیل

در شهر اردبیل تا تاریخ آذر ۱۴۰۱ شهر فرش شعبه ای افتتاح نکرده است و برای خرید باید به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید. طی کردن مسافت برای خرید کمی سخت می باشد و به صرفه نیست. این روزها خرید اینترنتی این کار را برای همه آشان کرده است و به راحتی با چند کلیک می توانید فرشتان را بخرید. فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش در تلاش است با بهترین شرایط و در سریعترین زمان ممکن برای خرید فرش راهنمای شما باشد.

آدرس و شماره تماس شهر فرش اردبیل

همانطور که گفته شد شهر فرش در اردبیل شعبه ای افتتاح نکرده است، پس شماره تماس و آدرسی برای شهر فرش ثبت نشده است. در زمان تاسیس شهر فرش این مقاله بروز می شود.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

2 دیدگاه در “فرش ماشینی کاشان در اردبیل + شهر فرش اردبیل

  1. علی محمد گفت:

    llسلام من ۲تخته فرش ۹متری میخوام ارسالتون به اردبیل رایگانه ؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام ممنون از حسن توجه شما دوست عزیز
      ارسال فرش به همه شهر ها به طور رایگان هست و فقط با پرداخت ۱۰ درصد مبلغ میتونید فرشتون رو درب منزل دریافت کنید و ما بقی فاکتورتون رو تسویه کنید. برای مشاهده عکس و فیلم فرش موردنظرتون میتونید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *