فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری

معمولا خرید فرش با اتفاقات خوب همراه است. خرید فرش ماشینی برای جهیزیه، به عنوان هدیه و یا برای تغییر دکوراسیون منزل انجام می‌گیرد. کشور ما منبع بی‌انتهایی از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف فرش است. چرا که فرش و قالی‌بافی به تاریخ و فرهنگ ما گره خورده است. چهارمحال و بختیاری از اصیل‌ترین منابع فرش دستباف ایران است. با این حال امکان دارد که در هنگام خرید فرش‌هایی مانند فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری، به منابع محدودی از آن‌ها دسترسی داشته باشید. ما می‌توانیم با معرفی مجموعه هایپر فرش، مشکل محدودیت تنوع در فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری و هر نوع فرش دیگری را برای خریداران برطرف کنیم. دسترسی به انواع فرش‌های کاشان، دست‌باف و ماشینی با برندهای معتبر، در شهرهای کوچک کار دشواری است. ما می‌توانیم تمام این فرش‌ها را به منزل شما بیاوریم تا بی هیچ زحمتی، فرش مد نظرتان را انتخاب کنید. برای انتخاب یک فرش مناسب محیط خود، باید با انواع فرش‌ها آشنا باشید. برای شناخت انواع فرش و منبع بی انتها فرش‌هایی مانند فرش کاشان در چهارمحال و بختیاری، این مطلب را بخوانید.

فرش ماشینی کاشان در چهارمحال و بختیاری

فرش طرح خشتی؛ سوغاتی اصیل مردمان چهارمحال و بختیاری

صحبت در مورد فرش‌های دستباف در خطه‌ی چهارمحال و بختیاری، چیزی جز اضافه گویی نیست. قالی و گلیم یکی از مهم‌ترین صنایع دستی مردمان اصیل این منطقه بوده است. شاید تا سال‌های اخیر فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری، طرفدار چندانی نداشت. افزایش قیمت همه‌ی وسایل منزل، خرید فرش‌های دستباف مثل فرش کاشان در چهارمحال و بختیاری، مردم را مجبور به خرید فرش‌های ماشینی کرده است. با افزایش تقاضا مردم برای خرید فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری و دیگر شهرهای ایران، عرضه‌ی تولیدکنندگان بیشتر و باکیفیت‌تر شد. فرش‌های ماشینی در طرح‌های مشابه دستباف، بافته می‌شوند. طرح اصیل فرش‌های بختیاری، طرح بی‌بی بف بوده که امروزه این طرح را به نام طرح خشتی می‌شناسند. این روزها خرید فرش پتینه بسیار طرفدار دارد. طرح پتینه الهام گرفته از طرح های قدیمی می باشد.
فرش طرح خشتی یا طرح قاب، به فرشی گفته می‌شود که طرح‌های مختلف در اشکال هندسی یک اندازه، به شکل منظمی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در گذشته نقش و نگار این فرش‌ها نشان از زندگی عشایر مردم داشت و بیشتر نقش‌های طبیعت و شکارگاه در آن‌ها دیده می‌شد. در دهه‌های اخیر برای مدرنیزه کردن این طرح، نقش‌های ظریف و مینیمال نیز در آن‌ها بافته می‌شود. اگر قصد خرید فرش طرح قاب را دارید، بهتر است منزل شما، خیلی شلوغ نباشد. همچنین در انتخاب مبلمان ساده بسیار دقت کنید. ماهیت این فرش‌ها زمینه تیره و طرحی شلوغ است که می‌تواند محیط شما را کوچک‌تر نشان دهد. اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است، فرش خشتی، انتخابی مناسب خواهد بود. فرش‌های ماشینی با طرح خشتی، با درصد شباهت بالایی با مدل دستباف آن، در سایت‌های معتبر مثل هایپر فرش قابل خرید هستند.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در چهارمحال و بختیاری و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید. با هایپرفرش علاوه بر خرید فرش پذیرایی و اتاق خواب می توانید خرید فرش آشپزخانه و خرید فرش کودک را تجربه کنید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

چگونه از خرید آنلاین فرش خود مطمئن باشیم

خرید فرش به خصوص فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری، می‌تواند بسیار چالش آفرین باشد. مراجعه حضوری به تمام فرش فروشی‌ها، کاری زمان‌بر و پرهزینه است. علاوه بر آن نمایندگی فرش کاشان در چهارمحال و بختیاری، منابع زیادی برای خرید در اختیار شما قرار نمی‌دهد. در هایپرفرش خرید فرش ۷۰۰ شانه، خرید فرش ۱۰۰۰ شانه، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه، خرید فرش ۱۵۰۰ شانه در انواع طرح ها و تنوع رنگ بالا امکانپذیر است. همه‌ی این‌ها دلایل محکمی برای خرید آنلاین فرش هستند. اما برای خرید اینترنتی فرش در چهارمحال و بختیاری به چه نکاتی باید دقت کنید؟

  1. نکته اول: باید از سایتی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد. وقتی سایتی دارای اینماد باشد، یعنی نسبت به تعهدات خود به مشتری، پایبند خواهد بود.
  2. نکته دوم: سایت باید از درگاه اینترنتی و پرداخت آنلاین معتبری استفاده کند تا مشتریان در حین پرداخت دچار مشکل نشوند.
  3. نکته سوم: اطلاعات شخصی مشتریان که در هنگام ثبت سفارش در سایت وارد می‌کنند، باید همیشه محفوظ بماند.
  4. نکته چهارم: باید از نمایندگی‌های برند‌های معتبر تولید فرش مانند: فرش قیطران، فرش محتشم، الماس کویر، پامچال، ساتراپی، شاهکار زرتشت و …، برای عرضه فرش استفاده کنند.
  5. نکته پنجم: برای راحتی خیال مشتری از جنس و جزئیات فرش، در صورت نیاز باید تماس تصویری برقرار کنند.
  6. نکته ششم: در قسمت تماس با ما هر سایت معتبر، باید شماره تماس، شماره واتساپ یا پیام‌رسان‌های دیگر و آدرس مراجعه حضوری، درج شده باشد. با مراجعه به سایت هایپر فرش متوجه خواهید شد که تمامی نکات گفته شده، برای حفظ رضایت مشتری به طور کامل رعایت می‌شود. اگر همچنان در خرید اینترنتی فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری دچار تردید هستید، بخش بعد را مطالعه فرمایید.
فرش ماشینی کاشان در چهارمحال و بختیاری

فرش ماشینی کاشان در چهارمحال و بختیاری

مزایای خرید از سایت هایپر فرش چیست

  • در میان تبلیغات بیشمار فروش آنلاین فرش دستباف و فرش ماشینی، انتخاب صحیح یک سایت معتبر کار راحتی نیست. ممکن است برای خرید فرش ماشینی در چهارمحال و بختیاری، گیج شده باشید. در این بخش، مزایای خرید از هایپر فرش را بررسی می‌کنیم تا تردید مشتریان برای خرید اینترنتی فرش در چهارمحال و بختیاری از بین برود.
  • اگر بودجه شما محدود باشد، با توجه به شرایط شما، امکان خرید قسطی فرش دستباف یا ماشینی را فراهم می‌کنند. خرید قسطی می‌تواند بدون پیش‌پرداخت، بدون سود و بدون نیاز به چک انجام گیرد.
  • خرید شما بر اساس موجودی انبار صورت می‌گیرد بنابراین هیچ گونه تاخیری برای تامین اجناس، متحمل نخواهید شد.
  • با توجه به برندهای صاحب نامی که با هایپر فرش همکاری می‌کنند، به راحتی کیفیت فرش‌ها و قیمت آن‌ها را تضمین می‌کنند.
  • اگر نسبت به پرداخت هزینه کامل اطمینان ندارید، می‌توانید تنها با پرداخت ۱۰% از کل فاکتور خود، فرش را تحویل بگیرید سپس تسویه کنید.
  • در کمتر از ۲۴ ساعت، سفارش شما برای شما ارسال شده و بسته به مسافت ۳ تا ۵ روز کاری فرش به دستتنان می رسد..
  • می‌توانید نظر دیگر مشتریان را در سایت هایپر فرش بخوانید تا تردید تان برطرف شود.
  • اگر میان چند طرح مردد هستید، کارشناسان با برقراری تماس تصویری امکان مقایسه طرح‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

شهر فرش چهارمحال و بختیاری

بسیاری از افراد بام بلند ایران زمین، چهارمحال و بختیاری برای خرید به دنبال شهر فرش چهارمحال و بختیاری هستند اما باید گفت تا تاریخ بهمن ۱۴۰۱ شهر فرش در چهارمحال شعبه ای افتتاح نکرده است. برای خرید به طور حضوری باید به نزدیکترین شعبه مسافرت کنید که خب سختی های خودشو داره. برای خرید اینترنتی ما در فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش پاسخگوی شما هستیم. کافیست کمی از وقتتان را برای مشاهده محصولات قرار داده و اگر فرشی مورد نظرتان بود با ما در تماس باشید.

فرش ماشینی کاشان در چهارمحال و بختیاری

شماره تماس شهر فرش چهارمحال و بختیاری

همانطور که گفته شد شهر فرش در چهارمحال و بختیاری شعبه ای ندارد پس شماره تماسی برای این شعبه ثبت نشده است. این مقاله در صورت افتتاح شعبه بروزرسانی خواهد شد.

آدرس شهر فرش چهارمحال و بختیاری

همانطور که گفته شد شهر فرش در چهارمحال و بختیاری شعبه ای ندارد پس آدرسی نیز برای این شعبه ثبت نشده است. این مقاله در صورت افتتاح شعبه بروزرسانی خواهد شد.

سخن آخر با خریداران فرش

فرش تاثیرگذارترین وسیله در دکوراسیون منزل است. فرش‌ها بر اساس طرح، رنگ، تراکم، جنس و نوع برند دسته‌بندی می‌شوند. هایپر فرش با طراحی مناسب سایت خود، دسترسی به تمام دسته‌بندی‌های فرش را بسیار آسان کرده است. خرید فرش دستباف یا فرش ماشینی از یک سایت معتبر، علاوه بر جلب اعتماد شما موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه نیز می‌شود. برای اطلاعات تکمیلی می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان هایپر فرش بهره‌مند شوید.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *