حقه ای به نام فرش ۲۰۰۰ شانه

با رقابت بیشتر در بازار فرش ماشینی شاهد موارد عجیبی همچون فرش۲۰۰۰ شانه یا فرش طرح ۲۰۰۰ شانه هستیم. توجه نمایید که در حال حاظر ( مهر سال ۱۴۰۰ ) بیشترین شانه فرش ماشینی مربوط به فرشهای ماشینی ۱۵۰۰ شانه میباشد و کلیه عناوینی مانند فرش ۲۰۰۰شانه کذب و دروغ میباشد.چنانچه اطلاعات کافی دررابطه با شانه و تراکم فرش ندارید با کلیک بر روی توضیحات کامل شانه و تراکم فرش اطلاعات کاملی همراه با تصاویر آموزشی مطالعه کنید.

فرش ۲۰۰۰ شانه نما و فرش طرح ۲۰۰۰ شانه

لطفا در خرید بهترین فرش حتما به کلماتی مثل “طرح” یا ” نما” توجه ویژه ای کنید. خیلی از شرکتها از عدم آگاهی مردم استفاده نموده فرش خود را به عنوان “فرش ۲۰۰۰ شانه نما” یا “فرش طرح ۲۰۰۰ شانه” ارائه میکنند. در واقع منظور از فرش طرح ۲۰۰۰ شانه یا فرش ۲۰۰۰ شانه نما ، فرشی است با شانه کمتر از ۲۰۰۰ ( معمولا ۱۲۰۰ شانه یا ۱۵۰۰ شانه ) که چون خیلی زیبا شده است، شبیه به فرش ۲۰۰۰ شانه شده. ولی در واقعیت به هیچ عنوان ۲۰۰۰ گره در یک متر بافت این فرشها استفاده نشده و بنابراین این فرشها به هیچ عنوان ، فرش ۲۰۰۰ شانه نیستند. چنانچه قصد خرید با بهترین کیفیت و با بهترین فرش که فرش اکریلیک است دارید حتما به فرش های ۷۰۰ شانه، فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه هایپرفرش بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش مراجعه کنید و فرش ها را از نظر قیمت و مشخصات دیگر مقایسه و خرید نمایید.

به این نکته توجه کنید که طرح های فرش شامل افشان، لچک و ترنج و .. میشود. برای مثال فرش طرح افشان، فرش طرح لچک و ترنج، فرش طرح خشتی، فرش طرح نایین، فرش طرح ریزماهی، فرش طرح تلفیقی و چیزی به عنوان فرش طرح ۲۰۰۰ شانه جزو طرح های فرش نمی باشد.

تماس تصویری و خرید فرش

بعضا دیده شده که بسیاری از مشتریان برای اطمینان از دنیای مجازی که به آن اعتماد کردند تقاضای تماس های تصویری دارد و بسیاری از فروشندگان در برابر این کار مقاومت می‌کنند. اما شما می‌توانید در آذربایجان شرقی و در سایت هایپر فرش، فرش ماشینی خود را تهیه نمایید و از کارشناسان هایپر تقاضای تماس تصویری داشته باشید. شما می توانید از مرحله به مرحله ارسال فرش خود با خبردار باشید.

تماس تصویری و خرید فرش

تماس تصویری و خرید فرش

واقعیتهایی در مورد فرش ۲۰۰۰ شانه

در بهترین حالت این فرشها ۱۵۰۰ شانه یا ۱۲۰۰ شانه هستند. پیشنهاد ما اینست که به هیچ عنوان این فرشها را خرید نکنید. و حتما در لیبل پشت فرش توجه نمایید که پشت فرش ، شانه و تراکم واقعی درج شده باشد و از کلمه هایی مانند “نما” یا “طرح ” در مشخصات شانه و تراکم استفاده نشده باشد.
پیشنهاد ما خرید از کارخانجان با سابقه و معتبر میباشد.

توجه کنید که برندهایی مانند فرش قیطران، فرش پامچال، فرش ساتراپی، فرش شاهکار صفویه، فرش الماس کویر که از بهترین برندهای فرش کاشان هستند هم فرش ۲۰۰۰ شانه تولید نمی کنند.

امیدواریم در این مطلب توضیحات مفیدی در اختیار شما دوستان قرار داده باشیم و راهنمای خوبی در مسیر خرید یا حتی کسب اطلاعات بیشتر برای شما بوده باشیم.اگر همچنان جایی برای ابهام وجود دارد همکاران ما به صورت همیشگی برای راهنمایی شما حاضر هستند فقط کافیست:
• با شماره تماس های ۰۳۱۳۵۲۲۹۲۴۴ یا ۰۹۱۳۳۲۹۱۸۵۳ تماس حاصل نمایید
• یا با ارسال پیام در واتساپ از طریق شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ با ما در تماس باشید
• همپنین می توانید مستقیم با پشتیبانی آنلاین در وبسایت ارتباط برقرا کنید
اگر چنانچه تمایل به خرید حضوری داشتید می توانید به آدرس فروشگاه مرکزی هایپر فرش به آدرس : اصفهان، خیابان جی، صد متر مانده به چهار راه اریسون، فروشگاه مرکزی هایپر فرش مراجعه کنید

فرش 2000 شانه

  • بیشترین شانه و تراکم فرش چیست؟
    در حال حاضر بیشترین شانه 1500 و بیشترین تراکم 4500 می باشد وهیچگونه شانه و تراکم بیشتری وجود ندارد.
  • فرش 2000 شانه داریم؟
    برخی تولیدی ها و کارخانجات فرش برای جذب مشتری تبلیغاتی برای فرش 2000 شانه می کنند که این تبلیغات در اصل به ضرر خودشان است و اعتماد مشتری را از دست نمی دهند.
  • فرش طرح 2000 شانه چیست؟
    ممکنه هر فرشی را با نام فرش طرح 2000 شانه به فروش برسانند که تنها برچسب طرح 2000 شانه را دارند.
  • فرش 2000 شانه نما چیست؟
    فرشی که در واقعیت 2000 شانه نمی باشد ولی بر اساس تبلیغات می گویند که این فرش به ظرافت فرش های 2000 شانه است.
ساراترابی نویسنده مطالب سایت
نویسنده مطالب

3 دیدگاه در “همه چیز در مورد فرش ۲۰۰۰ شانه

  1. محمد میرانی گفت:

    ممنون – خیلی عالی بود – من هم چندتا مغازه رفتم و اصلا ان موضوع را بهم نگفته بودن

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام ممنون از نظرتون. بسیار برای ما محترم هست. انشالله که خرید خوبی داشته باشید.

  2. میترا زرگر گفت:

    دیروز رفتم فرش بخرم، فروشنده هی میگفت فرش ۲۰۰۰ شانه و…
    چون هیچ جا ندیده بودم شک کردم و تو گوگل جستجو کردم که سایت شما را پیدا گردم
    خیلی ممنون بابت توضیحات خوب و کاملتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *