خرید جدیدترین فرش ۱۲۰۰ شانه

تغییرات ایجاد شده در طراحی و بافت فرشهای جدید در جهت بهتر شدن کیفیت آنها است که کارگاه های تولید کننده از این نظر خیلی موفق عمل کرده اند. جدیدترین فرش ۱۲۰۰ شانه در قالب طرح و رنگهای بسیار زیبا همیشه موجود هستند تا همه موفق به خرید بهترین انواع شوند. فرش ۱۲۰۰ شانه دارای تراکم بالاتری هستند و ریزبافت ترند به همین خاطر نسبت به فرش های ۷۰۰ شانه ضخامت کمتری دارند و در عوض از ظرافت بیشتری برخوردارند. هر چه که تراکم فرش بیشتر باشد مقاومت آن در برابر پا خوردن بیشتر است و در اثر عوامل مختلف همچنان با کیفیت باقی می ماند. فرش ماشینی در ابعاد مورد نیاز همیشه موجود است تا مشتریان سریع خرید مد نظر خود را انجام دهند. فرش ماشینی در همه سطوح از نظر رنگ و نوع نقش عالی به نظر می آید و این جادوی دستگاه های بافنده پیشرفته است.

جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان

خرید جدیدترین فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان

جدیدترین مدل فرش ۱۲۰۰ شانه

مدلهای فرش همیشه تغییر پیدا می کنند به طوری که جدیدترین مدل فرش ۱۲۰۰ شانه تفاوتهای زیادی نسبت به انواع قدیمی دارند. نخی که برای تولید فرش ماشینی به کار گرفته می شود با استفاده از رنگهای با کیفیت رنگرزی شده است لذا نگران تغییر رنگ فرش نباشید. ابعاد فرش را متناسب با مکانی که برای فرش کردن در نظر دارید انتخاب کنید. جدیدترین فرشها نیاز به تعریف و تمجید فراوان دارند زیرا توسط بهترین کارگاه ها و همینطور حرفه ای ترین دستگاه ها تولید می شوند. به هنگام خرید فرش اگر ویژگیهایی مانند نرمی و لطافت و نقش منظم و بافت دقیق را احساس کردید حتما خرید فرش ماشینی را انجام دهید. فرش از وسایل ضروری محسوب می شود که در انواع مختلفی وجود دارد. می توان برای سالن و اتاق و آشپزخانه انواع مناسب و مخصوص فرش را تهیه کرد که نمونه همه آنها موجود است.

جدیدترین طرح فرش ۱۲۰۰ شانه

یک فرش با کیفیت در گذر زمان خصوصیات خود را به خوبی حفظ می کند یعنی همیشه زیبا و با لطافت باقی می ماند. جدیدترین طرح فرش ۱۲۰۰ شانه بیشتر از حیث زیبایی مورد توجه خریداران فرش قرار گرفته است این در حالی است که به طور واقعی کیفیتی بی همتا هم دارد. با ورود طرحهای متنوع و جدید از فرش به بازار، تمایل افراد برای تعویض مداوم فرش افزایش پیدا می کند. طرح و نقش و همینطور رنگ فرش، جزو مشخصات ظاهری فرش هستند که همیشه به چشم می آیند. با تغییر دکوراسیون ها و مدرن شدن وسایل منزل شاهد مدرن شدن فرش ماشینی نیز هستیم. سبک های پتینه و وینتیج که به طور مدام به بازار تزریق می شوند. هایپرفرش خرید فرش مدرن و خرید فرش وینتیج را به شما پیشنهاد می کنیم. حال بدانید که کیفیت و جنس فرش جزو مشخصاتی به شمار می آیند که باید به آنها توجه بیشتری کنیم. از هر یک از طرحهای فرش، رنگهای متنوعی موجود است که دارای ابعاد مختلفی هم هستند. هر یک از شما می توانید تعداد تخته های فرش ماشینی مورد نیاز را در قالب هر رنگ دلخواهی تهیه کنید. بسیاری از انواع فرش ماشینی از نظر برخی خصوصیات ظاهری با هم تفاوت دارند ولی کیفیت همه آنها مشابه است.

معرفی جدیدترین فرش ۱۲۰۰ شانه

جدیدترین فرش ۱۲۰۰ شانه؛ فرش قیطران طرح دینا

فرش دینا از فرش های جدید تولید شرکت قیطران هست که در زمینه رنگ فیلی تولید شده و طرافداران بسیاری در این زمان اندک پیدا کرده است. فرش دینا از دسته فرش های ریزبافت و دستبافگونه می باشد. فرش های ۱۲۰۰ شانه به نسبت فرش های ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه ضخامت کمتری دارد و برای کسانی مناسب است که همزمان از مبلمان نیز استفاده می کنند.رنگ فیلی استفاده شده در این فرش رنگی چرک تاب می باشد. توناژ رنگ طوسی در دو سال اخیر بسیار پر فروش می باشد. در زیر عکس های فرش قیطران طرح دینا را می توانید مشاهده کنید. برای خرید این فرش زیبا نیز می توانید اینجا کلیک کنید.

جدیدترین فرش ۱۲۰۰ شانه؛ فرش ساتراپی کد۷۱۶۰

فرش ساتراپی کلکسیون ولنتینا کد ۷۱۶۰ از تولیدات شرکت شاهکار صفویه است که با نام تجاری ساتراپی و زرتشت در بازار موجود می باشد. این طرح از دسته فرش های ریزبافت ۱۲۰۰ شانه است که با طرح پتینه و سبک مدرن همراه شده. خرید فرش پتینه این روزها بسیار باب شده و تقاضای فراوانی دارد. زندگی با سبک مدرن فرشی مدرن را نیز میطلبد و فرش ساتراپی کد ۷۱۶۰ گزینه خوبی برای شما می تواند باشد. در زیر عکس های این فرش را می توانید مشاهده کنید برای خرید این فرش نیز اینجا کلیک کنید.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه؛ فرش محتشم طرح خشتی شاه نشین

فرش طرح خشتی شاه نشین از تولیدات فرش محتشم می باشد که در زمبنه رنگی سرمه ای تولید و به فروش می رسد. این طرح از فرش های طرح قدیمی خشتی الهام گرفته و دارای ۱۲۰۰ شانه و تراکم ۳۶۰۰ می باشد. بر خلاف بسیاری از فرش های ۱۲۰۰ شانه که گل برجسته اند این طرح ساده است و به نسبت فرش های گل برجسته ضخامت بالاتری دارد. علاوه بر ضخامت بالا این فرش رنگ چرک تاب و تیره ای دارد و برای منازل پررفت و آمد و خانواده های پر جمعیت مناسب است. برای خرید این فرش زیبا کلیک کنید.

جدیدترین فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه؛ فرش شاهکار صفویه طرح افشان کد ۵۷۰۰

فرش شاهکار صفویه طرح افشان ۵۷۰۰ در دو رنگ فیلی و کرم تولید شده است. این فرش جزو فرش های دستبافگونه ۱۲۰۰ شانه با ۳۶۰۰ تراکم می باشد. این فرش از فرش های پر فروش در بدو ورود خود به بازار می باشد. طرحی افشان و پر از گل های شاد و زیبا که محیط منزل را بزرک و دلباز نشان می دهد. این فرش از نخ صددرصد اکریلیک تهیه شده که بسیار نرم و مقاوم می باشد. عکس های این طرح را میتوانید در زیر ببینید و برای خرید اینجا کلیک کنید.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *