شهر البرز

البرز یکی از استان های پر آوازه در ایران عزیزمان است که شهر کرج در مرکز این استان قرار گرفته است. فعالیت های مختلفی در این استان به نحو احسنت انجام می شود که یکی از مهم ترین آن ها تولید گل رز است. علاوه بر محصولاتی که منحصرا و به صورت اختصاصی در استان البرز تولید می شود، شرکت ها و تولید کنندگان انواع فرش نیز توانسته اند در استان البرز موفقیت چشمگیری را کسب کنند. عزیزان و همراهان البرز و شهرهای کرج، هشتگرد، فردیس، نظرآباد، طالقان و اشتهارد با ما همراه باشید.

خرید فرش ماشینی کاشان در البرز + شهر فرش البرز

فرش کاشان در البرز

یکی از انواع فرش های پر آوازه در ایران، قالی ها و فرش های استان کاشان هستند که به فرش کاشان مشهور هستند. فرش کاشان علاوه بر شهرت خود در داخل کشور توانسته است در سطح جهانی نیز مشهور و شناخته شود. نقش و نگار های بسیار زیبای این نوع از فرش منجر به ایجاد طرفداران پروپا قرص فرش کاشان در سراسر ایران و جهان شده است. سالانه ۷۰ درصد از صادرات فرش ماشینی ایران را فرش کاشان تشکیل داده است. از تولیدات فرش کاشان می توان به فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه اشاره کرد.

همانطور که گفتیم فرش کاشان در طرح ها و نقشه های مختلفی بافته می شوند. البته تمامی این طراحی های قدیمی منحصرا از استان کاشان نیستند، ممکن است در گذشته های دور از شهر های مختلف دیگر وارد کاشان شده باشند. فرش های کاشان در انواع طرح های لچک ترنج، طرح افشان، طرح گلدانی و درختی، طرح محرابی، طرح شکارگاه و طرح های واگیره ای، طرح تصویری بافته می شوند.
یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت فرش های کاشان نقش و نگار و رنگ نخ هایی است که در این نوع از فرش به کار رفته است. علاوه بر این شما می توانید انتخاب کنید که فرش مورد نظرتان چند شانه باشد. این موضوع نیز یکی از دلایل محبوبیت فرش های کاشان است که امکان بافت ۱۲۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ و ۵۰۰ شانه از این نوع فرش وجود دارد. اگر به دنبال خرید فرش کاشان با مناسب ترین قیمت هستید، بهتر است به صورت مستقیم از تولید کننده آن دریافت کنید. فروشگاه اینترنتی هایپرفرش نیز دقیقا بر همین منوال پیش می رود. علاوه بر این امکان خرید اینترنتی از وب سایت هایپر فرش نیز برای متقاضیان فراهم شده است.

فرش ماشینی در البرز

هایپر فرش مجموعه ای بسیار گسترده است که می توانید با مراجعه به وب سایت آن هر نوع فرش ماشینی را که به آن علاقه دارید خرید کنید. بسیاری از اوقات متقاضیان خرید فرش نگرانی های بسیار به جایی جهت خرید اینترنتی فرش ماشینی دارند. یکی از بهترین راه کار ها در اینگونه مواقع خرید کردن از وب سایت های بسیار معتبر است. یکی دیگر از خوبی های خرید آنلاین فرش ماشینی این است که در هر کجا که باشید می توانید فرش ماشینی خود را سفارش دهید. علاوه بر این مقایسه قیمت ها نیز در این روش سریع تر و کم هزینه تر از سایر روش ها است. بنابراین جهت خرید هر نوع فرش ماشینی در البرز، از جمله فرش ماشینی کاشان و سایر فرش های پر آوازه ایران و سفارش دادن تعداد شانه فرش و تغییراتی که به صورت منحصر به فرد قصد اعمال آن را دارید می توانید با کارشناسان مجموعه هایپر فرش ارتباط برقرار کنید و مشاوره های لازم را از آن ها دریافت کنید.

خرید فرش ماشینی کاشان در البرز + شهر فرش البرز

خرید فرش ماشینی کاشان در البرز + شهر فرش البرز

قیمت فرش ماشینی البرز

یکی از مهم ترین معیار های خرید فرش کاشان در البرز، قیمت آن است. با اینکه فرش های ماشینی اغلب نسبت به سایر فرش های طبیعی قیمت مناسب تری دارند، اما گاهی اوقات با داشتن بعضی از ویژگی ها ممکن است قیمت بسیار بالاتری نیز داشته باشند. به طور کلی چندین ویژگی اصلی در فرش ماشینی تعیین کننده قیمت فرش خواهد بود. به طور مثال تعداد شانه و یا همان گره های فرش است. به طور کلی هر چه تعداد شانه فرش بیشتر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. مورد بعدی جنس نخ و الیافی است که در بافت فرش از آن استفاده شده است.
برای خرید هر کدام از انواع فرش کاشان در البرز، رنج قیمت متفاوتی وجود دارد. به طور مثال فروشگاه اینترنتی هایپر فرش برای یک تخته فرش ۱۲ متری حدود ۱۱ میلیون تومان قیمت در نظر گرفته است. مثلا یک تخته فرش ۱۲ متری که ۱۵۰۰ شانه است حدودا ۱۲ میلیون تومان قیمت دارد. برای خرید فرش ۱۲ متری کلیک کنید.

نمایندگی فرش کاشان در البرز

هایپرفرش توانسته از شرکت های متفاوت و برندهای معتبر نمایندگی گرفته و به صورت اینترنتی خرید را برای همه عزیزان در سراسر کشور فراهم کند. در هایپرفرش انواع طرح های فرش های ماشینی از تمامی برند های قیطران، الماس کویر، فرش پامچال، فرش سیزان و …فراهم شده است. از جمله مشهور ترین و مدرن ترین فرش هایی که جدیدا ارائه شده اند فرش های نوع افشان هستند. در این نوع از فرش ها مدل های فرش ترنج و لچک حذف شده است. در واقع تمام نقش ها به طور منظم در سر تا سر فرش پخش شده اند. علاوه بر این تمامی طرح های فرش کاشان در هایپرفرش در دسترس است. برای خرید فرش مدرن و خرید فرش پتینه کلیک کنید.

خرید اینترنتی فرش کاشان در البرز

خرید اینترنتی فرش کاشان در البرز امکان پذیر است. همانطور که گفتیم با وجود اینکه خرید اینترنتی دغدغه ها و مشکلات خاص خود را دارد اما نکات مثبت بسیار زیادی در این نوع خرید برای مشتری ها ایجاد می شود. اولین ویژگی مثبت این است که به میزان بسیار زیادی در زمان صرفه جویی می شود. یعنی می توانید با گذاشتن ۱ ساعت زمان تمامی قیمت ها ویژگی های فرش ها را در کنار هم ببینید و با هم مقایسه کنید. در این حالت می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. البته اصلی ترین و مهم ترین موضوع در زمینه خرید انواع فرش ماشینی به صورت اینترنتی معتبر بودن وب سایتی است که قصد خرید کردن از آن جا را دارید. بنابراین بیشترین انرژی در حین خرید اینترنتی فرش، باید در انتخاب محل خرید معتبر صرف شود. در وب سایت هایپر فرش علاوه بر معرفی ویژگی های فرش های ماشینی و مقایسه قیمت و سایر ویژگی های انواع فرش های ایرانی، به تمام مشتری ها ۵ سال ضمانت خرید ارائه می شود. بر این اساس، برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت انواع فرش های ماشینی ایرانی و پیدا کردن مناسب ترین فرش ماشینی می توانید از منو بالا دسته بندی مورد نظرتان را انتخاب نمایید. هایپرفرش علاوه بر خرید نقدی خرید قسطی فرش را نیز فراهم کرده است که موقعیت خوبی برای خرید فرش ماشینی برای همه هموطنان عزیز است.

شهر فرش البرز

در آبان ۱۴۰۱ شهر فرش در شهر البرز شعبه ای نداشته است. در هایپرفرش تاکنون بیش از ۳۰۰ طرح زیبا در رنگ بندی های متفاوت برای خرید شما عزیزان فراهم شده است. ارسال تمامی فرش ها به طور رایگان می باشد. خرید با تخفیف ویژه و خرید با شرایط متنوع اقساط را نیز در هایپرفرش می توانید تجربه کنید. کارشناسان ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما هستند. 

همراه عزیز هایپرفرش شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش شهر فرش در مقاله آموزش خرید اینترنتی فرش از شهر فرش با ما همراه باشید. 

آدرس و شماره تماس شهر فرش البرز

همانطور که گفته شد شهر فرش تا تاریخ آبان ۱۴۰۱ هیچ شعبه ای در البرز ندارد و به همین دلیل شماره تماس و آدرسی نیز برای شهر فرش در البرز ثبت نشده است.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *