فرش 12 متری کاشان

خرید فرش ۱۲ متری کاشان

فرش ۱۲ متری

فرش ۱۲ متری فرشی با ابعاد ۳ در ۴ می باشد که جزو بزرگترین سایز های استاندارد فرش در ایران است. فرش ۱۲ متری معمولاً توسط کارخانه به صورت تک نیز بافته می شود، چون ابعاد آن استاندارد می باشد. فرش ۱۲ متری ماشینی مناسب برای محیط های بزرگ می باشد، چرا که این فرش اگر در محیط های کوچک برای پر کردن کامل محیط پخش شود، محیطی کوچک و خفه را ایجاد می‌کند. اما اگر در محیطی که کمی اطراف آن باز می باشد پهن شود بسیار به روشن تر و بزرگتر نشان دادن محیط کمک می کند. در این مطلب قصد داریم هر آنچه لازم است درباره خرید فرش ۱۲ متری بدانید بیان کنیم. با ما همراه باشید.

فرش 12 متری

خرید فرش ۱۲ متری

در ادامه:


ویژگی های فرش ۱۲ متری

فرش ۱۲ متری از آنجایی که به صورت مستطیل می باشد جز بزرگترین و خوش سایزترین فرش های ماشینی می باشد به همین دلیل بهتر است با محیط خود سازگار باشد. شاید در محیط هایی به شکل مستطیل، شکل و شمایل زیباتری به محیط داده و همچنین اگر به صورت تک پهن شود می تواند زیبایی محیط های کوچک را دوچندان کند.


معایب فرش ۱۲ متری و مشکلاتی که می تواند ایجاد کند

اگر در ساختمان اجاره ای زندگی می کنید که هر سال یا چند سال یکبار مجبور به تعویض منزل خود هستید بهتر است از سایز فرش ۱۲متری استفاده نکنید. فرشهای ۱۲ متری می تواند شما را در هنگام حمل و نقل به دردسر بزرگی بیاندازد. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که فرش ماشینی خود را برای شستشو سالی یکی دوبار به قالیشویی میفرستید بهتر است دور فرش ۱۲ متری را خط بکشید. اگر در منزل اجاره ای زندگی میکنید از فرش هایی با سایز های کوچکتر از فرش ۱۲ متری استفاده کنید شاید بعد ازین منزل، در منزلی کوچکتر مستقر شوید و این تازه شروع ماجرا خواهد بود. امکان دارد که مجبور شوید در منزل اجاره‌ای بعدی پایه های مبل خود را بر روی فرش بگذارید و این عمر و دوام فرش شما را کمتر از حد معمول می کند. امکان دارد که حتی باعث پارگی فرش شما شود در انتخاب سایز فرش خود دقت کنید. مخصوصاً زوج های جوان که در منزل های اجاره ای زندگی خود را آغاز می‌کنند.


فرش ۱۲ متری بخریم یا فرش ۹ متری و ۶ متری

اگر برای خرید فرش خود دچار سردرگمی هستید بهتر است ابتدا به متراژ محیط مورد نظر دقت کنید. بهتر است فرش شما زیر وسایل از جمله مبلمان نرود و همیشه مقداری از محیط مورد نظر کوچکتر باشد. در دنیای طراحی های مدرن دیگر از فرش ها در وسط سالن و پذیرایی استفاده می شود، گاهی تصور می شود که اصلاً فرش کاربرد خود را از دست داده و صرفاً جنبه تزیینی پیدا کرده. اما به نظر می رسد که فرش ۱۲ متری با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها و کوچکتر شدن محیط ها دارد جای خود را به سایز های ۹ متری و شش متری و حتی کوچکتر ۴ متری می دهد. همچنان اگر سوالی درمورد خرید فرش دارید می توانید با کارشناشان ما در واتساپ همراه باشید.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

قیمت فرش ۱۲ متری

عوامل موثر بر قیمت فرش ۱۲ متری

فرشهای ۱۲ متری به واسطه سایز خود گران تر از بقیه سایزها می باشد، اما عوامل دیگری هستند که برای متغیر بودن قیمت این سایز تاثیر می گذارند برای مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس فرش

فرش ۱۲ متری کاشان با جنس های متفاوت تولید و عرضه می شود. یکی از این جنس ها که جزء گرانترین ها نیز می باشد نخ اکریلیک است. نخ های اکریلیک به علت مناسب بودن و محبوب بودن در بین خانواده هایی که به دنبال کیفیت هستند از نخ های دیگر گرانتر می باشد و فرش های با نخ پلی استر بسته به میزان پلی استرشان جزو فرش های ارزان تر می باشد. قیمت فرش پلی استر نیز بسته به میزان پلی استر متفاوت است.

شانه و تراکم فرش

فرشهای ۱۲ متری کاشان با شانه و تراکم بالاتر گرانتر و فرشهای ۱۲ متری کاشان با شانه و تراکم پایین تر ارزان تر می باشند. تاکید می کنم که شانه و تراکم تاثیری بر روی کیفیت فرش ندارد و رابطه مستقیم با ضخامت و ظرافت فرش دارد. فرش های ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه ضخیم تر از فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه است. شاید برایتان سوال پیش آید که کدام بهتر است؟ شما می توانید با مراجعه به صفحه راهنمای خرید فرش مراجعه کنید تا بسیاری از سوالاتتان برطرف شود.


فرش ۱۲ متری ارزان

شما هر جا که فرش ها را با کیفیت پایین تر و شانه و تراکم پایین تر انتخاب کنید مسلما فرش ۱۲ متری شما ارزان تر می باشد. اصولاً این فرش ها با پایه نخ پلی استر مناسب برای مکان های کم رفت و آمد می باشد، چرا که کیفیت فرشهای ۱۲ متری اکرولیک را ندارند. هایپر فرش بر اساس کیفیت کالا کار می کند، شما فرشهای اکریلیک با قیمت مناسب را نیز می توانید از هایپر فرش تهیه کنید.


جدیدترین فرش های ۱۲ متری

فرشهای ۱۲ متری جدید به صورت دائم به بازار عرضه می‌شود. می‌توان گفت که به علت رقابتی بودن بازار در کاشان بسیاری از کارخانه ها درحال جدید کردن فرشهای ۱۲ متری موجود در بازار هستند. اما می توان گفت که بسیاری از فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲ متری های قیطران جزو جدیدترین ها در بازار می باشند. می توان فرش ۱۵۰۰ شانه قیطران مانند دلبر، سوفیا، پریچهر، مهناز، پرسین و آرشیت اشاره کرد. در این فرش ها از طرح جدید پتینه نیز استفاده شده. فرش پتینه الهام گرفته از فرش های قدیمی است که زنده کننده خاطرات نیز می باشد.


انواع فرش ۱۲ متری

میتوان فرشهای ۱۲ متری را به انواع مختلفی تقسیم کرد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد

انواع فرشهای ۱۲ متری از نظر جنس

فرش 12 متری

خرید فرش ۱۲ متری

فرشهای ۱۲ متری اکریلیک: مناسب برای پذیرایی و سالن ها و جاهای پر رفت و آمد
فرشهای ۱۲ متری پلی استر و جنس های دیگر: مناسب مکان های کم رفت و آمد مثل اتاق خواب

فرش ۱۲متری از لحاظ طرح و نقش

فرش ۱۲ متری لچک و ترنج

فرشهای ۱۲ متری لچک و ترنج جزو فرش های اصیل و سنتی می باشند که باعث می شود شما به راحتی بتوانید یک منزل اصیل و یک دکوراسیون سنتی را تجربه کنید.

فرش ۱۲ متری افشان

فرشهای ۱۲ متری افشان فرش هایی هستند که لچک وترنج از آنها حذف شده و به علت نداشتن مرکزیت باعث بزرگتر نشان دادن محیط همچنین فرش افشان باعث دلبازتر شدن محیط می‌شود. فرش های ۱۲ متری افشان این روزها جز پرفروش ترین های فرش ماشینی است.

فرش ۱۲ متری خشتی

این فرش ها نیز جزو فرش های اصیل می باشد که زیبایی منزل شما را دو چندان می‌کند به علت تقسیم بندی زمینه به خانه های کوچکتر، طرح ها شلوغ و ریز بافت به نظر می آیند و برای کسانی که دکوراسیون های خلوت دارند این فرش ها پیشنهاد می شود.

فرشهای ۱۲ متری تلفیقی

همانگونه که از نام فرش مشخص است این فرش ها از تلفیق چند طرح به دست می آید. گاهی تلفیق خشت و ترنج، گاهی تلفیق افشان و ترنج و گاهی مجموعه‌ای از این طرح ها می باشد که اصالت این طرح ها را بسیار زیاد کرده است. برای اینکه منزل شما شلوغ نشان داده نشود بهتر است در کنار فرش تلفیقی از مبلمان ساده و تک رنگ استفاده کنید.


فرش ۱۲ متری ۵۰۰ شانه

فرش های ۱۲ متری ۵۰۰ شانه اکریلیک: اصولاً در فرشهای با شانه و تراکم پایین فرش های با کیفیت خوب اما مقرون به صرفه هستند که از این بین میتوان به ۵۰۰ شانه های ۱۲ متری بلوچ کاشان اشاره کرد. علاوه بر کیفیت بالا سبکی و نرمی فوق العاده ای دارد.
فرشهای ۱۲ متری ۵۰۰ شانه پلی استر: این فرش ها جزو فرش های ارزان دسته بندی می شوند و در مجموع مناسب مکانهای کم رفت و آمد می باشد چرا کیفیت و دوام نخ اکریلیک را ندارد.

فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه

فرشهای ۱۲ متری ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ اکریلیک: این فرش ها با نخ اکریلیک و قیمت تقریبا مناسب و همچنین ضخامت قابل ملاحظه‌ای مناسب برای سالن و پذیرایی شما می باشد.
فرشهای ۱۲ متری ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ اکریلیک: این فرش ها با تراکم پایین تر نیز فرش خوش قیمت با کیفیت خوب می باشد که دارای ضخامت ایده آل و مناسب مکان های پر رفت و آمد می باشد. کسانی که به سراغ فرشهای ۱۲ متری این شانه و تراکم می‌روند از فرش، بیشتر از مبلمان استفاده می کنند.

فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه

فرش 12 متری

خرید فرش ۱۲ متری

فرشهای ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه فرش هایی با تراکم ۳۶۰۰ می باشند، در صورتی که جنس آنها اکریلیک باشد می‌توانند بسیار ایده‌آل باشند و در عین حال پرطرفدار هستند. در فرشهای ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه در یک سانت فرش، باید دوازده گره خورده باشد که از لحاظ شانه و تراکم ایده آل تر از فرش ۷۰۰ شانه است اما دارای ظرافت بیشتر و ضخامت کمتری می باشد. فرش های ۱۲۰۰ شانه از برندهای معتبر کاشان در هایپر فرش موجود میباشد.

فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه

فرشهای ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ جز ظریف ترین و نازکترین فرش های موجود در بازار می باشد. بسیاری از زوج های جوان و خانواده هایی که از تکرار خسته شدند به فرش های ۱۵۰۰ شانه بسیار علاقه‌ نشان می‌دهند. حرکت به سمت موج نو در صنعت فرش پذیرش ظرافت ایجاد شده در فرش های جدید می باشد.

فرش ۱۲ متری چند کیلو است؟

فرشهای ۱۲ متری در شانه و تراکم های متفاوت دارای وزن های گوناگون می باشد

  • فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه معمولاً ۴۵ کیلو
  • فرشهای ۱۲ متری ۱۰۰۰ شانه معمولا ۴۵ کیلو
  • فرشهای ۱۲ متری ۷۰۰ شانه حدود ۴۳ کیلو

همانطور که مشاهده میکنید این باور که فرشهای ۷۰۰شانه سنگین‌تر از فرش تراکم بالاتر است کاملاً اشتباه می باشد. در هایپرفرش می توانید به دوصورت نقد و اقساط خرید نمایید. در خرید نقد می توانید از ۱۰ درصد تخفیف بهره ببرید و در خرید اقساط فرش از خرید به صورت شرایطی استفاده نمایید. در هایپرفرش انواع طرح های فرش ماشینی از جمله فرش مدرن، فرش افشان، فرش لچک و ترنج، فرش خشتی، فرش نایین، فرش تلفیقی، فرش بلوچ، فرش پتینه، فرش کودک، فرش آشپزخانه انواع رنگبندی ها از جمله فرش کرم، فرش فیلی، فرش سرمه ای، فرش لاکی، فرش طوسی، فرش دودی، فرش نوک مدادی، فرش اطلسی و …. موجود می باشد که به راحتی با اضافه کردن به سبد خرید قابل سفارش است.


فرش ماشینی ۱۲ متری دیجی کالا

فرش ماشینی ۱۲ متری دیجی کالا یکی از استانداردهای ثابت در تولید فرش ماشینی است. معمولاً فرش‎ها در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری به صورت ماشینی و دستباف بافته می‎شوند. ابعاد فرش ۱۲ متری در واقع بر حسب متر مربع است. فرش با طول ۴ متر و عرض ۳ متر (چند سانتیمتر خطا) بافته می‎شود.
فرش ماشینی ۱۲ متری دیجی کالا در ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه تولید می‎شود. مسلما هر چقدر تعداد گره در یک متر بیشتر باشد قیمت و کیفیت فرش بالاتر است. ظاهر و بافت فرش نیز ظریف‎تر و لطیف‎تر خواهد بود. فرش ۱۲ متری ۷ رنگ، ۸ رنگ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ با توجه به نوع طرح دسته بندی می‎شود. شما می‎توانید انواع فرش‎های مدرن، کلاسیک، طلاکوب پتینه و… را در ابعاد ۱۲ متری خریداری کنید. از متریال‎هایی مانند پشم، نخ اکریلیک و ابریشم مصنوعی برای بافت آن استفاده می‎کنند.

نویسنده مطالب هایپرفرش

فرش 12 متری

  • ویژگی های فرش 12 متری چیست؟
    فرش 12 متری یا همان فرش 3 در 4 از سایزهای استاندارد فرش ماشینی است که از دیرباز در منازل ما ایرانیان جای داشته. اکنون به علت آپارتمانی شدن منازل و کوچک شدن متراژ منازل استفاده از فرش های 12 متری کمتر شده و یا جای خود را به فرش های 9 متری داده است.
  • فرش 12 متری برای چه قسمت از منزل مناسب است؟
    فرش 12 متری برای جاهای بزرگ مناسب است و بسته به سلیقه شما می تواند کل محیط را گرفته و یا در وسط سالن پهن کنید. اگر فرش 12 متری برای محیط شما بزرگ است می توانید از فرش 9 متری استفاده کنید.
  • قیمت فرش های 12 متری
    قیمت فرش های 12 متری بسته به جنس و برند متفاوت می باشد. در هایپرفرش می توانید قیمت های به روز فرش ماشینی 12 متری را مشاهده نمایید.

6 دیدگاه در “قیمت و خرید فرش ۱۲ متری

  1. پرستو گفت:

    سلام فرش ۱۲ متری میخوام چطور میتونم سفارش بدم؟
    تخفیف روی فرش های ۱۲ متری هست؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      همه فرش ها سایز ۱۲ متری دارند و از لیست کشویی کنار تصویر فرش میتونید سایز فرش ۱۲ متری را انتخاب نموده و به سبد خریدتان اضافه نمایید.
      دررابطه با تخفیف، بله تمامی فرش ها تخفیف ۱۰ درصد لحاظ شده. چنانچه فرش ۱۲ متری منتخب شما تخفیف نداشت می توانید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید.
      سوال دیگری باشه بنده در خدمتم

  2. پروانه گفت:

    سلام فرش ۱۲ متری طرح آسا مال شرکت قیطران هست. آیا این طرح موجود دارید؟ میتونم بخرم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    پروانه هستم از تهران

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      فرش ۱۲ متری طرح آسا از طرح های جدید فرش قیطران هست که به تازگی در فروشگاه اینترنتی هایپرفرش ایجاد شده. شما می توانید فرش طرح آسا را خرید نمایید. ارسال رایگان، تضمین قیمت و گارانتی از خدمات هایپرفرش می باشد.

  3. مرادی گفت:

    فرشهای تخفیفیتون را لطفا به شماره موبایل ۰۹۹۰***۱۷۵۱ برام ارسال کنید

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست و همراه عزیز
      فرش ۱۲ متری تخفیفی خدمت شما ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *