ایده های ارزان برای مدرن کردن دکوراسیون منزل

این روزها با گرانی بسیاری از مواد اولیه و یا حتی وسایل استفاده شده در دکوراسیون، تغییر در منزل بسیار هزینه بردار و گاهی غیر ممکن است. اما شما می توانید به سادگی و با هزینه کم خودتان آرام‌آرام وسایل تکراری یا دمده منزل خود را به روز کنید و به مدرن کردن دکوراسیون منزلتان کمک کنید.

۱- برای اولین قدم می‌توانید مبلمان خود را بررسی کنید

مدرن کردن دکوراسیون + 3 ایده ارزان

سعی کنید از کاورهای مبل پلاستیکی یا پارچه های قدیمی با رنگ های تیره استفاده نکنید. رنگ های شاد تر می تواند بسیار محیط اطراف شما را شاد کند. از پارچه آبی زنده یا نارنجی و زرد استفاده کنید. کاور ها را به شکلی بدوزید که قسمت هایی که با فرش، دستها و بدن شما در تماس است را بپوشاند. کاوری که در تصویر می بینید بسیار ایده‌آل و مدرن می باشد، زیرا هم رنگ مبلمان شما را به صورت کامل نمی پوشاند و هم بسیار ایده آل است و همچنین طریقه دوخت آن بسیار آسان می باشد. مدرن کردن دکوراسیون شما میتوانید با اسپرت شدن نیز اتفاق بیفتد که برای اسپرت‌تر کردن محیط از مغذی های رنگی کاور خود استفاده کنید و یا حتی لبه های کاور را برگردانید. می‌توانید در پشت کاور از پارچه های مشمایی استفاده کنید تا در صورتی که آب بر روی آن ریخته شد به مبل نفوذ نکند. به شما تبریک می گوییم با پارچه به میزان کم و چند درز دوختن یک کاور کاربردی، مدرن و زیبا طراحی کردید. می توانید از کوسن های رنگی استفاده کنید، در این میان از رنگ زرد قافل نشوید و از رنگهای گرم دیگر نیز استفاده کنید. البته این سلیقه شماست ما به آن اعتماد داریم. با هایپرفرش، هایپرمارکت تخصصی فرش همراه باشید.


۲- تعویض فرش های قدیمی با فرش های مدرن

مدرن کردن دکوراسیون + 3 ایده ارزان

من راه حلی برای تغییر فرش های قدیمی به ذهنم نمی‌رسد، انگار تعویض تنها و آخرین راه است. فرش تاثیر بسیار زیادی در مدرن کردن دکوراسیون شما دارد. فرش هایی با رنگ های خنثی و البته تعداد رنگ محدود، ساده و شیک. این یکی از الزامات برای مدرن شدن دکور شماست. فرش پتینه را تجربه کنید؛ تعویض فرش می تواند دنیای خانه شما را عوض کند. وقتی قرار است داشتن فرش مدرن را تجربه کنید مطمئن باشید دکوراسیون شما زیر و رو می شود. فرش را از محیط خود کوچک تر انتخاب کنید، بگذارید حتما اطراف آن خالی بماند اصلا به فکر پر کردن زیر مبلمان با موکت یا فرش نباشید. بگذارید فرش شما خودش را به همین شکل نشان دهد. خبر ویژه اینکه می توانید در هایپرفرش از طرح تعویض فرش کهنه با نو استفاده نمایید. در این روش عکس فرشتان را در واتساپ برای ما ارسال مینمایید. پس از قیمت گذاری می توانید فرشتان را با باربری ارسال نمایید و پس از آن فرش جدید خود را سفارش دهید. برای ارسال فرش و یا دریافت راهنمایی بیشتر می توانید به شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در واتساپ پیام دهید ما به صورت ۲۴ ساعته برای مدرن کردن دکوراسیون شما پاسخگوییم.


همچنین

می توانید یک دیوار به رنگ مبلمان خود داشته باشید یا طرح های پتینه. می‌توانید بقیه دیوارها را به صورت نامحسوس کمی طرح بیندازید و رنگ فرش خود از رنگ طوسی، فیلی، دودی یا زغالی انتخاب کنید. این یک ایده ی بسیار جدی و جالب است. می توانید از فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه پتینه استفاده کنید. فرش های اکریلیک با شانه و تراکم پایین تر قیمتی مناسب تر خواهند داشت. قیمت فرش در مجموعه هایپرفرش به صورت مدام در حال به روزرسانی است و سعی کرده ایم با کمترین قیمت فرش را به منازل شما عزیزان ارسال کنیم.

مدرن کردن دکوراسیون + 3 ایده ارزان


۳- طراحی قالب برای رنگ کردن دیوار ها

اگر نقاشی و طراحیتان خوب است خودتان این کار را انجام دهید در غیر این صورت می توانید از دفتر های مخصوص این کار کمک بگیرید. تصویرتان را روی یک کارتون یا چوب یا حتی فلز هک کنید و دور تا دور آن را ببرید. می توانید طرح خود را نزدیک به طرح های فرشتان استفاده کنید. این سلیقه و خواسته شماست. از رنگ طوسی کمرنگ استفاده کنید. طرح ها را به صورت ساده یا پتینه روی دیوار بیندازید، با این ایده می توانید یک دیوار رنگی نیز برای تلویزیون خود طراحی کنید. با قلمو کناره های طرح را کمی کش و قوس دهید. رنگ را کم و زیاد پخش کنید و اجازه دهید حس پتینه یا کهنه نما را به خودتان و اطرافیانتان القا کند. حتی شما می توانید قالب های خود را با فوم درست کنید، فوم همیشه و همه جا در دسترس شماست. طرح خود را بر روی فوم منعکس کنید و با یک تیغ موکت بری دور تا دور آن را ببرید. با یک قلمو دورتادور طرح را بر روی دیوار طراحی کنید و بعد رنگ را داخل آن با فرچه نقاشی یا یک پارچه مچاله شده بزنید. می توانید رنگ را به صورت نامنظم به دیوار بزنیم اگر قصد اجرای طرح پتینه بر روی دیوار را دارید، زیاد حساسیت به خرج ندهید. در فرش پتینه چیزی به نام تقارن وجود ندارد و رنگ ها به صورت مساوی تقسیم نمی شوند. کافیست به این کار علاقه داشته باشید به سادگی دیوار منزل خود را به صورت کاملا مدرن رنگ آمیزی کنید و محیط زندگی خود را با رنگ آمیزی دیوار تغییر دهید. به شما تبریک می‌گویم شما نکات مدرن کردن دکوراسیون خود را به سادگی انجام دادید.

مدرن کردن دکوراسیون + 3 ایده ارزان

۴- تغییرات جزئی رنگی

می توانید کوسن های رنگی درست کنید می توانید و همچنین پرده های ساده رنگی در اتاق خود آویزان کنید. عسلی های قدیمی خود را رنگ کنید و از رنگ های شاد استفاده کنید. می توانید حتی به سلیقه خود هر عسلی را به رنگ های متفاوت درآورید. این در مواردی بسیار جذاب و مفید است که مبلمانتان نیز رنگ های متفاوت داشته باشد. مثلا عسلی ها با کوسن ها یک رنگ باشد. از رومیزی دیگر استفاده نکنید می توانید از یک شیشه رنگی برای سطح میز استفاده کنید. از گل های طبیعی و زنده یا مصنوعی که بسیار نزدیک به طبیعی باشد استفاده کنید. از رزهای آبی مصنوعی، از چراغ خواب های مدرن، از جاشمعی های مدرن استفاده کنید و وسایل سنتی خود را برای روز مبادا در کارتون گذاشته و به انباری ببرید. از گلدان های خاص برای کاکتوس ها و یا هر گیاه دیگری که تمایل دارید استفاده کنید. گلدان های سفید و گلدان های مشکی بهترین انتخاب برای شما هستند. سفید رنگ مکمل تمام رنگ هاست و به سادگی با همه رنگ ها هماهنگ می شود. می توانید از شمع های خاص و زیبا برای تزیین اطراف استفاده کنیم. این را فراموش نکنید، شما قابلیت این را دارید که از یک جسم دور انداختنی زیباترین را خلق کنید. فقط توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون مدرن دارید به فکر خلق چیز های مدرن باشید. شما حتی می توانید با بادکنک های رنگی گلدان های رنگی درست کنید. این را مطمئن باشید که بعد از تمرین و ممارست شما هر روز یک ایده جدید برای زیباتر شدن منزل خود خواهید داشت. هرگز خودتان را دست کم نگیرید شما قهرمان زندگی خودتان هستید.

در آخر باید بیان کنم که در هایپرفرش می توانید انواع فرش ماشینی را در طرح های مختلف از برندهای متفاوت تهیه نمایید. در رابطه با طرح های فرش می توان به فرش افشان، فرش لچک و ترنج، فرش خشتی، فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش دستبافگونه، فرش بلوچ اشاره کرد و برای رنگ ها می توان علاوه بر رنگ کرم، سرمه ای، لاکی، نسکافه ای، به رنگ های مدرن فرش مانند فرش فیلی، فرش طوسی، فرش ذغالی و … اشاره کرد. همچنین برندهای معتبر مانند فرش قیطران، فرش ساتراپی یا شاهکار صفویه، فرش پامچال، فرش سیزان، فرش محتشم و ….

نویسنده مطالب هایپرفرش

مدرن کردن دکوراسیون

  • مدرن کردن دکوراسیون با چند راهکار ساده، امکانپذیر است؟
    در این متن با چند راهکار بسیار ساده می توانید دکوراسیون مدرن و جدیدی داشته باشید. تنها کافیست چند اصل را رعایت کنید که به صورت مختصر و مفید توضیح داده ایم.
  • فرش مدرن تاثیر زیادی بر روی محیط منزل دارد؟
    با توجه به مدرن شدن وسایل منزل باید فرشتان هم مدرن باشد. در این متن طرحی فوق العاده برای تغییر فرشتان نیز بیان شده است و دیگر نیازی نیست به دنبال راهکارها و وام های مختلف برای تغییر فرشتان نیست.
  • آیا لازم است که دکوراسیون منزل را مدرن کنیم؟
    به قطع می توان گفت بله. لازم است برای روحیه خود، برای زیبایی منزل تغییراتی در دکوراسیون منزل خود بدهید. مدرن کردن منزل الزاما نباید با هزینه های زیاد باشد. در این متن با یک رنگ و قلمو تغییر فراونی را مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *