خرید فرش ساده بدون طرح

مهم نیست کفپوش پذیرایی، حال و یا اتاق خواب شما چقدر زیبا باشد، اتاق شما بدون فرش ناقص به نظر می رسد. فرش به منزله آخرین تکه گمشده یک پازل می ماند. با اضافه شدن فرش به سالن تمامی عناصر به بهترین وجه ممکن  کنار یکدیگر می نشیندد و زیبایی خود را بیش از پیش نمایش می دهند. در این قسمت قصد داریم یکی از سبک های فرش، فرش ساده بدون طرح را با هم بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات تخصصی در این حوزه می توانید، در محتوای پرفروش ترین طرح فرش ماشینی همراه ما در هایپر فرش باشید.

فرش ساده یا بدون طرح (ترند در حال حاضر بازار) برخلاف فرش های سنتی بدون طرح و نقشه طراحی می شوند. این محصولات با بافت نرم، خطوط تمیز و رنگ های خنثی به هر فضایی ظرافت و زیبایی می بخشند.

خرید فرش ساده بدون طرح-1

فرش ساده و بدون طرح در دکوراسیون :

استفاده از فرش های ساده  و بدون طرح در دکوراسیون های مدرن و مینیمال وزن بصری و تعادل در فضا ایجاد می کند، همچنین آنها به راحتی می توانند سالن شما را بزرگتر نشان دهند. استفاده از طراحی های آیستره و انتزاعی در فرش های ساده و بدون طرح آنها را برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال مناسب تر می کند. فرش های مدرن به عنوان یک وجه تمایز و و نقطه قوت در دکوراسیون، می تواند زیبایی عناصر را هر چه بیشتر به رخ بیننده بکشد.

خرید فرش ساده بدون طرح-2

مزایای انتخاب و خرید فرش ساده بدون طرح:

  1. فرش های ساده و بدون طرح غالبا با رنگ های یکنواخت و الگوهای ساده طراحی می شوند. این دسته از فرش ها بخاطر وجود طراحی های ساده آنها را به انتخابی مناسب برای فضا تبدیل می کند.
  2. فرش های ساده بدون طرح به راحتی با تمام سبک های دکوراسیون مدرن، مینیمال، کلاسیک و.... ست می شوند.
  3. در برخی مواقع، فرش‌های با طرح‌های پیچیده ممکن است با سایر الگوها و عناصر دکوراسیونی در فضا رقابت کنند و باعث شلوغی شوند. اما فرش‌های ساده بدون طرح، به دلیل طراحی ساده و کم‌جزئیات، می‌توانند فضا را آرام و منظم نگه دارند. این نوع فرش‌ها باعث ایجاد یک حس آرامش و سکون در فضا می‌شوند و می‌توانند برای استراحت و رفع استرس مفید باشند.

خرید فرش ساده بدون طرح-4

 

قیمت فرش ساده بدون طرح:

قیمت فرش ساده بدون طرح، به ویژگی های فرش بستگی دارد. نوع نخ، شانه، تراکم، ابعاد و .... از فاکتور های تعیین قیمت فرش هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه قیمت گذاری فرش ماشینی، می توانید مقاله قیمت فرش کاشان را مطالعه فرمایید. در ادامه  بخشی از کالکشن فرش های فرش ساده بدون طرح تقدیم نگاه زیبای شما می شود.

انتخاب و خرید فرش ساده بدون طرح:

انتخاب رنگ های روشن به روشن تر و بزرگ تر نشان داده شدن فضا کمک می کند. اما به راحتی لک می شوند. در مقابل رنگ های تیره تر مثل دودی، کمتر لک و کثیفی را نشان می دهد. در واقع چرک تاب هستند.

در زمان انتخاب علاوه بر توجه به طرح و رنگ باید ابعاد را هم در نظر داشته باشید. یک فرش کوچک در اتاق بزرگ می تواند فضا را کوچک و بهم ریخته نشان دهد. در مقابل فرش بزرگ در فضای کوچک می تواند عمق بیشتری به فضا دهد و فضا را بزرگتر نشان دهد. بنابراین در  زمان انتخاب اندازه ها را فراموش نکنید.

خرید فرش ساده بدون طرح-5

چیدمان فرش ساده بدون طرح در دکوراسیون مینیمال:

غالبا فرش در دکوراسیون های مینیمال در مرکز اتاق قرار می گیرد. رعایت این قاعده باعث ایجاد یک نقطه کاونی متمرکز در فضا می شود. در این حالت فرش بیش از  قبل در محوریت توجه قرار دارد. در اتاق خواب دو انتخاب دارید، می توانید فرش را زیر تخت قرار دهید، به نحوی که  فرش فقط دو سوم پایینی تخت را پوشش دهد و بالای تخت خواب خالی باشد و یا اینکه فرش را کنار تخت پهن کنید. در حالت اول پایه های تخت ممکن است به فرش آسیب برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *