فرش ماشینی غرب تهران

فرش ماشینی غرب تهران، با ورود اینترنت و پیشرفت تکنولوژی همه کارها راحت و آسان شده است. در گذشته مردم به دنبال خانه هایی در مرکز شهر بودند که به مغازه های مختلف دسترسی راحتی داشته باشند. اما امروزه ما شاهد هستیم که دیگر بعد مکان مهم نیست و شما در هر کجا که باشید میتوانید از تمام دنیا خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید. اگر شما در منطقه غرب تهران زندگی میکنید و به دنبال نمایشگاه فرش ماشینی در غرب تهران هستید. میتوانید محصولات ما را در سایت ما مشاهده و ثبت سفارش نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده فرش در نمایشگاه های فرش نیاز به زمان زیادی خواهید داشت. اما برای دیدن طرح ها و مدل های ما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز و در کمترین زمان محصولات ما را مشاهده و بررسی کنید. همچنین امکان مقایسه بین محصولات و بررسی نظرات مشتریان برای شما فراهم است. برای خرید اینترنتی فرش ماشینی در کمترین زمان با هایپرفرش همراه باشید.

فرش ماشینی غرب تهران

خرید اینترنتی فرش ماشینی غرب تهران

  1. فرش ماشینی شهرک غرب
  2. تابلو فرش ماشینی غرب تهران
  3. نمایندگی فرش ماشینی غرب تهران
  4. خریدار فرش ماشینی غرب تهران

فرش و زیرانداز از قدیم الایام تا امروز برای بشر یک نیاز ضروری بوده است. با توجه به اقلیم و سبک زندگی هر شهر یا کشور طرح ها و جنس های مختلفی مورد استفاده قرار میگرفتند. در ایران زیلو، جاجیم و… که بانوان به صورت دستی میبافتند به عنوان زیرانداز استفاده میشد که ضخامتی همچون فرش ۷۰۰ شانه دارد. بعد از گذشت زمان بانوان از الیاف های گوناگونی برای بافتن زیرانداز استفاده کردند. تا جایی که بهترین زیرانداز فرش دستباف با نخ چله و کرک و پشم بود. این مدل فرش هم پیشرفت کرد و با ورود نخ ابریشم به فرش دستباف ظرافت و زیبایی آن بیش از پیش شد. در دهه ۵۰ اولین فرش ماشینی با دستگاه های مخمل بافی بافته و روانه بازار ایران شد. در آن سال ها فرش های بلژیکی نیز به ایران وارد شدند و این واردات فرش ماشینی باعث شد تا از صنعت فرش ماشینی بیش از پیش استقبال شود. در واقع فرش های بلژیکی به مردم نشان دادند که فرش ماشینی نیز میتواند خوب باشد.
در حال حاضر فرش ماشینی تولید شده در ایران علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای اروپایی، آمریکایی، عربی و… صادرات می شود. کیفیت فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ در ایران و جهان زبان زد است. کشور ترکیه با توجه این که شرایط تحریمی مانند کشور ما را ندارد بالاترین کیفیتی که در فرش ماشینی تولید می کند فرش ۱۰۰۰ شانه است. این در حالی است که اخیرا فرش ۱۶۰۰ شانه و ۱۷۰۰ شانه در ایران به تولید انبوه رسیده است.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

فرش ماشینی شهرک غرب

در فرش ماشینی همه چیز از یک نخ شروع میشود و به یک فرش تمام میشود .اگر شما در شهرک غرب هستید و به دنبال نمایشگاه فرش ماشینی شهرک غرب میگردید. ما نمایشگاه آنلاین هایپر فرش را به شما معرفی می کنیم. در این نمایشگاه تنوع طرح و رنگ بیشتری را می توانید مشاهده کنید .جنس نخ در فرش ماشینی و حتی در فرش دستباف تعیین کننده کیفیت و دوام است و در فرش ماشینی نخ اکریلیک بیشترین دوام و عمر را دارد و همچنین فرش را براق و زیباتر می کند.برای خرید فرش اکریلیک با هایپرفرش همراه باشید. نخ های پلی استر، ابریشم مصنوعی، ورژن، بی سی اف و نخ های پلی پروپیلن همه از خانواده نخ های پلاستیکی هستند. منشا این نخ ها نفت است و کیفیت های این نخ ها با یکدیگر متفاوت است. در نگاه کلی فرشی که با این نخ ها تولید شود کیفیت خوبی ندارد و در ۶ ماه تا ۲ سال این فرش کاملا سفت و ضمخت می شود. نخ این فرش ها لطیف نیست و در زمان لمس کردن احساس زبری دارید.
بهترین نخ فرش ماشینی نخ اکرلیک است این نخ از نظر لطافت و نرمی درجه یک است و با گرما و فشار خراب نمیشود. فرش هایی که با نخ ۱۰۰ درصد اکرلیک بافته می شوند با گرمای اتو و قابلمه داغ نمی سوزند و سفت نمی شوند. همچنین این فرش ها با کوبیده شدن در زیر مبل و یا سایر وسایل حالت نمی گیرند و اصطلاحا فرش ضد کوبش هستند. در زمان تولید نخ اکرلیک این نخ را تا دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد گرما می دهند و پرز های آن را می گیرند. فرش های تولید شده با نخ ۱۰۰% اکرلیک بدون پرز و حساسیت هستند. البته بدون پرز بودن این طور نیست که هیچ پرزی نداشته باشند بلکه فقط با یکی دو بار جارو زدن تمام می شود و مانند فرش های قدیمی نیست که همیشه پرز می دهند. این روزها خرید فرش طوسی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و البته این رنگ به علت خنثی بودن و ست شدن با تمامی رنگ ها و همچنین چرک تاب بودن انتخاب عاقلانه ای است.

تابلو فرش ماشینی غرب تهران

تابلو فرش ماشینی غرب تهران

خرید تابلو فرش ماشینی غرب تهران

یکی از نفیس ترین هدایای این روزها تابلو فرش ماشینی است زیرا تابلو فرش های جدید با دستگاه های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه بسیار ریز بافت و زیبا هستند. تابلو فرش منظره و تابلو فرش آیه در فرش ماشینی واقعا زیبا هستند. اگر به دنبال هدیه ای مناسب و ماندگار هستید پیشنهاد ما به شما خرید تابلو فرش ماشینی است. تراکم بالای تابلو فرش ماشینی باعث شده است که برخی از افراد آن را با تابلو فرش دستباف اشتباه بگیرند. زیبایی و ظرافت تابلو فرش ۱۵۰۰ شانه باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند. شما در کدام منطقه تهران زندگی میکنید؟ فرقی ندارد کجای تهران یا کجای ایران باشید. ما در مجموعه هایپر فرش به عنوان مرجع فرش ماشینی ایران در همه جا در کنارتان هستیم. جدیدترین مدل های تابلو فرش ماشینی را میتوانید در سایت ما مشاهده نمایید. همچنین تحویل تابلو فرش ماشینی در غرب تهران درب منزل است. برای سفارش تابلو فرش می توانید چهره و یا تصویر انتخابی خود را برای کارشناسان ما ارسلا کرده و تهیه نمایید.

نمایندگی فرش ماشینی غرب تهران

اگر به دنبال نمایندگی فرش ماشینی در غرب تهران هستید کافیست به سایت ما مراجعه نمایید. ما یک شعبه سیار در تلفن همراه شما و کامپیوتر شما داریم. محصولات ما در شانه و تراکم های مختلف و همچنین در مدل ها و رنگ های مختلف در سایت موجود است. خرید فرش کاشان بدون واسطه ارزان تر است زیرا نمایندگی ها و نمایشگاه های فرش هزینه ها و منافع خود را دارند. در صورتی که فرش را بدون واسطه خریداری نمایید قیمت تمام شده بسیار پایین تر از قیمت نمایشگاه های فرش و نمایندگی ها خواهد بود. زیرا در این مکان ها علاوه بر منافع و سود حاصل از فروش، هزینه ها و… نیز به قیمت نهایی فرش افزوده میشود. با خرید مستقیم فرش از هایپر فرش شما میتوانید بدون واسطه و با قیمتی بسیار ارزان تر فرش مورد نیازتان را خریداری نمایید.

تنوع طرح ها و رنگ ها در سایت هایپر فرش فراتر از چند نمایشگاه فرش است. یک نمایشگاه فرش با متراژ بسیار بزرگ میتواند حداکثر ۱۰۰ مدل فرش را برای نمایش قرار دهد و بقیه مدل ها امکان نمایش ندارند و شما باید عکس آن ها را مشاهده نمایید .اما در سایت هایپر فرش شما می توانید بیش از ۴۰۰ طرح و رنگ را مشاهده نمایید. طرح هایی همچون فرش افشان، فرش لچک و ترنج، فرش تلفیقی، فرش پتینه، فرش اتاق کودک، فرش آشپزخانه و غیره. همچنین با مقایسه بین طرح ها و رنگ ها میتوانید بهترین فرش را انتخاب و خریداری نمایید. تمامی سفارشاتی که در انبار هایپر فرش موجود باشد در ۲۴ ساعت برای شما ارسال می شود. هدف ما در مجموعه هایپر فرش ایجاد احساس رضایت و لذت از یک خرید خوب در خاطر شما است. مطمئن باشید با یک بار خرید از هایپرفرش مشتری دائم ما خواهید شد.

فرش ماشینی غرب تهران

خرید اینترنتی فرش ماشینی غرب تهران

خریدار فرش ماشینی غرب تهران

در صورتی که خریدار فرش ماشینی در غرب تهران هستید این موضوع لازم به ذکر است که شما میتوانید جدیدترین مدل های فرش ماشینی را در سایت ما مشاهده و ثبت سفارش کنید. تحویل سفارشات درب منزل شما مشتریان عزیز در منطقه غرب تهران خواهد بود. تمام محصولات ما دارای ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت هستند. یک فرش خوب ویژگی هایی دارد که نشان دهنده کیفیت و دوام آن است. به طور مثال فرش های با نخ اکرلیک از نظر دوام و کیفیت بسیار خوب هستند. این فرش ها در استفاده های معمولی بین ۱۰ تا ۱۵ سال دوام دارند. فرش ماشینی خوب دارای ضمانت نامه با مدت زمان طولانی است. چون تولید کننده به کالای تولیدی خودش اطمینان دارد. ولی اگر دقت کرده باشید محصولات نا مرغوب و بی کیفیت فقط به صورت کلامی و شفاهی توسط فروشنده ضمانت میشوند و در صورت بروز مشکل فروشنده ضمانت کلامی خود را قبول نمیکند. در زمان خرید فرش از فروشنده ضمانت نامه کتبی با مهر شرکت تولید کننده فرش دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از طریق شرکت برای گارانتی فرش تان اقدام کنید. خرید اقساطی فرش ماشینی در هایپرفرش به راحتی حتی در شهرهای دیگر نیز امکانپذیر است.

کلام پایانی

مهم ترین اصل در فرش ماشینی شانه، تراکم و نخ فرش است. در زمان خرید به این موارد بسیار دقت نمایید. زیرا این موارد نشان دهنده کیفیت و دوام این فرش خواهند بود. نکته مهم: هر چه شانه و تراکم بیشتر شود الزاما فرش بهتر نخواهد بود! شاید دوام یک فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ از یک فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ بیش تر باشد. شرایط نگهداری از فرش و شرایط استفاده و شستشو در دوام و عمر فرش بسیار تاثیر گذار هستند. همچنین جنس نخ در فرش بسیار مهم است. پس در زمان خرید به جنس نخ فرش بیش تر دقت کنید. نخ های اکریلیک نرم و لطیف هستند و در صنعت فرش ماشینی بهترین نخ محسوب میشوند. مجموعه هایپرفرش جدیدترین مدل های فرش ماشینی و خرید روفرشی را با ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت به شما عرضه مینماید. شما مشتریان عزیز می توانید جدیدترین مدل های فرش و روفرشی را در سایت ما مشاهده نمایید. در پایان از اینکه با ما همراه بودید متشکریم. شما می توانید در پایین همین نوشته نظرات و انتقادات خود را برای ما بنویسید.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *