فرش ماشینی صادراتی

فرش ماشینی صادراتی ایران بعد از فرش دستباف ایرانی راهی بازار های جهانی شد. اعتبار فرش دستباف ایرانی راه را برای ورود فرش ماشینی به بازارهای جهانی باز کرد. در گذشته فرش ماشینی کیفیت پایینی داشت و امکان رقابت با فرش دستباف را نداشت. با ورود تکنولوژی های جدید و دستگاه های جدید به صنعت فرش ماشینی شاهد تغییرات وسیعی در شانه و تراکم فرش ماشینی بودیم. با تغییراتی که در شانه و تراکم فرش ماشینی رخ داد نقشه های فرش ماشینی نیز دست خوش تغییر شدند. نقشه های جدید ریز بافت تر و زیبا تر از قبل شدند تا جایی که نام دستباف گونه در پی فرش ماشینی قرار گرفت. برای خرید فرش همراه هایپرفرش باشید.

فرش ماشینی صادراتی

خرید فرش ماشینی صادراتی

  1. فرش ماشینی صادراتی کاشان
  2. فرش ماشینی صادراتی تبریز
  3. بهترین فرش ماشینی صادراتی
  4. خرید فرش ماشینی صادراتی
  5. قیمت فرش ماشینی صادراتی
  6. فرش صادراتی کاشان
  7. فرش صادراتی مشهد
  8. خریدار فرش صادراتی

برای صادرات فرش ماشینی چند مقوله لازم است که یکی از آن ها داشتن استاندارد ایران است. فرش های صادراتی باید برای خروج از کشور دارای استاندارد ایران باشند و اگر کشور مقصد دارای شرایط و قوانینی باشد باید آن هم در تولید رعایت شود. به طور مثال فرش های ماشینی صادراتی که به کشور های اروپایی و آمریکایی صادر میشوند باید نشان استاندارد اروپا CE را داشته باشند .در صورتی که فرش صادراتی دارای نشان های استاندارد و گواهینامه های ایزو نباشد امکان صادرات این محصولات به کشور های جهان اول یا پیشرفته غیر ممکن است. البته محصولاتی که به کشور های افغانستان و پاکستان و عراق صادر میشوند نیاز به استاندارد های خاصی ندارند و با هر کیفیتی که باشند صادر میشوند. اما به صورت کلی محصولی صادراتی است که کیفیتی ممتاز و درجه یک داشته باشد. این روزها شاهد صادرات فرش پتینه به میزان بسیار زیادی هستیم. خرید فرش پتینه در ایران و کشورهای دیگر بسیار زیاد شده است.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

فرش ماشینی صادراتی کاشان

شهر کاشان از دیرباز تاکنون در زمینه فرش فعال بوده است .از فرش دستباف تا فرش ماشینی دستباف گونه همه و همه تولید شهر کاشان است. ۷۵ درصد تولیدات فرش ماشینی ایران در شهر کاشان تولید میشود. کیفیت فرش ماشینی کاشان از فرش های بی سی اف بی کیفیت تا فرش های صادراتی با کیفیت است. محصولات ۷۰۰ شانه ،۱۰۰۰ شانه ،۱۲۰۰ شانه ،۱۵۰۰ شانه به صورت صادراتی و درجه یک در کاشان تولید میشوند. این محصولات صادراتی با بالاترین کیفیت و بهترین دستگاه های روز دنیا بافت میشوند.

فرش ماشینی صادراتی کاشان

فرش ماشینی صادراتی کاشان

فرش ماشینی صادراتی تبریز

تبریز نیز مانند کاشان یک شهر با آوازه جهانی در حوزه فرش است. فرش دستباف تبریز یکی از بهترین فرش های جهان است. کیفیت فرش دستباف تبریز باعث شد تا نام ایران و فرش ایران جهانی شود. صادرات فرش تبریز همیشه و در همه حال به کشورهای عربی، اروپایی ،آمریکایی و… وجود داشته است. حتی در زمان رکود و تحریم ها نیز فرش تبریز مشتری خاص خود را دارد. فرش ماشینی صادراتی تبریز نیز یکی از فرش های با کیفیت تولید شده در ایران است. قطعا فرش ماشینی صادراتی تبریز یک گزینه خوب برای خرید است. این روزها فرش طوسی صادرات بسیاری داشته و این به علت ست شدن با تمامی رنگ هاست.

فرش ماشینی صادراتی کاشان

خرید فرش ماشینی صادراتی کاشان

بهترین فرش ماشینی صادراتی

برند های زیادی هستند که فرش ماشینی درجه یک تولید میکنند اما بهترین فرش ماشینی صادراتی کدام برند است. تقریبا تمام برند های تولید فرش که برای صادرات فرش تولید میکنند کیفیت یکسانی دارند. چون استاندارد های فرش درجه یک در همه شرکت ها یکسان است و اگر شرکتی به این استاندارد ها عمل نکند به اعتبار خود لطمه زده است. به همین دلیل شرکت های فرش ماشینی با رعایت همه شرایط فرش درجه یک اقدام به تولید میکنند .شما مشتریان عزیز میتوانید بهترین فرش های ماشینی صادراتی را در سایت ما مشاهده نمایید. تمامی محصولات ما درجه یک و صادراتی هستند و همراه فرش ها ضمانت نامه ارسال میشود.

خرید فرش ماشینی صادراتی

اگر به دنبال خرید فرش صادراتی هستید میتوانید محصولات ما را در سایت بررسی کنید. محصولات ما درجه یک و صادراتی هستند. فرش های صادراتی کیفیت و دوام بیشتری دارند و از همه نظر درجه یک و خوب هستند. این محصولات در بهترین شرایط تولید و تکمیل شده اند. محصولات درجه یک صادراتی دارای نشان استاندارد ایران و اروپا و دارای گواهینامه های ایزو هستند. با خریدن فرش صادراتی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از یک فرش با کیفیت استفاده خواهید کرد. در فرش های صادراتی هیچ گونه تقلبی در نخ و شانه و تراکم صورت نمیگیرد چون این فرش ها توسط سازمان ها و شرکت های استاندارد ایران و اروپایی به صورت موردی بررسی میشوند. در قسمت لیبل فرش های صادراتی شما میتوانید نشان های استاندارد و گواهینامه های آن فرش را ببینید.

قیمت فرش ماشینی صادراتی

همیشه قیمت فرش های صادراتی به دلیل کیفیت بالایی که در تولید و مواد اولیه شان دارند از فرش های معمولی و درجه ۲ و ۳ بالاتر است. این گران بودن به دلیل درجه یک بودن فرش است و ارتباط مستقیمی با دوام و ماندگاری فرش دارد. ضمانت فرش های صادراتی نیز بیش تر از فرش های درجه ۲ و ۳ است و احتمال خرابی فرش های صادراتی بسیار کم و نادر است. زیرا فرش های صادراتی بعد از تولید و آهار به صورت ویژه مورد بازرسی و بررسی قرار میگیرند .در صورتی که فرشی استاندارد های لازم را نداشته باشد و مشکلی در تولید و آهار داشته باشد این فرش نشان درجه یک نمیگیرد. درجه یک بودن فرش یعنی آن که این فرش از همه نظر در حد عالی و خوب است. با خرید فرش ماشینی صادراتی میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا فرش های صادراتی ماندگاری و دوام بیشتری دارند.

فرش صادراتی کاشان

فرش صادراتی کاشان

محصولات صادراتی کاشان با نشان صادراتی و درجه یک به بازارهای داخلی و خارجی عرضه میشوند. فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ تا ۳۰۰۰ به صورت صادراتی و با نخ و الیاف درجه یک بافته میشوند. این فرش ها با خاب های بلند حدودا ۸ الی ۹ میلی متر و با نخ صد درصد اکرلیک تولید میشوند. نخ های اکرلیک هیت ست شده و بدون پرز و حساسیت هستند. فرش های ۷۰۰ شانه صادراتی دستباف گونه هستند و نمای ظاهر خوبی دارند. داشتن استاندارد ایران و اروپا CE در فرش های ۷۰۰ شانه نشان از کیفیت این فرش دارد.

فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ صادراتی یکی از محصولات خاص و درجه یک کاشان است. این فرش از نظر زیبایی و لطافت در حد فرش های دستباف گونه است. اندازه خاب این فرش حدودا بین ۵ الی ۶ میلی متر است. این فرش را میتوان مانند فرش دستباف جمع کرد و با چمدان حمل کرد. دوام و کیفیت این فرش بسیار بالاست به همین دلیل در ایران و خارج از کشور طرفداران زیادی دارد. این فرش به صورت ساده و گل برجسته تولید میشود. نخ های هایبالک در فرش ۱۲۰۰ شانه باعث میشوند تا فرش در زمان آهار به صورت گل برجسته شود.
فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ نیز یکی از محصولات درجه یک و صادراتی فرش ماشینی کاشان است. تراکم فرش ۱۵۰۰ شانه برابر با ۴۵۰۰ است. این تراکم بالا باعث شده است تا رقیب جدی فرش دستباف ۵۰ رج قم باشد. از لحاظ کیفیت و دوام نیز یکی از فرش های با کیفیت تولید کاشان است. صادرات فرش ۱۵۰۰ شانه چند سالی هست که انجام میشود و این صادرات بعد از معرفی فرش ۱۵۰۰ شانه در نمایشگاه دموتکس صورت گرفت. دستگاه ۱۵۰۰ شانه یکی از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های حال حاضر در ایران و جهان است. در کاشان فرش ۱۶۰۰ شانه و فرش ۱۷۰۰ شانه نیز تولید میشوند که بسیار شبیه فرش ۱۵۰۰ شانه است و فقط جنبه صادراتی دارند.

فرش صادراتی مشهد

شهر مشهد چند شرکت فرش ماشینی دارد که سابقه طولانی در تولید فرش ماشینی با کیفیت دارند .این شرکت های با تولیدات با کیفیت و درجه یک توانستهاند بازارهای داخلی ایران و کشورهای همسایه را بدست بیاورند. همچنین شرکت فرش مشهد به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادرات فرش دارد. کیفیت محصولات تولیدی در مشهد بالاتر از کاشان نیست و شاید هم محصولات کاشان از نظر دستگاه و آهار از فرش های تولیدی در مشهد هم بهتر باشند. اما چون شرکت های فرش در کاشان در نام و برندشان از کلمه مشهد استفاده کرده اند. نام فرش مشهد معروفیت و اقبال بیش تری پیدا کرده است. این در حالی است که شاید تمام کسانی که فرش مشهد یا فرش نگین مشهد دارند تولید کاشان باشد. برای راحتی انتخاب شما در اینستاگرام همه روزه محصولات در حال بارگزاری می باشد که داشتن صفحه ما خالی از لطف نیست.

خریدار فرش صادراتی

فرش صادراتی مشهد

شرکت های تولیدی فرش ماشینی در ابتدا توجهی به خریدار فرش صادراتی خود نداشتند. اما از سال ۱۳۹۰ که طرح های فرش ماشینی ایرانی در خارج از کشور مورد استقبال قرار نگرفت. شرکت های تولیدی فرش ماشینی صادراتی با یک اقدام صحیح به بررسی رفتار خریداران کشورهای مختلف نمودند. با بررسی سلیقه مردم کشورهای مختلف متوجه مواردی شدند که تاکنون به آن عمل نمیکردند .به طور مثال مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی فرش هایی با سایز های کوچک خریداری میکنند. سایز های ۶ متری و ۴ متر پرفروش ترین سایز ها در این کشورها هستند. همچنین سایز هایی در این کشورها وجود دارد که جز استاندارد های آن کشورها هستند و در ایران تولید نمیشوند. موضوع سایز فرش های صادراتی در کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس کاملا بر عکس کشورهای اروپایی است. کشورهای عربی فرش اکریلیک ماشینی با سایزهای بزرگ و اصطلاحا ناقواره میخواهند. سبک فرش های صادراتی در گذشته به صورت کلاسیک و ترنج دار بود ولی با گذشت زمان و عدم استقبال جهانی از فرش ایرانی، شرکت های فرش ماشینی با تغییر سبک طراحی اقدام به تولید فرش های ماشینی مدرن کردند. فرش های مدرن صادراتی با تعداد رنگ کمتر و به صورت بدون ترنج و با رنگ بندی های روشن و ملیح تولید میشوند.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *