فرش ماشینی ضد حساسیت

فرش ماشینی ضد حساسیت را با جدیدترین مدل ها در طرح و رنگ های مختلف در سایت ما مشاهده کنید. خیلی از مردم ما در زمان خرید فرش به ضد حساسیت بودن فرش توجهی ندارند و به دنبال شانه و تراکم هستند. جنس نخ به کار رفته در فرش ماشینی در دوام و کیفیت فرش بسیار مهم است. از همه این موارد مهم تر بدون پرز بودن و ضد حساسیت بودن آن است. اگر فرش شما بالاترین شانه و تراکم را داشته باشد ولی پرز بدهد شما مجبور خواهید شد سریع ان را تعویض کنید. یا اینکه اگر فرش شما ضد حساسیت یا آنتی باکتریال نباشد باعث خواهد شد تا دچار آلرژی شوید. پس در زمان خرید فرش ماشینی به ضد حساسیت بودن آن بسیار دقت کنید. فرش های ضد حساسیت بیشتر برای اتاق خواب و اتاق کودک تولید می شوند. زیرا در این مکان ها زمان بیشتری را سپری می کنیم.

فرش ماشینی ضد حساسیت

خرید فرش ماشینی ضد حساسیت

  1. انواع آلرژی ها و راه حل های انها
  2. آلرژی ایجاد شده توسط حیوانات خانگی
  3. آلرژی به جنس پد های زیر فرش
  4. حساسیت به پرز فرش
  5. استفاده از الیاف نامرغوب در فرش

انواع آلرژی ها و راه حل های انها

انسان ها آلرژی های متفاوت و مختلفی می توانند داشته باشند. این آلرژی ها به دلیل عوامل مختلفی در انسان ایجاد می شود. برخی از افراد به دارو ها آلرژِی دارند و بعضی از افراد به برخی مواد غذایی آلرژی دارند. همچنین آلرژی های پوستی و آلرژی های تنفسی نیز از آلرژی ها شایع در انسان است. برای درمان و رفع این آلرژی ها ابتدا باید منشا آلرژی پیدا شود. سپس با راهکار های مختلف می توان این آلرژی را کاهش یا به صورت کلی رفع کرد. در مورد آلرژی فرش می توان گفت که این آلرژی هم به صورت پوستی می تواند باشد و هم به صورت تنفسی وجود دارد .
برخی از فرش ها به دلیل آن که از نخ پلی استر تولید شده اند باعث می شوند تا در صورتی که پوست حساسی داشته باشید دچار آلرژی پوستی شوید بهتر است از فرش اکریلیک خرید کنید که این حساسیت کمتر شود. با قدم زدن و یا خوابیدن روی این فرش ها و تماس پوست شما با این فرش ها ممکن است باعث آلرژی شوید و آن محل قرمز و شاید متورم شود. زمانی که روی فرش های پلی استر قدم می زنید شما در کف پای تان احساس سوزش می کنید. این سوزش به دلیل الیاف نامرغوب است که می تواند در مدت کوتاهی شما و خانواده تان را دچار مشکل کند .همچنین در برخی از فرش های پلی استر علاوه بر ایجاد آلرژی پوستی، آلرژی تنفسی نیز برای شما ایجاد می شود. اگر فرش شما بوی نفت می دهد و یا بوی خوبی ندارد می تواند منشا آلرژی برای شما باشد. فرش پلی استر در فرش کودک نیز استفاده می شود که بهتر است از نوع ضدحساسیت آن ها خرید نمایید. فرش های کودک هایپر فرش از نوع کلاریس بوده که عملیات لازم برای پرز ندادن و ضد حساسیت بودن روی آن انجام شده است.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

آلرژی گرد و غبار

برخی از افراد به گرد و غبار هوا آلرژی دارند و با کمی گرد غبار دچار سرخی چشم و یا علائم دیگر می شوند. در صورتی که به گرد و غبار آلرژی دارید باید برای اتاق خواب تان فرش و کف پوش مناسب تهیه کنید. کف پوش مناسب باعث می شود تا گرد و غباری که وارد اتاق می شود برای شما ایجاد آلرژی نکند. اصولا برای کسانی که به گرد و غبار آلرژی دارند توصیه می شود تا تمام فضای اتاق را موکت نکنند. همچنین استفاده از کف پوش های خزدار نیز برای این افراد توصیه نمی شود. بهترین کف پوش برای اتاق خواب این افراد فرش های کوچک و قالیچه است. جنس این قالیچه ها باید از نخ اکرلیک هیت ست باشد. گرد و غبار با ورود به اتاق جذب فرش می شود و شما می توانید با یک جاروبرقی با فیلتر خوب همه گرد و غبار فرش را جمع کنید. فرش پلی استر بیشتر برای فرش آشپزخانه و جاهای کم رفت و آمد پیشنهاد می شود. همچنین توصیه می شود در اتاق خواب ها از دستگاه های مرطوب کننده هوا و فیلتر هوا استفاده کنید.

آلرژی به گرده

فرش ماشینی ضد حساسیت

خرید فرش ماشینی ضد حساسیت

گرده ها نیز مانند گرد و غبار در انسان ایجاد آلرژی می کنند. گرده افشانی بیشتر در فصول بهار و توسط باد صورت می گیرد. این گرده ها می توانند در انسان آلرژی های تنفسی و حتی پوستی ایجاد کنند. آلرژی های ایجاد شده توسط گرده ها علائمی مانند سرفه و آبریزش چشم و …دارند. اگر این گرده ها وارد اتاق و یا منزل شما شوند می توانند با قرار گرفتن روی وسایل و حتی فرش مدت زمان زیادی باقی بمانند. در این زمان ممکن است شما را دچار آلرژی کنند. برای اینکه دچار آلرژی گرده نشویم استفاده از سیستم تهویه هوا و همچنین تمیز کردن وسایل با پارچه مرطوب و جاروبرقی کشیدن مرتب فرش بهترین کار است.

آلرژی ایجاد شده توسط حیوانات خانگی

یکی از آلرژی ها که برای انسان ایجاد می شود توسط تماس با حیوانات به وجود می آید. این آلرژی ها نیز هم به صورت تنفسی در انسان مشاهده می شود و هم به صورت پوستی ایجاد می شود. در صورتی که به حیوانات خانگی آلرژی دارید تا حد امکان به این حیوانات نزدیک نشوید. بعد از تماس با این حیوانات سریع محل تماس را بشوید. اگر حیوانی وارد محیط منزل شما شد حتما آن محل را ضدعفونی کنید و تمیز کنید. زیرا ممکن است مواد حساسیت زا حتی تا چند هفته بعد از ورود حیوان به خانه نیز در آن وجود داشته باشد.

آلرژی به جنس پد های زیر فرش

در برخی از فرش ها برای آن که روی سرامیک و پارکت لیز نخورند از لایه ای به نام پد استفاده می شود. این پد وظیفه ثابت نگه داشتن فرش روی محیط لغزنده را دارد. پد های فرش نیز جنس های مختلفی دارند که با توجه به تولید کننده فرش می توانند درجه یک یا حتی نامرغوب باشند. جنس این پد ها پلاستیک و یا فوم است. این پد ها در صورت تماس با پوست بدن می توانند آلرژی ها پوستی برای شما ایجاد کنند که به آن آلرژی لاتکس می گویند. در این نوع آلرژی اگر جنس پلاستیک خوب نباشد و از مواد بازیافتی و ضایعاتی باشد قطعا در افرادی که به پلاستیک آلرژی دارند ایجاد حساسیت خواهد کرد. بهتر است برای کمتر شدن این آلرژی از فرش اکریلیک و در شانه و تراکم بالا خرید نمایید. فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه به علت شانه و تراکم بالا پرزدهی کمتری داشته و بعد از مدتی این پرزدهی تمام می شود.

فرش ماشینی ضد حساسیت

حساسیت به پرز فرش

چند سالی هست که نخ های اکرلیک در فرش ماشینی در فرآیند تولید و ریسندگی نخ یک مرحله جدید را می گذرانند. این مرحله باعث می شود تا پرز های این نخ تا ۹۰ درصد کم شود و فرش تولید شده با این نخ دیگر مانند فرش های قدیمی پرز ندهد. این مرحله هیت ست نام دارد و نخ های اکرلیک هیت ست شده دیگر پرز زیادی ندارند و فقط با یک بار جارو زدن فرش در ابتدای خرید تمام پرزها جمع می شود. در مرحله هیت ست نخ اکرلیک با بخار آب با دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد شستشو می شود. این کار علاوه بر از بین بردن پرز نخ باعث می شود تا نخ در برابر حرارت نیز مقاوم گردد. استفاده از فرش های تولید شده با نخ هیت ست برای اتاق خواب اشکالی ندارد. زیرا این فرش ها پرز ندارند و در انسان ایجاد آلرژی نمی کنند. از بین فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه بهتر است فرش ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ را الویت قرار دهید. با این حال اگر پرز بلند بودن و خاب بلند مد نظرتان است بهتر است فرش ۷۰۰ شانه و یا ۱۰۰۰ شانه را انتخاب نماببد.

در فرش های اکرلیک هیت ست به دلیل آن که جنس اکرلیک از نخ هست تا ۱۰ درصد پرز وجود دارد. ولی در نخ های پلی استر یا همان پلاستیکی هیچ پرزی وجود ندارد و کاملا ضدآب هستند .فرش های پلی استر دوام زیادی ندارند ولی اگر آلرژی زیادی دارید خرید فرش پلی استر مرغوب که دارای نشان سلامت باشد به شما توصیه می شود. قیمت فرش پلی استر نیز نسبت به فرش اکرلیک ارزان تر است. زیرا نخ پلی استر از نفت و مشتقات آن درست می شود. اما فراموش نشود فرش های پلی استر بی کیفیت خود نیز باعث آلرژی می شوند. پس بهتر است فرش پلی استر ارتقا داده شده و یا فرش پلی استر ترکیب شده با اکریلیک و کنف را خرید نمایید برای خرید فرش پلی استر مرغوب کلیک کنید.

استفاده از الیاف نامرغوب در فرش

در صورتی که فرش قدیمی شما هنوز پرز می دهد و شما را کلافه کرده یا اینکه فرشی که تازه ای خریدید مدام پرز می دهد و تمام نمی شود. این پرز دهی زیاد مربوط به الیاف نامرغوب استفاده شده در فرش است. زیرا فرش های ماشینی جدید همه با نخ هیت ست شده که تا ۹۰ درصد پرز آن گرفته شده است تولید می شود. این فرش ها با یک بار جارو زدن پرزدهی آن تمام می شود. ولی اگر فرش ماشینی شما با الیاف نامرغوب یا نخ های هیت ست نشده تولید شده باشد. قطعا تا زمانی که این فرش وجود داشته باشد پرز خواهد داد و شما اگر بخواهید از شر این پرز ها رها شوید باید فرش جدید تهیه کنید. فرش های ماشینی موجود در سایت ما با نخ ها هیت ست شده و بدون پرز و حساسیت هستند. اگر به دنبال خرید فرش مرغوب و فرش بدون پرز و حساسیت هستید کافیست به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

فرش ماشینی ضد حساسیت

خرید فرش ماشینی ضد حساسیت

کلام پایانی

انتخاب و خرید فرش ماشینی خوب و مرغوب آسان نیست .همه ما در زمان خرید به دنبال شانه و تراکم هستیم و از هیت ست بودن نخ فرش یا اندازه خاب فرش اصلا اطلاعی نداریم. فروشنده ها هم تا حد امکان زیاد توضیحات نمی دهند تا شما گیج نشوید. اما در زمان خرید شما می توانید با بررسی مواردی مانند اندازه خاب فرش، جنس نخ فرش، هیت ست بودن نخ فرش و همچنین ضد حساسیت بودن و… یک خرید خوب داشته باشید. برای بررسی و مقایسه آسان بین مشخصات و ویژگی های فرش های مختلف بهترین راه خرید اینترنتی فرش است. زیرا در خرید اینترنتی فرش ماشینی شما می توانید تا ۵ مدل مختلف فرش را با یکدیگر مقایسه کنید. با یک مقایسه آسان و راحت بین مشخصات فرش ها می توانید بهترین فرش از نظر طرح و رنگ را همراه با بهترین کیفیت خریداری نمایید. این امکان در خرید حضوری فراهم نیست و شما نمی توانید چندین مدل فرش را به صورت ریز به ریز با هم مقایسه کنید. از شما متشکریم که تا پایان با ما همراه بودید. اگر نظر یا پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید در پایین همین نوشته تجربیات خود را در زمینه پرز دهی فرش با سایرین به اشتراک بگذارید.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *