فرش ماشینی ابریشم بافت

فرش ماشینی ابریشمی یکی از پر طرفدار ترین محصولات در فرش ماشینی شده است. این محصول از الیاف گیاهی و سازگار با محیط زیست تولید می شود. البته نوعی دیگر از این فرش از الیاف پلی استر تولید می شود که قیمت بسیار پایین تری دارد. الیاف فرش های ابریشم ماشینی از الیاف گیاهی یا از الیاف مصنوعی است. در نوع گیاهی این الیاف از گیاهان و پیله کرم ابریشم تهیه می شود و اصطلاحا به آن نخ بامبو یا الیاف بامبو نیز می گویند. اما نوع مصنوعی آن از الیاف پلی استر تهیه می شود که فرشی براق و البته ارزان قیمت تولید می شود. برای خرید فرش ماشینی همراه ما باشید.

فرش ماشینی ابریشمی

خرید فرش ماشینی ابریشمی

  1. فرش ماشینی ابریشم طبیعی
  2. فرش ماشینی ابریشم مصنوعی
  3. فرش ماشینی ابریشم گونه
  4. فرش ماشینی ابریشم دیجی کالا
  5. فرش ماشینی ابریشم مشهد اردهال
  6. فرش ماشینی ابریشم قم
  7. فرش ماشینی ابریشمی تبریز
  8. فرش ماشینی ابریشمی دیبا
  9. فرش ماشینی ابریشمی بلژیک
  10. فرش ماشینی ابریشمی کرامتیان
  11. خرید فرش ماشینی ابریشمی
  12. قیمت فرش ماشینی ابریشمی

فرش ماشینی ابریشم طبیعی

فرش های ابریشم ماشینی که از الیاف بامبو تهیه می شوند بسیار با کیفیت هستند. این فرش ها دوست دار محیط زیست هستند و هیچ تاثیر بدی چه در زمان استفاده و چه در زمانی که قابل استفاده نیستند بر روی کره زمین نمی گذارند. قیمت فرش ابریشمی با الیاف بامبو گران تر از فرش ابریشمی با الیاف مصنوعی است. دلیل این موضوع هم کیفیت بالای الیاف بامبو و فرآوری سخت این الیاف از گیاه بامبو است. کیفیت الیاف بامبو در مقایسه با الیاف ابریشم پیله بسیار بالا است و حتی مقاومت الیاف بامبو از الیاف پیله کرم ابریشم بیش تر است. این مقاومت بالا باعث شده است تا در فرش های ماشینی از الیاف بامبو استفاده شود و در کنار فرش اکریلیک نیز کاربرد خود را داشته باشد. رنگ پذیری الیاف بامبو بسیار خوب است و می توان الیاف بامبو را به هر رنگی که بخواهیم رنگ کنیم. همچنین به دلیل رنگ پذیری بالا، این الیاف بسیار درخشنده و شفاف است. فرش های ابریشم ماشینی با الیاف بامبو ضد حساسیت و آنتی باکتریال هستند.
قیمت فرش ماشینی ابریشمی با الیاف گیاهی نسبت به فرش ابریشمی دستباف بسیار ارزان تر است و ظاهر آن شیک و زیباست .ظرافت و لطافت این فرش ها قابل قیاس با فرش های ماشینی اکرلیک نیست و این فرش ها از همه نظر بهتر از فرش های ماشینی اکرلیک هستند. طیف رنگی فرش ابریشم ماشینی بسیار زیاد است و هر رنگی را می توان با درخشندگی و شفافیت بالا در فرش داشت. به همین دلیل تنوع طرح و رنگ در فرش های ابریشم ماشینی زیاد است و بسیار به فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه شبیه است و شما می توانید از بین مدل ها و رنگ های مختلف اقدام به خرید کنید.

فرش ماشینی ابریشم مصنوعی

فرش ماشینی ابریشمی

این محصول از الیاف پلی استر تولید می شود کیفیت این محصول قابل قیاس با فرش ماشینی ابریشم طبیعی نیست و حتی کیفیت آن از فرش های اکرلیک نیز پایین تر است. ما پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال خرید فرش ابریشم ماشینی هستید محصولات ابریشم طبیعی یا بامبو را خریداری نمایید. زیرا محصولات ابریشم مصنوعی از مشتقات نفت ساخته شده اند و امکان دارد در زمان استفاده بوی نفت بدهند. البته این فرش ها برای شهرهای شمالی و شهر هایی که رطوبت هوا در آن ها زیاد است بسیار مناسب است. چون این فرش ها ضد آب هستند و خیس نمی شوند. خیس نشدن این فرش ها باعث می شود تا همیشه کف خانه شما خشک باشد. دوام این فرش ها به نسبت متریال تولید شده می تواند متفاوت باشد و اگر میخواهید فرشی عمری و با دوام بالا داشته باشید بهتر است از فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه اتخاب نمایید. به صورت کلی فرش های ماشینی ابریشم مصنوعی دوام زیادی ندارند و شاید نیاز باشد هر چند سال یک بار آن ها را تعویض نمایید.

فرش ماشینی ابریشم گونه

در فرش ماشینی ابریشمی گیاهی دو نوع فرش تولید می شود فرش تمام ابریشم و گل ابریشم. سبک تمام ابریشم در این فرش ها به دلیل ظرافت زیادی که دارد بسیار نازک است و مانند پارچه است. ولی در سبک گل ابریشم یا فرش ماشینی ابریشم گونه درصدی از الیاف گیاهی با الیاف دیگر در تولید این فرش نقش دارند. از نظر ضخامت فرش های گل ابریشم ضخامت بیشتری دارند و قطعا طول عمر آن ها نیز از فرش های تمام ابریشم بیش تر خواهد بود. همچنین نگهداری از فرش های تمام ابریشم بسیار سخت است و باید دو برابر بیش تر از فرش های گل ابریشم از آن ها مراقبت کرد.

فرش ماشینی ابریشم دیجی کالا

دیجی کالا یکی سایت با هزاران محصول است اما اخیرا به دلیل ورود فروشندگان مختلف به دیجی کالا رضایت مشتریان این شرکت نیز بسیار کم شده است. زیرا فروشندگان محصولاتی را در سایت دیجی کالا عرضه می کنند که عکس زیبایی دارند ولی از نظر کیفیت و دوام بسیار بی کیفیت هستند. همچنین محصولات عرضه شده توسط فروشندگان از نظر ضمانت اصلا وضعیت خوبی ندارند و در صورت بروز هرگونه مشکل شما گرفتار خواهید شد. خرید فرش ماشینی ابریشم را از سایت های معتبر و تخصصی فرش انجام دهید. سایت ها تخصصی فرش به دلیل آن که با مشتریان زیادی در یک حوزه در ارتباط هستند مشکلات و خواسته های مشتری را می دانند. پس برای رفع نیاز های مشتریان خودشان تلاش می کنند. برای خرید فرش ماشینی به صورت نقد و اقساط می توانید از طریق شماره تماس ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ با ما در تماس باشید. خرید اقساطی فرش از مراکز تخصصی بسیار پشتوانه قوی تری برای خرید شماست.

فرش ماشینی ابریشم مشهد اردهال

فرش ماشینی ابریشم مصنوعی

خرید فرش ماشینی ابریشم مصنوعی

کارخانه فرش مشهد اردهال یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید فرش ماشینی در کاشان است. این شرکت یکی از شرکت های با سابقه در زمینه تولید فرش ماشینی در ایران است. از محصولات این شرکت می توان به فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۲۵۰ شانه اشاره کرد. محصولات این شرکت دارای ضمانت و استاندارد هستند و از نظر کیفیت جز محصولات تولیدی درجه یک در ایران هستند.

فرش ماشینی ابریشم قم

ابریشم قم در فرش دستباف معروف است و این محصولات از نظر کیفیت واقعا درجه یک هستند. فرش های دستباف ابریشم قم به کشورهای اروپایی و آمریکایی و همچنین کشورهای عربی صادر می شوند. در حال حاضر فرش ماشینی ابریشم قم تولید نشده است و شرکت فرش ماشینی در شهر قم در حال فعالیت نیست. محصولات ماشینی ابریشمی در کاشان تولید می شوند.

فرش ماشینی ابریشمی تبریز

در تبریز نیز مانند کاشان و مشهد شرکت های فرش ماشینی معتبری وجود دارند. این شرکت ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین مواد اولیه با کیفیت توانسته اند محصولات با کیفیت و در حد جهانی تولید کنند. بسیاری از این محصولات به کشورهای خارجی صادر می شوند. از محصولات با کیفیت تولید شده در تبریز می توان به فرش ماشینی ابریشمی تبریز اشاره کرد که کیفیت بسیار بالایی دارد و در جهان حرف اول را می زند.

فرش ماشینی ابریشمی دیبا

فرش ماشینی ابریشمی کاشان

خرید فرش ماشینی ابریشمی کاشان

شرکت فرش دیبا شرکتی با سابقه ۲۶ ساله در صنعت بافندگی در ایران است. این شرکت توانسته است همراه با تکنولوژی روز دنیا محصولاتی با سلیقه ایرانی تولید و روانه بازار کند. یکی از محصولات نفیس و زیبای فرش دیبا فرش ماشینی ابریشمی دیبا است. این محصول با کیفیت بسیار بالا و درجه یک تولید می شود.

فرش ماشینی ابریشمی بلژیک

یکی از فرش های زیبا و متنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی ابریشمی بلژیک است. این فرش ها را با نام فرش ابریشمی بلژیکی نیز می شناسند. جنس نخ این فرش ها از پلی استر است و تنوع رنگ بالایی دارد. به دلیل براق بودن رنگ این فرش ها چشم هر بیننده ای به آن جذب می شود. این فرش ها کاملا بدون پرز هستند و برای کسانی که به پرز فرش حساسیت دارند مناسب است. برای خرید فرش پلی استر ارتقا داده شده که مناسب افرادیست که آلرژی دارند کلیک کنید. همچنین جذب رطوبت این فرش ها در حد صفر است و می توان لقب ضد آب بودن را نیز به آن ها داد.

فرش ماشینی ابریشمی کرامتیان

یکی از شرکت های تولید کننده فرش ماشینی ابریشمی شرکت کرامتیان است. این شرکت با سابقه ۵۰ ساله در تولید فرش ماشینی با کیفیت یکی از شرکت های خوب در این زمینه است. محصولات این شرکت حاصل سال ها تجربه و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. فرش های ماشینی ابریشمی کرامتیان بسیار نزدیک به فرش دستباف هستند و بدون پرز و بدون حساسیت هستند. از ویژگی های این محصولات می توان به شستشوی آسان و عدم لغزندگی روی سطوح صیقلی اشاره کرد.

فرش ماشینی ابریشمی

خرید فرش ماشینی ابریشمی

جهت خرید فرش ماشینی ابریشمی می توانید به صفحه این محصولات در سایت ما مراجعه نمایید. جدیدترین مدل ها و طرح ها با رنگ های مختلف در سایت وجود دارند و شما می توانید از بین آن ها انتخاب و خرید نمایید. کیفیت محصولات ابریشمی ما بسیار بالا و قیمت آن ها نسبت به فرش ابریشمی دستباف کمتر است. همچنین تمامی محصولات دارای ضمانت هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل در کنارتان هستیم. جهت مشاوره قبل از خرید نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت فرش ماشینی ابریشمی

محصولات ابریشمی قیمت های مختلفی دارند. به طور مثال فرش ابریشم ماشینی با الیاف گیاهی قیمتی بالاتر از فرش ابریشم ماشینی با الیاف مصنوعی دارد. اگر می خواهید قیمت فرش ماشینی ابریشمی را بدانید کافیست به صفحه این محصولات در سایت ما مراجعه نمایید. تمامی محصولات همراه با قیمت در سایت وجود دارند. شما می توانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین فرش را به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش  ثبت سفارش کنید. تمامی محصولات موجود در انبار در ۲۴ ساعته برای شما ارسال می شوند.

کلام پایانی

انتخاب و خرید فرش ماشینی ابریشمی یک انتخاب خوب و البته آگاهانه است. زیرا فرش های ابریشمی طبیعی علاوه بر کیفیت بالا و زیبایی خوبی که دارند به طبیعت نیز آسیب وارد نمی کنند و دوست دار طبیعت هستند. دوام و کیفیت فرش ماشینی ابریشم طبیعی بسیار زیاد است و طیف رنگی آن متنوع و با رنگ های درخشنده و شفاف است. در کنار تمامی این موارد ما خرید فرش ابریشمی ماشینی که با الیاف مصنوعی باشند را اصلا توصیه نمی کنیم زیرا کیفیت آن ها بسیار پایین است. در پایان از اینکه با ما همراه بودید متشکریم. با ارسال نظرات و انتقادات تان در کامنت های سایت و اینستاگرام ما را در هر چه بهتر شدن این سایت یاری نمایید.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *