پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که نام آن را همه افراد شنیده اند. کافیست چیزی در منزل نیاز داشته باشید، با مراجعه به این فروشگاه می توانید آن را تهیه کنید. اما باید گفت یک عیب بزرگ در این روش کار کردن وجود دارد آن هم تخصص نداشتن در همه زمینه هاست. یکی از این موارد فرش ماشینی است. اگر دیجی کالا را با دیگر فروشگاه های اینترنتی فرش مقایسه کنید متوجه خواهید شد که طرح های بروز و گلچین شده ای ندارد و فرش های متفاوت تنها برای پر کردن لیست این سایت فراهم شده است. در ادامه لیستی از فرش های پرفروش دیجی کالا را مشاهده می کنید و پس از آن لیستی از فرش های پرفروش هایپرفرش که مرجع تخصصی فرش ماشینی است مشاهده می نمایید. تنها با یک نظر می توانید تفاوت را احساس کرده و پی به این عیب ببرید. در ادامه محصولات پرفروش دیجی کالا را مشاهده می نمایید و بلافاصله فرش های پرفروش هایپرفرش معرفی شده اند. برای خرید فرش با ما همراه باشید.

۱- فرش ماشینی رادین طرح پتینه بلوچ دیجی کالا

این فرش از محصولات سنتی و کلکسیون بلوچ می باشد که ریشه ای اصیل داشته و برای دکوراسیون های سنتی مناسب است. در تصویر زیر طرح فرش ماشینی رادین طرح پتینه بلوچ را میبینید که از خشت ها و اشکال قدیمی و اصیل الهام گرفته است. تنوع فرش های بلوچ در هایپرفرش بسیار زیاد بوده و کافیست برای خرید فرش بلوچ کلیک کنید.

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

مژده مژده این محصول را می توانید با قیمتی پایین تر خرید نمایید. برای خرید کلیک کنید.

۲- فرش ماشینی ستاره کویر یزد مدل سپنتا

این فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ از محصولات پرفروش دیجی کالا می باشد. از ویژگی های این طرح باید به خوش رنگ بودن و شاد بودن گل های فرش اشاره کرد. فرش های ۷۰۰ شانه ضخامت بالایی داشته و برای مکان های پررفت و آمد مناسب است. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه با تنوع بالا کلیک کنید یا از منوی بالا فرش ۷۰۰ شانه را انتخاب نماید.

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

۳- فرش ماشینی زمرد مشهد مدل تاج الماس

این فرش از تولیدات شرکت زمرد مشهد است که ۷۰۰ شانه و تراکم ۲۵۵۰ است. فرش ماشینی زمرد مشهد مدل تاج الماس از طرح های پرفروش دیجی کالا می باشد که زمینه ای چرک تاب دارد. جنس نخ تار و پود این فرش پلی استر پنبه و نخ خواب فرش اکریلیک است.

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

۴- فرش ماشینی زمرد مشهد کد DI04 زمینه بژ

فرش ماشینی مدرن دیجی کالا از فرش های طلاکوب دیجی کالا می باشد. این فرش از تولیدات فرش مشهد می باشد که ۴۱۰ شانه و ۱۸۰۰ تراکم می باشد. جنس نخ این فرش اکریلیک بوده و جزو فرش های چرک تاب می باشد.

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

فرش های پرفروش دیجی کالا این موارد بود که البته نمی توان گفت طرح های بروز و زیبایی است. در ادامه طرح های پرفروش هایپرفرش را معرفی کرده که می توانید به راحتی مقایسه کنید. جنس نخ، طرح فرش، شانه و تراکم و مدرن بودن طرح از عوامل مهم برای خرید فرش ماشینی است.

۱- فرش ماشینی زرتشت طرح بلوچ کد ۴۷۴۷ لاکی هایپرفرش

این محصول هایپرفرش یکی از پرفروش ترین ها در فرش های سنتی و لاکی است. فرش ماشینی زرتشت طرح بلوچ کد ۴۷۴۷ لاکی در دو مدل وینتیج و ساده بافت و عرضه شده است. این فرش مناسب مکان های سنتی، باغ و رستوران، قهوه خانه ها و … می باشد. جنس نخ به کار رفته در این فرش اکریلیک است که بهترین جنس برای فرش ماشینیست.

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

۲- فرش افشان کرم ۷۰۰ شانه هایپرفرش

این فرش ۷۰۰ شانه دارای تراکم ۲۵۵۰ است که با نخ اکریلیک بافت و عرضه می شود. این فرش از طرح های نائین است و حالت دستبافگونه دارد. فرش های ۷۰۰ شانه ضخیم بوده و برای نشست و برخاست بسیار مناسب می باشد. طرح های نایین از دیرباز مورد توجه افراد قرار گرفته و همچنان نیز فروش بالایی دارد. برای خرید فرش اکریلیک کلیک کنید.

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

پرفروش ترین فرش ماشینی دیجی کالا

۳- فرش قیطران ۱۲۰۰ شانه طرح دینا فیلی هایپرفرش

فرش ماشینی طرح دینا از تولیدات شهر کاشان و شرکت قیطران می باشد. این طرح ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ می باشد که با نخ صددرصد اکریلک هیت ست شده تولید شده است. فرش های ۱۲۰۰ شانه ظریف و به فرش های دستباف نزدیک هستند. فرش های ۱۲۰۰ شانه نخ ظریف تری داشته و به نسبت فرش های ۷۰۰ شانه نازک تر است. فرش قیطران طرح دینا ۱۲۰۰ شانه یکی از طرح های پرفروش می باشد. طرحی به روز و پتینه همراه رنگی خنثی از دلایل انتخاب این فرش است. برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه کلیک کنید و تنوع بالای محصولات را مشاهده نمایید.

پرفروش ترین فرش ماشینی هایپرفرش

پرفروش ترین فرش ماشینی هایپرفرش

۴- فرش نیشام ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ فیلی

طرح نیشام از طرح های بروز و پرفروش هایپرفرش است که طرحی بروز و جدید دارد. خرید فرش پتینه و تم طوسی این روزها بسیار پرطرفدار بوده و متقاضیان فراوانی دارد. البته باید این انتخاب را تحسین کرد زیرا فرشی بسیار بسیار زیبا و درخور منزلتان انتخاب می نمایید. گل برجسته بودن و شانه و تراکم بالا، این فرش را به فرش های دستبافگونه نزدیک کرده است.

پرفروش ترین فرش ماشینی هایپرفرش

پرفروش ترین فرش ماشینی هایپرفرش

۵- فرش افشان زرتشت کد ۵۷۰۰ فیلی هایپرفرش

اگر جزو افردی هستید که رنگ ها و نقش و نگارهای شاد فرش را میپسندید باید گفت این فرش ۱۲۰۰ شانه شرکت زرتشت که با نمایندگی هایپرفرش به فروش می رسد یکی از بهترین گزینه هاست. خرید فرش فیلی در دو سال گذشته بیشترین آمار را داشته و همچنان جزو پرفروش ترین هاست. حال تصور کنید فرش با تم فیلی با گل های شاد و سر زنده همراه شود. علاوه بر این ویژگی ها فرش های ۱۲۰۰ شانه به فرش های دستباف بسیار شبیه بوده و این به علت نخ ظریف و ابریشمی این فرش هاست.

پرفروش ترین فرش ماشینی هایپرفرش

پرفروش ترین فرش ماشینی هایپرفرش

۶- فرش سلطان ۱۵۰۰ شانه سرمه ای هایپرفرش

فرش ۱۵۰۰ شانه سلطان که از تولیدات شرکت قیطران است یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی هایپرفرش است. تولیدات شرکت قیطران همه صادراتی بوده و به هیچ عنوان کیفیت پایین در فرش های این شرکت پیدا نخواهید کرد. رنگ سرمه ای از دیرباز زینت بخش منازل ما بوده است و همچنان این انتخاب فروش بالای خود را دارد. خرید فرش ۱۵۰۰ شانه به افرادی پیشنهاد می شود که ظرافت فرش برایشان اهمیت بالایی دارد. فرش های ۱۵۰۰ شانه ظریف و نازک بوده و به فرش های دستباف شباهت بسیاری دارند.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *