فرش مهستان خوبه ؟

امروزه شرکت ها و برند های مختلفی به وجود آمده اند که به تولید و عرضه انواع مدل های فرش در طرح ها و اندازه های مختلف می‌پردازند. از این رو بسیار مهم است که افراد قبل از اینکه تصمیم خود را نسبت به تهیه و خرید فرش قطعی کنند، با بهترین برند ها و شرکت های تولید کننده فرش آشنا شوند.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین برند های تولید کننده و عرضه کننده انواع فرش در طرح ها و مدل های مختلف آشنا کنیم. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با برند فرش مهستان، خرید فرش مهستان و پاسخ به سوال فرش مهستان خوبه در ادامه با ما همراه باشید.

فرش مهستان برای کجاست؟

در حال حاضر فرش مهستان از جمله برند های معروف و معتبر در صنعت فرش کشور محسوب می شود. این برند تولید کننده فرش در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد و در طی زمان به عنوان یکی از اصلی ترین پیشروان در طراحی و همچنین تولید فرش های دستباف ایرانی شناخته شده است. فرش مهستان با داشتن طرح ها، الگو ها، کیفیت بالا و همچنین بهره مندی از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه توانسته است در بازار محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

از اصلی ترین افتخارات شرکت تولیدی می توان به تولید و همچنین عرضه فرش های ماشینی در انواع تراکم ها و به صورت اینکور پرایتد برای اولین بار در دنیا اشاره کرد. همچنین این شرکت ایرانی توانسته است در سال ۱۳۹۳ نشان کارآفرین برتر را دریافت کند. هم اکنون دفتر اصلی شرکت فرش مهستان در شهر تهران قرار دارد.

همراه عزیز هایپرفرش، در تمام مراحل خرید اینترنتی فرش ماشینی تا حصول یک نتیجه شیرین همراهتان هستیم . 

فرش مهستان کاشان

 همان طور که گفته شد، فرش مهستان یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده فرش ماشینی در کشور محسوب می شود که توانسته است خدمات خود را در شهر های مختلف ایران گسترش دهد. فرش مهستان کاشان یکی از بهترین مدل های فرش مهستان است که دارای طراحی متفاوت و زیبا است. این فرش زیبا توانسته است با کیفیت عالی و همچنین ریز باف خود، محبوبیت زیادی را بین افراد به دست بیاورد.

در کل با پیشرفت هایی و رشد هایی که در صنعت فرش کشور شاهد هستیم، فرش مهستان به عنوان یکی از پیشروان اصلی در طراحی و تولیدی فرش های ماشینی محسوب می شود و توانسته تحولات قابل توجهی را در این صنعت به وجود بیاورد. در حال حاضر مدل های جدید و مختلف برای خرید فرش مهستان در بازار موجود می باشد. 

همراه عزیز هایپرفرش، برای خرید فرش مهستان و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.  

فرش مهستان خوبه ؟

حالا شاید این سوال در ذهن شما پیش آمده باشد که بین این همه برند و شرکت تولیدی فرش در ایران، آیا فرش مهستان خوبه ؟برای جواب به این سوال باید اضافه کرد که شرکت فرش مهستان با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تولیدی فرش ماشینی و همچنین با استفاده از ماشین آلات پیشرفته قادر است تا فرش های مختلف در اندازه های متنوع، رنگ بندی های متفاوت و هر نوع تراکم و بدون داشتن نخ پرز زیاد و.... تولید کند.

فرش تولیدی توسط شرکت فرش مهستان برای سالن های کنفرانس، هتل ها، تالار ها و همچنین مساجد و اماکن عموم بسیار مناسب هستند و کاربرد های گسترده ای دارند. به طور کلی شرکت فرش مهستان به عنوان یکی از برند های مبتکر در زمینه تولید انواع فرش کرک و ابریشم محسوب می‌ شود که توانسته است در نمایشگاه بین المللی دموتکس مشتریان زیادی را جذب خود کرده و به دست بیاورد.

همچنین شرکت فرش مهستان با همت و تلاش بی وقفه کارکنان خود توانسته در راستای ارتقا و بالا بردن کیفیت محصولات خود نظر بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند. در این راستا نیز فرش مهستان توانسته لوح ملی سپاس و نشان بین المللی کیفیت برتر جهانی الماس را برای اولین بار در ایران برای دست بیاورد.

فرش مهستان در دیجی کالا

فرش مهستان در فروشگاه های معتبر مانند سایت دیجی کالا نیز توانسته محصولات مختلف و متنوع خود را در اندازه ها و طرح های مختلف را قرار داده و خیلی زود بین مشتریان، طرفداران زیادی پیدا کند. شما به راحتی می توانید با ورود به فروشگاه دیجی کالا، انواع مختلف فرش مهستان در طرح ها و گونه های مختلف را مشاهده کرده و در صورت تمایل، فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

نمایندگی فرش مهستان در اصفهان

در حال حاضر طبق توافق هایی که بین فروشگاه اینترنتی هایپر فرش و همچنین فرش مهستان در سال ۱۴۰۲، هایپر فرش نمایندگی رسمی فرش مهستان را در شهر اصفهان به عهده گرفت. در این نمایندگی کلکسیون کاملی از فرش های مهستان در انواع مدل ها، طرح ها و شانه های مختلف وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش در واقع به عنوان یکی از جدید ترین فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه خرید و فروش فرش ماشینی محسوب می شود. این فروشگاه اینترنتی با بیش از ۴۰ سال فعالیت در زمینه فروش انواع فرش های ماشینی با کیفیت، در تاریخ دی ماه سال ۱۳۹۸ راه اندازی شد. شما می توانید با ورود به فروشگاه هایپر فرش انواع مختلف فرش های با کیفیت ماشینی را در طرح ها و نقش های مختلف با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه تهیه کنید.

همچنین باید این نکته را نیز اضافه کرد که فعالیت هایپر فرش فقط به اصفهان محدود نمی شود! بلکه این فروشگاه اینترنتی بستری را برای تمامی مشتریان و علاقه مندان فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی در سرتاسر ایران به صورت آنلاین و غیر حضوری فرش مورد نظر خود را در کلکسیون هایپر فرش انتخاب کرده و آن را سفارش دهند و در سریع ترین زمان ممکن فرش مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *