انواع فرش ماشینی و دستباف کاشان از پرفروش ترین فرش ها در بازارهای داخلی و خارجی می باشند که با استفاده از باکیفیت ترین نخ و الیاف بافته شده اند و طرح های فوق العاده زیبایی دارند. اگر قصد خرید فرش ماشینی کاشان در مازندران را دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا معتبرترین درگاه فروش را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فرش کاشان در مازندران + شهر فرش مازندران

شهر مازندران

استان مازندران در شمال کشور قرار دارد که به واسطه بارش باران، همیشه سبز است و از نظر گردشگرپذیری در ایران، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. نمایندگی فرش کاشان در مازندران، سالانه فروش فوق العاده بالایی دارد که نظر و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع فرش کاشان موجود در نمایندگی فرش کاشان در مازندران آشنا شوید.

نمایندگی فرش کاشان در مازندران

همانطور که می دانید فرش یکی از لوازم خانگی اصلی و کاربردی برای هر مکان به ویژه منازل می باشد. فرش به عنوان کف پوش استفاده می شود که در زیبایی دکوراسیون فضا نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کند، از همین جهت زیبایی فرش انتخابی اهمیت زیادی دارد. همچنین فرش همواره در معرض تردد افراد است که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا طول عمر ماندگاری داشته باشد. خرید فرش کاشان در مازندران با هایپرفرش به راحتی امکانپذیر است. از همین جهت کارخانه های زیادی در سراسر نقاط جهان به بافت و تولید انواع فرش پرداخته اند که کارخانه فرش کاشان از برترین کارخانه ها می باشد. انواع فرش کاشان به واسطه کیفیت بالا و طراحی زیبا در بین افراد زیادی محبوب گشته است و در سراسر نقاط کشور مخاطب زیادی برای خرید دارد که سبب شده تا نمایندگی های زیادی به فروش فرش کاشان بپردازند. نمایندگی فرش کاشان در مازندران از بزرگ ترین و معتبرترین نمایندگی ها می باشد که در استان زیبا و دوست داشتنی مازندران تاسیس شده است.

همراه عزیز هایپرفرش شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش اینترنتی شهر فرش در مقاله آموزش خرید اینترنتی فرش از شهر فرش با ما همراه باشید. 

فرش ماشینی در مازندران

فرش کاشان در مازندران + شهر فرش مازندران

فرش کاشان در مازندران + شهر فرش مازندران

فرش ماشینی ۵۰۰ شانه کاشان: این فرش جزو ارزان قیمت ترین نمونه فرش های کاشان است که تراکم آن ۱۵۰۰ می باشد و در ابعاد ۳ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری موجود است.

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان: از پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه فرش کاشان، می توان به فرش ۷۰۰ شانه اشاره نمود که دارای تراکم ۲۵۵۰ است و افزون بر اینکه قیمت مناسبی دارد، همچنین با استفاده از نخ و الیاف آکریلیک مرغوب بافته شده است و کیفیت بسیار خوبی دارد. فرش ۷۰۰ شانه کاشان نیز در ابعاد ۳ متری، ۶ متری، ۹ و ۱۲ متری موجود است که زمینه انتخاب را برای مشتریان گسترده است. برای خرید فرش ۷۰۰ شانه کلیک کنید.

فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه کاشان: یکی از فرش های فوق العاده زیبا و ظریف، فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان می باشد که شباهت زیادی به فرش های دستباف دارد. فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان دارای تراکم ۳۰۰۰ است که سبب ظرافت خارق العاده آن شده است و در اندازه های ۳ تا ۱۲ متری موجود است.

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان: از لطیف ترین و زیباترین فرش کاشان می توان به فرش ۱۲۰۰ شانه اشاره نمود که با استفاده از نخ و الیاف اکریلیک ترک توسط به روزترین دستگاه ها بافته شده است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. خرید فرش ۱۲۰۰ شانه به کسانی پیشنهاد می شود که در کنار فرش از مبلمان نیز استفاده می کنند. فرش های ۱۲۰۰ شانه در کنار ظرافتی که دارند ضخامت کمی دارند و برای نشستن مداوم مناسب نیستند.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه کاشان: این فرش از گران ترین و البته جذاب ترین و باکیفیت ترین فرش های کاشان است که در سراسر نقاط جهان آوازه دارد و با طراحی فوق العاده زیبای خود نگاه هر بیننده ای را جذب خود می کند. خرید فرش ۱۵۰۰ شانه مناسب کسانیست که به ظرافت فرش اهمیت بالایی می دهند و فرش را زینت بخش منزل میدانند.

فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه کاشان نیز در ابعاده ۴، ۶، ۹ و ۱۲ متری موجود است. انواع فرش ماشینی در مازندران علاوه بر اینکه از نظر اندازه، شانه و تراکم با یکدیگر متفاوت هستند، همچنین از نظر دوخت و بافت نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

فرش گل برجسته کاشان

فرش ماشینی کاشان به صورت کلی به دو دسته فرش ماشینی ساده و فرش ماشینی گل برجسته تقسیم می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با تفاوت این دو فرش آشنا گردید. فرش های گل برجسته در انواع طرح ها و رنگ ها تولید و عرضه می شود. خرید فرش طلاکوب و خرید فرش پتینه این روزها بسیار پر طرفدار و پر تقاضا است.

بررسی تفاوت ساده و گل برجسته:

فرش کاشان در مازندران + شهر فرش مازندران

فرش گل برجسته: این فرش ها به صورتی بافته شده اند که در قسمت هایی خاص همانند گلبرگ ها، شکوفه ها و… دارای برآمدگی یا فرو رفتگی هایی می باشند و این موارد سبب برجسته شده بخشی از فرش می شود و جلوه ای خاص را ایجاد می کند.

فرش ساده: این فرش ها دارای دوخت و بافت بسیار ساده هستند و دارای برآمدگی یا فرو رفتگی نیستند، بلکه در تمامی قسمت های فرش دارای ارتفاع مشخصی هستند. البته که فرش های گل برجسته از نظر زیبایی و ظرافت در رتبه اول قرار دارند و جزو فرش های لوکس قرار گرفته اند.

قیمت فرش ماشینی در مازندران

قیمت انواع فرش ماشینی کاشان در مازندران با توجه به متریال هایی متفاوت هستند که اصلی ترین این متریال ها عبارتند از:
• اندازه فرش: اصلی ترین و موثرترین عامل در تعیین قیمت فرش ماشینی، اندازه آن می باشد، به میزانی که اندازه فرش بزرگ تر باشد قیمت نیز افزایش پیدا می کند.
• شانه و تراکم فرش: دیگر عامل تعیین کننده قیمت فرش، تراکم و شانه است، هرچه تراکم و شانه فرش بیشتر باشد بر کیفیت و قیمت آن نیز افزوده می شود.

لازم به ذکر است علاوه بر اینکه اندازه، تراکم و شانه فرش در قیمت آن موثر است، همچنین خرید از تولیدکننده یا واسطه ها نیز نقش مهمی را در قیمت نهایی ایفا می کند. با خرید از تولیدکنندگان، دست واسطه ها کوتاه می شود و در نهایت فرش با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. هایپرفرش برای رضایت بیشتر شما عزیزان تمامی فرش ها را به قیمت کارخانه به فروش میرساند. علاوه بر این خرید قسطی فرش بدون سود و بهره موقعیت فوق العاه ایست برای خرید بهترین فرش ماشینی.

خرید اینترنتی فرش کاشان در مازندران

با توجه به اینکه فرش کاشان جزو باکیفیت ترین و زیباترین فرش ها موجود در کشور معرفی شده است، هر روزه خرید این فرش های زیبا از سوی افراد در بازارهای داخلی و خارجی رو به افزایش است. شما همراهان گرامی نیز اگر قصد خرید فرش کاشان را به صورت اینترنتی با ارزان ترین قیمت دارید، می توانید فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش را انتخاب کنید. مجموعه حاضر متعلق به بزرگ ترین نمایندگی فروش فرش کاشان از کارخانه تولیدی است که انواع فرش را با قیمت مقرون به صرفه و ضمانت کالا به دست مشتریان می رساند.

شهر فرش مازندران

بسیاری از افراد به دنبال شهر فرش مازندران هستند و به دنبال خرید از این مجموعه می باشند. شهر فرش در مازندران به آدرس مازندران، کیلومتر ۸ جاده بابل – بابلسر می باشد. برای خرید از این مجموعه می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

آدرس و شماره تماس شهرفرش مازندران

همانطور که اعلام شد آدرس شهر فرش مازندران به شرح مازندران، کیلومتر ۸ جاده بابل – بابلسر می باشد. برای تماس با این مجموعه نیز می توانید با شماره ۰۲۱۴۸۰۶۲ در تماس باشید.

فرش ماشینی در ساری

فرش ماشینی در بابل

فرش ماشینی در قائم شهر

فرش ماشینی در بهشهر

فرش کاشان در چالوس

فرش کاشان در نکا

فرش کاشان در بابلسر

فرش کاشان در تنکابن

خرید فرش در نوشهر

خرید فرش در رامسر

خرید فرش در جویبار

خرید فرش در فریدونکنار

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *