خرید فرش ۶ متری

از سال های دور و از آغاز شروع اولین کارخانه تولید کننده فرش ماشینی در شهر کاشان، فرش های ماشینی در ابعاد و طرح های مختلفی تولید و روانه بازار شده است. فرش ۶ متری یکی از انواع فرش ها است، که می خواهیم در اینجا به معرفی آن بپردازیم. ابعاد استاندارد فرش های ماشینی در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری می باشد. اما امروزه فرش های ماشینی در ابعاد و اشکال مختلفی بافته می شود. خرید فرش کاشان ۶ متری یکی از رکن های اساسی برای چیدمان دکوراسیون منزل می باشد. در هنگام خرید باید به متراژ فرش دقت کنید.

قیمت و خرید فرش ماشینی کاشان 6 متری 

یکی از پرفروش ترین فرش های موجود در بازار فرش ۶ متری می باشد. این سایز فرش بیشتر در خانه هایی که متراژ کمتری دارند و چیدمان آن به صورت اسپورت است، استفاده می شود. به این شکل که مبلمان را دور تا دور قرار می دهند و فرش را در فضای خالی جلو مبلمان پهن می کنند. ابعاد فرش های ۶ متری ۲ در ۳ می باشد، یعنی عرض آن ۲ متر و طول آن ۳ متر است. برای خرید فرش در سایز ۶ متری ابتدا باید ابعاد فضای مورد نظر را داشته باشید تا بتوانید متناسب با آن فضا فرش تهیه کنید. یکی از مهمترین نکات در انتخاب سایز فرش این است که لبه فرش تا دیوار چند سانتی متری فاصله داشته باشد. این فاصله کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

ویژگی های فرش ۶ متری

فرش ۶ متری کوچکترین ابعاد استاندارد فرش می باشد. در ابتدا فرش ها را در ابعاد ۹ متری و فرش ۱۲ متری می بافتند. به دلیل کوچک شدن متراژ خانه تقاضا برای فرش ۶ متری زیاد بود، برای همین تولید کننده ها، فرش با ابعاد ۶ متری را تولید و در بازار موجود کردند. فرش ۶ متری به دلیل کوچک شدن ابعاد نسبت به بقیه ابعاد فرش وزن کمتری دارند و حمل آن ها آسان تر می باشد. فرش ۶ متری برای قسمت های کوچک در منزل مثل نشیمن و اتاق خواب استفاده می شود. علاوه بر مکان های گفته شده یک انتخاب مناسب برای خرید فرش آشپزخانه می باشد و ظاهری زیبا را به نمایش می دهد. اگر بخواهیم مهمترین ویژگی های فرش ۶ متری را برای شما لیست کنیم می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

  • نسبت به بقیه سایز ها قیمت مناسب تری دارد.
  • وزن آن نسبت به بقیه ابعاد سبک تر است.
  • چیدمان فرش راحت می باشد.
قیمت و خرید فرش ماشینی کاشان 6 متری

قیمت و خرید فرش ماشینی کاشان ۶ متری

 

چرا فرش های را ۶ متری نخریم؟

  • بیشتر در فضاهای کوچک استفاده می شود و نمی توان در فضای بزرگ مثل پذیرایی استفاده کرد. اگر بخواهید در فضای بزرگ استفاده کنید باید با وسایل دیگر منزل هماهنگ باشد.

قیمت و خرید فرش ماشینی کاشان 6 متری

فرش ۶ متری ارزان

فرش ۶ متری ارزان با جنس پلی استر، پنبه، پلی اوژن، کنف و bcf بافت می شود که مناسب برای فرش اتاق خواب، فرش کودک و فرش آشپزخانه می باشد. فرش های کودک و اتاق خواب نیازی نیست حتما اکریلیک باشد چون نخ اکرلیک به نسبت دیگر نخ ها گرانتر است. فرش آشپزخانه نیز چون بیشتر در معرض آلودگی است و نیاز به شست و شوی مداوم دارد بهتر است نخ پلی استر و یا کنف باشد.

فرش ۶ متری بخریم یا فرش ۱۲متری و ۹ متری

استفاده از فرش در زمان گذشته تا به امروز کاملا متفاوت شده است. زمان قدیم برای اینکه زمین های خانه خود را گرم نگه دارند از فرش استفاده می کردند، ولی امروزه برای زیبایی و طراحی دکوراسیون در منزل از فرش استفاده می کنند. یکی از مهمترین نکته در هنگام خرید فرش ماشینی ابعاد آن است، که متناسب با فضای منزل باشد. برای همین فرق نمی کند که فرش ۶ متری یا ۹ متری و یا ۱۲ متری بخریم. اندازه فرش باید برای فضای مورد نظر به گونه ای در نظر گرفته شود که نه کوچک و نه بزرگ باشد. یکی دیگر از انتخاب های فرش به خاطر نوع هندسی فضا می باشد. اکثر فرش ها در ابعاد مستطیلی بافته می شود. تهیه کردن فرش برای یک نشیمن به شکل مربعی با یک نشیمن باریک و دراز کاملا فرق دارد.
یک دلیل دیگر انتخاب برای کاربری فضا می باشد. انتخاب فرش برای یک اتاق ۱۲ متری بسیار متفاوت با یک پذیرایی بزرگ ۳۵ متری می باشد. دلیل آخر طرح و سبک فرش است که باید متناسب با فضای مورد نظر باشد. به طور خلاصه برای اینکه چه ابعاد فرشی را برای منزل تهیه کنید چند نکته وجود دارد که به آن اشاره می کنیم. ۱- مساحت فضا موردنظر ۲- شکل و هندسه فضا ۳- کاربری فضای موردنظر۴- نوع مبلمان و چیدمان ۵- طرح و سبک فرش

قیمت فرش ۶ متری

فرش ۶ متری در انواع طرح و نقش در کارگاه ها بافته و در بازار موجود می شوند. بعد از انتخاب یک فرش با سلیقه دلخواه برای فضای مورد نظر، قیمت فرش بسیار مهم است. عواملی بر روی قیمت فرش تاثیر می گذارد که در قسمت بعد به آن اشاره شده است.

عوامل موثر بر قیمت فرش ۶ متری

برای خرید فرش ۶ متری حتما فرش با کیفیت و مرغوبی را تهیه بفرمایید، تا بتوانید مدت طولانی از فرش استفاده کنید. همانطور که می دانید قیمت فرش دستی نسبت به فرش ماشینی بسیار بالاتر است. عواملی مثل شانه و تراکم، جنس نخ، برند، تعدادرنگ و نوع دستگاه بافت می تواند بر روی قیمت فرش تاثیر بگذارد. و هر چه تعداد شانه و تراکم فرش بالاتر باشد قیمت فرش هم بالاتر می رود. به طور مثال قیمت فرش ۶ متری با شانه ۷۰۰ ارزانتر از فرش های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه است. علاوه بر آن تعداد رنگ هم بر قیمت تاثیر می گذارد معمولا فرش ۷۰۰ شانه با ۸، ۱۰ و ۱۲ رنگ بافته می شود. که هر چه مقدار رنگ بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر می رود. فرش ۶ متری ماشینی از الیاف آکریلیک یا بی سی اف و یا ترکیبی از این دو الیاف بافته می شود. فرش هایی که با الیاف صد در صد آکریلیک بافته شوند، دارای قیمت و کیفیت بالاتری است و این فرش ها دارای طول عمر بالایی هستند.
دو شرکت وندویل و شونهر به روز ترین دستگاه های بافت فرش را در جهان تولید می کنند، که بیشتر فرش ها در ایران با استفاده از این دستگاه ها بافته می شود. نخی که در بافت فرش استفاده می شود بسیار در کیفیت فرش موثر است. نخ ابریشم جز نخ هایی است که وقتی در بافت فرش استفاده می شود بر روی قیمت فرش ماشینی تاثیر می گذارد. شما می توانید برای خرید فرش ۶ متری ارزان به سایت مراجعه کنید. جدیدترین فرش های ۶ متری با طرح ها و مدل های مختلف در سایت موجود می باشد. برای راهنمایی های بیشتر می توانید با متخصصان ماهر در این زمینه تماس برقرار کنید.

قیمت فرش 6 متری

فرش ۶ متری دیجی کالا

سایز ۶ متری یکی از سایز های استاندارد و روال تولید است که برای منازل و مکان های کوچک و البته برای دکوراسیون های مدرن انتخاب مناسبی است. دیجی کالا همانند دیگر فروشگاه های اینترنتی فرش های ۶ متری دارد اما چون بصورت تخصصی در زمینه فرش ماشینی فعالیت ندارد، تنوع کمی داشته و رضایت کامل مشتریان را برآورده نمی کنید. نیاز است قبل از خرید از تنوع طرح و رنگ و همچنین کیفیت و قیمت محصولات مطلع باشید. هایپرفرش همانند دیجی کالا فروشگاه اینترنتی است اما با تفاوت قیمت مناسب تر و تنوع بالای محصول. تنوع فرش های ۶ متری هایپرفرش به بیش از ۵۰۰ طرح می رسد و این می تواند انتخاب ایده آل تری برای شما عزیزان باشد.

قیمت فرش ۶ متری دیجی کالا

پس از تنوع محصول نوبت به قیمت محصول می رسد که البته برای برخی قیمت اولویت بیشتری به نسبت تنوع محصول دارد. در دیجی کالا شاهد قیمت های به صرفه و مناسبی هستید. اما اگر بررسی و دقت نمایید این به صرفه بودن در هایپرفرش درجه بیشتری دارد. این مناسب بودن قیمت دلیل بر بی کیفیتی محصولات نیست. در برخی موارد حتی کالاهای مشابهی را در این دو فروشگاه میبینیم که در هایپرفرش قیمت مناسب تری داشته. این قیمت مناسب را به پای با انصاف بودن این مجموعه باید بدانید.زمان تحویل در هایپرفرش بسیار پایین تر و بیشتر بر روی موجودی انبار می باشد. چون هایپرفرش به طور تخصصی فعالیت دارد مسلم است که دغدغه کمتری به نسبت دیجی کالا دارد و با تنوع بالا و موجودی بالاتری روبرو خواهید شد.

چیدمان فرش ۶ متری در دکوراسیون:

بدیهی است که اولین و مهم ترین نکته در انتخاب و دکوراسیون فرش، توجه به رنگ آمیزی و ست کردن پالت رنگی آن با فضای داخلی منزل شماست. اما علاوه بر رنگ، عوامل دیگری مانند اندازه و ابعاد را فراموش نکنیم.

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید فرش باید به آن دقت کنیم، توجه به چیدمان و ابعاد فرش است. در واقع فرش های ۶ متری  برای اتاق خواب یا خانه هایی با سالن های پذیرایی کوچک مناسب تر هستند. البته اگر فضای سالن شما به شکل طولی است و یا عرض کمی دارد، انتخاب فرش های ۶ متری، هوشمندانه است. 

خرید فرش ۶ متری

 

فرش ۶ متری فانتزی دیجی کالا

علاوه بر فرش های اکریلیک موجود در دیجی کالا و هایپرفرش به راحتی می توانید فرش های فانتزی برای اتاق کودک، اتاق خواب و فرش آشپزخانه انتخاب نمایید. کالاهای مشابهی در این دو فروشگاه می توانید ببینید که در هایپرفرش با تنوع بالاتر و قیمت مناسب تری عرضه می شود. فروش بر اساس موجودی و انبار لجستیک سرعت تحویل هایپرفرش را دو چندان کرده و رضایت بیشتری را نیز در بر دارد.

انواع فرش شش متری

در قسمت بالا اشاره به تراکم و شانه فرش ها شده است. فرش ۶ متری ۵۰۰ شانه، فرش ۶ متری ۷۰۰ شانه، فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه و فرش ۶ متری ۱۵۰۰ شانه از انواع فرش ۶ متری هستند.

قیمت و خرید فرش ماشینی کاشان 6 متری

فرش شش متری چند کیلو است؟

وزن فرش ۶ متری برای افرادی که مستاجر هستند یا برای صادرات فرش مهم است. عواملی مثل شانه، ارتفاع نخ خاب، تراکم، جنس نخ، چسب آهار پشت فرش و غیره می تواند بر وزن فرش ماشینی تاثیر بگذارد.

  • وزن فرش اکریلیک ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ برای فرش شش متری ۵/۲۲ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی اکریلیک ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ برای فرش شش متری ۵/۲۲ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش پلی استر ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ برای فرش شش متری ۲۱.۶ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی پلی پروپیلن ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ برای فرش شش متری ۷/۲۰ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی پشم ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ برای فرش شش متری ۵/۲۲ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی پشم اکریلیک ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ برای فرش شش متری ۵/۲۲ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی اکریلیک ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ برای فرش شش متری ۲۴ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی شانل ۳۲۰ شانه با تراکم ۱۴۰۰ برای فرش شش متری ۱۳ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی کودکان ۳۲۰ شانه با تراکم ۱۳۰۰ برای فرش شش متری ۱۳ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی آبرنگی ۳۲۰ شانه با تراکم ۱۳۰۰ برای فرش شش متری ۱۵ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی شگی ۱۶۰ شانه با تراکم ۸۰۰ برای فرش شش متری ۸/۱۹ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی عشایری ۳۲۰ شانه با تراکم ۹۶۰ برای فرش شش متری ۴۲/۱۲ کیلوگرم می باشد.
  • وزن فرش ماشینی فریز ۳۲۰ شانه با تراکم ۹۶۰ برای فرش ۶ متری ۱/۱۸ کیلوگرم می باشد.

فرش ۶ متری

  • فرش ۶ متری چه سایزی است و مناسب کجاست؟
    فرش ۶ متری مناسب برای سالن های کوچک، اتاق خواب، اتاق کودک و آشپزخانه می باشد. عرض فرش های ۶ متری ۲ متر و طول آن ۳ متر می باشد.
  • قیمت فرش ۶ متری چقدر است و ارسال فرش چقدر هزینه دارد؟
    فرش های ۶ متری بر اساس برند و شانه و تراکم قیمت های متفاوتی دارند و همه روزه قیمت ها در حال تغییر استو با کلیک بر روی لینک می توانید قیمت فرش های ۶ متری را مشاهده کرده و خرید نمایید. ارسال برای همه شهرها به طور رایگان می باشد.
  • گارانتی محصولات ۶ متری به چه صورت است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش با جنس نخ صددرصد دارای گارانتی ۶۰ ماهه می باشد که پس از خرید می توانید در سایت فعال نمایید.

2 دیدگاه در “قیمت و خرید فرش ماشینی کاشان ۶ متری

  1. vahiddd گفت:

    سلام وقت بخیر میشه عکس چند نمونه فرش ۶متری طرح پتینه برای من بفرستید ؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه
      ممنون از حسن توجه شما دوست عزیز. فرش های پتینه تنوع بسیار بالایی داره و برای مشاهده و خرید فرش پتینه کافیه روی لینک کلیک کنید. درصورت پسندیدن طرحی میتونید با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ درتماس باشید که فیلم و عکس بیشتر خدمتتون ارسال بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *