پرفروش ترین فرش جهیزیه

اکثر نوعروسان به دنبال خرید پرفروش ترین فرش جهیزیه هستند. می توانیم فرش را به عنوان یکی از مهمترین اجزای جهیزیه عروس در نظر بگیریم که تناسب آن با دیگر اجزا و وسایل خانه، اهمیت بالایی دارد. پس برای خرید فرش جهیزیه باید تناژ رنگ و طرح دکوراسیون منزل و لوازم خانگی را مد نظر قرار داد و بر اساس آن ها نسبت به خرید بهترین فرش جهیزیه اقدام نمود. در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی پرفروش ترین فرش ماشینی جهیزیه بپردازیم.

پرفروش ترین فرش جهیزیه

شیک ترین فرش جهیزیه

کارشناسان ما توصیه می کنند که اگر به دنبال خرید شیک ترین فرش جهیزیه هستید، نکات زیر را حتما در نظر داشته باشید و بر اساس آن ها نسبت به انتخاب و خرید فرش ماشینی اقدام نمایید:

• اگر دکوراسیون منزل شما دارای تناژ رنگی سفید یا زرد است، بهتر است این فضا را با فرش آبی فیروزه ای تکمیل کنید. فرش آبی فیروزه ای برای خانه هایی با این طرح و رنگ، شیک ترین فرش جهیزیه به شمار می آید و می توانید با خرید فرش آبی و فیروزه ای فضایی متعادل و جذاب را به وجود آورید. این رنگ فرش، در کنار رنگ های زرد و سفید، حس خوبی را در محیط ایجاد می کند.

پرفروش ترین فرش جهیزیه

• اگر قصد دارید منزل خود را با تم قهوه یا صورتی روشن زیباسازی کنید، می توانید فرش کرم رنگ را انتخاب کنید تا بدین واسطه فضایی رمانتیک و شیک را به ارمغان بیاورید. این فرش نیز به عنوان شیک ترین فرش جهیزیه شناخته شده و بیشتر برای اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

• اگر هم فضای خانه خود را به شیوه مدرن چیدمان کرده اید، بهتر است نسبت به خرید فرش مدرن اقدام کنید. فرش با طرح مدرن و جدید، به خوبی با دکوراسیون های مدرن همخوانی پیدا کرده و به همین واسطه می توان آن را مورد استفاده قرار داد. چرا که این مدل فرش را می توان پرفروش ترین فرش جهیزیه به شمار آورد که با همه گیری استفاده از دکوراسیون های مدرن، با استقبال خوبی روبرو شده است.

بهترین فرش جهیزیه

بهترین فرش جهیزیه بر اساس کاربردی که دارد، انتخاب می شود و بر همین اساس مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد دارید برای آشپزخانه خود فرشی را انتخاب کنید، می توانید برای خرید فرش پلی استر اقدام نمایید. این جنس فرش را می توان به عنوان بهترین فرش جهیزیه برای آشپزخانه به شمار آورد. زیرا دارای عمر طولانی و ماندگاری بسیار بالا است. این نوع فرش، نرمی و لطافت بالایی داشته و به راحتی لکه و کثیفی را به خود جذب نمی کند. همچنین می توانید از فرش های اکریلیک و پروپیلن استفاده کنید. خرید فرش اکریلیک موجب می شود که شما از یک فرش ضد آب برخوردار شوید که در برابر رطوبت موجود در آشپزخانه، مقاومت بالایی خواهد داشت. فرش اکریلیک نیز ضد حساسیت است و مقاومت بالایی دارد. به همین واسطه پرفروش ترین فرش جهیزیه برای آشپزخانه است.

پرفروش ترین فرش جهیزیه

خرید پرفروش ترین فرش جهیزیه

فرش اکریلیک

اگر قصد دارید بهترین فرش جهیزیه را برای استفاده در پذیرایی تهیه کنید، پیشنهاد می شود که این کار را بر اساس سبک دکوراسیون انجام دهید. برای مثال، در صورتی که خانه شما به شکلی سنتی چیدمان می شود، می توانید خرید فرش سنتی را یکی از گزینه های مناسب برای خانه خود در نظر بگیرید. زیرا در این حالت همخوانی نقوش فرش و سبک دکوراسیون، فضایی یک دست و جذاب را ایجاد خواهد کرد. اگر هم دکوراسیون خانه شما به شکل لوکس و مدرن است، خرید فرش مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم. این فرش ها دارای طرح های متعددی هستند و می توان از آن ها در خانه هایی با سبک مینیمال نیز استفاده نمود. پرفروش ترین فرش جهیزیه که برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد، فرش ۱۲۰۰ شانه است. اگر برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه اقدام کنید، صاحب فرشی خواهید شد که در بین مدل های مختلف فرش، دارای بیشترین میزان نرمی و لطافت است.
اما اگر می خواهید برای اتاق خواب خود یک فرش مناسب را در نظر گرفته و خریداری نمایید، قطعا بهترین گزینه، فرش ۷۰۰ شانه است. زیرا فرش اتاق خواب ممکن است در برخی از موارد به زیر تخت خواب یا کمد رفته و اگر ۱۲۰۰ شانه بوده یا ظرافت زیادی داشته باشد، به احتمال زیاد با آسیب روبرو خواهد شد. اما فرش ۷۰۰ شانه ضخامت بیشتری داشته و کمتر با آسیب های این چنینی روبرو می شود. به همین جهت می توان خرید فرش ۷۰۰ شانه را به عنوان بهترین فرش جهیزیه پیشنهاد نمود.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

فرش جهیزیه ۱۴۰۱

نوعروسان باید این نکته را مورد توجه قرار دهند که بهتر است پیش از اقدام برای خرید بهترین فرش جهیزیه، دکوراسیون خود را انتخاب کنند. زیرا همواره با تغییر و تحول سبک دکوراسیون منزل، گزینه های مورد نظر به عنوان پرفروش ترین فرش جهیزیه نیز دستخوش تغییر می شوند. برای مثال، در گذشته نه چندان دور، در اکثر خانه ها فرش های سنتی استفاده می شد. در حالی که در سال ۱۴۰۱، اکثر افراد برای خرید شیک ترین فرش جهیزیه، به سراغ فرش های رنگ روشن یا تیره می روند.

پرفروش ترین فرش جهیزیه

خرید پرفروش ترین فرش جهیزیه

پس اگر قصد خرید فرش جهیزیه را دارید، می توانید بر اساس سبک دکوراسیون خانه خود فرش هایی نظیر فرش روشن، فرش تمام رنگ و فرش دودی و دلفینی انتخاب نمایید. در حال حاضر از فرش وینتیج نیز به خوبی استقبال می شود. مدل ۱۲۰۰ شانه این نوع فرش ها را می توانید برای اتاق پذیرایی و مدل ۷۰۰ شانه را برای اتاق خواب مورد استفاده قرار دهید.

قیمت فرش جهیزیه ۱۴۰۱

به طور کلی، عوامل مختلفی بر قیمت فرش جهیزیه اثر می گذارند. قیمت این فرش ها به نوع الیافی که در ساختشان مورد استفاده قرار می گیرد، بستگی خواهد داشت. همچنین شانه و تراکم فرش می تواند موجب افزایش قیمت فرش ماشینی شود. زیرا با بالا رفتن تراکم، به کیفیت و ظرافت فرش افزوده می شود. اگر قصد خرید پرفروش ترین فرش جهیزیه را دارید، می توانید با استفاده از موارد بالا، نسبت به انتخاب فرش مورد نظر اقدام نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت فرش جهیزیه می توانید به دسته بندی مربوطه در سایت هایپر فرش مراجعه کرده و یا از کارشناسان این مجموعه راهنمایی دریافت نمایید.

 

فرش آشپزخانه

  • خصوصیات فرش آشپزخانه چیست؟
    فرش آشپزخانه که از اهمیت بالایی برای مادران برخوردار است باید ویژگی هایی داشته باشد از جمله نداشتن پرز، چرکتاب بودن، طرح و نقش شلوغ، نگرفتن نم و رطوبت و .... که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.
  • برای خرید فرش آشپزخانه از هایپرفرش با تخفیف چه مراحلی باید طی شود؟
    تخفیف ویژه برای رضایت بیشتر شما مشتریان بر روی تمامی فرش های آشپزخانه اعمال شده. به راحتی می توانید فرش مورد نظرتان را به سبد خریدتان اضافه کرده و پس از وارد کردن آدرس و مشخصات فرشتان را خرید نمایید.
  • ارسال رایگان فرش آشپزخانه برای تمامی شهرها امکانپذیر است؟
    برای راحتی خرید شما مشتریان، ارسال برای تمامی شهر ها به صورت رایگان انجام می شود. و بسته به موقعیت مکانی شما بین 2 تا 7 روزکاری زمان می برد.

4 دیدگاه در “معرفی پرفروش ترین فرش جهیزیه

  1. نسرین امامی گفت:

    من یه فرش شیک برای جهیزیه میخوام مبل هام خردلی رنگه .. با چه رنگ فرشی میتونم ست کنم که یه دکوراسیون شیک داشته باشم؟؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام و درود ویژه
      ممنون از حسن توجهتان
      فرش با توناژ طوسی و طرح طلا کوب میتونه گزینه خوبی برای شما باشه. برای خرید فرش طوسی می تونید اینجا کلیک کنید. همچنین مقاله راهنمای خرید فرش جهیزیه راهنمای خوبی برای خرید هست.

  2. سمیرا برزگر گفت:

    من چندماه پیش ازتون فرش خریدم خیلی شیک و عالی بود حالا میخوام برای اشپزخونه هم بخرم چه مدلایی دارید ؟

    1. خانم جعفری گفت:

      سلام خدمت شما مشتری عزیز
      خوشحالیم که به ما اعتماد کردید. برای خرید فرش آشپزخانه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *