خرید فرش ماشینی در فارس و شیراز

استان فارس، این استان غنی از فرهنگ و هنر فاخر در جنوب کشور ایران قرار گرفته‌است. در این استان حضور فعالان خبره‌ در حوزه‌ی فرش ماشینی، نه تنها منجر به گسترش هنر ایرانی شده‌است بلکه اشتغال‌زایی را نیز به همراه داشته‌است. استان فارس دارای شهرهای بسیاری است که هر یک از آن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، گردشگری و غیره آوازه‌ی خاص و عام هستند. شیراز یکی از شهر‌های زیبا و خوش آب و هوای استان فارس می‌باشد که به علت قدمت تاریخی و هنری که دارد، همواره مورد توجه گردشگران سراسر جهان قرار گرفته‌است. در سال ۱۳۹۸ شهر شیراز در فهرست جهانی صنایع دستی قرار گرفت و توجه همگان را به سمت هنر‌های رایج خود نظیر منبت‌کاری، کاشی‌کاری، گلیم‌بافی و غیره جلب کرد. برای خرید فرش کاشان با هایپرفرش همراه باشید.

خرید فرش ماشینی در فارس و شیراز

خرید فرش ماشینی در فارس و شیراز

محبوبیت فرش‌های دست‌بافت در میان عموم، نباید ما را از مزایای فرش‌های ماشینی غافل کند. فرش‌ کاشان در فارس در انواع طرح و رنگ وجود دارد و هزینه‌ی کمتری را به خود اختصاص می‌دهد. کیفیت هر فرش‌ ماشینی پس از تولید، توسط متخصصین با دقت بسیار بررسی و کنترل می‌گردد. در صورتی که تعداد گره‌ها یا به اصطلاح شانه‌ی فرش ماشینی بالا باشد، این فرش می‌تواند جایگزین مناسبی برای فرش دست‌بافت باشد. البته لازم به ذکر است که در تعیین کیفیت فرش ماشینی در فارس عواملی چون تکنولوژی به کار رفته در تجهیزات فرش‌بافی هم‌چنین جنس نخ و الیاف اهمیت بیشتری نسبت به شهر تولیدکننده‌ی آن دارند.

فرش ماشینی در فارس

امروزه برای خرید فرش مخصوص هر استان، لازم نیست به آن استان سفر کنیم یا هزینه‌ی بالایی جهت حمل و نقل محصول مدنظرمان از آن استان پرداخت کنیم. ساکنان استان فارس می‌توانند به هر طرح و نقشی از فرش ماشینی در فارس دسترسی داشته، از تماشا و خرید آن‌ها از لذت کافی بهره ببرند. تنوع بالای فرش ماشینی در فارس، بسیاری را به سمت خرید فرش ماشینی در تناسب با دکوراسیون منزل خود وا داشته‌است. معمولا پشت طرح و نقش هر فرش الهام‌ها، افسانه‌ها و تاریخچه‌های متنوعی نهفته اند. ایل قشقایی فارس در شکل‌گیری بسیاری از نقش و نگارهای فرش‌های این استان نقش داشته‌است. طرح گبه از انواع نقش و نگار فرش ماشینی در فارس می‌باشد. در فرش‌های دست‌بافت، این طرح برگرفته از قوه‌ی تخیل بافنده می‌باشد؛ اما در نوع ماشینی، طرح الگو گرفته از نمونه‌های سنتی و قدیمی دست‌بافت می‌باشد.

خرید فرش ماشینی در فارس و شیراز

خرید فرش ماشینی در فارس و شیراز

فرش کاشان در فارس

اولین فرش ماشینی ایران با شانه‌ی پایین در کاشان تولید شده‌است. امروزه کارخانجات فرش ماشینی بسیاری با برندهای مشهور در شهرستان کاشان قرار دارند. اگر امکان رفت و آمد به کاشان برای شما میسر نیست، می‌توانید به راحتی از امکان خرید این فرش ماشینی در فارس بهره ببرید. فروشگاه‌های بسیاری در فارس بخش حمل و نقل خرید فرش ماشینی کاشان را بر عهده می‌گیرند و زحمت آن را از دوش شما بر می‌دارند.

انواع نقش و نگار فرش کاشان:

طرح افشان

در این نقش برخلاف طرح‌های قدیمی، ترنج حذف شده‌است. ساقه‌هایی پراکنده با فرم منحنی نقش‌های فرش را به هم وصل می‌کنند و این گونه تمامی نقش‌ها متصل به هم به نظر می‌رسند. فرش های افشان محیط منزل را بزرگ و دلباز نشان می دهد که مناسب منازل آپارتمانی و کوچک امروزی است. برای خرید فرش افشان از هایپرفرش کلیک کنید.

طرح ترنج و لچک

در این طرح فرش ماشینی، یک ترنج بزرگ را در مرکز فرش می‌بینید. لچک اشاره به گوشه‌ی پر از گل و بوته‌ی فرش دارد. طرح لچک و ترنج طرحی اصیل و ماندگار از هنر دست هنرمندان تاریخ است. فرش لچک و ترنج در شانه و تراکم های متفاوت تولید شده که ضخیم ترین آن فرش ۷۰۰ شانه است که برای منازل پررفت و آمد بسیار مناسب است. پس اگر تمایل به خرید فرش ۷۰۰ شانه دارید کلیک کنید.

فرش طرح خشتی

استفاده‌ی ظریف و دقیق از اشکال هندسی گوناگون از جمله گل های شاه عباسی، حیوانات، بته جقه، در کنار به کارگیری صحیح رنگ‌ها بر زیبایی این طرح افزوده است. در بعضی موارد ترکیبی از خشت و ترنج را مشاهده می کنید.

قیمت فرش ماشینی کاشان در فارس

طیف وسیعی از قیمت‌گذاری برای فرش ماشینی در فارس وجود دارد. عوامل زیر در تعیین قیمت فرش ماشینی کاشان موثر اند: نوع طرح و نقش، جنس نخ به کار رفته در تار و پود(اکریلیک یا پلی‌استر)، ابعاد، نوع و تعداد رنگ‌های به کار رفته، میزان عرضه، میزان تقاضا، نوع دستگاه بافندگی و تراکم و شانه‌ی فرش. برخی فروشگاه‌ها امکان خرید فرش ماشینی در فارس به قیمت کارخانه و بسیار ارزان را برای شما فراهم می‌کنند. این فرش‌ها در واقع تک مانده‌اند یا اصطلاحا نمونه هستند و به همین علت با تخفیف ۲۵ درصد تا ۵۰ درصد فروخته‌ می‌شوند. دقت داشته باشید که گاهی به علت بهبود تکنولوژی دستگاه‌های یک کارخانه، تولید یک فرش در آن شانه‌ی مشخص متوقف می‌شود؛ به نحوی که نمونه‌های دیگر آن فرش در شانه‌های بالاتر تولید می‌گردند و این فرش به عنوان تنها نمونه از آن شانه باقی می‌ماند. هنگام بررسی قیمت فرش ماشینی کاشان حتما از کارشناسان قیمت‌گذاری فرش ماشینی مشورت بگیرید. بیشترین شانه و تراکم ۱۵۰۰ می باشد که بعد از آن ۱۲۰۰ شانه است. این فرش ها ظرافت زیادی داشته و به فرش های دستبافگونه نیز معروفند. برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه کلیک کنید.

خرید فرش ماشینی در فارس و شیراز

خرید فرش ماشینی در شیراز

فرش ماشینی در شیراز توسط هنرمندان بسیاری که در آن جا زندگی می‌کنند، به عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته می‌شود. درست است که فرش ماشینی بدون دخالت دست بافته می‌شود اما استفاده از ترکیب رنگ‌ها و طرح و نقش‌های متنوع در فرش، خود نمایش هنر محسوب می‌شوند. فروشندگان فرش ماشینی از خوش‌سلیقگی و دقت خریداران شیرازی آگاه هستند و در تامین انواع فرش ماشین در شیراز بسیار موفق بوده‌اند. در این بین فروشگاه اینترنتی هایپرفرش با داشتن تنوع بالا در طرح و رنگ توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. با مدرن شدن دکوراسیون های امروزی فرش ها نیز به سمت مدرن شدن رفته اما فرش های کهنه نما با سبک مدرن نیز تقاضای فراوانی دارد. برای خرید فرش پتینه و خرید فرش مدرن درنگ نکنید.

خرید فرش کاشان در شیراز

فرش کاشان در شیراز همچون سراسر ایران طرفداران خود را دارد. طرح‌های گوناگون گل و بوته و باغ در این فرش، احساس سرزندگی و سرسبزی را در تماشاگرانش القا می‌کند. علاقه‌مندان به فرش کاشان در شیراز نگرانی بابت دسترسی به آن ندارند؛ آن‌ها می‌توانند به راحتی به بررسی و انتخاب مشخصات فرش مد نظر خود در فروشگاه‌های آنلاین شیراز بپردازند. قیمت مناسب، به کارگیری جنس مرغوب نخ و الیاف، تنوع رنگی بالا، ظرافت و دقت بالای طرح فرش کاشان از عواملی محبوبیت آن هستند. شما عزیزان در شهر شیراز می توانید از هایپرفرش فرشتان را به صورت اقساطی خرید کنید. خرید قسطی فرش یکی از خدمات ویژه هایپرفرش به سراسر کشور است.

خرید اینترنتی فرش ماشینی در فارس

تعداد زیاد کارخانه‌ی فرش ماشینی خبر خوبی برای ساکنان استان فارس می‌باشد؛ اما برای خرید فرش ماشینی در فارس نمی‌توان به تک تک این کارخانه‌ها سر زد. هایپر فرش یک فروشگاه اینترنتی است که به شما امکان بررسی و خرید انواع فرش ماشینی در فارس را می‌دهد. در هنگام خرید فرش ماشینی حتما به سایز، شانه، تراکم، رنگ‌های به کار رفته و جنس نخ تار و پود توجه لازم را داشته‌باشید. در خرید آنلاین، در بخش مشخصات فنی به سهولت می‌توانید به این اطلاعات دست پیدا کنید. ارسال رایگان و ضمانت ۷ روزه از دیگر خدماتی هستند که هنگام خرید اینترنتی فرش ماشینی در فارس می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

شهر فرش شیراز

تا تاریخ آبان ماه ۱۴۰۱ هیچ شعبه ای از شهر فرش در استان فارس و در شهرهای شیراز و … افتتاح نشده است. برای خرید فرش کافیست از منوی بالا دسته بندی مورد نظرتان را انتخاب کرده و فرش های آن دسته را مشاهده کنید. برای خرید و ثبت سفارش نیز محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و پس از تسویه حساب و یا پرداخت بیعانه سفارشتان را ثبت کنید و با حمل رایگان فرشتان را درب منزل دریافت کنید.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *