فرش اتاق خواب و انواع آن

فرش اتاق خواب نقش مستقیمی در جذابیت، آرامش، گرما و… اتاق خواب ایفا می‌کند. بنابراین جهت خرید این نوع فرش باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. اتاق خواب به عنوان یک فضای خصوصی شناخته شده است. این مکان باید به گونه‌ای باشد که حس آرامش و راحتی را به شما انتقال دهد. امروزه انتخاب یک فرش مناسب جهت اتاق خواب به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. تنوع در طرح، رنگ، ابعاد، جنس، اندازه، مدل و… این فرش سبب شده است، خرید فرش ماشینی اتاق خواب کمی مشکل به نظر برسد.

فرش اتاق خواب

خرید فرش اتاق خواب

  • فرش اتاق خواب دخترانه
  • فرش اتاق خواب پسرانه
  • فرش اتاق خواب پتینه
  • فرش‌های اتاق نوجوانان
  • فرش اتاق خواب فانتزی
  • فرش اتاق خواب فانتزی
  • فرش اتاق خواب کلاسیک
  • فرش فانتزی مدرن
  • فرش اتاق خواب عروس
  • چیدمان فرش اتاق خواب
  • نکات مورد نظر در چیدمان فرش
  • قیمت فرش‌های اتاق خواب
  • خرید اینترنتی فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب دخترانه

توجه به تم رنگی اتاق و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از اهمیت زیادی برخوردار است. آن‌چه در زیبایی اتاق دخترانه تاثیرگذار است، رنگ قالی می‌باشد. سِت کردن کفپوش اتاق با کاغذ دیواری یا رنگ دیوارها، کوسن‌های روی تخت و رنگ رو تختی جلوه زیبا و جذابی به اتاق می‌بخشد. رنگ‌های روشن همچون بژ، کرم، خاکستری روشن، بنفش، نارنجی، صورتی و… رنگ‌های مناسبی جهت سِت کردن رنگ فرش با سایر دکوراسیون اتاق به شمار می‌روند. معمولا فرش اتاق خواب طوسی از فرش‌های مورد توجه دختران می‌باشد. فرش خزدار یکی از مدل فرش‌هایی‌ست که توجه دختران را به خود جلب می‌کند. این نوع فرش از رنگ‌های متنوع و زیبایی برخوردار است. نرمی و لطافت فرش خزدار سبب آرامش و حس خوب می‌گردد. فرش‌های مدرن نیز با رنگ‌های جذاب بیشتر از سایر فرش‌ها مورد توجه دختران می‌باشند. برای خرید فرش اتاق دخترانه همراه هایپرفرش باشید.

فرش اتاق خواب پسرانه

فرش اتاق خواب پسرانه

خرید فرش اتاق خواب پسرانه

لوازم دکوراسیون اتاق پسرانه همچون پرده‌ها، رنگ دیوار، رنگ مبل یا صندلی و… معمولا از رنگ‌های تیره تشکیل شده‌اند. بنابراین باید فرشی جهت این نوع اتاق انتخاب و خریداری ‌شود که هماهنگی خاصی بین کفپوش و لوازم دیگر ایجاد گردد. رنگ آبی به عنوان یک رنگ آرامش دهنده و تسکین دهنده بسیار مورد توجه می‌باشد. لذا شما می‌توانید فرشی با زمینه آبی تیره را به عنوان کفپوش اتاق پسرانه انتخاب کنید. یکی از فرش‌هایی که نظر پسران زیادی را به خود جلب کرده است فرش پتینه می‌باشد. علاوه بر آن فرش‌های بیضی شکل و انواع فرش‌های فانتزی نیز مناسب اتاق پسران هستند. علاقه پسران به کاراکترهای سوپر قهرمان همچون هالک، جوکر، بتمن و… سبب شده است مدل کفپوش اتاق خواب خود را بر اساس تصویر این شخصیت‌ها انتخاب کنند. برای خرید فرش اتاق کودک پسرانه همراه هایپرفرش باشید.

فرش اتاق خواب پتینه

این نوع فرش در عین ساده بودن دارای شکل هندسی می‌باشد. طرح‌هایی که بر روی این فرش وجود دارند به طرح‌های افشان، ترنج و لچک شناخته می‌شوند. فرش پتینه به صورت پانصد شانه، هفتصد، هزار و هزار و دویست شانه تولید و به بازار ارائه می‌شوند. این فرش سَبُک به راحتی شسته می‌شود و از دوام زیادی برخوردار است. افرادی که علاقمند هستند از فرش‌های کلاسیک فاصله بگیرند، می‌توانند از فرش‌های وینتیج یا کهنه نما استفاده کنند.

فرش‌های اتاق نوجوانان

  1. علاوه بر رنگ دکوراسیون اتاق و توجه به سلیقه و علاقه نوجوانان هنگام خرید فرش، توجه به سِن و سال دختران و پسران نیز دارای اهمیت می‌باشد.
  2. دختران در سن نوجوانی بر اساس هیجانات و احساسات خود علاقمند هستند از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنند.
  3. حساسیت دختران نسبت به هماهنگ کردن و سِت کردن رنگ دکوراسیون اتاق با کفپوش اتاق بیشتر از پسران می‌باشد.
  4. فرش‌های چند رنگی مورد پسند دختران و پسران است.
  5. برخی فرش‌ها از نظر مدل مورد توجه دختران و پسران می‌باشد.
  6. در نظر داشته باشید برای اتاق خواب نوجوانان از فرم و مدل فرش اتاق کودکان استفاده نکنید. زیرا این دو محصول از نظر طرح، رنگ، مدل و… با یکدیگر متفاوت هستند.
  7. چنان‌چه نوجوانان شما دارای یک اتاق مشترک هستند، بهتر است خط میانه را در نظر بگیرید. شما می‌توانید فرش‌ اتاق خواب نوجوان را به شکل دایره و بیضی انتخاب کنید. فرش‌های چند رنگ مناسب این نوع اتاق می‌باشند.

فرش اتاق خواب فانتزی

  1. تنوع در جنس و طرح‌ فرش‌های فانتزی بسیار گسترده می‌باشد به طوری‌که شما می‌توانید با هر نوع و رنگ دکوراسیون داخلی، فرش فانتزی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
  2. متریال‌هایی که جهت تولید این نوع فرش به کار می‌روند دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می‌باشند.
  3. بافت این محصول بسیار نرم و لطیف است به همین دلیل افراد زیادی جهت اتاق خواب خود از این محصول خریداری می‌کنند.
  4. فرش‌های فانتزی از طرح‌های هندسی و ساده‌ای برخوردار هستند.
  5. این محصول از تراکم متفاوت، طرح و نقش متنوع، ابعاد و اندازه مختلفی برخوردار می‌باشند به طوری‌که شما با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانید فرش فانتزی با کیفیت، زیبا و… را جهت اتاق خواب انتخاب کنید.
  6. فرش‌های فانتزی به دو دسته فرش فانتزی کلاسیک و فرش فانتزی مدرن تقسیم بندی می‌گردند.

انواع فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب

خرید فرش اتاق خواب

طرح های متنوعی از فرش اتاق خواب در بازار موجود است که به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شود که در ادامه به توضیح این دو مدل می پردازیم. به طور کلی طرح های کلاسیک همانند فرش سالن با نقش های افشان، لچک و ترنج، طرح خشتی، طرح نایین و …. طراحی و تولید شده اند و فرش های مدرن سبک و سیاق جدید داشته و طرح و نظم خاصی ندارد. فرش های مدرن تشکیل شده از اشکال هندسی، اجزاء طبیعت، تصاویر ساده، گل و بوته و…. حتی در مواردی فرش مدرن اتاق یکدست و یک رنگ می باشد.

فرش اتاق خواب کلاسیک

  1. فرش‌های کلاسیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  2. این محصول به دو دسته کلاسیک ماشینی و کلاسیک دستباف تقسیم می‌شود.
  3. شباهت‌های این دو دسته از فرش‌ کلاسیک از نظر نقش، طرح و ظاهر بسیار نزدیک به هم می‌باشند.
  4. قیمت فرش کلاسیک دستباف بالاتر از فرش کلاسیک ماشینی است. فرش های ماشینی همان فرش ۷۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه می باشد که با ماشین آلات بافت می شود.
  5. این فرش‌ها از طرح‌های مشهوری همچون طرح‌های شاه عباسی، افشان، بته جقه، اسلیمی، ماهی درهم، خشتی و… برخوردار می‌باشند.
  6. فرش کلاسیک به عنوان فرش اتاق خواب شیک، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین جهت دکوراسیون‌های رسمی خرید فرش کلاسیک گزینه مناسبی است.

فرش اتاق فانتزی مدرن

افرادی که طرفدار سبک مینیمالیست هستند، می‌توانند از فرش‌های مدرن استفاده کنند. این نوع فرش به آسانی با سایر وسایل سِت می‌شود. فرش‌های مدرن از طرح‌های بی نظمی برخوردار هستند و در اوج به هم ریختگی به یک نظم واحد و با معنی می‌رسند. فرش‌های فانتزی مدرن با طرح‌های ساده و روشن شناخته می‌شوند. قیمت این نوع فرش بر اساس طرح، ابعاد، رنگ، مدل و… متغیر می‌باشد. اگر به دنبال فرش اتاق خواب جدید هستید، می‌توانید با خرید فرش فانتزی مدرن محیط اتاق خود را گرم، زیبا و جذاب کنید.

فرش اتاق خواب عروس

رنگ فرشی که جهت اتاق خواب عروس مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از هارمونی خاصی برخوردار باشد. چنان‌چه اتاق خواب عروس دارای ابعاد کوچکی است بهتر است از فرش‌های رنگ روشن استفاده ‌شود. جهت خرید این نوع فرش توجه به رنگ تخت و کمد، پرده‌ها، میز و… حائز اهمیت می‌باشد. اگر انتخاب مدل فرش نیز بر اساس شکل سایر لوازم صورت گیرد، خرید فرش به آسانی امکان پذیر است. هایپرفرش همراه همیشگی شما برای خرید فرش سالن، اتاق، فرش کودک و فرش آشپزخانه با بهترین کیفیت است.

چیدمان فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب

چیدمان فرش در اتاق خواب دختران، پسران، اتاق عروس و… با یکدیگر متفاوت می‌باشد به همین دلیل جهت چیدمان دکوراسیون داخلی این اتاق‌ها باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. به طور نمونه برای اتاق عروس توجه به نورپردازی اتاق، پرده و تزئینات، سرویس چوب و تعداد قطعات، رنگ دکوراسیون، شکل پرده‌ها و… سبب می‌شوند شما فرش مناسب اتاق خواب عروس را خریداری کنید.

نکات مورد نظر در چیدمان فرش

توجه به ابعاد اتاق خواب: هنگام خرید فرش برای اتاق خواب ابعاد اتاق را در نظر بگیرید. اگر اتاق خواب کوچک است بهتر است فرشی کوچکتر از ابعاد اتاق خریداری شود. معمولا در اتاق خواب، فرش در وسط اتاق قرار می‌گیرد. بهتر است وسایل و لوازم موجود، در کناره‌های فرش قرار داده شوند. فرشی که دارای رنگ روشن و طرحی ساده است مناسب اتاق خواب‌های کوچک می‌باشد. این امر سبب می‌شود اتاق بزرگ‌تر از حد معمول به نظر برسد. ابعاد فرش و نوع چپدمان آن باید به گونه‌ای باشد که درب کمد و درب اتاق به راحتی باز و بسته شوند. فاصله بین دیوار و فرش: در اتاق‌ کوچک لازم است فاصله فرش تا دیوار بین ده الی دوازده سانتی‌متر باشد اما در اتاق خواب‌های بزرگ این فاصله باید بین بیست الی بیست و پنج سانتی‌متر در نظر گرفته شوند. چنان‌چه فرش بزرگتر از ابعاد اتاق باشد، زیبایی و جذابیت اتاق کاملا از بین می‌رود. از جمله سایزهای استاندارد فرش ماشینی فرش ۱۲ متری، فرش ۹ متری، فرش ۶ متری، فرش ۴ متری یا همان ۱٫۵*۲٫۲۵ و کناره های غرض یک متر در طوی ۱-۲-۳-۴ می باشد. پایه مبل و تختخواب: هرگز پایه تختخواب و مبل‌ها را بر روی فرش اتاق قرار ندهید. این امر سبب کاهش زیبایی اتاق شما می‌گردد. توجه به ابعاد فرش و انتخاب صحیح آن به شما کمک می‌کند از اتاق زیبایی و دلنشینی برخوردار شوید.

جنس فرش اتاق خواب

فرش‌های اتاق خواب دارای جنس‌های متنوعی هستند. فرش ماشینی یکی از مدل فرش‌هایی است که جهت اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیافی که جهت تولید این فرش استفاده می‌شود، به الیاف اکریلیک‌هیت‌ست می‌باشد. استفاده از این الیاف در نخ خاب فرش اتاق خواب مرسوم می‌باشد. یکی از فرش‌هایی که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است، فرش پلی‌استر می‌باشد. در کنار الیاف پنبه از الیاف پلی‌استر هم در نخ و تار و پود فرش و هم در نخ خاب این نوع فرش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این الیاف به عنوان ابریشم مصنوعی نیز شناخته می‌شود. فرش اکریلیک بیشترین دوام فرش ماشینی را در بین دیگر جنس نخ فرش دارد.

رنگ فرش اتاق خواب

رنگ فرش یکی دیگر از مواردیست که باید در زمان خرید فرش اتاق مورد توجه قرار گیرد. رنگ فرش اتاق بسته به دیگر وسایل منزل متغیر است و باید ببینید کدام رنگ با دکوراسیون اتاق خوابتان بیشتر ست می شود. ممکن است اتاق خواب شما کم نور و تاریک باشد که در این صورت باید از رنگ های روشن استفاده کنید تا اتاقتان تاریکتر نشود. فرش اتاق خواب می تواند از رنگ های خنثی نیز انتخاب شود.

فرش اتاق خواب طوسی

یکی از پرفروشترین رنگ های فرش ماشینی فرش اتاق خواب طوسی می باشد. این رنگ به علت خنثی بودن انتخاب بیشترین افراد است. رنگ طوسی در سال های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است. اما همچنان هستند افرادی که رنک های شاد و تیره را به رنگ طوسی ترجیح دهند. انتخاب رنگ امری سلیقه ای بوده و به خود شخص بستگی دارد. فرش طوسی به همراه طرح پتینه زیبایی بیشتری را به اتاقتان خواهد داد. طرح پتینه و یا همان کهنه نما نیز این روزها مد شده است.

سایز فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب

خرید فرش اتاق خواب

المان بعدی که باید در انتخاب فرش اتاق خواب مورد توجه قرار گیرد سایز فرش است. اگر اتاقتان سرامیک می باشد نیازی نیست کف اتاق را کامل بپوشانید، مخصوصا زیر تخت که علاوه بر کاربردی نبودن باعث می شود گرد و غبار روی فرش بماند و فرشتان خراب شود. در صورتی که کف اتاقتان با موکت نیز پوشیده شده است همچنان نیازی نیست کل اتاق را فرش کنید. سایز فرش اتاق خواب کافیست تا نزدیکی تخت باشد. در دکوراسیون های مدرن زیباتر است که دور فرش خالی باشد.

قیمت فرش‌های اتاق خواب

عوامل متعددی در تعیین قیمت فرش‌های اتاق خواب موثر هستند. تنوع در این محصول سبب شده است قیمت فرش‌ ماشینی اتاق خواب بسیار متغیر و متفاوت از یکدیگر باشند. جنس فرش، طرح، رنگ، ابعاد، مدل، شکل، سبک و… سبب تنوع قیمت‌ها می‌شوند. لذا شما با هر بودجه‌ای می‌توانید فرش مورد نظر خود را انتخاب و به صورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کنید.

خرید اینترنتی فرش اتاق خواب

با پیشرفت تکنولوژی خرید غیر حضوری و اینترنتی فرش بسیار افزایش یافته است. خرید اینترنتی فرش اتاق خواب دیجی کالا به آسانی و در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید بدون هدر دادن انرژی، وقت، هزینه و… نسبت به خرید اینترنتی فرش از دیجی کالا اقدام کنید. مشاهده تمام تصاویر، مشخصات فرش، قیمت محصولات، نوع، مدل، طرح، ابعاد و… فرش‌ها در این سایت درج شده است.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *