این روزها بازار فرش ماشینی به صورت اینترنتی بسیار داغ است و رقابت تنگاتنگی بین فروشندگان وجود دارد. اما باید دید چه کسی برنده میدان است. برخی با تبلیغات، برخی با شرایط فوق العاده، برخی با تنوع محصول، برخی با خوش قولی، برخی با ترفند و فریب در حال فعالیت هستند. در این بین باید فکر کرده و با تحقیق پیش بروید و بهترین را انتخاب کنید. در این مطلب میخواهیم دو فروشگاه معتبر دیجی کالا و هایپرفرش را در برخی المان ها مقایسه کنیم. در ادامه برای خرید فرش ماشینی همراه ما باشید.

فرش فانتزی دیجی کالا

 

فرش فانتزی دیجی کالا یا هایپرفرش؟

درمورد فرش های فانتزی و فرش مدرن موجود در دیجی کالا و هایپرفرش باید گفت هر دو فروشگاه به طور اختصاصی و با تنوع بالا کار کرده اند و نظرات مثبت مشتریان را همراه داشته اند. با توجه به اینکه هایپرفرش به طور تخصصی در زمینه فرش ماشینی کار می کند مشاوره های مفیدتر و کارآمدتری را ارائه می دهد. از لحاظ جنس محصولات هر دو فروشگاه در یک رده هستند و در برخی موارد کالاهای مشابهی را نیز دارند. یکی از اساسی ترین موارد که همه ما به آن توجه می کنیم و ملاک خریدمان نیز می باشد، قیمت می باشد. قیمت فرش در فروشگاه هایپرفرش به صرفه تر و کمتر است. یکی دیگر از مسائل مهم تنوع طرح و رنگ است که باز هایپرفرش چون نمایندگی فروش مجموعه ها را دارد از لحاظ رنگ بندی بهتر جوابگو بوده است.

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

فرش فانتزی گرد دیجی کالا یا هایپرفرش

علاوه بر فرش ۱۲ متری، فرش ۹ متری، فرش ۶ متری و فرش ۴ متری، فرش گرد نیز یکی از سایزهای استاندارد فرش ماشینی است که در قطرهای متفاوت تولید می شود. قطر فرش های گرد شامل قطر یک متر، قطر یک متر و نیم، قطر دو متر، قطر دو متر و نیم، قطر سه متر و در نهایت قطر سه متر و نیم می باشد. سایز های بزرگ فرش گرد بصورت آماده خیلی کم می باشد و اکثرا به صورت جفت و سفارشی بافت می شود اما سایزهای کوچک تولید بیشتری داشته و به صورت تکی نیز می توانید خرید نمایید. در دیجی کالا باید از فرش های گرد آماده انتخاب کنبد اما در هایپرفرش فرش های گرد همه طرح ها قابل تولید است.

فرش فانتزی ۶ متری با تنوع بیشتر

این روزها دکوراسیون منازل به طرف مدرن شدن رفته و در دکوراسیون های مدرن نیازی به فرش های بزرگ و پرشدن کل فضای منزل نیاز نیست. برای سبک های مدرن که نیاز است دور فرش خالی باشد و منازل کوچک بهترین گزینه فرش ۶ متری است. در دکوراسیون های مدرن فرش های فانتزی جایگاه ویژه ای دارد و کامل کننده دکوراسیون شماست. در هایپرفرش انواع فرش های ۶ متری فانتزی در رنگ های متفاوت و بروز در شانه و تراکم های متفاوت موجود می باشد. اگر ضخامت فرش برای شما اهمیت دارد می توانید از دسته فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه اکریلیک با طرح های فانتزی انتخاب نمایید. اما اگر زیبایی فرش و ظرافت آن برای شما اهمیت دارد از فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه انتخاب کنید.

فرش فانتزی ترک دیجی کالا در مدل های متنوع تر

فرش های فانتزی با نخ های متفاوتی بافته می شود، اما باید بدانید بهترین جنس برای فرش ماشینی نخ اکریلیک است. در هایپرفرش و دیجی کالا می توانید فرش های فانتزی با جنس پلس استر و اکریلیک را خرید نمایید. جنس پلی استر به اندازه جنس فرش اکریلیک دوام نداشته و از کیفیت پایین تری برخوردار است. فرش های فانتزی دیجی کالا و هایپرفرش با جنس نخ پلی استر مناسب فرش آشپزخانه، فرش اتاق کودک و فرش اتاق خواب می باشد و فرش های فانتزی دیجی کالا و هایپرفرش با جنس نخ اکریلیک مناسب سالن و پذیرایی است. علت این انتخاب مکان ها برای جنس نخ فرش است. سالن بیشترین رفت و آمد را داشته و بهتر است فرش بادوام تری را داشته باشید.

قیمت فرش فانتزی در دیجی کالا و دیگر فروشگاه ها

فرش های فانتزی موجود در بازار قیمت های متفاوتی داشته و این به علت نخ استفاده شده در فرش های فانتزی می باشد. فرش های فانتزی با جنس نخ پلی استر قیمت پایین تری به نسبت فرش های اکریلیکم دارد. طرح فرش بر روی قیمت آن تاثیر نداشته و تنها کیفیت نخ، شانه و تراکم و سایز فرش بر روی قیمت تاثیر دارد، البته برند و شرکت تولید کننده نیز تاثیر گذار است. فرش ۷۰۰ شانه پایین ترین قیمت فرش های ماشینی اکریلیک را داشته و فرش ۱۵۰۰ شانه بیشترین قیمت فرش ماشینی اکرلیک را دارد. به علت متغیر بودن قیمت ها و تغییر در زمان های بعدی در زیر محصولات را مشاهده می کنید که از دسته فرش های فانتزی می باشد. پس از کلیک بر روی محصول می توانید قیمت بروز را مشاهده کنید.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *