فرش کاشان در لرستان + ارسال رایگان

نمایندگی فرش کاشان در لرستان

فرش کاشان در لرستان

استان لرستان در غرب ایران یکی از سرزمین های کوهستانی ایران می باشد. امروزه فرش دستباف در استان لرستان رو به فراموشی رفته است و اصولاً به دلیل گران بودن فرش های دستباف خانواده های لرستانی برعکس آداب و سنت های خود به استفاده از فرشهای ماشینی روی آورده‌اند. از آنجایی که این شهر بنا بر عاداتی که نسل به نسل و سینه به سینه چرخیده است به دنبال فرش با کیفیت بالا و نزدیک به فرش دستباف می باشند، ما فرش های ماشینی کاشان را پیشنهاد می دهیم. فرش های کاشان با کیفیت بالا و در سایزها و شانه و تراکم های متفاوت نزدیک به فرش های دستباف می باشند که می تواند جایگزین مناسبی برای سلیقه خاص و اصیل شما باشد. با توجه به اینکه قیمت فرش کاشان بسیار به صرفه تر از فرش های دستباف می باشد و همچنین خرید فرش کاشان می تواند از لحاظ قیمت و کیفیت نزدیک به اکثریت سلیقه های مردم لرستان باشد. به شما خرید فرش ماشینی کاشان را پیشنهاد می دهیم با خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان می‌توانید فرشی با ضخامت بالا و تراکم ایده‌آل را تجربه کنید. البته اگر به دنبال فرشی با تراکم بالا و ضخامت کمتر و ظرافت بالاتر همچون فرش های ابریشمی دستباف هستید، خرید فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان را به شما پیشنهاد می دهیم. فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان با ضخامت و تراکم ایده‌آل نیز در مجموعه هایپر فرش موجود می باشد. به شما پیشنهاد می شود که برای خرید فرش کاشان در لرستان به سایت هایپر فرش مراجعه کرده و لذت یک خرید خوب را بچشید.

خرید فرش کاشان در لرستان

عزیزان ساکن در شهر لرستان برای خرید فرش کاشان کافیست محصولات را مشاهده کرده و پس از فرش مورد نظرشان را به سبد خرید اضافه نمایند پس با وارد کردن اطلاعات و تکمیل خرید، فرش موزد نظرشان را درب منزل تهیه نمایند. ارسال به سراسر کشور از جمله لرستان به صورت رایگان انجام می شود. همچنین طرح اقساطی برای لرستانی های عزیز برقرار می باشد. برای این منظور حتما به صفحه خرید اقساطی فرش مراجعه کنید و شرایط خرید اقساطی را مشاهه نمایید. خواهید دید که به صورت ۴ روش می توانید خرید قسطی داشته باشید.

فرش کاشان

در سال ۱۳۵۱ شمسی اولین فرش ماشینی در کاشان تولید شد و این شروع یک انقلاب عظیم در صنعت فرش ماشینی بود و اکنون قطب تولید فرش ماشینی در ایران کاشان می باشد. کاشان امروزه فرش هایی با تراکم و سایزهای مختلف تولید و عرضه می کند البته بسیاری از برندها در صادرات نیز پیشرو هستند. از تولیدات فرش کاشان می توان به فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه برای شانه و تراکم نام برد. در رابطه با شانه و تراکم فرش ماشینی ممکن است نیاز باشد مطلب شانه و تراکم فرش را مطالعه کنی. اما برای توضیح کلی می توان گفت خرید فرش ۷۰۰ شانه برای کسانی مناسب است که بیشتر بر روی فرش استراحت میکنند چون فرش ۷۰۰ شانه ضخیم می باشد. اما خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و خرید فرش ۱۵۰۰ شانه برای کسانی بیشتر مناسب است که از مبلمان هم استفاده می کنند و فرش نقش زیباتر کردن منزل را دارد. چون فرش های تراکم بالا ظریفتر هستند و ضخامت کمتری دارند. از محصولات این شهر هم می توان به فرش کلاسیک، فرش مدرن، فرش پتینه، فرش آشپرخانه، فرش کودک، فرش های سنتی و …. اشاره کرد.

نویسنده مطالب هایپرفرش

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *