فرش کوچک برای اتاق خواب

فرش ناسایز و فرش کوچک جز فرش های سفارشی و خاص هستند. این فرش ها به دلیل آن که برای همه خانه ها و اتاق ها مناسب نیستند به صورت سفارشی و به درخواست مشتری بافت میشوند. البته فرش اتاق خواب در سایز ۱٫۵*۲٫۲۵ متر و سایز ۲*۳ متر وجود دارد ولی فرش کوچک تر برای اتاق خواب به صورت استاندارد وجود ندارد. اگر شما برای اتاق خواب تان فرشی با سایز دلخواه میخواهید میتوانید با ما در ارتباط باشید. برای خرید فرش ماشینی در سایزهای متفاوت و طرح و رنگ های متنوع با هایپرفرش همراه باشید.

خرید و قیمت فرش کوچک

  1. فرش کوچک فانتزی
  2. فرش کوچک دیجی کالا
  3. فرش کوچک اتاق خواب دخترانه و پسرانه
  4. فرش کوچک ماشینی آشپزخانه

فرش کوچک فانتزی

شاید فرش های کوچک فانتزی نظر شما را جلب کرده باشد و شما به آن ها نیاز داشته باشید. این فرش ها بسیار زیبا و خاص هستند و برای مکان های کوچک طراحی شده اند. طرح ها و رنگ هایی که در این فرش ها استفاده می شوند بسیار جذاب و زیبا هستند و باعث زیبا شدن دکوراسیون خانه شما می شوند. در صورتی که به دنبال خرید فرش فانتزی هستید می توانید در سایت ما مدل ها و طرح های مختلفی از آن را مشاهده و خریداری نمایید.

فرش کوچک دیجی کالا

در دیجی کالا فرش های زیادی با سایز های متفاوتی وجود دارد. ولی سایز هایی که در دیجی کالا وجود دارند هیچ کدام سایز سفارشی و خاص نیستند و همه از سایز های استاندارد فرش ماشینی یا دستباف هستند. در فرش ماشینی سایز کوچک از ۱*۱٫۵ متر هست تا ۱*۲ متر ،۱*۳ متر و ۱*۴ متر و همچنین ۱٫۵*۲٫۲۵ متر و… وجود دارد. این سایزها همه جز سایز های استاندارد هستند و در دیجی کالا وجود دارند. اما اگر به دنبال سایز سفارشی و خاص هستید دیجی کالا آن فرش را ندارد و فرش کوچک دیجی کالا همان ۱*۱٫۵ متر است. برای سفارش سایز ناقواره و یا فرش ناسایز میتوانید با ما تماس بگیرید، مشاوران ما شما را در خرید فرش راهنمایی میکنند.

فرش کوچک اتاق خواب دخترانه و پسرانه

اتاق خواب یکی از مکان هایی هست که نیاز زیادی به فرش دارد. زیرا کودکان ما در اتاق خواب بازی می کنند و نیاز دارند تا کف پوشی نرم و زیبا داشته باشند. بهترین کف پوش برای اتاق خواب فرش ماشینی است. فرش هایی که برای اتاق خواب تولید می شوند همه بدون پرز و حساسیت هستند و برای کودکان شما هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند. برای اتاق خواب های کودکان تان می توانید از فرش اتاق خواب با مدل پسرانه و یا دخترانه خریداری نمایید .طرح ها و مدل ها برای اتاق خواب پسرانه و دخترانه بسیار متنوع و زیاد است. برای خرید فرش کودک در سایزها و تنوع بالا با هایپرفرش همراه باشید.

فرش کوچک ماشینی آشپزخانه

کوچک ترین سایز فرش ماشینی برای آشپزخانه فرش ۴ متری است که ابعادی برابر با ۱٫۵*۲٫۲۵ متر دارد. این سایز در فرش ماشینی از سایز های کوچک و اصطلاحا قالیچه است. آشپزخانه شما چه ابعادی دارد؟ ابتدا ابعاد آشپزخانه تان را مشخص کنید. شاید فرش ۲*۳ متر یا همان ۶ متری نیز برای آشپزخانه شما مناسب باشد ولی فرش ۴ متری تقریبا برای اکثر آشپزخانه ها مناسب است. کوچک بودن فرش آشپزخانه باعث می شود تا در صورت کثیف شدن به راحتی بتوان آن را شست.

پاسخ به پرسش های متداول

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
    بازه زمانی تحویل سفارشات بسته به نوع کالاهای سفارشی متفاوت است. کالاهای آماده بین 3 الی 4 روز و کالاهایی که وارد تولید خواهند شد، 15 تا 20 روز کاری زمان تحویل آنها خواهد بود.
  • نحوه پرداخت سفارشات به چه صورت است؟
    پرداخت وجه سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکانپذیر است. در شیوه پرداخت در محل 10 درصد بیعانه و مابقی مبلغ درب منزل پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

    کلیه سفارشات ثبت شده در هایپرفرش با ارسال رایگان تحویل مشتری های گرامی داده خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟
    اگر شما ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تیپاکس باشید تحویل کالا در، درب منزل شما خواهد بود ولی اگر در منطقه ای باشید که تحت پوشش تیپاکس نباشد سفارش شما توسط اتوبوس و باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *