فرش سایز بزرگ

خانه های بزرگ نیاز به فرش بزرگ دارند! در صورتی که پذیرایی بزرگی دارید و میخواهید فرشی یک تکه و زیبا داشته باشید میتوانید از فرش های سایز بزرگ ما خریداری نمایید. فرش سایز بزرگ علاوه بر نمای یک دست و زیبایی که دارد باعث می شود تا فرش بر روی سرامیک سر نخورد و ثابت باشد. فرش های ناقواره و بزرگ همیشه به صورت سفارشی برای مشتریان تولید میشود. کیفیت فرش های بزرگ فرقی با فرش های استاندارد ندارد و تنها تفاوت آن ها با هم اندازه بزرگ تر است. برای خرید فرش ماشینی در سایزها و رنگ های متفاوت با هایپرفرش همراه باشید.

فرش غیر استاندارد بزرگ و کوچک

خرید فرش غیر استاندارد بزرگ

  1. ابعاد فرش غیر استاندارد
  2. فرش با سایز دلخواه آشپزخانه و سالن
  3. قیمت و خرید فرش با سایز دلخواه
  4. انواع ابعاد فرش استاندارد و غیر استاندارد
  5. ابعاد فرش ۱۵ متری
  6. ابعاد فرش ۱۸ متری
  7. ابعاد فرش ۲۴ متری

ابعاد فرش غیر استاندارد

فرش های ماشینی و دستباف طبق یک استاندارد تعریف شده تولید می شوند. این استاندارد در ساخت اتاق خواب و سالن پذیرایی نیز رعایت می شود تا اصطلاحا فرش خور خانه مناسب باشد. به همین دلیل سالیان زیادی است که استاندارد مشخصی در فرش ماشینی و دستباف وجود دارد .همه ابعادی که غیر از ابعاد مشخص شده هستند به صورت ابعاد غیر استاندارد شناخته می شوند و همیشه به صورت سفارشی بافت و تولید می شوند. فرش های دیگر مانند فرش آشپزخانه، فرش کودک، فرش اتاق خواب و….. نیز به صورت سفارشی به صورت جفت بافت و تولید میشود.

قیمت فرش غیر استاندارد

با توجه به سایز فرش شما و همچنین شانه، تراکم، جنس نخ و… قیمت فرش مشخص می شود. در فرش های بزرگ در برخی از مواقع هزینه طراحی نقشه و هزینه های آهار و… نیز وجود دارد. در صورتی که فرش مورد نیاز شما هزینه های جانبی داشته باشد قبل از ثبت سفارش کارشناسان ما به شما اطلاع می دهند. برای مشاوره و سفارش فرش غیر استاندارد و همچنین اطلاع از قیمت فرش غیر استاندارد با ما تماس بگیرید.

فرش با سایز دلخواه آشپزخانه و سالن

آشپزخانه ها همیشه نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارند. فرش آشپزخانه هم یکی از ملزومات مهم در دکوراسیون داخلی هر خانه است. به دلیل آن که آشپزخانه اکثرا کوچک هستند فرش های ۴ متری و ۶ متری همیشه بهترین انتخاب هستند. اما برخی ها نیاز به سایز سفارشی دارند، این سایز می تواند کوچک تر از ۴ متر یا بزرگ تر و ناقواره باشد. با توجه به نیاز شما می توان فرش تولید کرد. فرش با سایز دلخواه باعث می شود تا دکوراسیون شما دقیقا مطابق با خواست شما باشد. شما می توانید برای آشپزخانه یا سالن خود فرش با سایز دلخواه سفارش دهید. هزینه و قیمت فرش با سایز دلخواه تفاوت زیادی با فرش استاندارد ندارد ولی از نظر زیبایی و ست شدن بی نظیر است.

قیمت و خرید فرش با سایز دلخواه

فرش با سایز دلخواه

خرید فرش با سایز دلخواه

سایز دلخواه ابعاد مشخصی ندارد و مطابق با خواست شما است. به همین دلیل قیمت مشخصی برای فرش با سایز دلخواه نمی توان اعلام کرد. ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت فرش با سایز دلخواه با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید. افراد خبره تیم کارشناسی ما می توانند به صورت کامل و دقیق هزینه فرش با سایز دلخواه را برای شما محاسبه کنند و همچنین در صورت نیاز به شما مشاوره خرید ارائه دهند. در فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی هایپرفرش تنوع بالایی از محصولات استاندارد و غیر استاندارد قابل مشاهده و سفارش است.

انواع ابعاد فرش استاندارد و غیر استاندارد

در صورتی که با ابعاد فرش آشنا نیستید کافیست با ما همراه باشید. به صورت کلی دستگاه فرش ماشینی در عرض ۳ متر و ۴ متر وجود دارد. پس عرض های کمتر از ۴ متر در فرش را می توان تولید کرد ولی عرض بیش تر از ۴ متر امکان تولید ندارد. حال لازم است بدانید اکثر دستگاه ها عرض ۳ متر هستند پس یعنی بیش تر نقشه ها با دستگاه عرض ۳ متر تولید می شوند و این یعنی شما برای انتخاب فرش باید عرض را ۳ متر و طول را به دلخواه انتخاب کنید. زیرا طول نامحدود است و شما از نظر طول فرش مشکلی ندارید .
ابعاد فرش استاندارد از این قرار است: ۵۰*۸۰ سانتی متر، ۵۰*۱۰۰ سانتی متر ،۱٫۵*۱ متر ،۱*۲ متر ،۱*۳ متر ،۱*۴ متر ،۱٫۵*۲٫۲۵ متر ،۳*۲ متر ،۲٫۵*۳٫۵ متر ،۳*۴ متر هستند. و ابعاد فرش غیر استاندارد با عرض ۳ متر را می توان: ۳*۵ متر ،۳*۶ متر ،۳*۷ متر ،۳*۸ متر ،۳*۹ متر و… و ابعاد فرش با عرض ۴ متر را می توان: ۴*۴ متر ،۴*۵ متر ،۴*۶ متر ،۴*۷ متر ،۴*۸ متر ،۴*۹ متر و… ذکر کرد. از فرش های بالا می توانید طرح مورد نظرتان را انتخاب نموده و یا برای سفارش طرح دلخواهتان با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ در تماس باشید. فرش های بالا جزو فرش های ضخیم هستند که ۷۰۰ شانه و تراکم ۲۵۵۰ دارند. خرید فرش ۷۰۰ شانه در سایز غیر استاندارد به راحتی امکانپذیر است.
نکته مهم در این جا این است که فرش به صورت دوتایی یا جفت تولید می شود و این موضوع برای سایز های استاندارد مهم نیست و شما می توانید به صورت تکی سفارش دهید چون فرش دیگر در انبار می ماند و به سفارش دیگری اختصاص داده می شود. اما در سایز های غیر استاندارد شما باید هر دو فرش تولید شده را بردارید زیرا این فرش ها مطابق با درخواست و منزل شما هستند و برای دیگران مناسب نیستند.

فرش ۹ متری مربع ( فرش ۳ در ۳)

فرش ۹ متری یکی از سایزهای استاندارد فرش ماشینی است که طول ۲٫۵ در عرض ۳٫۵ دارد اما اگر این سایز به طول ۳ در عرض ۳ تبدیل شود جزو فرش های غیر استاندارد قرار میگیرد و باید از قوانین فرش غیر استاندارد پیروی کند. یعنی به صورت جفت تولید می شود و هزینه طراحی نیز دارد. برای خرید فرش ۹ متری در تنوع بالا و کیفیت عالی از فروشگاه تخصصی فرش ماشینی کلیک کنید.

فرش ۳ در ۳٫۵

فرش با سایز دلخواه

خرید فرش با سایز دلخواه

عرض ۳ متر، عرض اکثر دستگاه های فرش ماشینی است اما طول نرمال این عرض ۴ است و طول ۳٫۵ این فرش را به فرش غیر استاندارد تبدیل می کند. بیشتر فرش های ۷۰۰ شانه سایز غیر استاندارد دارد که در فرش های بالا می توانید به راحتی این فرش ها را مشاهده نمایید. همانطور که میبینید انواع طرح ها در این فرش ها دیده می شود. از جمله فرش افشان، فرش لچک و ترنج که بیشترین فروش در فرش ماشینی را به خود اختصاص می دهند. برای خرید فرش افشان در سایزهای استاندارد با تنوع رنگ بالا کلیک کنید.

ابعاد فرش ۱۵ متری (فرش ۳ در ۵)

سایز و ابعاد فرش ۱۵ متری چقدر است؟ این سوالی هست که بسیاری از افراد از ما می پرسند. در واقع سایز فرش ۱۵ متری را باید با توجه به دستگاه بافت فرش ماشینی اعلام کرد. عرض دستگاه های تولید فرش ماشینی ۳ متر و ۴ متر هستند. در دستگاه های عرض ۳ متر در صورتی که طول بافت ۵ متر باشد، فرش تولید شده ۱۵ متری خواهد بود. یعنی فرش ۱۵ متری برابر با ۳*۵ متر است. اگر دستگاه عرض ۴ متر باشد نمی توان فرش ۱۵ متری تولید کرد ولی می توان فرش ۱۶ متری با این دستگاه بافت. در فرش ۱۶ متری عرض ۴ متر و طول ۴ متر خواهد بود. در مجموع برای خرید فرش سفارشی باید در نظر داشته باشید که عرض دستگاه ۳ یا ۴ متر است و عرض بزرگ تر وجود ندارد. طول فرش هم نامحدود است و شما می توانید فرش با طول دلخواه داشته باشید.

خرید و قیمت فرش ۱۵ متری

برای خرید و اطلاع از قیمت فرش ۱۵ متری باید با کارشناسان ما تماس بگیرید. زیرا این فرش ها به صورت روتین بافت نمی شوند و موجود نیستند. در صورتی هم که فرش ۱۵ متری موجود باشد شاید در چند طرح محدود وجود داشته باشد و شما امکان انتخاب نخواهید داشت. پس بهترین کار تماس با کارشناسان ما و بررسی جزئیات منزل شماست. بعد از بررسی شرایط منزل شما و مشخص شدن فرش مناسب با آن شما می توانید از بین طرح ها و نقشه ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید و سفارش تان را ثبت کنید. لازم به ذکر است که تولید فرش ماشینی سفارشی با سایز خاص زمان بر است و باید کمی بیش تر از فرش معمولی صبر داشته باشید.

فرش ۱۶ متری (فرش ۴ در ۴)

فرش با سایز دلخواه

خرید فرش با سایز دلخواه

فرش ۱۶ متری چه ابعادی دارد؟ فرش ۱۶ متری با دستگاه های عرض ۴ متر بافت می شود و طول ۴ متر دارد. فرش های ۱۶ متری برای منازلی که به عرض ۴ متر دارند کاربرد دارد. نقش و نگار فرش در سایز بزرگ بسیار زیباتر می شود. سایز ۴*۴ با سایزهای دیگر پر نمی شود مگر اینکه فرش ۳*۴ انداخته و با کناره دور و بر فرش را پر کنید. این روزها پر کردن منزل با فرش کمتر دیده می شود و اکثرا فرش را وسط انداخته و دور و بر فرش را مبلمان میچینند، مخصوصا در دکوراسیون مدرن و فرش مدرن این مورد بسیار دیده می شود. برای خرید فرش مدرن کلیک کنید.

 

ابعاد فرش ۱۸ متری (فرش ۳ در ۶)

فرش ۱۸ متری چه ابعادی دارد؟ آیا فرش ۱۸ متری همان ۲*۹ متر است؟ جواب ما به این سوال پر تکرار شما این است که فرش ۱۸ متری با دستگاه عرض ۳ متر بافته می شود پس عرض فرش ۳ متر است و طول آن ۶ متر است، یعنی فرش ۱۸ متری ۳*۶ متر است. برخی از افراد محاسبه های غلطی از ابعاد فرش دارند و این موضوع به دلیل آن است که از عرض دستگاه بافندگی اطلاع ندارند. عرض دستگاه های فرش ماشینی در ایران اکثرا ۳ متر است و برخی از شرکت ها دستگاه عرض ۴ متر نیز دارند. ولی عرض ۵ متر و ۶ متر و بیش تر به صورت یکپارچه امکان بافت ندارد .

خرید و قیمت فرش ۱۸ متری

ابتدا منزل خود را به صورت دقیق متر کنید و بعد نحوه دکوراسیون خود منزل تان را مشخص کنید. حالا شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل تان و ابعادی که در دست دارید اقدام به خرید فرش دلخواه تان کنید. فرش های ۱۸ متری و در مجموع فرش های سفارشی فقط برای شما و منزل شما تولید می شود و باید قبل از سفارش از همه جوانب مطمئن باشید. زیرا این فرش برای خانه دیگران مناسب نیست و بعد از بافت امکان کنسل کردن وجود ندارد. در سایز های سفارشی بهتر است بعد از اندازه گیری با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا دقیق تر شما را راهنمایی کنند. برای مشاوره تخصصی کافیست با ما تماس بگیرید.

فرش 18 متری

خرید فرش ۱۸ متری

فرش ۲۰ متری (فرش ۴ در ۵)

یکی دیگر از ابعاد غیر استاندارد فرش ۲۰ متری است که عرض ۴ متر داشته و طول ۵ متر است. فرش های سفارشی به صورت جفت بافت می شود و به صورت جداگانه هزینه طراحی دارد. فرش ناسایز ۲۰ متری عرض بیشتر از ۴ متر ندارد و امکان بافت ۴٫۵ وجود ندارد زیرا عرض دستگاه ها بیشتر از ۴ متر نمی باشد. برای سفارش فرش ۲۰ متری در طرح ها و تنوع بالا با شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس حاصل نمایید.

ابعاد فرش ۲۴ متری (فرش ۶ در ۴)

یکی از پرفروش ترین سایز های فرش بزرگ در ایران و بازار صادراتی، فرش ۲۴ متری است. البته فرش ۲۰ متری نیز از فرش های پرفروش است ولی ۲۴ متری طرفدار بیشتری دارد. سایز و ابعاد فرش ۲۴ متری برابر با ۴*۶ متر است و با دستگاه عرض ۴ متر تولید میشود. در واقع ابعاد فرش ۲۴ متری دو برابر فرش ۱۲ متر است و برای سالن هایی که چند فرش ۱۲ متری می خورند می توان یک الی دو تخته ۲۴ متری پهن کرد. از نظر کیفیت و بافت هیچ فرقی بین فرش ۲۴ متری و ۱۲ متری نیست و تنها تفاوت سایز فرش است که در ۲۴ متری بیش تر و نقشه بزرگ تر شده است. برای راحتی و جابجایی راحت تر برخی دو فرش ۱۲ متری را کنار هم قرار می دهند. برای خرید فرش ۱۲ متری در تنوع بالا کلیک کنید.

این سایز یکی از سایز های صادراتی است که برای کشورهای عربی بیش تر تولید می شود. خانه ها در کشورهای عربی دارای سالن های بزرگی هستند که فرش های ۱۲ متر برای آن ها کوچک هستند و نمای خوبی ندارند. همچنین اعراب علاقه زیادی به فضای یکپارچه و یک دست دارند و به همین دلیل سایز های بزرگ و ناقواره بیش تر صادراتی است. از سایز های صادراتی می توان به ۵*۴ متر یا همان ۲۰ متر و سایز ۴*۸ متر یا همان ۳۲ متر و ۴*۹ متر یا همان ۳۶ متری اشاره کرد. هزینه طراحی در این فرش ها وجود دارد و این سایز های ناقواره به صورت جفتی یا همان دوتایی بافت می شود. زیرا بافت دستگاه بافندگی به صورت آینه ای هست و در هر بافت دو تخته با هم بافت می شوند.

خرید و قیمت فرش ۲۴ متری

اگر منزل بزرگی دارید و می خواهید از دردسرهای فرش های کوچک راحت شوید می توانید با خرید فرش بزرگ و سفارشی این مشکل را حل کنید. قیمت فرش های بزرگ با توجه به شا نه و تراکم و… متفاوت است. همیشه قیمت فرش ۲۴ متری دو برابر قیمت فرش ۱۲ متری به علاوه هزینه طراحی است. این هزینه طراحی برای این است که نقشه مورد نظر شما فقط در ابعاد استاندارد طراحی شده است و برای تولید در سایزی دیگر نیاز است تا طراح دوباره همه چیز را مطابق با سایز مورد نظر شما طراحی کند. این طراحی علاوه بر هزینه ای که دارد زمان هم نیاز دارد و در فرش های سفارشی بین ۲ الی ۵ روز زمان برای طراحی نقشه نیاز است. به همین دلیل تولید فرش های ۲۴ متری و فرش های سفارشی کمی زمان بر هست.

پرسش های متداول

  • قیمت‌های هایپرفرش به روز است؟
    بله، تمامی قیمت محصولات درج شده در سایت هایپرفرش به روز می‌باشد. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده 10 درصد بر روی تمامی فرش ها اعمال میشود.
  • ارسال رایگان به تمام کشور موجود می باشد؟
    برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید.
  • ضمانت هایپرفرش چقدر است؟
    تمامی فرش های هایپرفرش به مدت 60 ماه دارای ضمانت هستند. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود.
  • اگر فرشی تخفیف نداشت یا موفق به خرید نشدم باید چه کاری انجام دهم؟
    درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس 09392579256 تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *